Zoooo, daar zijn we weer...
Same sh*t, different day... Vandaag weer tot 22.00uur met d'r aan gesjouwd voordat ze sliep, heel de bovenverdieping stinkt naar d'r stinkscheten onderhand

.
Vandaag is Draakje bij de gastouder geweest, ik heb de hele dag geslapen

. Gisternacht was het namelijk weer bal en vanaf 4.00uur heb ik geen oog meer dichtgedaan...
Ik zie nou alweer op tegen vannacht

...
Maar na wederom NUL op m'n rekest te krijgen bij de huisarts (tja mevrouw, darmkrampen, daar hebben we helaas geen medicatie voor. *noemt standaard riedeltje van warme kruik etc...* Oftewel, zoek het maar uit...

) heb ik wat informatie ingewonnen aan de 'alternatieve' kant...
Morgen ga ik op zoek naar Orthiflor Junior, een soort van probiotica. Volgens bronnen staat dit goedje zeer hoog aangeschreven en zij er al veel resultaten mee geboekt.
Onder het mom baat het niet dan schaad het niet zullen we dat eens gaan proberen...
Ow en wat betreft wassen: ik zweer bij Vanish! Ik koop sinds Draakje er is gewoon 2,5kilo emmers van dat spul

. Poep, spuug, fruit en groentenvlekken en zelfs smeer/afwerkte olie/andere viezigheden van een auto verdwijnen als sneeuw voor de zon! En of het nou meteen of 3 dagen erna gewassen word, dat maakt niks uit. En gewoon op 40graden, zonder voorweken ofzo. En bij heeeeeeeeel erge vlekken komt er wel eens een drupje Shout aan te pas, maar ik doe nu al 3 jaar met 1 fles Shout, dus kun je zien hoe vaak ik dat gebruik

.