abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juni 2012 @ 16:13:00 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112741531
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar dan heb je al een voorselectie gemaakt op basis van uiterlijk. En op basis van uiterlijk selecteren doe je alleen maar wanneer aantrekkelijkheid een issue is, namelijk wanneer je een potentiële partner. Je bent dus alleen maar geïnteresseerd omdat je uiteindelijk in hun broekje wil.

Je maakt mij niet wijs dat je random vrouwen vraagt wat ze zoal doen in het dagelijks leven.
Dat niet alleen, lijstjes afwerken met verjaardagsvragen vind ik nogal apart om een gesprek mee te beginnen... Ik flirt meestal met alles wat los en vast zit als ik in de rij sta ergens voor, je moet jezelf immers vermaken. Hell, als ik me lekker voel flirt ik nog voor anderen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112742754
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat niet alleen, lijstjes afwerken met verjaardagsvragen vind ik nogal apart om een gesprek mee te beginnen... Ik flirt meestal met alles wat los en vast zit als ik in de rij sta ergens voor, je moet jezelf immers vermaken. Hell, als ik me lekker voel flirt ik nog voor anderen :')
Ja, je eigen directe intenties zijn het belangrijkste. Het leren kennen komt daarna wel. Lijstjes afwerken dood ook de (seksuele) aantrekkingskracht.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112743883
quote:
Ja leuk, kenne wij ook toch? :P
Rustig aan.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:15:20 #254
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112744124
Die gast in dat filmpje is zo te zien niet op zoek naar een relatie, maar naar geflikflooi.

Zou in ieder geval geen voorbeeld voor mij zijn...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112744195
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Die gast in dat filmpje is zo te zien niet op zoek naar een relatie, maar naar geflikflooi.

Hij heeft/had dacht ik ook gewoon een relatie. Tyler van RSD heeft een 'vriendin' en kinderen overigens maar mag gewoon zijn baan nog doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112744213
quote:

Ach, doe wat je wilt en je scoort vrouwen... Wil je iets diepers dan moet je naast doen wat je wilt, haar ook willen leren kennen.
Rustig aan.
pi_112744244
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, doe wat je wilt en je scoort vrouwen... Wil je iets diepers dan moet je naast doen wat je wilt, haar ook willen leren kennen.
Ja precies, dat is het enige verschil.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:20:37 #258
12888 Skull-splitter
pi_112744331
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, je eigen directe intenties zijn het belangrijkste. Het leren kennen komt daarna wel. Lijstjes afwerken dood ook de (seksuele) aantrekkingskracht.
Die kunnen altijd later nog. Als ik aan de bar sta te wachten tot ik kan bestellen en er staat iemand met een hoefijzer-smoel naast me dan zorg ik dat die barman/vrouw haar eerst helpt, boeien.

Maar gewoon lol hebben is belangrijk, en als je er belangen aan gaat hechten ga je je hand vaak overspelen, dus niet doen. Al doende leert men, maar ik hoef niet zoveel mogelijk vrouwen te leren kennen, maar gewoon leuke.
pi_112744362
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat ik sinds ik anti-depressiva slik ik eigenlijk pas goed ben geworden in die manier waarop alexander (Van dat filmpje hierboven) doet.
Rustig aan.
pi_112744501
quote:

Die gast is JUST HAVING A GOOD TIME - en vrouwen zijn interessant en leuk, dus die worden daarmee gecombineerd als dat mogelijk is - :)
Rustig aan.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:26:09 #261
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112744559
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat is niet het doel van dit topic, firefly gaf eerder aan dat het doel is om meer jezelf te zijn, niet om een PUA artist na te streven.

En in dat opzicht lijkt het mij niet dat zo'n gast het archetype is om aan vast te houden.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_112744579
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die kunnen altijd later nog. Als ik aan de bar sta te wachten tot ik kan bestellen en er staat iemand met een hoefijzer-smoel naast me dan zorg ik dat die barman/vrouw haar eerst helpt, boeien.

Maar gewoon lol hebben is belangrijk, en als je er belangen aan gaat hechten ga je je hand vaak overspelen, dus niet doen. Al doende leert men, maar ik hoef niet zoveel mogelijk vrouwen te leren kennen, maar gewoon leuke.
Het gevaar is wel dat als je van tevoren teveel gaat selecteren/scannen je eigenlijk weer niet helemaal jezelf bent. Je zet haar al op een voetstuk als je haar net iets anders behandeld dan minder knappe vrouwen. Het enige verschil dat je moet maken is dat je knappe vrouwen wel gewoon zoent etc en de minder knappe niet. Maar hier heb ik ook nog veel moeite mee, want ik wil in principe soms alleen de knappe vrouwen benaderen, maar dan zet je ze al op een voetstuk. Zeer sociaal zijn dus met iedereen in principe.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:27:41 #263
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112744624
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die gast is JUST HAVING A GOOD TIME - en vrouwen zijn interessant en leuk, dus die worden daarmee gecombineerd als dat mogelijk is - :)
Dat is niet alleen maar "having a good time", dat gaat wel om wat meer hier.
pi_112744683
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar dat is niet het doel van dit topic, firefly gaf eerder aan dat het doel is om meer jezelf te zijn, niet om een PUA artist na te streven.

En in dat opzicht lijkt het mij niet dat zo'n gast het archetype is om aan vast te houden.
Die gozer is enorm zichzelf, hij heeft het enorm naar zijn zin en doet alles wat hij wilt... In welk opzicht is hij niet zichzelf? Ik denk dat hij een van de mensen is die het meest zichzelf is (atleast in de momenten van dat filmpje) die er op de aardbol rondlopen.
Rustig aan.
pi_112744704
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:27 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat is niet alleen maar "having a good time", dat gaat wel om wat meer hier.
Vertel? Waarom? Om geld en om stoerdoenerij?
Rustig aan.
pi_112744720
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Volgens Tyler van RSD is Alexander een freak. Hij is geheel zichzelf maar heeft ook hele rare extreme dingen in zijn karakter. Bij veel mensen die extreem goed zijn in vrouwen is er wel iets in hun karakter wat hun anders maakt dan de rest. Een solide vibe, maar ook soms totaal onvoorspelbaar en avontuurlijk en raar. We kunnen een aantal dingen meenemen, maar zo'n persoon worden is idd het uiterste van het uiterste.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:29:54 #267
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112744734
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel? Waarom? Om geld en om stoerdoenerij?
Je wilt toch niet zeggen dat hij voor zijn "werk", de wereld overreist om lol te hebben, en dat heel toevallig daar dan dames in voorkomen? Die dames zijn het hele punt waarom hij reist.
pi_112744751
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gevaar is wel dat als je van tevoren teveel gaat selecteren/scannen je eigenlijk weer niet helemaal jezelf bent. Je zet haar al op een voetstuk als je haar net iets anders behandeld dan minder knappe vrouwen. Het enige verschil dat je moet maken is dat je knappe vrouwen wel gewoon zoent etc en de minder knappe niet. Maar hier heb ik ook nog veel moeite mee, want ik wil in principe soms alleen de knappe vrouwen benaderen, maar dan zet je ze al op een voetstuk. Zeer sociaal zijn dus met iedereen in principe.
Kben het hiermee gewoon oneens, je kunt gewoon enorm veel aflezen aan een gezicht, ik ben ervan overtuigd. Scannen is goed.
Rustig aan.
pi_112744770
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat hij voor zijn "werk", de wereld overreist om lol te hebben, en dat heel toevallig daar dan dames in voorkomen? Die dames zijn het hele punt waarom hij reist.
Op het moment zelf is hij daar niet bewust mee bezig en is hij zichzelf.
Zoals jij als je druk aan het werk bent, druk met je werk bezig bent en eigenlijk ook puur jezelf bent.
Rustig aan.
pi_112744784
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:29 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat hij voor zijn "werk", de wereld overreist om lol te hebben, en dat heel toevallig daar dan dames in voorkomen? Die dames zijn het hele punt.
Het vrouwen ontmoeten is niet het enige wat hij doet. Hij maakt ook professionele foto's en is ook bezig met andere dingen.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:31:30 #271
12888 Skull-splitter
pi_112744797
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Flirten doe ik tijdens het uitgaan met random meiden. Soms een paar zinnen, soms een halve nacht plezier. Ooit gevraagd of ik mee kaartspellen ging spelen met de garderobedames, even gedacht en gewoon erbij gaan zitten, was erg gezellig.

Edit: ik breng het nu alsof ik zo ALTIJD ben, maar dat is dus niet zo. Maar als ik me zo op mijn gemak voel, merk ik wel dat er meer klik plaatsvind, en daar hoef je niet eens iets mee te doen.
pi_112744838
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kben het hiermee gewoon oneens, je kunt gewoon enorm veel aflezen aan een gezicht, ik ben ervan overtuigd. Scannen is goed.
Scannen is goed, maar niet scannen is nog beter. Dat is echt next level gedoe wat extreem lastig is om ermee om te kunnen gaan. Dat niet-scannen is echt lastig.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:32:22 #273
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112744839
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die gozer is enorm zichzelf, hij heeft het enorm naar zijn zin en doet alles wat hij wilt... In welk opzicht is hij niet zichzelf? Ik denk dat hij een van de mensen is die het meest zichzelf is (atleast in de momenten van dat filmpje) die er op de aardbol rondlopen.
Ik zeg niet dat hij niet zichzelf is, maar dat hij absoluut geen archetype is voor 'de man' in het algemeen.
pi_112744908
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Flirten doe ik tijdens het uitgaan met random meiden. Soms een paar zinnen, soms een halve nacht plezier. Ooit gevraagd of ik mee kaartspellen ging spelen met de garderobedames, even gedacht en gewoon erbij gaan zitten, was erg gezellig.

Edit: ik breng het nu alsof ik zo ALTIJD ben, maar dat is dus niet zo. Maar als ik me zo op mijn gemak voel, merk ik wel dat er meer klik plaatsvind, en daar hoef je niet eens iets mee te doen.
Erg belangrijk inderdaad.
Rustig aan.
pi_112744919
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Scannen is goed, maar niet scannen is nog beter. Dat is echt next level gedoe wat extreem lastig is om ermee om te kunnen gaan. Dat niet-scannen is echt lastig.
Kben het er gewoon niet mee eens.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')