Ja ga van de week eens kijken, moet het voor vrijdag doen want dan begint het ekquote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan, en laat maar weten wat je ervan vond als je ze gezien hebt
Details, man!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
lunchen met 'projectje'. Heb meer duidelijkheid en goeie plannen. Niet ontevreden.
Eensquote:
Arena is mooiquote:
Zeg ik dat ergens?quote:
Dat zei ik toch niet?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens?
Ga je nou weer selectief lezen nee toch?
Gaat meer om van wie dat lelijke gebouw is.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens?
Ga je nou weer selectief lezen nee toch?
Feyenoordquote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat meer om van wie dat lelijke gebouw is.
GMTAquote:
quote:
Een sympathieker club dan Ajax.quote:
Achja gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het zo saai wordenquote:
Iel bah neequote:
No offence hoor Steefquote:
quote:
En bedankt hoorquote:
Oh ja alsof jij staat te springen om mijn dateding te zijnquote:
Jij zegt bah over mijquote:Op maandag 4 juni 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja alsof jij staat te springen om mijn dateding te zijn
quote:
Ook in Zuid-Amerika dus colltruienquote:Op maandag 4 juni 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is nog niet toe aan een relatie, vanwege haar vele werk, plannen voor een eigen appartement en ze weet hoe populair ik ben; als we iets krijgen moet het echt serieus zijn. Dat ben ik met haar eens, maar heb haar gezegd dat ik muchas opciones heb, maar haar leuk vind.
Maar wel een weekendje weg, met haar vrienden erbij en ik heb een tipje van de DefQon-sluier opgelicht.
Hier werkt het gewoon anders dan in Europa. Moet ik wel aan wennen, maar goed.
Ja dusquote:
Steve Jobs heeft ook daar zijn intrede gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook in Zuid-Amerika dus colltruien
Ik ben geen bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |