Achteraf gezien had ik dit zelf kunnen bedenken.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
Geinspireerd op VanNelleen even 2 jeugdhelden een plaatsje gegeven in het topic.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef Inlognaam het volgende:
Er komt nog een kans. Binnen een dag of twee/drie is het topic weer vol. Dan vind ik 'Waar rook is, is vannelle' wel een mooie. Of; Waar coke is, is een koelkast.
Een 'Waar ..... is, is ......' titel reeks.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
I am the way, I am the light. Zingen ze ergens, maar is gewoon een gaaf nummer:
Een hoop goede muziek heb ik per toeval ontdekt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:03 schreef vannelle het volgende:
Heb het ook per toeval ontdekt maar ben blij dat ik het nu ken!
Heb er zelfs een paar cd's van.
Die kans is ook groter dan dat iemand per toeval goede muziek maakt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een hoop goede muziek heb ik per toeval ontdekt.
ga hardlopen. misschien raak je die bierbuik dan nog eens kwijt.quote:
Ja, ik ga een beetje m'n investering verwoestenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga hardlopen. misschien raak je die bierbuik dan nog eens kwijt.
was een plagerijtjequote:Op maandag 4 juni 2012 19:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje m'n investering verwoesten![]()
Zou al lang blij zijn als ik normaal kon lopen trouwens......
Ik leer nog elke dag bij.quote:
* Rucky honkbal knuppel afstoft.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van weinig weten: je kunt veel leren!
quote:
Ik kom wel op de motor en hou mijn jas en helm maar aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]En ik weet al wie ik er voor ga gebruiken.
Een leren jas?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kom wel op de motor en hou mijn jas en helm maar aan.
O dan heb je ook leren ....quote:
Met pijpen is niets mis.quote:
Die zijn voor in de zomerquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef kwiebuske het volgende:
oleeeeeeeee ole ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
![]()
Ja, staat op m'n eigen server en heb fok.nl nu hotlink access gegeven. Zou moeten werken.quote:
Spammert.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, staat op m'n eigen server en heb fok.nl nu hotlink access gegeven. Zou moeten werken.
edit: forum.fok.nl moest het zijn
Ik zal niks zeggen.quote:
Der zijn grenzen idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Inlognaam het volgende:
En nu niet meer... dat stomme 'kijk mij een meeloper zijn' daar heb ik geen zin in. Moet ik dadelijk ook nog een facebook-account maken ook.
ohwquote:Op maandag 4 juni 2012 22:04 schreef Inlognaam het volgende:
hallo maffemeid
U doet mij denken aan Juffrouw Mies :/
Het kan erger:quote:Op maandag 4 juni 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat heel snel zat bent
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het kan erger:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met een oranje bittertje?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef maffemuts het volgende:
oh my... oranje-koorts heeft hier toegeslagen...
kunnen jullie t niet weer lekker over bier hebben ofzo
Een biertje met een limonade ernaast...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
neuh, k hou t wel bij n oranje limonade
k neem dan ook geen biertjequote:Op maandag 4 juni 2012 22:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een biertje met een limonade ernaast...
rare combinatie
Die was vorig jaar leuk.quote:
Nee, maar de grap welquote:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:47 schreef maffemuts het volgende:
Heb voor de 2e keer in de FHF-geschiedenis gereageerd op een aangeboden iets... nu maar duimen
( Aangeboden een keuken en sanitair )
* maffemuts flieft is, en t graag wil (en kan gebruiken met pijnlijke spiertjes)
Het is ook wel een mooie badkamer. Ik zal voor je duimen vandaag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 06:56 schreef maffemuts het volgende:
Maffe aast op de badkamer, keuken heeft zich al iemand voor gemeld + dat het een U-keuken is en hier niet gaat passen wss :-( badkamer is hie r prehistorisch
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:28 schreef Papabear het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
Wakker worden met cookies, wat wil je nog meer
*paracetamolletje geeft aan Ingrid met glaasje water en een mok koffie! *quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Wakker worden met knallende hoofdpijn sucks!
*paracetadinges geeft*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! Wakker worden met knallende hoofdpijn sucks!
*koffie voor DJMO pakt*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:06 schreef DJMO het volgende:
thnx maar doe mij maar koffie .. ik kan de cafeine goed gebruiken
Mogge!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:09 schreef Egberts het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
* Egberts ook weer geland is op het werk
Engel. Waarom ben jij trouwens al op? Was jij niet vrij vandaag?quote:
Tsja, iemand maakte me wakker vanmorgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Engel. Waarom ben jij trouwens al op? Was jij niet vrij vandaag?
*Koffie aan Egberts geeft, heb je er iets in?*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
Lekkel!
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw .... nu de temperatuur nog
*Nog een bak koffie pakt voor Merlijn & een thermoskan met koffie naast Merlijn neer zet*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
Ik merk alweer dat ik meer koffie nodig heb. Ze weten me weer te vinden vanochtend
Hmm, sterkte dan maar!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef vannelle het volgende:
Mogguh!!!
Ik zal maar eens snel koffie drinken en eten, over een uurtje mag dat niet meer.
Krijg vanmiddag een CT scan en dan mag je 2 uur voor die tijd niet eten, roken of drinken.
Wordt een vervelende ochtend!
* Merlijn herhinnert zich opeens iets met speelgoed, opruimen en een vuilniszakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
zo. dit keer had ik Jan te pakken. Drie keer gewaarschuwd dat hij geen ballon naar m'n kop moest gooien op straffe van lek prikken. Gooit hij m'n eigenwijs wéér tussen m'n gezicht en beeldscherm in. Pak schaar, prik lek.
staat hij heel beteuterd te kijken met die lekke ballon in z'n handen en begint te huilen toen ik zei dat ik 'm niet kon maken en hij 'm maar weg moest gooien.
Hij heeft nu een nieuwe gekregen maar hij laat 't wel uit z'n kop om hem nog één keer naar mij te gooien
Sterkte!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef vannelle het volgende:
Mogguh!!!
Ik zal maar eens snel koffie drinken en eten, over een uurtje mag dat niet meer.
Krijg vanmiddag een CT scan en dan mag je 2 uur voor die tijd niet eten, roken of drinken.
Straks is iedereen oranje en zijn Vannelle en ik speciaalquote:
Speciaal ben je sowieso wel of je nou oranje bent of nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Straks is iedereen oranje en zijn Vannelle en ik speciaal
sterktequote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:52 schreef vannelle het volgende:
Mogguh!!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En Rucky doet er ook niet aan mee zie ik. Óók al een verstandig persoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neuh, snap em zelf ook niet helemaal, zal idd wel pesten zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:05 schreef maffemuts het volgende:
[..]
sterkte
(Dat niet roken voor een ct heb ik nooit gesnapt trouwens, mja ze grijpen elk excuus aan om rokers te pesten ofc)
Moet wel lukken, hoef alleen maar stil te liggen.quote:
Solidair als ik ben doe ik met je mee, met het niet roken gedeelte dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, snap em zelf ook niet helemaal, zal idd wel pesten zijn.
Haal vanmiddag de schade wel weer in.
*Nieuwe koffie pakt voor Egberts & een scheutje koeienmelk erin doet*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:11 schreef Egberts het volgende:
Melk in de koffie graag! Wel gewone melk van die blauwe koe
Ik ben Duitsland fan! Kan mijn naam nu ook rood geel zwart worden?
Je bent een bovenste beste.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Solidair als ik ben doe ik met je mee, met het niet roken gedeelte dan!
Je mag mijn secretaresse zijn.... Ga je mee naar Amsterdam straks? Kun je koffie halenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:15 schreef Egberts het volgende:
Wat heb ik dit toch gemist in het weekend,
hele dagen bureaustoelhangen zonder dat je weet wat je zou kunnen doen ...
ik heb wel zin in een ritjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je mag mijn secretaresse zijn.... Ga je mee naar Amsterdam straks? Kun je koffie halen
De cursus koffie halen ben ik voor gezakt ... Koffie is in de meeste gevallen op voor het zijn doel heeft bereiktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je mag mijn secretaresse zijn.... Ga je mee naar Amsterdam straks? Kun je koffie halen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:19 schreef Egberts het volgende:
[..]
De cursus koffie halen ben ik voor gezakt ... Koffie is in de meeste gevallen op voor het zijn doel heeft bereikt
Je kan niet overal in uitblinken ...quote:
Ergo: jij gaat dus gewoon koffie halenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:25 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je kan niet overal in uitblinken ...
Zo wel dan moet je, net als ik, soms gewoon doen alsof je niet geschikt bent.
* Egberts pak koffie pakt en 100 gram in beker kiept voor Merlijn!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ergo: jij gaat dus gewoon koffie halen
* Egberts Tina Turner hoort op Q-music?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:32 schreef belle1608 het volgende:
*Lekkah nummertje @ Q-music*
Wonderful days![]()
Foute uur (luister via internet)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:34 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts Tina Turner hoort op Q-music?
Niet dat daar wat mis mee is
wellusquote:
^^^^^^^^^^^^^^quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:39 schreef belle1608 het volgende:
*Op zoek is naar een leuke nieuwe telefoon*
http://www.telefoonshop.nl/keuzehulpquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kan ik niet mee op internet, heeft geen gps
Waarom hadden we deze van de week niet?quote:
Toestellen blijven daar ook even duurquote:
Toestellen zijn zo duur omdat de subsidie al een paar jaar niet meer wordt uitgegeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Waarom hadden we deze van de week niet?
*Waarom zijn abonnementen in combi met een toestel zo duur & waarom zijn losse toestellen ook zo duur*
Wat ga je allemaal doen met die 1000 mb?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heeft maar tot 500 mb internet, wil graag 1000 mb
Denk dat gps ook wel wat verbruikt of sla ik nu de plank finaal mis?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen met die 1000 mb?
als ik niet overmatig veel gebruik maak van youtube en andere data etende sites kom ik helemaal niet boven de 200 mb
Iemand die regelmatig gebruik maakt van Facebook, fok etc. komt daar best makkelijk aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:58 schreef Egberts het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen met die 1000 mb?
als ik niet overmatig veel gebruik maak van youtube en andere data etende sites kom ik helemaal niet boven de 200 mb
Je slaat mis. GPS is one-way en heeft geen mobiele data nodig. Het wordt anders als je navigatie met live-updates gaat gebruiken uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Denk dat gps ook wel wat verbruikt of sla ik nu de plank finaal mis?
ik facebook/fok/travian regelmatig op mijn telefoon. Maar aan de 500 mb kom ik echt niet ...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iemand die regelmatig gebruik maakt van Facebook, fok etc. komt daar best makkelijk aan.
[..]
Je slaat mis. GPS is one-way en heeft geen mobiele data nodig. Het wordt anders als je navigatie met live-updates gaat gebruiken uiteraard.
Het zal ook weer eens niet zo zijn dat ik het fout heb. Was eigenlijk geen verrassing.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
Je slaat mis. GPS is one-way en heeft geen mobiele data nodig. Het wordt anders als je navigatie met live-updates gaat gebruiken uiteraard.
Jep, alleen b-tje duurquote:
Zelfs die is nog ruim 450 euroquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
Absolute Like!
Heb zelf de SGS2 en ben er uitermate tevreden mee.
Broertje zit net aan onder de 1000 mb, gebruikt ook msn, spelletjes e.d.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef DJMO het volgende:
@merlijn Ik kom nauwelijks aan 150 mb terwijl Ik onderweg altijd FOK Facebook Whats app foursqaure . ook apps updates doe Ik regelmatig .
Wokee, ik hoor het alweer. Ik ben een grootverbruiker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:16 schreef DJMO het volgende:
@merlijn Ik kom nauwelijks aan 150 mb terwijl Ik onderweg altijd FOK Facebook Whats app foursqaure . ook apps updates doe Ik regelmatig .
Mjah, dat doen wij toch ook ?quote:
Ik wil ook de blauwe!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik hoop hem ergens volgende week binnen te krijgen van Vodafone (de blauwe)
Zoals ik al zei kom ik alleen aan de 1000 mb als ik ook via youtube tig filmpjes kijk, of grote dingen download via het telfoonnetwerk. Het is maar net hoe je hem wil gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Broertje zit net aan onder de 1000 mb, gebruikt ook msn, spelletjes e.d.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:29 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kom ik alleen aan de 1000 mb als ik ook via youtube tig filmpjes kijk, of grote dingen download via het telfoonnetwerk. Het is maar net hoe je hem wil gebruiken.
Het updaten van app's en telefoon software doe ik allemaal via wifi als ik thuis ben. Verder installeer ik thuis ook de meeste apps (hoewel deze vaker niet groter zijn dan 20 mb en je er dus ook flink wat moet downloaden om aan je dataverbruik te komen.
Ik ben benieuwd hoe je aan die 1000 mb komt ...
Merlijn vertel!
Ik heb geen idee ... Ik weet wel dat ik in het begin dacht 1000 mb, daar ga ik nog geen 2 weken mee om krijgen. Maar dat valt hier dus reuze mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:30 schreef belle1608 het volgende:
Ik zal hem ook gaan gebruiken om ermee te geocachen, dat verbruikt volgens mij ook wel aardig wat!
Als je alleen de verstuurde data meerekent, maar die vlieger gaat natuurlijk niet opquote:
Maar dan ben jij ook geen doorsnee Nederlander qua verbruik ....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als je alleen de verstuurde data meerekent, maar die vlieger gaat natuurlijk niet op
Wat ik zo kan vinden, valt het op zich wel mee wat je daarvoor verbruikt en inderdaad er komen wel steeds meer punten waar je op wifi kanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:33 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ... Ik weet wel dat ik in het begin dacht 1000 mb, daar ga ik nog geen 2 weken mee om krijgen. Maar dat valt hier dus reuze mee.
Misschien kan je in het geo coach topic eens navraag doen bij mensen die hem met mobiel internet gebruiken. (want wat gebruik je precies bij geo coachen?)
Hoe vaak ga je internet gebruiken als je niet thuis bent, en dus gebruik kan maken van wifi?
Ook bij vrienden/kennissen/familie worden steeds vaker wifi codes uitgewisseld zodat iedereen ook daar gratis kan internetten
Al met al een lastige keuze ...
Deel het met ons!quote:
TomTom heeft de kaarten aan boord, dus die verbruikt geen data van zichzelf. Google maps haalt een deel van de omgeving binnen, kom je daarbuiten gaat hij de kaarten opnieuw downloaden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat ik zo kan vinden, valt het op zich wel mee wat je daarvoor verbruikt en inderdaad er komen wel steeds meer punten waar je op wifi kanthuis, bij mij op werk, diverse restaurants
Edit: en hoe zit het dan als je je tom tom / google maps ofzo gebruikt?
Ik heb ook een tablet (zonder abonnement dus kan alleen op wifi), maar die kan ik niet gebruiken als tom tom omdat hij dan iets? nodig heeftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:41 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij gebruik je alleen data daarbij bij het laden van de kaart en het bepalen van de route. Ik kan me voorstellen dat dit niet anders is dan het opzoeken van de route op google maps ...
Voor de rest verbruikt het nauwelijks data als ik goed zit, misschien dat iemand anders hier meer zinnigs over kan zeggen ...
Ik nu echt even weg!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef Egberts het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook geen doorsnee Nederlander qua verbruik ....
Ik ben even weg, ben er later deze morgen wel weer
[u]En Feli met je badkamer Muts!?[/u]
Nee hoor, geen dure. Ik heb Bel+SMS+Web 150 met 500MB data voor ¤ 27,50 p/m.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik wil ook de blauwe!
Mag ik vragen wat jij dan voor abo hebt, ook vast een dure?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, geen dure. Ik heb Bel+SMS+Web 150 met 500MB data voor ¤ 27,50 p/m.
En ik betaal iets van ¤ 200,- voor het toestel bij.
En wat betaal je na het eerste jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, geen dure. Ik heb Bel+SMS+Web 150 met 500MB data voor ¤ 27,50 p/m.
En ik betaal iets van ¤ 200,- voor het toestel bij.
Hmmm. Okeequote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hetzelfde. Is gewoon het vaste maandbedrag, dus geen half jaar of jaar meer of minder
Smakelijk voor zometeenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmm. Okee
Zo. Visio tekeningen ook in elkaar geflanst, zometeen even wat eten en dan hup naar het altijd lelijke Amsterdam
Succes!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef vannelle het volgende:
Zo, ik rij maar eens richting ziekenhuis.
Kijken of ik nog ruggegraat heb.
neem de volgende keer het zout mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef DJMO het volgende:
en mijn huisarts is trouwens ontzettend flauwnet als maffemuts
*blub blup HAP*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef DJMO het volgende:
en mijn huisarts is trouwens ontzettend flauwnet als maffemuts
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Dat snel idd, heb je nog een cadeuatje gekregen om dat je zo'n grote jongen bent gebleven?
Bofkont.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb er 2, ik bewaar er wel 1 voor jou.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:57 schreef Merlijn het volgende:
* Amsterdam zwaai *
Zo, even meeten tot een uur of 4 en dan weer naar huis....
Ja, had verwacht langer bezig te zijn om te beginnen pas een half uur na de afgesproken tijd aan de beurt te zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:02 schreef belle1608 het volgende:
Mooi Vannelle dat je zo snel klaar was!
*3 paracetamol & glas water aan Ingrid geeft*
Nog drie weekjes geduld. Dan is ie er weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog drie weekjes geduld. Dan is ie er weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde ik net zeggen! Ik ga sinds jaren weer een keer de tt nacht in! Nu al zin an!
Mijn moeder viert rond die tijd altijd haar verjaardag. Gewoon elk jaar weer he?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Wilde ik net zeggen! Ik ga sinds jaren weer een keer de tt nacht in! Nu al zin an!
Dan zeg je dat ze het moet verzetten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn moeder viert rond die tijd altijd haar verjaardag. Gewoon elk jaar weer he?
Trust me, al lang geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze het moet verzetten!
dat staat er vanavond op het menuquote:
En wat heeft het met de TT te maken?quote:
Opschieten dan! anders is alles nu al bezet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
In een tentje vlakbij het circuit! Goed plan!
Dit jaar kom ik er niet onderuit vrees ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Opschieten dan! anders is alles nu al bezet!
Ah duidelijk, dan ga ik ook maar mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Even makkelijk te bereiden als TT campeer voer
Juist ja, en daarom dus gewoon een potje hier. Ik ben niet voor niets vrijgezelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:19 schreef DJMO het volgende:
kipfilet in blokjes snijden
een rode en een groene paprika fijnsnijden
champignos in plakjes snijden
naar smaak een uitje er bij snipperen
Hotel Mama en Papa is inderdaad het beste hotel. Zowel qua prijs, accomodatie en service.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:28 schreef Egberts het volgende:
zometeen naar huis gaan, aan moeders vragen wat we eten, en later aan tafel aanschuiven.
So einfach kann es sein
Vooral te reserveren in het weekend van de TTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hotel Mama en Papa is inderdaad het beste hotel. Zowel qua prijs, accomodatie en service.
Sja als ze nou in de buurt woonden...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vooral te reserveren in het weekend van de TT
Zal toch iets voor volgend jaar worden, dit jaar kom ik er echt niet onderuit!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:54 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja als ze nou in de buurt woonden...
Anders last-minute kado geven aan ze in het TT weekend ?
Leuk, maar daar moeten ze niet heenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:04 schreef -gt- het volgende:
@ merlijn: gordijnen zijn weer in het hoge noorden![]()
na ja hoog, regio emmen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef DJMO het volgende:
dochter bellen![]()
al zal ze weinig nieuws te vertellen hebben, 't meeste zegt ze al via MSN waar ze zonder weet van jeugdzorg illegaal op zit
ze is wel zo snugger om via web messenger online te gaan en geen msn te installeren op haar laptopquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Ze weet toch wel dat je msn logboek moet leegmaken?
Ja, een week of 3 vertraging had ik begrepen. Maar ik heb geen haastquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:56 schreef belle1608 het volgende:
@Papabear, vanmiddag gehoord dat de blauwe SIII voorlopig niet komtI.v.m. kapotte achterkantjes die opnieuw gemaakt moeten worden
overigens, ik sla sinds zeg, de blijdorpmeet, bewust geen gesprekken meer op. Ik heb logging uitgeschakeld .. own safety enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Ze weet toch wel dat je msn logboek moet leegmaken?
Wel lekker om daar es aan toe te gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef vannelle het volgende:
Pfffff....wat ben ik gaar zeg! Lekker vroeg slapen vanavond.
Zeker weten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wel lekker om daar es aan toe te geven
true, nog een speciale reden voor deze uitspraak?quote:
Denk het niet, daarom bestaat FHF juistquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef komrad het volgende:
[..]
true, nog een speciale reden voor deze uitspraak?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef Papabear het volgende:
[..]
Denk het niet, daarom bestaat FHF juist
Ik ben het eea aan het kortsluiten voor Ingrids inboedel voor haar nieuwe woning. En als je de bereidheid ziet van mensen die willen helpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:32 schreef komrad het volgende:
[..]
true, nog een speciale reden voor deze uitspraak?
Kennelijk mag dat niet? Laat d'r dan wel dr browserhistorie wissen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze is wel zo snugger om via web messenger online te gaan en geen msn te installeren op haar laptop
Pak ook een rietje, de koffie ligt op tafel.quote:
Oei, dat doet pijn. Het was vanochtend nog veel te lekker in bed om op te staan, en als ik zo naar buiten kijk maakte dat nou niet echt dat ik spontaan meer zin kreeg om op te staan....quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goedemorgen! Uit bed kruipt om te gaan werken!
Maar wat is hetquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:27 schreef Merlijn het volgende:
En we hebben een nieuw vaag converterapparaat gevonden om mee te stoeien....
[ afbeelding ]
Een omvormer van een siemens signaal naar standaard IP netwerkverkeer zodat ik het apparaat wat daaraan hangt vanaf een andere lokatie kan aansturen.quote:
Dat was ook zo ongeveer mijn gedachte. Het lijkt wel herfstquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het was vanochtend nog veel te lekker in bed om op te staan, en als ik zo naar buiten kijk maakte dat nou niet echt dat ik spontaan meer zin kreeg om op te staan....
Wat weerhoudt je ervan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef DJMO het volgende:
*zin heeft om op de bank te gaan liggen onder dekbedje ...
http://frontpage.fok.nl/quote:
Idd, wat is dat?quote:
* belle1608 het volledig eens is met Merlijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oei, dat doet pijn. Het was vanochtend nog veel te lekker in bed om op te staan, en als ik zo naar buiten kijk maakte dat nou niet echt dat ik spontaan meer zin kreeg om op te staan....
Nee, nog niet maar zal er es over nadenken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
Vannelle, heb je al inspiratie voor een nieuwe topictitel?
Hahahahaaaa, maar dat weten we nog niet zeker!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:47 schreef maffemuts het volgende:
*waar Vannelle nog steeds een ruggengraat heeft
Anyway, truste!
Nee toch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:08 schreef vannelle het volgende:
Het gaat hier gelukkig niet zo hard, nu is ff bijlezen een kleine moeite.
[..]
Nee, nog niet maar zal er es over nadenken.
Al is de kans dat ik em sluit klein, Rucky is ook online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |