abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112660324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:34 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Daarna hebben we natuurlijk wel met elkaar gesproken en op dit moment is er vooral een fysieke klik. Vanavond zien we elkaar weer :9
*)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:58:55 #218
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112660447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben geen PUA. Overigens zei de oprichter van RSD ook: Je wilt gewoon geen PUA worden. Je wilt jezelf zijn. Je moet jezelf niet identificeren als PUA, behalve als je er je werk van maakt. Dan ben je wel een PUA omdat je op dat moment moet "presteren". Maar het is idd gewoon "lang leve de lol" in principe van vrouwen genieten. Dat is alles.
Wat is RSD? :?
pi_112660702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:58 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Wat is RSD? :?
Een bepaalde ''pua stroming''

Het staat voor ''real social dynamics"
Dat gaat eigenlijk alleen maar over ''jezelf zijn'' En jezelf voornamelijk ook gewoon ''uiten''

Zelfexpressie staat daar gewoon erg hoog in het vaandel
Rustig aan.
pi_112661164
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112661306
Hobbel hobbel hobbel :)
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:50:24 #222
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112662179
Ik mag hopen dat dit niet onder Real Social Dynamics valt? :')
pi_112662267
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:50 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Ik mag hopen dat dit niet onder Real Social Dynamics valt? :')
Dat met die pony?
Jawel, als hij daar zin in heeft.
Rustig aan.
pi_112662863
quote:
Dit filmpje was voornamelijk een inleiding op ''acceptance''
Verder heeft hij het erover: ''delay does not matter in eternity, but it is tragic in time.''
Heb je er meer? :P
Rustig aan.
pi_112662962
Ja, ik heb een vermoeden dat emotionele up's en downs te maken heeft met het accepteren van huidige omstandigheden. Die gedachtes dat je ergens tegen moet vechten in je hoofd in principe.
pi_112663307
Rsd heeft verschillende mensen die geheel hunzelf zijn en sommigen hebben iets aparts maar hebben veel vrouwen. Die gasten zijn allemaal opgespoord. Zo ver hoef je niet te gaan maar kan wel.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:28:58 #227
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112663351
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
Ja, ik heb een vermoeden dat emotionele up's en downs te maken heeft met het accepteren van huidige omstandigheden. Die gedachtes dat je ergens tegen moet vechten in je hoofd in principe.
Het is niet accepteren, het is wéten. Het is het voorbeeld dat ik eerder ook al gaf: stel je bent als man niet zo groot maar je wil een beeldschone lange vrouw aanspreken. Dan heeft het geen zin om alleen maar te denken "ja maar, ze is wel langer dan ik, en er zijn hier veel meer mannen die wel bij haar zouden passen"... Je moet dat juist naast je neerleggen. Er geen aandacht aan besteden. Weten dat het niet belangrijk is, en als het dat voor haar toch is, dat je er dan wel achter komt en dat erover nadenken je hoe dan ook niet verder gaat helpen.

Dát is zijn punt: alle aandacht die je eraan besteedt is nutteloos en maakt je alleen maar onzekerder, houdt je tegen en kan zelfs pijnlijk zijn. Even in het kader van dit topic: het houdt dus in dat je gewoon toch op iemand moet afstappen.

Negatieve gedachten dus uitbannen uit je hoofd. Voor zover dat moeilijk is negeer je ze gewoon heel bewust; je besteedt geen aandacht aan die gedachten. Laat ze er maar zijn. Care. Adem een paar keer flink in en loop gewoon op die lange vrouw af en wees jezelf.

Zoiets als zo'n pony-ding vind ik niet "real"... het is toch echt een trucje. Ik kan me voorstellen dat jullie het daar niet mee eens zijn, maar dan verschillen we dus van mening.
pi_112663628
Jeffy gebruikt geen pony om vrouwen te "versieren". Dit is zelfvermaak met vrouwen erbij en grappig. Een groot verschil. Net als voor de lol dansen met een meid, maar dan op straat.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:39:24 #229
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112663665
Ok, prima, maar dan nog frons ik wat, als je het niet erg vindt ;)
pi_112663830
Die pony attractie is dus voor zijn lol. In dat busje heeft hij al honderden vrouwen gehad en ook veel relaties. Geen reden dan om try hard te worden :D
pi_112672103
Ik ben er benieuwd naar op welke vrouwen jij je richt. Modellen, zangeressen of gewoon gewillige dronken sletjes? :)
pi_112677987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Die pony attractie is dus voor zijn lol. In dat busje heeft hij al honderden vrouwen gehad en ook veel relaties. Geen reden dan om try hard te worden :D
dat mensen hier nog serieus op ingaan zeg. :D :'(
pi_112679537
Dronken vrouwen zijn niet leuk. Ik ga vooral voor de mooiste in een kroeg en kijk of er chemie is. Overdag kom je helemaal geen dronken mensen tegen :)
pi_112684947
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:00 schreef dawg het volgende:

[..]

dat mensen hier nog serieus op ingaan zeg. :D :'(
Het is hersenloos vermaak. ;)
pi_112685796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:14 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre je serieus meende wat je eerder postte, maar de inhoud van dat filmpje van Eckhart Tolle kun je ook betrekken op je zorgen over lengte/uiterlijk.

Je kunt jezelf een beetje leuk kleden uiteraard, maar verder ben je wie je bent inclusief je lengte. Het heeft echt totaal geen zin om erover na te denken. Je bereikt er helemaal niets mee behalve onzekerheid en drempels die je voor jezelf opwerpt. Dus sta jezelf niet toe dergelijke gedachten te hebben. Aanspreken die langere vrouw dus en dan zie je wel of het wat wordt!

zeker, je moet geen self-limiting beliefs creëeren

van DD en Dr.P. ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 10:16:00 ]
pi_112686260
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

van DD en Dr.P. ;-)
Watts stelt dat hier ook:
waarin hij spreekt over feedback van gedachten op de gedachten. ;)
  zondag 10 juni 2012 @ 13:11:52 #237
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112689908
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

van DD en Dr.P. ;-)
Dit hele topic gaat in feite om het feit dat je jezelf niet moet limiten, dat je door je eigen terughoudendheid en je eigen angsten moet breken en toch gewoon iemand aanspreken.

Zelfs als die beliefs wellicht terecht zijn, dan moet je ze niet self-limiting laten zijn (waarom zou je), en ze ook eigenlijk zo snel mogelijk naast je neerleggen; je hebt er immers helemaal niets aan.
pi_112700209
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:11 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Dit hele topic gaat in feite om het feit dat je jezelf niet moet limiten, dat je door je eigen terughoudendheid en je eigen angsten moet breken en toch gewoon iemand aanspreken.

Zelfs als die beliefs wellicht terecht zijn, dan moet je ze niet self-limiting laten zijn (waarom zou je), en ze ook eigenlijk zo snel mogelijk naast je neerleggen; je hebt er immers helemaal niets aan.
Ja, in principe zijn de mogelijkheden eindeloos. De enige constante factor is jezelf.
pi_112701073
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, in principe zijn de mogelijkheden eindeloos. De enige constante factor is jezelf.
Juist niet, aangezien een constante een enkel concept is. Wees dynamisch en je bent alles en niets tegelijkertijd. :)
pi_112701342
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Juist niet, aangezien een constante een enkel concept is. Wees dynamisch en je bent alles en niets tegelijkertijd. :)
Ik bedoel dat je alleen jezelf (deels) onder controle hebt en niet je omgeving.
pi_112701639
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je alleen jezelf (deels) onder controle hebt en niet je omgeving.
In de praktijk klopt dat wel, ja. :)
pi_112706557
  maandag 11 juni 2012 @ 00:05:31 #244
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112721186
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Watts stelt dat hier ook:
waarin hij spreekt over feedback van gedachten op de gedachten. ;)
Zinnige posts O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112721381
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef 2LiterKaraf het volgende:

[..]

Dacht je dat ik slap ouwehoer? Ik vraag naar werk/studie, wat dat inhoudt, hoe lang ze al in de stad woont... wat ze van "deze muziek" vindt (wat er op dat moment te horen is), wat verder haar muzieksmaak is, etc.

Daarna gaat het wel vanzelf als je een klik hebt. Is die klik er niet, tja, jammer... dan kan ze nog wel zo mooi zijn maar dan is het voor mij toch vrij snel over eigenlijk. :P
slap geouwehoer dus
.
  maandag 11 juni 2012 @ 01:58:35 #246
12888 Skull-splitter
pi_112724211
Idd wel het standaard praatje...
  maandag 11 juni 2012 @ 02:48:15 #247
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_112724847
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind em arrogant :P
Hij heeft gewoon gelijk. Er is geen speld tussen te krijgen :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_112729857
  maandag 11 juni 2012 @ 14:49:38 #249
377366 2LiterKaraf
2 liter is best veel!
pi_112738116
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 00:09 schreef Stoeipoesss het volgende:

[..]

slap geouwehoer dus
Elkaar leren kennen.

Slap ouwehoeren doe je als je over random meuk die je om je heen ziet gaat praten. Als ik aan een vrouw vraag waar ze werkt/studeert en wat ze dan doet dan doe ik het omdat ik geïnteresseerd ben. Als ik dat niet ben dan vraag ik het ook niet.
pi_112741387
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Elkaar leren kennen.

Slap ouwehoeren doe je als je over random meuk die je om je heen ziet gaat praten. Als ik aan een vrouw vraag waar ze werkt/studeert en wat ze dan doet dan doe ik het omdat ik geïnteresseerd ben. Als ik dat niet ben dan vraag ik het ook niet.
Maar dan heb je al een voorselectie gemaakt op basis van uiterlijk. En op basis van uiterlijk selecteren doe je alleen maar wanneer aantrekkelijkheid een issue is, namelijk wanneer je een potentiële partner. Je bent dus alleen maar geïnteresseerd omdat je uiteindelijk in hun broekje wil.

Je maakt mij niet wijs dat je random vrouwen vraagt wat ze zoal doen in het dagelijks leven.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:13:00 #251
12888 Skull-splitter
pi_112741531
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar dan heb je al een voorselectie gemaakt op basis van uiterlijk. En op basis van uiterlijk selecteren doe je alleen maar wanneer aantrekkelijkheid een issue is, namelijk wanneer je een potentiële partner. Je bent dus alleen maar geïnteresseerd omdat je uiteindelijk in hun broekje wil.

Je maakt mij niet wijs dat je random vrouwen vraagt wat ze zoal doen in het dagelijks leven.
Dat niet alleen, lijstjes afwerken met verjaardagsvragen vind ik nogal apart om een gesprek mee te beginnen... Ik flirt meestal met alles wat los en vast zit als ik in de rij sta ergens voor, je moet jezelf immers vermaken. Hell, als ik me lekker voel flirt ik nog voor anderen :')
pi_112742754
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat niet alleen, lijstjes afwerken met verjaardagsvragen vind ik nogal apart om een gesprek mee te beginnen... Ik flirt meestal met alles wat los en vast zit als ik in de rij sta ergens voor, je moet jezelf immers vermaken. Hell, als ik me lekker voel flirt ik nog voor anderen :')
Ja, je eigen directe intenties zijn het belangrijkste. Het leren kennen komt daarna wel. Lijstjes afwerken dood ook de (seksuele) aantrekkingskracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')