Snarfquote:
jij hoort er niet bij helaasquote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook
Waar??? Ik kan niet vinden
Ik kreeg een DM erover. Zal ff doorsturen naar jequote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook
Waar??? Ik kan niet vinden
Anja of meisje/ vrouw die ik leuk vind klinkt wat beter als projectje.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het beestje moet een naam hebben.
Was Anja(ex-pyscho-ex) beter dan?
Haha, nee juist niet. Het is vandaag superwarm, graadje of 30. Maar 's nachts is het koud (10 graden) en het is heel moeilijk te voorspellen door de bergen. Ik zei al; je had er zeker niet op gerekend dat het zo warm zou worden?quote:
Je hebt meegekregen dat het hier gisteren net zo "warm" was als eerste kerstdag?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee juist niet. Het is vandaag superwarm, graadje of 30. Maar 's nachts is het koud (10 graden) en het is heel moeilijk te voorspellen door de bergen. Ik zei al; je had er zeker niet op gerekend dat het zo warm zou worden?
Normaal is het 15-25 graden, elke dag, vaak met 's middags regen. Zeg maar het Nederlandse lenteweer met soms een herstige week.
Het klinkt inderdaad wel wat raarquote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Anja of meisje/ vrouw die ik leuk vind klinkt wat beter als projectje.
Dansmeisje. Project wordt wat uitgesteld, zoals het werkt hier in Latijns-Amerika...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Anja of meisje/ vrouw die ik leuk vind klinkt wat beter als projectje.
Gewoon een colletjequote:Op maandag 4 juni 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee juist niet. Het is vandaag superwarm, graadje of 30. Maar 's nachts is het koud (10 graden) en het is heel moeilijk te voorspellen door de bergen. Ik zei al; je had er zeker niet op gerekend dat het zo warm zou worden?
Normaal is het 15-25 graden, elke dag, vaak met 's middags regen. Zeg maar het Nederlandse lenteweer met soms een herstige week.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
wat is hier zoooo oranja dat t zo hot item is...?
Ja, dat hoorde ik...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt meegekregen dat het hier gisteren net zo "warm" was als eerste kerstdag?
Nederlands lenteweer is raar
En hoe zit jij nu in elkaar? Nu ze geen vaste relatie wil, blijf je dan proberen en richt je je op haar, of ga je dan gewoon door met je 'normale' hosselgedrag?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef El_Matador het volgende:
Als het maar gezellig is met d'r, verder zal ik me er niet teveel over (moeten) opwinden.
Zie pm... En ek begint bijna mutsje!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
wat is hier zoooo oranja dat t zo hot item is...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |