Gelukkig wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het zo saai worden
Doe je goed man. Echt een leuke dame.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is nog niet toe aan een relatie, vanwege haar vele werk, plannen voor een eigen appartement en ze weet hoe populair ik ben; als we iets krijgen moet het echt serieus zijn. Dat ben ik met haar eens, maar heb haar gezegd dat ik muchas opciones heb, maar haar leuk vind.
Maar wel een weekendje weg, met haar vrienden erbij en ik heb een tipje van de DefQon-sluier opgelicht.
Hier werkt het gewoon anders dan in Europa. Moet ik wel aan wennen, maar goed.
Geen coltrui, een coljurkje. Strak. Als ik iets sexy vind, zijn het coltruien/jurkjes.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook in Zuid-Amerika dus colltruien
Leuke meid wel, maar zegt het haar niet zoveel dat je ondanks dat je een populaire jongen bent, je toch maar achter haar aan blijft gaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
IK WIL OOK ORANJE!!! WAT MOET IK DAAR VOOR DOEN???quote:Op maandag 4 juni 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft ook daar zijn intrede gedaan.
Vergeet niet dat ik je in die rolstoel heb meegemaakt hequote:
Een oranje mod pijpen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK ORANJE!!! WAT MOET IK DAAR VOOR DOEN???
Minecraft spelen.quote:
Ligt er aan hoe goed je bentquote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Leidt het teveel af terwijl hij daarmee bezig is?
Zolang je maar niet bijt.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Leidt het teveel af terwijl hij daarmee bezig is?
Lukt het al een beetje want ik ben nog droogquote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK ORANJE!!! WAT MOET IK DAAR VOOR DOEN???
Jawel, dat wist ze ook al. Maar ze wil nu geen vaste relatie. Ik geloof d'r wel, al blijft dat moeilijk. Maakt op zich ook niet uit; zolang we elkaar blijven zien en leuke dingen doen, komt het vanzelf een keer goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke meid wel, maar zegt het haar niet zoveel dat je ondanks dat je een populaire jongen bent, je toch maar achter haar aan blijft gaan?
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik je in die rolstoel heb meegemaakt he![]()
Dat vertroebeld mijn beeld van jou wel een beetje
mmm nog niet zo goed. Moet meer oefenen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring ermee, dus ik weet het niet. Hoe goed ben jij?
Is het koud bij jullie?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is nog niet toe aan een relatie, vanwege haar vele werk, plannen voor een eigen appartement en ze weet hoe populair ik ben; als we iets krijgen moet het echt serieus zijn. Dat ben ik met haar eens, maar heb haar gezegd dat ik muchas opciones heb, maar haar leuk vind.
Maar wel een weekendje weg, met haar vrienden erbij en ik heb een tipje van de DefQon-sluier opgelicht.
Ik denk dat hij dat alleen hier doet en dus niet tegen haar.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je een stap vooruit doet door haar geen projectje te noemen
Het beestje moet een naam hebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je een stap vooruit doet door haar geen projectje te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |