SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op elke fokker past een bril.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef dennis3d het volgende:
De PRM mensen hebben elke maand Double XP hahahha en veel bonus dingen.
tot een uur of 6 kan ik vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:43 schreef dennis3d het volgende:
Wanneer gaan we weer eens met een grote groep knallen ik zie er veel de BF 3 PRM hebben nu alleen nog even TS.
hmmmm wordt dan wel ff plannenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:48 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niet maar van het weekend ofzo.
jaa maar dan moet wel iedereen kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat we gewoon weer eens met ze alleen een server pwne
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Lach de CoD drones uit om CoD EliteElite is dr nie eens voor PC, en Premium biedt meer dan Elite imo... Zowieso heeft de BF3 DLC veel meer content (niet alleen maar wat maps en wat Spec Ops onzin, maar ook wapens e.d.).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Njah, ik geef toe, na alle mods was Q2 ook heel lang leuk. CS en CS:S ook, BF1942 en BF2 incl diverse mods ook erg leuk. BFBC2 heb ik ook veel plezier aan gehad en BF3 is ook weer een leuk en verslavend spel. BF3 vergt wel meer uurtjes voor je er 'n beetje in mee kunt komen, als je het echt een enkele keer per maand speelt kun je misschien beter iets anders kiezen. Of je wordt inderdaad gewoon oud - daar zijn dan weer mooie ipad spelletjes voor. Zelfs scrabble is multiplayer te spelen hoorde ik laatst van m'n oma!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:48 schreef JK het volgende:
Spelbeleving leuker? Complexer en mooier wel, leuker niet. Er komt enorm veel troep uit, of ik word gewoon te oud.
Haha (beetje dimmen ja !quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Of je wordt inderdaad gewoon oud - daar zijn dan weer mooie ipad spelletjes voor. Zelfs scrabble is multiplayer te spelen hoorde ik laatst van m'n oma!
Iemand dit al gelukt? Heb 't vanmorgen ff geprobeert met een Indiase en een Brazilliaanse proxy, maar hij geeft $50,- weer als prijs dan, en geen $25. Ik vind ¤50,- een beetje veel voor DLC voor een spel wat ik amper meer speel, maar als ik 'm voor $25,- kan krijgen wil ik dat premium verhaal wel overwegen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef damirovic het volgende:
Je kunt premium pakket kopen via een Braziliaanse proxy via de browser. Zou dan omgerekend 25 USD kosten. Denk dat EA dit heeft gefixt =(, tenminste bij mij blijft die haken. Achja...
Zijn natuurlijk redenen voor dat ze je naar een Europese winkel doorverwijzen. Heeft te maken met belasting en dergelijke dus ze moeten er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef JK het volgende:
Hoezo zouden ze je account bannen als je gewoon wat slimmer inkoopt? Hoe kunnen ze je bannen als je gewoon voor een produkt hebt betaald?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:12 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Haha (beetje dimmen ja !)
Straks zie je niet anders meer, maandelijks betalen, betalen per DLC etc etc.
Tijden veranderen ... - en vroeger was natuurlijk alles beter.
Beter een bf3 met bugs dan helemaal geen bf3.
Is mij ook opgevallen ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even BF3 aangeslingerd. FPS is aardig verbeterd, loopt nog soepeler nu. Supression is ook wat beter afgesteld, ik heb nu tenminste geen constante blur op m'n scherm
Echt hequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:43 schreef JK het volgende:
Ff niet al te lang potje gedaan. Loopt idd wat soepeler, eerste game start ook veel sneller. Metro was klaar voor ik het wist. L96 lijkt ook sneller te schieten op de één of andere manier. Claymores werken nu echt helemaal niet meer... en iedereen rent weer rond met de M16A3.
Nou ja, M16a3 is al maanden het meestgebruikte wapen. Net lekker bezig op hardcore met L96 ACOG (en dat terwijl ik ACOG haat:P.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt heKan DICE niet één update uitbrengen zonder dat er 1 wapen uitspringt?
Vind het na de patch meevallen, vlak voor de patch was het wel heel erg. Iedereen gebruikte toen de M16a3 (waaronder ik haha), nu begint het te zakken juist naar mijn gevoel. De F2000 is op z'n return, de Premium members zie ik veel met de AUG en de L86A2, de diversiteit neemt echt toe.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Echt heKan DICE niet één update uitbrengen zonder dat er 1 wapen uitspringt?
Niet heel gek natuurlijk, ik zou ook de nieuwe wapens eerst even proberenquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:17 schreef Thrills het volgende:
[..]
Vind het na de patch meevallen, vlak voor de patch was het wel heel erg. Iedereen gebruikte toen de M16a3 (waaronder ik haha), nu begint het te zakken juist naar mijn gevoel. De F2000 is op z'n return, de Premium members zie ik veel met de AUG en de L86A2, de diversiteit neemt echt toe.
Over de L86A2 gesproken, wat een pareltje is dat
De F2000 is "op zn return" vooral omdat ze bij premium een nieuwe camo en een assignment hebben waarmee je um moet gebruiken. Al is de Foregrip verbeterd voor die gun ook, duidelijk merkbaar als je ermee schiet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:17 schreef Thrills het volgende:
[..]
Vind het na de patch meevallen, vlak voor de patch was het wel heel erg. Iedereen gebruikte toen de M16a3 (waaronder ik haha), nu begint het te zakken juist naar mijn gevoel. De F2000 is op z'n return, de Premium members zie ik veel met de AUG en de L86A2, de diversiteit neemt echt toe.
Over de L86A2 gesproken, wat een pareltje is dat
Precies.. F2000=assignmentwhore. Best een fijn wapen btw. De SPAS gaat denk ik mijn nieuwe vriendje worden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De F2000 is "op zn return" vooral omdat ze bij premium een nieuwe camo en een assignment hebben waarmee je um moet gebruiken. Al is de Foregrip verbeterd voor die gun ook, duidelijk merkbaar als je ermee schiet.
"You MAV bro?" zag ik laatst in de chat staan. Ik moest keihard lachen.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef JK het volgende:
Battlefield zonder voertuigen is geen Battlefield.. zal wel weer een poging wagen dan.
'you MAV bro?' kwam de afgelopen maanden heel vaak langs... moet ik weer aan die knakker denekn die 59000 MAV kills op z'n naam had staan. Als hij op de server kwam en zat niet in mijn team, was ik snel weg.Nu gebruik ik de MAV nog om in Metro de boel gek te maken als het gevecht volledig boven plaats vind. Heerlijk als die mensen kwaad worden en ik naast een ammo box sta om elke keer weer een MAV die kant op te sturen.
Maar is die camo nu al gefixt dat BF3 gewoon blijft onthouden welke camo een bepaalde class heeft zonder elke keer te resetten?
Shoshoquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef Auti het volgende:
[..]
"You MAV bro?" zag ik laatst in de chat staan. Ik moest keihard lachen.
Vehicle map ga je wel leuk vinden, je moet ook een beetje mazzel hebben met het vinden van een goede server. Beetje balans in de teams en een beetje leuke goede spelers, dan zijn er echt wel onwijs leuke potjes te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |