Ach, saai vind ik zo'n toernooi niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, voetbal is sowieso saai.. doe mij het songfestival maar
Slaap lekker poodle!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach, saai vind ik zo'n toernooi niet.
Als NL speelt zit ik toch ook altijd te juichen (of te vloeken) voor de tv.
Nu dus afgelopen, ook prima.
Nu de TdF en de OS, daarna weer richting songfestival.![]()
Maar nu eerst slapen, veeeel te laat.
Bij het songfestival hebben we in ieder geval een páár punten gehaald.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ach, voetbal is sowieso saai.. doe mij het songfestival maar
Ja kan ik me voorstellen, dan kan je niet meer gedachteloos op dat toetsenbord rammelen!quote:
Nee, kijk maar naar mis en wie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:48 schreef sp3c het volgende:
ık moet ook nog terug he dus wie weet gaat het nog mis
En hoe houden jullie contact op zo'n dag als jullie dat apart doorbrengen, of gewoon op goed geluk een tijd afspreken en allebei zorgen dat je dan weer bij de bar bij het hotel bent?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:51 schreef sp3c het volgende:
nee Yvonne moest naar de markt heel ver weg en ık moest dus hıerheen, vanavond drınken we gratıs drank van de bar ın het hotel ... als ık het terug weet te vınden voor dıe tıjd :,)
Ohhhhhh er bestaat dus wel een i met puntjes, maar die moet je zoeken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:54 schreef sp3c het volgende:
soms doe ik beter mijn best dan andere keren
het ıs een gedoe!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
grootste probleem met dat slapen ıs vooral de enorme hıtte
en Yvonne dr gersnork
en dr grote mond
en dr scheten
gedoe ıs het
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:55 schreef sp3c het volgende:
grootste probleem met dat slapen ıs vooral de enorme hıtte
en Yvonne dr gersnork
en dr grote mond