Ja, was zo'n vervelende ecoflex-uitvoeringquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:46 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Tenminste een keer niet zilver/grijs of zwart! Jammer dat het dan weer een beroerde uitvoering is. Lag zeker ook zo'n mini 1.3 dieseltje in?
Huh je riep me?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden
Precies!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik werd ook geroepen volgens mij..![]()
Al vindt ik de EK's en WK's altijd wel leuk, maar meer om het bier en de gezelligheid erom heen.
En de finale natuurlijk, altijd een mooi excuus om naar de klote te gaan
Ja, ik vorige week. Maar ik was er ook tussen die tijden, dus weet de reden daarvan verder niet. Het was wel erg druk daar, weinig plek op de normale plaats, dus misschien hebben ze een schema welke auto wanneer aankomt ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef enpe het volgende:
Pff had vandaag een auto waar flink in was gerookt. Er lagen nog een stuk of 6 sigarendoosjes in, overal as.
Morgen naar de snelweglocatie, staat expliciet bij tussen 14u en 16u afleveren. Lijkt me sterk dat ik niet eerder dan 14u terecht kan. Iemand deze tijden daar ook al eens gehad?
Ja, wel eens gehad, maar was inderdaad geen probleem. Werd zelfs aan de telefoon bij het doorbellen gezegd dat het niet uit maakte als ik eerder zou zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef enpe het volgende:
Pff had vandaag een auto waar flink in was gerookt. Er lagen nog een stuk of 6 sigarendoosjes in, overal as.
Morgen naar de snelweglocatie, staat expliciet bij tussen 14u en 16u afleveren. Lijkt me sterk dat ik niet eerder dan 14u terecht kan. Iemand deze tijden daar ook al eens gehad?
Ik zou gewoon die uurtjes pakken hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, wel eens gehad, maar was inderdaad geen probleem. Werd zelfs aan de telefoon bij het doorbellen gezegd dat het niet uit maakte als ik eerder zou zijn.
Als het lekker weer is wel, als het koud en nat is heb ik daar altijd een hekel aan. In de auto wachten vind ik echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou gewoon die uurtjes pakken hoor
Hahaha nou ik was daar heel makkelijk in. Ik hield me precies aan de tijden die in de ritgegevens stonden. Afleveren OM 13:00.. Dan was ik er om 12:55 ook al had ik hem om 11:00 kunnen afleveren.. Doei.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, wel eens gehad, maar was inderdaad geen probleem. Werd zelfs aan de telefoon bij het doorbellen gezegd dat het niet uit maakte als ik eerder zou zijn.
Oh, ik vermaak me wel hoor. Stoel achterover en oogjes dicht. Dikke prima.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wel, als het koud en nat is heb ik daar altijd een hekel aan. In de auto wachten vind ik echt dodelijk saai.
Ik las het even alsof dat allebei op dezelfde dag was.. Lekker van het ene uiterste naar het andere.. Koffie leuten in het Gooi en vervolgens bunkeren bij de Subway.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:24 schreef Rubenr3 het volgende:
Tijd vullen is niet zo moeilijk, ben gister gewoon 3 kwartier bij een vriendin om koffie geweestWas nog nooit in het Gooi geweest dus kon mooi eens even rondkijken in Bussum! Ook al eens lekker zitten eten bij de Subway, je hoort mij op zo'n moment niet klagen hoor.
Heb jij ook nog zo'n mooie van de RET met de Erasmusbrug erop?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn chipkaart doet het trouwens al ruim 3 jaar prima en ik heb er ook nog eentje liggen van 6 jaar oud en die doet het ook nog
Nee viel meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik las het even alsof dat allebei op dezelfde dag was.. Lekker van het ene uiterste naar het andere.. Koffie leuten in het Gooi en vervolgens bunkeren bij de Subway.
Tablet mee en beetje series kijken. No problemo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wel, als het koud en nat is heb ik daar altijd een hekel aan. In de auto wachten vind ik echt dodelijk saai.
Ja, GTST he dorpsgayquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tablet mee en beetje series kijken. No problemo.
Ik zit ook chill aan de koffie. Niets mis mee die 4 dagen werken in de bankwereld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 07:54 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, chill aan de koffie aan de Trondheimweg.
Die leasemaatschappijen zijn zo gehaaid op dit soort dingen...echt bizar. En als wij een auto transporteren kijken ze niet om naar schadesquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:00 schreef Mallet het volgende:
Collega van mij heeft gezeik met haar leasemaatschappij.. Na inleveren van haar voorloopauto moest ze 2x eigen risico betalen van totaal EUR 550,-. Eén keer omdat ze de auto naar de garage had gebracht omdat de aanjager een heel raar geluid maakte.. Bleek een boterhamzakje in het systeem te zitten. Dit zag de leasemaatschappij als "schade" en moest ze haar eigen risico betalen à EUR 225. Zij belt de garage op en blijkt dat zij maar ¤ 83 hebben doorbelast. Toen was het opeens "Oh ja je krijgt nog ¤ 142 terug" en haar auto is opgehaald door een gepensioeneerde die geen schade had gevonden. Bleek er ergens onder de auto een of andere kras / beschadeging te zitten die ze ook in rekening hebben gebracht. Ze is nu nog bezig met het welles nietes spelletje en dat ze moeten bewijzen dat zij het heeft gedaan en niet de transporteur (ze heeft tenslotte getekend voor akkoord zonder schade) maar volgens mij schiet het tot nu toe niet op. Het vervelende is dat ze zo'n "eindafrekening" gelijk verrekenen met je salaris (detachering) dus zie het maar eens terug te krijgen.
Idd en de transporteur had al super chagrijnig tegen haar gedaan omdat er nog maar 1/4 benzine in de tank zat en hij dit nu moest voorschieten (moest naar Raamsdonksveer)quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die leasemaatschappijen zijn zo gehaaid op dit soort dingen...echt bizar. En als wij een auto transporteren kijken ze niet om naar schades
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef Mallet het volgende:
[..]
Idd en de transporteur had al super chagrijnig tegen haar gedaan omdat er nog maar 1/4 benzine in de tank zat en hij dit nu moest voorschieten (moest naar Raamsdonksveer)
Daarnaast stond er ook dat zinnetje van: "De daadwerkelijke schadevaststelling bla bla"
Echt.. Je zou van irritatie gewoon een ander leasebedrijf zoeken als werkgever.
Leuke auto! Ik heb ooit de 3.0TDI gereden met echt alle opties. Vooral aanpasbaar onderstel is baasquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef invine het volgende:
Morgen van amsterdam naar assen en weer terug in een Q5PC dienst.. wordt minimaal 16u werk.
Dit is de 2.0 TDI.. 105kw.. ach zal wel best zijn.. moet om 7u beginnen en terug rit is pas om half 7..quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leuke auto! Ik heb ooit de 3.0TDI gereden met echt alle opties. Vooral aanpasbaar onderstel is baas
Die uren zijn wel lekker joh! Auto is ook prima.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef invine het volgende:
Morgen van amsterdam naar assen en weer terug in een Q5PC dienst.. wordt minimaal 16u werk.
Het is minimaal 4u rijden max 5 denk ik de rest is wachten.. denk dat ik maar naar groningen ga en in de bioscoop ga zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Die uren zijn wel lekker joh! Auto is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |