Het is niet accepteren, het is wéten. Het is het voorbeeld dat ik eerder ook al gaf: stel je bent als man niet zo groot maar je wil een beeldschone lange vrouw aanspreken. Dan heeft het geen zin om alleen maar te denken "ja maar, ze is wel langer dan ik, en er zijn hier veel meer mannen die wel bij haar zouden passen"... Je moet dat juist naast je neerleggen. Er geen aandacht aan besteden. Weten dat het niet belangrijk is, en als het dat voor haar toch is, dat je er dan wel achter komt en dat erover nadenken je hoe dan ook niet verder gaat helpen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:15 schreef firefly3 het volgende:
Ja, ik heb een vermoeden dat emotionele up's en downs te maken heeft met het accepteren van huidige omstandigheden. Die gedachtes dat je ergens tegen moet vechten in je hoofd in principe.
dat mensen hier nog serieus op ingaan zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Die pony attractie is dus voor zijn lol. In dat busje heeft hij al honderden vrouwen gehad en ook veel relaties. Geen reden dan om try hard te worden
Het is hersenloos vermaak.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:00 schreef dawg het volgende:
[..]
dat mensen hier nog serieus op ingaan zeg.![]()
zeker, je moet geen self-limiting beliefs creëerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:14 schreef 2LiterKaraf het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je serieus meende wat je eerder postte, maar de inhoud van dat filmpje van Eckhart Tolle kun je ook betrekken op je zorgen over lengte/uiterlijk.
Je kunt jezelf een beetje leuk kleden uiteraard, maar verder ben je wie je bent inclusief je lengte. Het heeft echt totaal geen zin om erover na te denken. Je bereikt er helemaal niets mee behalve onzekerheid en drempels die je voor jezelf opwerpt. Dus sta jezelf niet toe dergelijke gedachten te hebben. Aanspreken die langere vrouw dus en dan zie je wel of het wat wordt!
Watts stelt dat hier ook:quote:Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
zeker, je moet geen self-limiting beliefs creëeren
van DD en Dr.P. ;-)
Dit hele topic gaat in feite om het feit dat je jezelf niet moet limiten, dat je door je eigen terughoudendheid en je eigen angsten moet breken en toch gewoon iemand aanspreken.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
zeker, je moet geen self-limiting beliefs creëeren
van DD en Dr.P. ;-)
Ja, in principe zijn de mogelijkheden eindeloos. De enige constante factor is jezelf.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:11 schreef 2LiterKaraf het volgende:
[..]
Dit hele topic gaat in feite om het feit dat je jezelf niet moet limiten, dat je door je eigen terughoudendheid en je eigen angsten moet breken en toch gewoon iemand aanspreken.
Zelfs als die beliefs wellicht terecht zijn, dan moet je ze niet self-limiting laten zijn (waarom zou je), en ze ook eigenlijk zo snel mogelijk naast je neerleggen; je hebt er immers helemaal niets aan.
Juist niet, aangezien een constante een enkel concept is. Wees dynamisch en je bent alles en niets tegelijkertijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, in principe zijn de mogelijkheden eindeloos. De enige constante factor is jezelf.
Ik bedoel dat je alleen jezelf (deels) onder controle hebt en niet je omgeving.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Juist niet, aangezien een constante een enkel concept is. Wees dynamisch en je bent alles en niets tegelijkertijd.
In de praktijk klopt dat wel, ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je alleen jezelf (deels) onder controle hebt en niet je omgeving.
Zinnige postsquote:Op zondag 10 juni 2012 10:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Watts stelt dat hier ook:
waarin hij spreekt over feedback van gedachten op de gedachten.
slap geouwehoer dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef 2LiterKaraf het volgende:
[..]
Dacht je dat ik slap ouwehoer? Ik vraag naar werk/studie, wat dat inhoudt, hoe lang ze al in de stad woont... wat ze van "deze muziek" vindt (wat er op dat moment te horen is), wat verder haar muzieksmaak is, etc.
Daarna gaat het wel vanzelf als je een klik hebt. Is die klik er niet, tja, jammer... dan kan ze nog wel zo mooi zijn maar dan is het voor mij toch vrij snel over eigenlijk.
quote:
Elkaar leren kennen.quote:
Maar dan heb je al een voorselectie gemaakt op basis van uiterlijk. En op basis van uiterlijk selecteren doe je alleen maar wanneer aantrekkelijkheid een issue is, namelijk wanneer je een potentiële partner. Je bent dus alleen maar geïnteresseerd omdat je uiteindelijk in hun broekje wil.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef 2LiterKaraf het volgende:
Elkaar leren kennen.
Slap ouwehoeren doe je als je over random meuk die je om je heen ziet gaat praten. Als ik aan een vrouw vraag waar ze werkt/studeert en wat ze dan doet dan doe ik het omdat ik geïnteresseerd ben. Als ik dat niet ben dan vraag ik het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |