SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op elke fokker past een bril.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef dennis3d het volgende:
De PRM mensen hebben elke maand Double XP hahahha en veel bonus dingen.
tot een uur of 6 kan ik vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:43 schreef dennis3d het volgende:
Wanneer gaan we weer eens met een grote groep knallen ik zie er veel de BF 3 PRM hebben nu alleen nog even TS.
hmmmm wordt dan wel ff plannenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:48 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Vandaag kan ik niet maar van het weekend ofzo.
jaa maar dan moet wel iedereen kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:55 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat we gewoon weer eens met ze alleen een server pwne
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:36 schreef Catch_me het volgende:
Lach de CoD drones uit om CoD EliteElite is dr nie eens voor PC, en Premium biedt meer dan Elite imo... Zowieso heeft de BF3 DLC veel meer content (niet alleen maar wat maps en wat Spec Ops onzin, maar ook wapens e.d.).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Njah, ik geef toe, na alle mods was Q2 ook heel lang leuk. CS en CS:S ook, BF1942 en BF2 incl diverse mods ook erg leuk. BFBC2 heb ik ook veel plezier aan gehad en BF3 is ook weer een leuk en verslavend spel. BF3 vergt wel meer uurtjes voor je er 'n beetje in mee kunt komen, als je het echt een enkele keer per maand speelt kun je misschien beter iets anders kiezen. Of je wordt inderdaad gewoon oud - daar zijn dan weer mooie ipad spelletjes voor. Zelfs scrabble is multiplayer te spelen hoorde ik laatst van m'n oma!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:48 schreef JK het volgende:
Spelbeleving leuker? Complexer en mooier wel, leuker niet. Er komt enorm veel troep uit, of ik word gewoon te oud.
Haha (beetje dimmen ja !quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Of je wordt inderdaad gewoon oud - daar zijn dan weer mooie ipad spelletjes voor. Zelfs scrabble is multiplayer te spelen hoorde ik laatst van m'n oma!
Iemand dit al gelukt? Heb 't vanmorgen ff geprobeert met een Indiase en een Brazilliaanse proxy, maar hij geeft $50,- weer als prijs dan, en geen $25. Ik vind ¤50,- een beetje veel voor DLC voor een spel wat ik amper meer speel, maar als ik 'm voor $25,- kan krijgen wil ik dat premium verhaal wel overwegen..quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:28 schreef damirovic het volgende:
Je kunt premium pakket kopen via een Braziliaanse proxy via de browser. Zou dan omgerekend 25 USD kosten. Denk dat EA dit heeft gefixt =(, tenminste bij mij blijft die haken. Achja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |