Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Economie > handel > Duitslandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt mij belangrijker verder heb je niks aan Duits
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Economie > handel > Spaanstalige landen
Nederland heeft de meeste handel met Duitsland, en ik wil de economie inquote:
Dus? Jij denkt dat jij real life gaat lopen handelen met duitsers en dat zij geen engels praten?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nederland heeft de meeste handel met Duitsland, en ik wil de economie in
"De economie"quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nu al 4 jaar duits, kan het nog echt niet praten hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
School adviseert mij Duits..quote:
Breed gezegd, veel optiesquote:
Is niks stoers aan, maar als je moeite hebt in de onderbouw moet je gewoon een niveautje lager pakken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Het stoer vinden als je weinig voor school doet. Meer respect voor mensen die wat minder slim zijn en hun best doen dan andersom
Een vriend van mijn vader is Duits. Word ik dan eerder aangenomen?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met Duitse kennis worden ook eerder aangenomen is mij verteld
Meen je dit?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
Er is best veel vraag naar mensen die Duits spreken hoor, niets mis mee. Vind het ook makkelijker dan Engels.
Gemixte toetsen, wat jij nu zegt. Ga naar een andere schoolquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met Duitse kennis worden ook eerder aangenomen is mij verteld
3e klas is de moeilijkste hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Is niks stoers aan, maar als je moeite hebt in de onderbouw moet je gewoon een niveautje lager pakken.
Nee maar misschien willen mensen je nu aanraken!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader is Duits. Word ik dan eerder aangenomen? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3e klas is de moeilijkste hoor
Volgend jaar alleen vakken waar ik goed in ben
You're gonna have a hard timequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen optiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gemixte toetsen, wat jij nu zegt. Ga naar een andere school
zal jij nog bedrogen uitkomen zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op havo misschien, daar hoefde ik niets voor te doen, 2 jaar in 1 jaar gehaald met gemak.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij noemde me kankerlijerquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is rijst geband?
Hoe krijg ik een oranje naam?
Havo is echt makkelijk. Baal echt dat ik in de brugklas zo stom ben geweest en geen reet uitgevoerd had. Had één pluspunt te kort voor VWOquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op havo misschien, daar hoefde ik niets voor te doen, 2 jaar in 1 jaar gehaald met gemak.
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die trouwens weet hoe het komt dat me PS3 soms vastloopt?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?
heb ik nog nooit hoeven doen met mijn xbox.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps3 uitzetten, stroomkabel eruit, standby knop vast houden, stroom erin en blazen maarquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik nog nooit hoeven doen met mijn xbox.Ga je nou echt weer een console war beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
let op de spoiler danquote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga je nou echt weer een console war beginnen?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ga je nou echt weer een console war beginnen?
Is dit handig om is te doen, heb t namelijk in 3 jaar dat ik hem heb nog nooit gedaan. Of kan het schade aanrichten?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3 uitzetten, stroomkabel eruit, standby knop vast houden, stroom erin en blazen maar
reversed messiquote:
Het laat de fans gewoon op 100% lopen. GekkeGerrit hier had het ook gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 22:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is dit handig om is te doen, heb t namelijk in 3 jaar dat ik hem heb nog nooit gedaan. Of kan het schade aanrichten?
Ineens een xbox postquote:
ja man 50 pond vragen voor expansions packsquote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Live E3 verslag brought to you by Duuc-nl
Met je hipsterbrilletjequote:
Oh dat was alleen de expansionpack nog?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ja man 50 pond vragen voor expansions packs
jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh dat was alleen de expansionpack nog?
Ik dacht hele game
Daar FIFA 13quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil godverdomme gewoon ---> FIFA13 <---zien, donder op met deze zooi
50 pond voor een pakketje dat alleen andere graphics als wapen toont is gewoon een harde ripoff, is 65 euro zelfsquote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
ja
je krijgt er wel 5 expansion packs voor, 20 nieuwe wapens, 20 nieuwe maps, 10 nieuwe verhicles, en 3 nieuwe game modes. dus eigenlijk wel te doen. ik had er wel 30 euro voor betaald.
is rockstar nog vertegenwoordigd of wa?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil godverdomme gewoon FIFA13 zien, donder op met deze zooi
zal wel 40 euro worden, maarja, uitmelkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
50 pond voor een pakketje dat alleen andere graphics als wapen toont is gewoon een harde ripoff, is 65 euro zelfs
nee Rockstar is niet op E3.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
is rockstar nog vertegenwoordigd of wa?
mocht GTA V dit najaar uitkomen. Ik hoop het van harte.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef detennismaster het volgende:
Games die ik ga kopen in het najaar van 2012:
Fifa 13
GTA V
Nieuwe games worden nooit in november/december gelaunched.quote:
En FIFA. En Forza. En nog een zooitje andere grote titels.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe games worden nooit in november/december gelaunched.
Exceptie voor CoD
Dan:quote:
Fifa is september hèquote:Op maandag 4 juni 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En FIFA. En Forza. En nog een zooitje andere grote titels.
Ja, 28 september ofzo!quote:
November/december zei ik hè, maar ik ben benieuwd. Hoop dat GTA V er natuurlijk zo snel mogelijk isquote:Op maandag 4 juni 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dus? Het gaat erom dat jij zegt dat geen enkele game in het najaar wordt uitgebracht.
Dacht ik ook met Fifa 12, na een week zat ik in de auto naar de Mediamarktquote:Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef Duuc-nl het volgende:
ik ga moh kopen. en gta5. fifa 13 is toch weer hetzelfde, pik hem later wel op voor 20 euro
Serieus ?quote:
En PS3ers ook tochquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij heeft nog wat uitlatingen gedaan over xboxers...
Datquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Rijst een terechte ban lijkt me. Moet je maar niet switchen naar de PS3.
Ik ga toch verdomme niet nog een jaar wachten op gta Vquote:Op maandag 4 juni 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
Even over Rockstar en de E3. Take Two staat er wel, dus misschien laten die wat los.
Dat geeft vast lekkere voorzetjes.quote:
Ja hij was tof hequote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
@Tim, thx voor die tip nog. Vette film was het, raid redemption.
Nog nooit van The Code gehoord..hij is van 2001 en heeft maar 230 IMDB stemmen ofzo..en de acteurs hebben niet eens foto's op IMDBquote:
haha idd, denk niet dat je veel gemist hebtquote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja hij was tof he
Ik had alleen een versie met hardcoded Engelse subs waarbij een deel echt slecht of zelfs niet vertaald was, dus heb wat dialoog gemist, maar dat boeide weinig bij deze film. Toffe actiescenes zeg
http://www.imdb.com/title/tt1112782/quote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit van The Code gehoord..hij is van 2001 en heeft maar 230 IMDB stemmen ofzo..en de acteurs hebben niet eens foto's op IMDB
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Die nieuwe FUT kaartjes zien er wel tof uit
Huntelaar kan misschien wel in de spits ja. In ieder geval een kopsterke jongen.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat geeft vast lekkere voorzetjes.
Wie spits dan? Klaas Toefjes Huntelaar?
Gaat het over FUT of Clubs btw?![]()
oh net stond er nog "The Code"..quote:Op maandag 4 juni 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1112782/
die bedoelt hij denk ik, niet heel goed ofzo maar een thriller kijkt vaak wel relaxt weg altijd. Zal dus wel oke zijn.
Nee, deze:quote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit van The Code gehoord..hij is van 2001 en heeft maar 230 IMDB stemmen ofzo..en de acteurs hebben niet eens foto's op IMDB
ja typte ik ook in, was de internationale naam voor die film ^^ ofzo.quote:
leukquote:Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Hij heeft nog wat uitlatingen gedaan over xboxers...
Het is wel Rijst z'n niveau om achter de rug van mensen om te praten, op de voice-chat lukt het hem niet echt een zin te formuleren.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij vindt bijna alle xboxers homo.
Maar alleen als je je aangesproken voelt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is wel Rijst z'n niveau om achter de rug van mensen om te praten, op de voice-chat lukt het hem niet echt een zin te formuleren.
Beest in de spits inderdaad en heeft dan nog pace ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/12/player/9690
Volgens mij is hij best wel sick.
Is hij ook!quote:Op maandag 4 juni 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://futhead.com/12/player/9690
Volgens mij is hij best wel sick.
Alsof iemand in de buurt bij hem komt als je Nigel ervoor hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Crossen maar!!!! Heb eerder al met Fazio gespeeld, viel me wel mee.. De pace van Bassong en Caceres compenseren vast wel.. En anders maar niet.
Ik maak 'm waarschijnlijk toch niet.. Morgen wel verder puzzelen.
Anders had Silva geen 9 chem. Mij lijkt 't wel een baasje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alsof iemand in de buurt bij hem komt als je Nigel ervoor hebt.
Vergeet zijn kicking skills niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anders had Silva geen 9 chem. Mij lijkt 't wel een baasje.Prima defensieve stats en 930283 Aggression.
quote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nu voor onderste team ook Emnes en Drenthe nog gehaald
Koef moet je als CAM inzetten, niets mis mee! Prima pass en prima schot en kan koppen waar nodig.quote:
Werkt gewoon hierquote:
1 maand geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef DutchSL het volgende:
https://twitter.com/#!/futheadsite
Ze zijn van server gewisseld, zou nu sneller moeten gaan.
Ik heb tijdelijk een Xbox in huis met FIFA 12.. in het weekend misschien eens spelen, hoe lang is zo'n gratis Xbox live account?
Alle andere spellen zijn alvast geen bal aan, paar racespellen en Modern Warfare 2 en een of ander hiphop gedoe.
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het laat de fans gewoon op 100% lopen. GekkeGerrit hier had het ook gedaan
zozoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Een of andere Engelse 18-jarige RB (niet in FUT) heeft 10.08 gelopen op de 100 meter, als die blijft voetballen zeker 99 pace
Adam Gemili van Dagenham and Redbridge.
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is wel Rijst z'n niveau om achter de rug van mensen om te praten, op de voice-chat lukt het hem niet echt een zin te formuleren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:11 schreef DutchSL het volgende:
Een of andere Engelse 18-jarige RB (niet in FUT) heeft 10.08 gelopen op de 100 meter, als die blijft voetballen zeker 99 pace
Adam Gemili van Dagenham and Redbridge.
Nieuw account maken en het abonnement gedeelte overslaan en ze bieden je 1 maand gratis live (als dat nu nog steeds zo is..)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:51 schreef DutchSL het volgende:
https://twitter.com/#!/futheadsite
Ze zijn van server gewisseld, zou nu sneller moeten gaan.
Ik heb tijdelijk een Xbox in huis met FIFA 12.. in het weekend misschien eens spelen, hoe lang is zo'n gratis Xbox live account?
Alle andere spellen zijn alvast geen bal aan, paar racespellen en Modern Warfare 2 en een of ander hiphop gedoe.
Rommedahl is in ieder geval wel snelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:05 schreef DutchSL het volgende:
Kans is wel groot dat hij nu definitief voor sprinten gaat kiezen, hij kan al naar de Olympische Spelen met die tijd.
Van Rommedahl waren er destijds berichten dat hij er 10.2 overdeed, maar dat heeft hij zelf naar het rijk der fabelen verwezen.
Twee jaar terug deed ik de 60 meter in 8,7 secondenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Ik deed het op de middelbare school in 18 seconden ofzo
Pfff ik had vroeger zo'n zieke conditie. Ik weet nog dat ik bij sportdag in de 3e iets van 20-25 seconden sneller was op de 1000 meter, op een groep van 200 ofzo. Helaas is daar bijzonder weinig van overgebleven...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Wut?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Ja, herkenbaar. Ik zat altijd bij de eerste drie, maar ben nu kapot na een wedstrijdje met het 6dequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pfff ik had vroeger zo'n zieke conditie. Ik weet nog dat ik bij sportdag in de 3e iets van 20-25 seconden sneller was op de 1000 meter, op een groep van 200 ofzo. Helaas is daar bijzonder weinig van overgebleven...
Lukakuquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Noem eens een goede, niet al te dure, gouden spits.
Langere was ik bovenin middenmoot, bij speerwerpen en discus etc. altijd de beste. Sprinten bij de onderkant middenmoot. Ik had wel een vrij sportieve klas altijdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef DutchSL het volgende:
Kan ook 17 seconden geweest zijn, was in elk geval 1 van de slechtste jongens in de klas.
Was beter bij langere afstanden, dan hoorde ik wel bij de betere helft. Speerwerpen/kogelstoten e.d. hoorde ik dan weer bij de beste van de klas mee.. hoogspringen ook gek genoeg.
Ja, daar was ik toentertijd wel tevreden over.. Misschien nog eens wat mee maken.quote:
Patoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Miccoli en Hernandez met z'n 2en voorin. Fucking bazen! Obafemi Martins heet ook een verwoestend schot.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
Lukaku Cissequote:
< 70k.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lukaku Cisse
SIF Miralles IF Fellaini TOTY Cabaye SIF Ben Arfa
Arnautovic, Gameiro, Sobis, Vagner, Nilmar, Higuain, Benzema en Saviola al uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Arnautovic, Schurrle, Gameiro, Sobis, Vagner Love, Welliton, Kerzhakov, Nilmar, Higuain, NUP Benzema, Saviola,..
Er zijn er zoveel
Een 3-5-2. Dat is de enige voorwaarde. Het liefst met Bale op links.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/984027
zo dus
Djourou/Bassong, de budget boys.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Netjes.
Ik kwam zelf tot dit.. Met Navas en Bale zoals ik eerder al probeerde:
[ afbeelding ]
Luiz heb ik al in een ander team. Eventueel Vermaelen <> Touré ofzo
Ziet er zeker goed uit. Heb nu al 'n teampje gemaakt, maar als 't niet loopt bouw ik 'm om naar deze.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:52 schreef DutchSL het volgende:
Zoiets misschien? Die Sevilla Duitser heb ik alleen als CAM in 4-2-3-1 gebruikt, daar was hij wel aardig.. 5* weak foot en 4* skills.
http://www.futhead.com/12/squad/984068
edit. Ozil kan ook, maar die vind ik niet goed.
Nope, krijgen we weer ruzie geloof ik..quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Is er vandaag weer een clubs confrontatie?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
Is er vandaag weer een clubs confrontatie?
Vind het nogal gaar om tegen mensen te spelen die meteen zo gaan doen als ze verliezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Dan gaan er veel huilen, en oprotten met clubs quote en posten. Verder wil FC Pino niet
Sorry papaquote:
Iedereen over een kam scherenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het nogal gaar om tegen mensen te spelen die meteen zo gaan doen als ze verliezen.
-Ik ben hypocriet
-We maken kutgoals
-Ik ben een <insert ziekte> lijer
Poker & Rijst zeiden dat, dat zijn toch de 'captains'?quote:
Je bent echt zo dom als het maar kan he. Wat ik zei had niks met het clubsresultaat te maken. Zei gewoon dat jullie verdiend gewonnen hadden en dus ook beter gespeeld hadden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Poker & Rijst zeiden dat, dat zijn toch de 'captains'?
Kansloos gedrag inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je bent echt zo dom als het maar kan he. Wat ik zei had niks met het clubsresultaat te maken. Zei gewoon dat jullie verdiend gewonnen hadden en dus ook beter gespeeld hadden.Maar jij leest echt altijd maar dingen hoe je ze wilt lezen. Kansloos.
Nu ga je niet meer verliezenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit. Heb nu al 'n teampje gemaakt, maar als 't niet loopt bouw ik 'm om naar deze.Thanks
Yes. Dan hoef ik niet eindeloos die challenges meer te doen met mijn VPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
Hiernaast verkrijgen de spelers een speciale bonus uit de nieuwe EA Sports Football Club-catalogus. Alles wat je doet in FIFA 13 zal worden bijgehouden, waarbij je bij elke wedstrijd en bij elk seizoen dat je speelt beloningen verdient voor je prestaties. De credits die je hiermee verdient kun je gebruiken om items uit de catalogus te ontgrendelen, denk aan tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsverbeteringen voor je Virtual Pro, superscoutcredits voor het speltype Carrière, muntbonussen voor FIFA 13 Ultimate Team en extra wedstrijden in het speltypen 1-tegen-1 Seizoenen. In totaal zijn er honderd levels waarin je je omhoog kunt werken
Nice, eigenschapsverbeteringen voor VPquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
Hiernaast verkrijgen de spelers een speciale bonus uit de nieuwe EA Sports Football Club-catalogus. Alles wat je doet in FIFA 13 zal worden bijgehouden, waarbij je bij elke wedstrijd en bij elk seizoen dat je speelt beloningen verdient voor je prestaties. De credits die je hiermee verdient kun je gebruiken om items uit de catalogus te ontgrendelen, denk aan tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsverbeteringen voor je Virtual Pro, superscoutcredits voor het speltype Carrière, muntbonussen voor FIFA 13 Ultimate Team en extra wedstrijden in het speltypen 1-tegen-1 Seizoenen. In totaal zijn er honderd levels waarin je je omhoog kunt werken
Denk dat het gewoon tegelijk komt, zoals dit jaar. en dat je al eerder kan handelen op de webappquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef UltimateTeam het volgende:
hopelijk komt fut weer gewoon gelijk met fifa uit en niet pas in januari zoals 2 jaar geleden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:50 schreef UltimateTeam het volgende:
hopelijk komt fut weer gewoon gelijk met fifa uit en niet pas in januari zoals 2 jaar geleden
Dat is mooi, hopelijk kan ik dan al een mooi kapitaaltje opbouwen, om als het uitkomt een goed team te hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ultimate Team is dé cashcow geworden, het zal al beschikbaar zijn voor FIFA zelf (webapp).
Gewoon packs halen meteenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is mooi, hopelijk kan ik dan al een mooi kapitaaltje opbouwen, om als het uitkomt een goed team te hebben
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Ultimate Team is dé cashcow geworden, het zal al beschikbaar zijn voor FIFA zelf (webapp).
als je slimmer bent koop je coinsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is mooi, hopelijk kan ik dan al een mooi kapitaaltje opbouwen, om als het uitkomt een goed team te hebben
Ik koop waarschijnlijk in het begin gewoon voor 10/20 euro aan packs
Ja klopt, als je dan een kompany krigt heb je al 'winst'.quote:
Dan hebben mensen al meteen 200k natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
als je slimmer bent koop je coins
Bron met pics:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef marcie216 het volgende:
als je TOTW 1 spelers hebt, moet je maanden wachten voordat je er iets aan hebt. Dan kan je pas een team maken na een aantal maandenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
Lekker TOTW 1 spelers scoren en maanden bewarennieuwe El Shaarawy/Marlos zoeken.
ja dat hebben sommige mensen dan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan hebben mensen al meteen 200k natuurlijk
Ja, want als je een TOTW1 speler hebt, kun je geen team meer bouwen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als je TOTW 1 spelers hebt, moet je maanden wachten voordat je er iets aan hebt. Dan kan je pas een team maken na een aantal maanden
Sommige hebben het dan wel ja, maar die gaan het niet verkopen in het begin, doen ze dit wel vragen ze voor 100k zoiezo te veelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
ja dat hebben sommige mensen dan ja
30 sec in die trailer, Hart overpoweredquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Bron met pics:
http://www.gamed.nl/view/97676
Ja maar jullie zijn experts in moneymaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, want als je een TOTW1 speler hebt, kun je geen team meer bouwen?
Ik ga gewoon met goedkope teams beginnen ipv gelijk een topteam te bouwen.
Ik handelde in het begin veel in spelers als Krasic, De Rossi, Etherington.. die kon je voor minder dan 3k inkopen en meer dan 6k verkopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:59 schreef EVH001 het volgende:
Eerst ging Neymar voor 50k (in het begin) nu mag je blij zijn als je een paar k vangt.
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/985170
Iemand enig idee hoe ik iedereen 9 chem krijg
Sif Mirallas en Balotelli wil ik sowieso erin hebben
OH en rond de 120k moet het kosten, dat is nu ook omdat futhead prijzen voor geen meter kloppen :")
Miccoli en Giovinco vervangen door een BPL spits en Dembele.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/985170
Iemand enig idee hoe ik iedereen 9 chem krijg
Sif Mirallas en Balotelli wil ik sowieso erin hebben
OH en rond de 120k moet het kosten, dat is nu ook omdat futhead prijzen voor geen meter kloppen :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |