Ik snap niet helemaal wat er zo moeilijk aan is om gewoon eerlijk in te vullen wat je denkt..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef AnimeFan het volgende:
Maar je weet bij dit soort tests wat ze willen horen, ik kan dit niet serieus invullen
leugensquote:
Stemmen, en na een tijdje weten we hoe autistisch fokkers zijnquote:
Daar moest ik ook om lachen iddquote:Op maandag 4 juni 2012 23:43 schreef Doodloper het volgende:
"9. Ik word gefascineerd door kalenderdata."
wut
Woehoe: weer een cijfertje wat ik aan mijn persoonlijkheid kan hangen.quote:0-10 is een lage score
U hebt vrijwel geen autistische trekjes.
Je liegt, iemand die MC speelt kan nooit minder dan 20 hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had vijf. Kan ik mee leven.
Alleen jammer genoeg niet gamen.
Ik ook vroeger, nu niet meer, maar ik ken ook echte autisten die elke datum herinneren met het weer erbij !quote:Op maandag 4 juni 2012 23:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan telefoonnummers heel goed onthouden, wist niet dat dat slecht was
Ik besef me ineens dat mijn MC huisjes vrijwel altijd symmetrisch zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben er slecht in, hé. Hejje mijn hutjes eens gezien?
Ik besef net dat mijn huisjes nooit af zijn en halverwege in de steek worden gelaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik besef me ineens dat mijn MC huisjes vrijwel altijd symmetrisch zijn![]()
Das nog erger autistischquote:Op maandag 4 juni 2012 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik besef net dat mijn huisjes nooit af zijn en halverwege in de steek worden gelaten.
Je weet gewoon wat er gevraagd wordt he....quote:
Echt wel, je kan je niet concentreren, en begint een nieuw project zonder het vorige af te maken, dat is dus echt wel een autistisch trekjequote:Op maandag 4 juni 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is juist niet autistisch want anti-perfectionistisch
Stem dan ff dan ben ik niet meer zo alleen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:50 schreef kwiwi het volgende:
32 Uw score is heel hoog. De meeste mensen met het syndroom van Asperger of hoog functionerend autisme scoren rond de 35.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |