quote:Ik heb Marseillezeep wel eens gekocht mij Dille & Kamille. Niet de meest voor de hand liggende plek, maar toch. Ook de Aldi/Lidl en Blokker hebben het af en toe
http://www.auchandirect.f(...)/16069/article/60296quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Kyara het volgende:
Hoe gebruik je die zeep precies? Mijn schoonouders wonen in Frankrijk dus die willen vast wel een stuk voor me meenemen als het daar goed te koop is in de supermarché.
Spuugdoekjes en slabben boeien mij ook niet, maar de kleertjes idd wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik gooi Biotex gewoon bij het wasmiddel in de wasmachine, werkt ook. Op slabbers doe ik niet mijn best, kleertjes wil ik wel met Ossegalzeep behandelen, ouderwets, maar t werkt wel.
Vlindur, fijn dat het een beetje helpt.
In het gras gelegd? Oh wacht, zodat de zon het eruit bleekt dusss... *gaap* moet naar bed blijkbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef Sannne het volgende:
Mijn oma heeft laatst alle slabbers in het gras gelegd, ze irriteerde zich groen en geel aan de vlekken. Een week later zaten ze er weer in
Biotex en ossegal werken ieg voor bv poep. Liefst voor de eerste keer wassen, maar ossegal werkt ook goed bij oude vlekken. Ook goed voor vetvlekken trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef Tinuviel het volgende:
Sanne: Het leest idd een beetje apart. Je oma heeft de slabbers in het gras gelegd omdat ze zich groen ergerde![]()
Werken die vlekken tips ook voor mandarijn vlekken, curry vlekken, borstvoeding en bv poep? Moet je dat trouwens doen voordat je de kleding voor het eerst wast of kan dat ook na een eerste wasbeurt nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Hihi, hier sluit ik mij bij aan! Wat lekker NTS!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:12 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, de dreiging van zo'n vies drankje was al genoeg
Spannend Isis!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:02 schreef __Isis__ het volgende:
Ja klopt! Na mk afgelopen maart hopen we op een knippertje! Volgende week donderdag vroege echo, spannend!
Een soort van overdekte speeltuin, helemaal leuk voor kinders, maar volgens mij zou ik er gillend gek wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd Isis!
Wat is Chimpiechap Tinu?
Ik heb een pak pampers baby dry met 80 luiers..ongeopend maat 3...wil iemand ze overnemen?
quote:
Past ze die al niet meer Bitterend?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd Isis!
Wat is Chimpiechap Tinu?
Ik heb een pak pampers baby dry met 80 luiers..ongeopend maat 3...wil iemand ze overnemen?
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:59 schreef bitterend het volgende:
Vlindur, NTS heeft toch geen R? ze heeft een B, ik heb een R![]()
Van nr1 voeding is de max 1000cc per dag. Maar omdat nr2 geconcentreerder is mogen ze daar nog maar 800cc van. Daan zou dus eigenlijk 1 voeding moeten vervangen door een bijvoeding. Dat zie ik nu nog niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef bitterend het volgende:
Wat bedoel je DF?mag geen 800 van nr2? wel van nr1? wat is het verschil? sorry
Hoe zit dat met zon fles rijstenbloem dan? Das toch ook bijvoeding?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Van nr1 voeding is de max 1000cc per dag. Maar omdat nr2 geconcentreerder is mogen ze daar nog maar 800cc van. Daan zou dus eigenlijk 1 voeding moeten vervangen door een bijvoeding. Dat zie ik nu nog niet gebeuren.
Officieel is een schep rijstebloem er door ook bijvoeding ja. Wij zijn enkel overstag gegaan destijds omdat het gebruikt wordt bij de avondfles om langere nachten te maken en Puck werd toen heel vaak wakker 's nachts.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe zit dat met zon fles rijstenbloem dan? Das toch ook bijvoeding?
dat is volgens mij rotzooi. Dat zou dan dreumesmelk moeten zijn maar dan mogen ze ook al koemelk dus volgens mij is dat onzin. Maar misschien praat ik ook wel poep.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef bitterend het volgende:
Ik snap het![]()
Wat zijn die nr3 enzo dat je op reclames ziet?
donequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef Asyniur het volgende:
Handheld, als de kraamzorg het zegt dan zal het wel goed zijn. Als je het niet vertrouwd, ga je naar de huisarts (of vraag de vlos/gyn).
MizzEnroe, welkom!
Ooh en mag Huubke in de OP?
9 april 2012: Huubke, zoon van Asyniur
Oh, zou leuk zijn om ook in de OP te mogen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is volgens mij rotzooi. Dat zou dan dreumesmelk moeten zijn maar dan mogen ze ook al koemelk dus volgens mij is dat onzin. Maar misschien praat ik ook wel poep.
Welkom MizzEnroe! Wil je ook in de OP? En heb je ook een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |