Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Economie > handel > Duitslandquote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lijkt mij belangrijker verder heb je niks aan Duits
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Economie > handel > Spaanstalige landen
Nederland heeft de meeste handel met Duitsland, en ik wil de economie inquote:
Dus? Jij denkt dat jij real life gaat lopen handelen met duitsers en dat zij geen engels praten?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nederland heeft de meeste handel met Duitsland, en ik wil de economie in
"De economie"quote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nu al 4 jaar duits, kan het nog echt niet praten hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
School adviseert mij Duits..quote:
Breed gezegd, veel optiesquote:
Is niks stoers aan, maar als je moeite hebt in de onderbouw moet je gewoon een niveautje lager pakken.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Het stoer vinden als je weinig voor school doet. Meer respect voor mensen die wat minder slim zijn en hun best doen dan andersom
Een vriend van mijn vader is Duits. Word ik dan eerder aangenomen?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met Duitse kennis worden ook eerder aangenomen is mij verteld
Meen je dit?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
Er is best veel vraag naar mensen die Duits spreken hoor, niets mis mee. Vind het ook makkelijker dan Engels.
Gemixte toetsen, wat jij nu zegt. Ga naar een andere schoolquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mensen met Duitse kennis worden ook eerder aangenomen is mij verteld
3e klas is de moeilijkste hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Is niks stoers aan, maar als je moeite hebt in de onderbouw moet je gewoon een niveautje lager pakken.
Nee maar misschien willen mensen je nu aanraken!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader is Duits. Word ik dan eerder aangenomen? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3e klas is de moeilijkste hoor
Volgend jaar alleen vakken waar ik goed in ben
You're gonna have a hard timequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen optiequote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gemixte toetsen, wat jij nu zegt. Ga naar een andere school
zal jij nog bedrogen uitkomen zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op havo misschien, daar hoefde ik niets voor te doen, 2 jaar in 1 jaar gehaald met gemak.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij noemde me kankerlijerquote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom is rijst geband?
Hoe krijg ik een oranje naam?
Havo is echt makkelijk. Baal echt dat ik in de brugklas zo stom ben geweest en geen reet uitgevoerd had. Had één pluspunt te kort voor VWOquote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op havo misschien, daar hoefde ik niets voor te doen, 2 jaar in 1 jaar gehaald met gemak.
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die trouwens weet hoe het komt dat me PS3 soms vastloopt?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?
heb ik nog nooit hoeven doen met mijn xbox.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon even stof laten blazen, ken je die truc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ps3 uitzetten, stroomkabel eruit, standby knop vast houden, stroom erin en blazen maarquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik nog nooit hoeven doen met mijn xbox.Ga je nou echt weer een console war beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |