SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had haar in bed gelegd in een pyjama en slaapzak, in een ledikantje. Slaapzak was netjes uitgedaan en het pyjamajasje mist nu 3 knopen...De broek had ze netjes uitgedaan.
Ze heeft me ook nog op mijn verzoek laten zien hoe ze uit haar ledikantje klimt.Tijd voor een peuterbedje denk ik.
A grand adventure has begun.
Nee, hij heeft de eerste anderhalf jaar natuurlijk minimaal 8uur per dag gehuild, dus moeilijke start.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:09 schreef Keshet het volgende:
Meh, dat is niet leuk Freecell! Is F.'je al eens ergens getest op iets?
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de eerste anderhalf jaar natuurlijk minimaal 8uur per dag gehuild, dus moeilijke start.
We wilden hem de kans geven om nog ' uit te vouwen'
Maargoed, dat is bijna een jaar geleden en het kereltje begint wel buiten de marge te vallen.
Hier thuis is het geen probleem, maar op de PSZ zitten ze bijvoorbeeld met de handen in het haar.
We zien hier thuis het punt wel hoor, hij is 'anders'. Maar we kunnen gewoon ook anders met hem om gaan en dan redden we ons prima
Maar dat kan je van een psz niet verwachten
Nougoed, het balletje roltZe gaan hem op communicatie en ontwikkeling onderzoeken.
kwilnie.
selene is precies zo. die laat graag miertjes over haar hand kruipen enzo, wil bijtje aaien. dat werk. ik stond echt even met mijn handen in het haar, zo heftig ging hij tekeerquote:Op maandag 18 juni 2012 19:25 schreef -Spring het volgende:
Filmpjes kijken? Bij de zeeman zo'n vliegenvang en -bestudeersetje kopen en samen beestjes bekijken?
L is nergens bang voor juist. Legde van de week zelfs dr hand voor een hommel zodat erop erop kon kruipen. Dr commentaar is bij de meeste insecten: "Aaah, wat een lieve schat, hè?"
da's wel een goeie! vrek, dat ik daar zelf niet aan dachtquote:Op maandag 18 juni 2012 19:26 schreef -Spring het volgende:
En zeggen dat die beestjes hartstikke bang van Ravi zijn? "Kijk eens hoe groot, sterk en eng ie jou vindt? Hij is bang! Kijk, hij vliegt snel weg."
ochquote:Op maandag 18 juni 2012 19:31 schreef Sorbootje het volgende:
Geen idee wat je verder kunt doen. Ik heb ook zo'n schijtlijster. Die kan hysterisch worden van een PLUUUUUUISJE
gezelligquote:
je zou eens kunnen informeren naar de hennencursus?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:57 schreef freecell het volgende:
Via een andere organisatie
Ik wil hem ook nog niet bij integrale vroeghulp oid hebben, ik vind hem ECHT tejong.
Alleen spraak en communicatiedingen moet je vroeg aanpakken.
geen aandacht aan geven is niet echt een optiequote:Op maandag 18 juni 2012 19:59 schreef _Bar_ het volgende:
ik zou er juist geen nadruk op leggen Simmu.
Hoe minder aandacht je eraan besteed hoe minder interesant.
Je kunt hem wel wegjagen de vlieg in dit geval.
Lees anders voor uit Erik en het insektenboek.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:02 schreef simmu het volgende:
[..]
geen aandacht aan geven is niet echt een optie![]()
hij gaat krijsend en gillend echt compleet over de rooie. met een heel trillend lijfje en al
Vaag he! Tirza heeft ook niet iedere keer dat ze zegt dat ze buikpijn heeft. Ze wordt dus ook wel eens wakker omdat ze dan heeft gepoept/moet poepen en dan hoor ik 'r ook niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:03 schreef Aoraki het volgende:
Elmo, wij hebben exact hetzelfde aan de hand. Geen idee wat het is... Hij klaagt niet altijd over buikpijn, maar die ontlasting, OMG.
Daarbij staat juist dat het heel waterig is en vaker per dag enzo, dat is hier dus niet het geval.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef mefke79 het volgende:
En die peuterdiarree? Kan het dat niet zijn? Of moet je dan echt water hebben? L van Spring had toch ook zoiets een tijdje terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Aoraki, wordt de poep daar niet juist harder van? Dat is dan nog vervelender. Heeft hij weleens slechte ervaring met poep gehad?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:10 schreef Aoraki het volgende:
T heeft ook alle 20 tanden. Hij krimpt eigenlijk nooit in elkaar van de pijn. Wel heb ik het idee dat hij te lang zijn poep ophoudt, omdat hij eigenlijk niet wil poepen, niet in zijn luier en niet op het potje.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:08 schreef mefke79 het volgende:
Elmo, of heeft ze last van 'gas'. Ranzig dus effe onder spoilerNee dat is het niet, want ze ruft gewoon als het haar uit komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En poepen heeft ze ook geen problemen mee en tot vorige week waren het gewoon mooie drollen. Stinken doet het hoe dan ook, maar nu is die lucht gewoon niet te harden. Het is wel ook echt zo'n diarree luchtje zeg maar. En een paar dagen geleden had ze van die gele-ienimini-baby-mosterd-poep.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
goeie! beter nog; daar schakel ik ff selene en oma voor in, selene is in delft nu, plenty boekenwinkels daar en vinden ze vast leukquote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Lees anders voor uit Erik en het insektenboek.
of knutsel dat soort dieren met Ravi.
maak er een grapje van.
selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:47 schreef MeNicole2 het volgende:
Was mijn peuter maar heel iets banger voor beestjes. Die komt echt met werkelijk alles thuis. Brr.
Ik hoorde laatst van een teamgenootje dat ze haar zoontje (nu 1,5) een keer al kauwend op "iets" buiten aantrof. Bij nadere inspectie bleek het een slak met huisje en al te zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:51 schreef simmu het volgende:
[..]
selene is er gelukkig uit geggroeid dat ze ze opeet (er was een incident met een pissebed)
Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonderquote:Op maandag 18 juni 2012 20:13 schreef mefke79 het volgende:
ik heb btw echt een latertje met tanden. We moeten nog steeds 1 kies en dat terwijl hij in september drie wordt.
Linksboven is hier de achterblijver. En rechtsboven en links onder zaten er 'ineens', niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zal wel aan de uitgerekende datum liggen. Hier mist ook nog steeds een kies. Rechtsonder![]()
Free, hopelijk valt het mee voor L.![]()
En beterschap voor Driekus, T. en Tirza
ook dat komt vast helemaal goed. ik vond de eerste weken/ maanden ook slopend. Evie had door dat ik niet altijd tijd had om op haar te reageren, als ik met Liene bezig was en ging toen ook echt alles doen wat niet kon... pfff heel lastig. (vooral tijdens het voeden...)..quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:15 schreef Tinuviel het volgende:
BJ dank voor je opbeurende woorden. Ik probeer al tijd te besparen door de baby aan tafel zittend te voeden, zodat ik zelf kan eten samen met mijn peuter en dat hij dan ook wat eet. Maar hij loopt allerlei ongein uit te halen en gaat ervandoor wetende, dat ik niet makkelijk achteraan kan met een baby die aan de borst hangt
Ik sta met één kind al een uur en 50 minuten van tevoren op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:00 schreef Tinuviel het volgende:
BE dat spelletje/ puzzel ziet er leuk uit.
Ymme dat is toch prima. Had je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je hem wel een (onder)broekje aantrekt?
Heb er vandaag 2 uur over gedaan van opstaan totdat peuter op het kdv was. Hoe moet dat nou worden als ik weer ga werken? Moeten wij allemaal om 6 uur opstaan?Moet nog even wennen aan baby voeden & aankleden, mezelf en peuter aankleden in een beter tempo denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |