Daarom ben ik uiteindelijk heel blij, dat ik in de baan waar ik tijdens de geboorte en na verlof van mij peuter heb gewerkt, in Zoetermeer niet meer werk. Had daar 2,5 jaar gewerkt en was ontzettend boos over hoe ik daar uit mijn baan werd gepest. Uiteindelijk toch een groot voordeel behaald dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef Bleie het volgende:
Wat leuk om al die verschillende ochtendrituelen te lezen! Iedereen doet het toch weer op zijn eigen manier.
TInuviel: ik werkte tot een jaar geleden ook erg ver weg (Den Haag, en woon in Amsterdam), moest dan om 7.15 de deur uit, dus toen deed manlief op mijn werkdagen de ochtendspits grotendeels in zijn eentje - meestal zat B. dan net aan haar boterham als ik de deur uit ging. Dat wij een tweede kindje wilden, was voor mij dan ook een belangrijke factor in zoeken naar werk dichter bij huis. Maar ja, dat moet je ook maar net willen en kunnen. Ik heb wel veel geluk gehad dat ik opnieuw een heel leuke baan heb gevonden, maar nu in Amsterdam.
Routine dat is het..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef simmu het volgende:
wij houden het hier heel strak. zodra je afwijkt gaat het mis. dus: om kwart over 7 mogen ze uit de slaapkamer indien al wakker en eventjes spelen ofzo tot kwart voor 8. dan is het gezamelijk aankleden en tandenpoetsen enzo en tussen 8 uur en kwart over 8 iedereen aan tafel voor ontbijt (4 soorten ontbijtgranen inmiddels) en dan is iedereen om half 9 startklaar.
Zo krijg je een mens nog depressiefquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef Vlindur het volgende:
Hier zijn we gemiddeld om 09:30 pas beneden
Wow Tico, hoe doe je dat? Lukte dat ook toen je je kleine meid nog bv gaf?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Routine dat is het..
Ik sta om kwart voor 7 op met de meiden en ga om half 8 de deur uit.. Dan hebben ze gegeten, zijn ze gewassen, aangekleed, gepoetst en gekamt... En heb ik make up op mn hoofd... Maar als ik maar iets afwijk door bijvoorbeeld andere volgorde, dan scheelt dat zo een half uur.
Nou, ik hoef het pas sinds kort zelf te doen natuurlijk... En Leyla kreeg dan de hele nacht al borstvoeding en bij het ontbijt gewoon een beker melk.. Dat was sneller. Meestal dronk ze rond 6 nog.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wow Tico, hoe doe je dat? Lukte dat ook toen je je kleine meid nog bv gaf?
Bij ons zou dat ritueel ook alleen voor dinsdag, woensdag, donderdag zijn. Maandag is mama/ papa dag. Dan hoef ik me niet te stressen. Op papadag hoef ik alleen de bv van de jongste te doen. Op omadag kan ik over het algemeen afspreken dat mijn schoonmoeder bij ons komt en wat mij dan niet lukt voordat ik de deur uitga, kan mijn schoonmoeder afmaken. Dus als mijn peuter dan niet klaar is met ontbijt of niet aangekleed of tanden gepoetst, doet hij dat wel met oma.
Ja maar tijdens hun eten smeer ik voor school... Dus beneden komen. Kinderen zitten en meteen eten..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Brood smeren is hier juist het minste werk. Ze eten beiden maar 1 broodje. Dus nog geen minuut werk!
Die van mij kan er nog langer over doen, een half uur is echt niet bijzonder. Als ik hem ertoe kon brengen die tijd te verkorten zou ik de meeste tijdswinst behalen. Nou moet ik wel zeggen, dat ik in die tijd de broodjes voor hem smeer en hij eet meestal 2 boterhammen en drinkt daarbij ook nog een beker thee.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef Bleie het volgende:
In 5 minuten een boterham eten? Wat heerlijk! Die van mij doet daar minstens een kwartier over...
Hier ook. En daar ben ik het zó niet mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:15 schreef freecell het volgende:
oooow!
Volgens mij heeft mijn F-je besloten dat middagslaapjes echt niet meer nodig zijn.
Oempf.
Dat had hij wel even tot na baby mogen uitstellen, hihi. Al heeft het ook voordelen,zoals meer vrijheid van dagindeling.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef Keshet het volgende:
Er kwam er hier een uurtje geleden eentje uit bed met d'r nieuwe regenlaarsjes aan toen het begon te onweren.
'Buiten pelen!'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ConsternatieBureau hm? Tinu had het dacht ik recent al gepost, maar wij zijn sinds kort heel tevreden over ons CBquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef maffemuts het volgende:
Gister ook weer het drama wat CB heet overleeft...
Het staat meestal alle kanten opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker weten?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:05 schreef freecell het volgende:
Meer vooraanzicht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker weten?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Wat een kanjer is het ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef Tinuviel het volgende:
Ik sta weer eens versteld door onze peuter. 7-8 weken terug was hij met familie van mijn man op vakantie, inclusief de tantes van mijn man, waarvan een met hond met de naam Shandy. Vandaag lopen we van de winkels naar huis en komen een mevrouw tegen met een aantal honden waaronder een van dezelfde ras als Shandy. Mijn peuter zegt: "Daar komen honden en dat vind ik bang." (Hij haalt wel vaker "ik vind het eng" en "ik ben bang" door elkaar). Toen wij er langs zijn zegt hij. Dat is een Shandy hond, dus ik vraag hem of hij voor Shandy bang was, maar dat was hij niet zegt hij.
Zeker niet te kort, hij is echt leuker met lang haarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef mefke79 het volgende:
Free, ik zou er eigenlijk ook niet veel aan doen. Gewoon effe laten groeien tot het echt in zijn ogen hangt (en dat melden ze vanzelf, kwamen wij achter) en dan een model laten knippen. Dan kan de rest nu mooi nog effe groeien. En niet kort knippen he, ik vind dit kei leuk zo. Maar goed, ik heb dan ook twee mannen met lang(er) haar.
egwelquote:
Mja weet je wat het is iamredleader, ze noteren wel van alles wat op wonderbaarlijke wijze wèl overal terecht komt, maar de moeite nemen om aan hun gezonden stukken te lezen schijnt te veel moeite te zijn. Dan krijg je gewoon tegenstrijdige adviezen en 'verplichtingen' Elke blauwe plek (vallen opstaan etc) kun je een verklaring voor gaan ondertekenen... bij meerdere checkups met blauwe plekken wordt je weer eens ontboden bij de arts die er een medewerker van een of andere vage stichting bij heeft gehaald en mag je weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer voor elke blauwe plek een verklaring geven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ConsternatieBureau hm? Tinu had het dacht ik recent al gepost, maar wij zijn sinds kort heel tevreden over ons CBdaar is het voor de verandering niet gelijk *paniek*hijvolgtdeperfectelijnniet*paniek*
ooooh +1!!! Hier echt exact hetzelfde, gisteravond is hij maar tegelijk met ons naar bed gegaan om 22.30, hij heeft nog liggen keten in ons bed ook...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Mijn langharige geval lag net zo voor de tv te snurkenAls we hem 's middags op bed doen wordt het 's avonds met gemak soms 23:30 voor hij eindelijk slaapt. Maar wakker houden is dus ook geen optie
![]()
![]()
Kort laten slapen maakt niet uit, dan is het vaak nog wel 21:30..
Lastige situatie of niet?![]()
Hij ligt nu op de bank, hij mag tot 18:00 slapen..
Leander kon eerder zonder zijwieltjes fietsen dan dat ie zindelijk was. Vond iedereen ook zo grappig.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
Wat leuk,al die zindelijk wordende peuters
Die van mij moet eerst maar eens leren pratenDan zien we verder.
(hij zei gisterenn 'mama' gericht, ik schoot helemaal vol)
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef freecell het volgende:
Jawel hoor, nu alleen nog gaan pratenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef Tinuviel het volgende:
Bar, dat klinkt toch erg goed wat je als terugkoppeling voor Roy van het kdv hebt gekregen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |