abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2012 @ 21:57:32 #26
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112447829
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Re het volgende:
Gaat zeker een tyfuszooitje worden in de hoofdstad en andere grote steden boven de rivieren, de straten zullen overstelpt worden met steeds agressiever wordende dealertjes die vechten voor hun klanten, er zal meer troep verkocht worden wat weer tot slachtoffers zal leiden en verder verbod etc... Gaat dus nog leuk worden, Mexico here we come
"kijk eens wat drugs doen met onze maatschappij"

Het is zo voorspelbaar :')
  maandag 4 juni 2012 @ 21:58:27 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112447909
quote:
11s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna BNW-'waardig'!
Hoop zaken die in bnw als 'aludhoedjezooi' worden afgedaan bleken toch eindelijk waar te zijn of uit te komen...
pi_112461859
Ik geloof dat Opstelten wel blij is momenteel.
pi_112464192
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef Refragmental het volgende:
"Onno Hoes overtuigd van succes"

Ik blijf hopen dat alle dealers zich voor zijn deur verzamelen. Die man is volkomen wereldvreemd.
  Forum Admin dinsdag 5 juni 2012 @ 10:03:09 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_112465146
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 03:09 schreef Martin1234 het volgende:
Ik geloof dat Opstelten wel blij is momenteel.
Die man moet zich zo diep schamen. Niet eens om de achterlijkheid van zijn "idee" maar puur en alleen al om het verspillen van geld in een tijd waarin we moeten bezuinigen. Het werkte prima zoals het was, het kon iig nog wel een jaar of wat mee. :r

Als ie dit leest. Je bent een vuile rat. :r
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_112471118
Waarom is dat spul eigenlijk illegaal?

Gezondheid: Drank en tabak zijn nog erger en wel legaal
Verslaving: Drank en tabak zijn vele malen verslavender
Roes en kater: Drank de roes maakt je roekeloos en je hebt geen controle, de kater doet je de volgende dag slecht functioneren. Tabak n.v.t. Wiet, de roes maakt je rustig en nodigt uit tot creativiteit. Je bent er ook zo uit en er is geen kater.
Overlast: Drank: lawaai, vandalisme, aggressiviteit. Tabak: wellicht dat sommigen last hebben van de rook en peuken op straat. Wiet: Rustig thuis of in de coffeeshop; geen van bovenstaande problemen. Foutparkeerders uit het buitenland?? Rofl.
Criminaliteit: Maak iets illegaal en je creëert criminaliteit.

Werkelijk. Ik heb echt niet door wat de reden van illegaliteit is. Kan iemand me dat svp uitleggen?
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
pi_112471280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Deko het volgende:
Waarom is dat spul eigenlijk illegaal?

Gezondheid: Drank en tabak zijn nog erger en wel legaal
Verslaving: Drank en tabak zijn vele malen verslavender
Overlast: Drank: lawaai, vandalisme, aggressiviteit. Tabak: wellicht dat sommigen last hebben van de rook en peuken op straat. Wiet: Rustig thuis of in de coffeeshop; geen van bovenstaande problemen. Foutparkeerders uit het buitenland?? Rofl.
Criminaliteit: Maak iets illegaal en je creëert criminaliteit.

Werkelijk. Ik heb echt niet door wat de reden van illegaliteit is. Kan iemand me dat svp uitleggen?
Kortzichtig Europees beleid. Tada.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_112471356
Jarenlang consequent leugens verspreiden en blijven herhalen over hennep (waar in de VS de toon is gezet) heeft het collectieve vermogen om feiten van fictie te scheiden wat betreft dit onderwerp behoorlijk aangetast. Legale cannabis zou daarnaast een redelijke verstoring kunnen vormen voor de afzet van bijvoorbeeld de farmaceutische industrie en de alcoholproducenten. En de war on drugs draait om een heleboel geld. Er zijn veel machtige mensen en organisaties die er enorme belangen bij hebben om de status quo te behouden.
celebrate your money
pi_112471517
Als ik mijn eerste twee antwoorden lees is het al wat ik dacht. Drogredenen gebaseerd op foutieve beeldvorming. Illegaliteit zou dus nooit stand mogen houden.
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
pi_112473138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:48 schreef Deko het volgende:

De minister aan het woord

"Kijk euh, we moeten euh vooral niet euh te lacherig doen over wiet euh.... Grummubbel grgrgr euh psychose en euh mublublu overlast van euh Belgen en Duitsers.. rubble rubble kinderen op school."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:44:45 #36
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112478761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:58 schreef Deko het volgende:
Als ik mijn eerste twee antwoorden lees is het al wat ik dacht. Drogredenen gebaseerd op foutieve beeldvorming. Illegaliteit zou dus nooit stand mogen houden.
Correct.
pi_112478990
Toch werkt die anti-wiet-propaganda als een dolle.

Dit las ik net elders op het forum:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Het is toch een gegeven dat er meer THC in dat hedendaagse spul zit dan vroeger het geval was?
En als er meer dan 15 procent THC in zit staat het gelijk aan harddrugs. Daar hoef ik de krant niet voor te lezen, dat is algemeen bekend. ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:17:40 #38
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112480209
Ik hoop dat dat een grap was ;(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:31:43 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112480818
niet dus -O-
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:55:51 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_112481831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Tot je het gaat vergelijken met alcohol: Bier = softdrugs, Jenever = harddrugs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_112481919
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Alcohol is geen druks!
pi_112481937
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan slaat de vergelijking nog nergens op wat alcohol (of het nu in bier of in wodka zit) valt sowieso al in principe onder de hard drugs lijst als we de criteria daarvoor gewoon structureel goed toepassen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:59:15 #43
pi_112481958
Net Onno Hoes op radio 1: "Het is goed dat de shops een maand dicht waren want nu weten ze in het buitenland dat er hier geen wiet meer te krijgen is."

Het heeft hem wel een paar weken gekost om zijn woedeaanval te boven te komen :')
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:00:06 #44
pi_112481988
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan slaat de vergelijking nog nergens op wat alcohol (of het nu in bier of in wodka zit) valt sowieso al in principe onder de hard drugs lijst als we de criteria daarvoor gewoon structureel goed toepassen.
Maar dan zijn harddrugs dus gewoon legaal en is het hele verhaal geen argument voor een verbod. Game, set and match. :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 juni 2012 @ 19:08:49 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112487336
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Net Onno Hoes op radio 1: "Het is goed dat de shops een maand dicht waren want nu weten ze in het buitenland dat er hier geen wiet meer te krijgen is."

Het heeft hem wel een paar weken gekost om zijn woedeaanval te boven te komen :')
nu vindt hij het weer goed _O- :') wat een vent zeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:32:58 #46
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112491668
Ja lekker is dat he, stuurt ivo je een brief met wat je WEL moet zeggen plus een zakcentje, krijg je andere brief met ANDERE dingen die je moet zeggen :( en nu staat hoes weer voor lul omdat ivo de zaakjes niet op orde heeft
pi_112508994
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Want in het buitenland zijn ze volslagen achterlijk en hebben ze geen flauw idee dat er zoiets als straathandel bestaat?

Hoe kon die man in vredesnaam in die functie terechtkomen?
pi_112509335
[/quote]

quote:
Controle sofinummers coffeeshopbezoekers blijft

BREDA - De politie blijft, zij het steekproefsgewijs, de burgerservicenummers (BSN) van coffeeshopbezoekers opschrijven en meenemen naar het bureau voor controle. Dat blijkt uit antwoorden van het college na vragen van GroenLinks Breda.

Selçuk Akinci bekritiseerde eerder het feit dat de politie BSN's opschreef voor controle op het bureau. De burgemeester had eerder toegezegd dat dit juist niet zou gebeuren.

Het Bredase stadsbestuur stelt nu dat wel moet kunnen worden gecontroleerd of bezoekers ook daadwerkelijk Nederlanders zijn. Buitenlanders zijn immers sinds de invoering van het nieuwe regime op 1 mei niet meer welkom in de Brabantse coffeeshops. Die controle kan niet plaatsvinden aan de hand van alleen de ledenlijst die aanwezig is in de coffeeshop, zo legt het college uit. "De coffeeshophouders zijn namelijk niet verplicht het uittreksel GBA van de klanten te overleggen."

Voor de politie zou het makkelijker zijn om de nummers op te schrijven en op het bureau te controleren. Overigens worden de gegevens na controle meteen vernietigd. Alleen als er een overtreding van het gedoogbeleid wordt geconstateerd, gaat de informatie naar het Openbaar Ministerie.
Dat een gemeente raad hier in trapt. :') De politie is tegenwoordig zeker niet met de tijd meegegaan om even van die 5 bezoekers die in een shop nog maar aanwezig zijn via de protofoon doorgeven om te kijken of het klopt.

Wanneer ik in de gemeenteraad zou zitten zou ik graag van de politie hun procedures willen zienhoe ze dan met die gegevens omgaan en wanneer de politie dus niet zeker kan garanderen dat deze gegeven vernietigd worden mogen ze fijn nieuwe procedures opstellen. Wanneer dan blijkt dat de procedures niet nageleefd worden dan zou het in mijn wereld dus zo zijn dat ook shops de regels niet hoeven na te leven als de overheid niet eens hun eigen regels kan nakomen. :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:27:50 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112509424
Aaargghhh! Weer die onzin over dat GBA. Ongelooflijk dat dit elke keer weer foutief wordt gecommuniceerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:55:25 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112510000
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

dat vind ik in principe geen slechte gedachte, farmacologisch gezien, maar ja dat zal dan wel propaganda zijn he :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')