called itquote:
En het vervelende is dat als je tegen ze mag spelen, je er gewoon met een double bagel af gaat...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef jantjepietje het volgende:
Tering wat is het niveau bij vrouwen tennis toch laag.
Ik denk dat ik iets anders bedoelquote:
je bedoelt dat ze roepen dat de bal uit is?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets anders bedoel
Je hoort steeds mensen in het publiek zo'n kutroepje doen.
Ondanks haar goede looks, straalt ze idd nooit iets uit... Voordeel daarvan is dan wel dat ze vaak koel blijft en zich niet gek laat maken...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef Coelho het volgende:
Ze straalt ook echt uit alsof de Olympische Spelen en een legendarische kwartfinale binnen handbereik zijn
Nee, tussen de rally's door. Maar blijkbaar zit het in m'n hoofdquote:Op maandag 4 juni 2012 20:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze roepen dat de bal uit is?
Fout. De service van de vrouwen is veel te zwak in verhouding tot de return. Of andersom: de return is te goed voor de service.quote:
Klopt. Vrouwen hebben veel minder kracht in hun armen dan de mannen, en daardoor wordt er veel meer gebreakt, dan bij de heren.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef jantjepietje het volgende:
Tering wat is het niveau bij vrouwen tennis toch laag.
Gebreaktquote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Vrouwen hebben veel minder kracht in hun armen dan de mannen, en daardoor wordt er veel meer gebreakt, dan bij de mannen.
Wel heerlijk genoten van 3 uur Sharapova -Zakleegova.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Vrouwen hebben veel minder kracht in hun armen dan de mannen, en daardoor wordt er veel meer gebreakt, dan bij de mannen.
Oeeh, die Sharapova is echt een prachtige vrouw.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel heerlijk genoten van 3 uur Sharapova -Zakleegova.
Het niveau van de WTA is tennisonwaardig tenzij een paar vrouwen in de top 10 een goede dag hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Het niveau van beide tennissers is WTA onwaardig. Het is alsof ik naar een challenger-wedstrijd zit te kijken
Nog een jinxquote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef TheGOAT het volgende:
1-6, 4-6, je kan trots zijn op je performance Arantxa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Je zegt het, en het gaat fout.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het aantal UE's van Rus is wel een stuk minder nu.
Heeft toch niets met kracht te maken. Ga maar eens oude beelden van Steffi Graf oid bekijken, dat ziet er toch ietsje beter uit dan dit. Vrouwen tennis is de afgelopen jaren gewoon extreem afgezakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt. Vrouwen hebben veel minder kracht in hun armen dan de mannen, en daardoor wordt er veel meer gebreakt, dan bij de heren.
Micha is beter. Jinx jinx.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff.. overhyped. Ze wint niet eens Roland Garros
Idd Steffi Graf zou in het huidige dames tennis keihard domineren.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Heeft toch niets met kracht te maken. Ga maar eens oude beelden van Steffi Graf oid bekijken, dat ziet er toch ietsje beter uit dan dit. Vrouwen tennis is de afgelopen jaren gewoon extreem afgezakt.
U kijkt naar unieke beelden van een Nederlandse vrouw bij de laatste 16 op een Grand Slam toernooi, geniet want lang duurt het niet meer.quote:
Toen had je ook nog een redelijke (sub-)top en all-rounders.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Heeft toch niets met kracht te maken. Ga maar eens oude beelden van Steffi Graf oid bekijken, dat ziet er toch ietsje beter uit dan dit. Vrouwen tennis is de afgelopen jaren gewoon extreem afgezakt.
Overhyped door de mensen die er geen reet verstand van hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff.. overhyped. Ze wint niet eens Roland Garros
welke stream kjken jullie dan?quote:
waar kan ik tekenen?quote:
NOS.nl hier.quote:
Dat was ver voor mijn tijd, maar het wordt als normaal beschouwd dat het hedendaagse vrouwentennis niet echt spannend, en mooi is om naar te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:31 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Ik ook maar die loopt blijkbaar achterquote:
Half minuutje of zo, dan...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ook maar die loopt blijkbaar achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |