quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
quote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef TheGOAT het volgende:
Elke keer als ze een bal uit der broek haalt zie je een stukje bil3-0 trouwens
Bij mannentennis ook niet héquote:Op maandag 4 juni 2012 20:08 schreef MrRiot het volgende:
En bij vrouwentennis heeft niemand gewonnen tot het laatste gewonnen punt...
Ze kan best serveren, maar het is absoluut geen stabiele factor in haar spel.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:07 schreef Mascleta het volgende:
Donders! waar haalt ze die service opeens vandaan?
Gaat een spannende wedstrijd worden tegen Ferrer in vorm. Echt 50/50 voor mij denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Murray, hopelijk houdt hij deze vorm vast.
Ik zou zeggen 65/35 voor Murray.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:09 schreef BobW het volgende:
[..]
Gaat een spannende wedstrijd worden tegen Ferrer in vorm. Echt 50/50 voor mij denk ik.
Ze heeft sowieso niet echt een stabiele factor toch? Vind haar spel vaak nogal wisselvallig.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze kan best serveren, maar het is absoluut geen stabiele factor in haar spel.
Backhand is meestel wel prima. Op forehand heeft ze vaak problemen met de timing.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso niet echt een stabiele factor toch? Vind haar spel vaak nogal wisselvallig.
Heb niet alles kunnen zien van Murray, maar zeer overtuigende laatste twee sets aan de score te zien. Ben benieuwd.quote:
Netspel kan ook beter, maja ze is echt een baseliner pur sang...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Backhand is meestel wel prima. Op forehand heeft ze vaak problemen met de timing.
Ijskonijntjequote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef Coelho het volgende:
Ze straalt ook echt uit alsof de Olympische Spelen en een legendarische kwartfinale binnen handbereik zijn
dat is wel wat veel gevraagd he op WTA niveauquote:
Aran straalt nooit wat uit, dat zal niet opeens veranderen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:17 schreef Coelho het volgende:
Ze straalt ook echt uit alsof de Olympische Spelen en een legendarische kwartfinale binnen handbereik zijn
Eurosportquote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef Coelho het volgende:
Ehhh... mijn NOS stream loopt volgens mij een punt achter op die van jullie. Of kijken jullie inmiddels ergens anders?
dan gaat de bal tegen het netquote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef kingmob het volgende:
Waarom altijd die kutgeluidjes op de achtergrond?
*bwuuuuuuuuuuuuuuuuuuh*
Mijne ook, moet je even refreshen...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef Coelho het volgende:
Ehhh... mijn NOS stream loopt volgens mij een punt achter op die van jullie. Of kijken jullie inmiddels ergens anders?
Alsof ik dat niet weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |