Ja, was zo'n vervelende ecoflex-uitvoeringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Tenminste een keer niet zilver/grijs of zwart! Jammer dat het dan weer een beroerde uitvoering is. Lag zeker ook zo'n mini 1.3 dieseltje in?
Huh je riep me?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden
Precies!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik werd ook geroepen volgens mij..![]()
Al vindt ik de EK's en WK's altijd wel leuk, maar meer om het bier en de gezelligheid erom heen.
En de finale natuurlijk, altijd een mooi excuus om naar de klote te gaan
Ja, ik vorige week. Maar ik was er ook tussen die tijden, dus weet de reden daarvan verder niet. Het was wel erg druk daar, weinig plek op de normale plaats, dus misschien hebben ze een schema welke auto wanneer aankomt ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef enpe het volgende:
Pff had vandaag een auto waar flink in was gerookt. Er lagen nog een stuk of 6 sigarendoosjes in, overal as.
Morgen naar de snelweglocatie, staat expliciet bij tussen 14u en 16u afleveren. Lijkt me sterk dat ik niet eerder dan 14u terecht kan. Iemand deze tijden daar ook al eens gehad?
Ja, wel eens gehad, maar was inderdaad geen probleem. Werd zelfs aan de telefoon bij het doorbellen gezegd dat het niet uit maakte als ik eerder zou zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef enpe het volgende:
Pff had vandaag een auto waar flink in was gerookt. Er lagen nog een stuk of 6 sigarendoosjes in, overal as.
Morgen naar de snelweglocatie, staat expliciet bij tussen 14u en 16u afleveren. Lijkt me sterk dat ik niet eerder dan 14u terecht kan. Iemand deze tijden daar ook al eens gehad?
Ik zou gewoon die uurtjes pakken hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, wel eens gehad, maar was inderdaad geen probleem. Werd zelfs aan de telefoon bij het doorbellen gezegd dat het niet uit maakte als ik eerder zou zijn.
Als het lekker weer is wel, als het koud en nat is heb ik daar altijd een hekel aan. In de auto wachten vind ik echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die uurtjes pakken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |