SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
*UPDATE*
Voor de Ekiden in Rotterdam op 7 juli hebben we nu 1 team van zes personen, gaat het nog lukken om nog een team vol te krijgen?
blijft een leuke fipo
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi vanmorgen een shirt met lange mouwen besteld online en die is al verstuurd.Morgen binnen dus mocht het zo koud blijven heb ik iig warme armen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Oooh, wat voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef DarkElf het volgende:
Mooi vanmorgen een shirt met lange mouwen besteld online en die is al verstuurd.Morgen binnen dus mocht het zo koud blijven heb ik iig warme armen.
![]()
![]()
![]()
die in het L.blauw. Zo´n ontzettend fijn stofje is datHeb er een met korte mouwen in het rood al.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Als er voor zondag ook kutweer wordt voorspeld wil ik een hardloopregenjasje. Alleen heb ik dan voor niets een shirt gekocht, want dat zie je dan niet meer. Dus ik denk dat ik me maar even verbijt en evt door de stromende regen ga lopen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
En aanmelding # 8 is binnen voor de ekiden
Op naar de 16
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@DE: Ziet er idd uit als een fijn shirt!
@Vik: Effe doorbikkelenVoel je je nog stoerder na het lopen
Oh..zondag kutweer? Dat is precies tijdens de Ladiesrun. Doe dan denk lange mouwen onder m'n roze wedstrijdshirt
Kijk wel ff..
![]()
Is het ook, qua comfort en het feit dat hij zo lekker snel droogt zijn echte grote pluspunten.quote:Ach tis pas maandag, misschien verandert de voorspelling nogquote:@Vik: Effe doorbikkelenVoel je je nog stoerder na het lopen
Oh..zondag kutweer? Dat is precies tijdens de Ladiesrun. Doe dan denk lange mouwen onder m'n roze wedstrijdshirt
Kijk wel ff..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
En snotverkoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:13 schreef GotC het volgende:
@DE: Ziet er idd uit als een fijn shirt!
@Vik: Effe doorbikkelenVoel je je nog stoerder na het lopen
Kijk wel ff..
.
Ik heb een roze shirt met lange mouwen en een felgroen shirt. Past niet bij elkaar.
Maar goed, het wordt wel warm, dus lang shirt is niet nodig. En ik mag na afloop douchen bij m'n zus die in Amersfoort woont.
Ja, op zondag mocht xzaz niet, vandaarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef VKV het volgende:
Jammer dat de ekiden op zaterdag is, op zondag had ik wel gekund.
[/flauw grapje :P]Niet meer actief op Fok!![]()
Yupquote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee daar niet maar als je zelf gaat lopen welAch, Yur heeft een neongeel shirt gekregen afgelopen vrijdag, kunnen we samen opvallen
Oh maar daarbij heb ik al een knaloranje en knalroze shirtVoor de donkere winterdagen, met oplaadbaar led lampje erin.
![]()
Is beter idd hoor, leuk al die zwarte shirts enzo maar je wil juist opvallen als je rent.
Zo in de zomer gaat het wel maar in de herfst (zoals nu) en zo wil je gewoon gezien worden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik heb led-lampjes die ik om m'n armen doe als het donker is. Nu doen ze dienst als elastiek waarmee de coldpack op m'n scheen blijft liggen, zodat ik tussendoor nog gewoon kan fokken
.
Ik krijg bij de night run in september een hoofdband met ledlampjes![]()
Lekker voor lul lopen in de winter als het donker is, maar struikelen doe ik dan niet
niet dat ik dat ding wrs ooit op doe als ik alleen loop. Maar met 9000 medeidioten durf ik wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Fietslampje achterop de elastieke band van mn broekje, ben ik zichtbaar genoeg, met altijd witte loopshirts aan
Ik ben aan het werk en wilde even het woord aspirant-koper googlen. Maar ik maakte er natuurlijk aspirant-loper van.
Zijn die er ook voor heren, waar heb je 'm besteld?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
die in het L.blauw. Zo´n ontzettend fijn stofje is datHeb er een met korte mouwen in het rood al.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daar alleen in het geel maat húge!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zijn die er ook voor heren, waar heb je 'm besteld?
Maar je kan hem in andere kleuren op andere sites wel vinden denk ik.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Nou mijn been gilde het net uit dus ik neem maar een extra dagje rust![]()
En een bil massage is ook wel welkom
verdamd dit gaat hard![]()
*neerploft
hele dag bezig geweest, last van 'n hormonale bui ofzo that time of month en ik had de kolder in m'n kop dat m'n huiskamer anders ingedeeld moest wordenben alleen dusdanig heftig ongesteld dat ik niet weet of ik wel 'durf' te lopen vanaond
![]()
![]()
en m'n wedstrijdshirt is binnen![]()
precies passend, heerlijke stof ,, kan niet wachten om hem te kunnen dragen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, dus doe allemaal je best om mij aan te moedigen zodat ik vandaag ga lopen. Zit me 'n partij te gapenquote:
Ja doei.![]()
Lopen schijnt te helpen tegen menstruatiepijnquote:Op maandag 4 juni 2012 15:38 schreef DJMO het volgende:
*neerploft
hele dag bezig geweest, last van 'n hormonale bui ofzo that time of month en ik had de kolder in m'n kop dat m'n huiskamer anders ingedeeld moest wordenben alleen dusdanig heftig ongesteld dat ik niet weet of ik wel 'durf' te lopen vanaond
![]()
![]()
en m'n wedstrijdshirt is binnen![]()
precies passend, heerlijke stof ,, kan niet wachten om hem te kunnen dragen
.
*aanmoedigt*quote:Op maandag 4 juni 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus doe allemaal je best om mij aan te moedigen zodat ik vandaag ga lopen. Zit me 'n partij te gapen
Ik ga morgen. Ik hou niet van kou
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou ga je verdorie je hardloopkleren en schoenen aantrekken en NAAR BUITEN!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus doe allemaal je best om mij aan te moedigen zodat ik vandaag ga lopen. Zit me 'n partij te gapen![]()
![]()
Denk gewoon aan het gevoel na het lopenEn hoe trots je zal zijn. En hoeveel goeds het deed voor je scriptie!
![]()
tegen de pijjn wel vik, maar niet tegen het lekkenen aangezien ik nu op dag twee zit is dat nu het ergste (vorige maand ben ik ook gewoon gaan lopen, maar toen lekte ik niet zo hard meer)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen!quote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Morgen is de enige dag deze week dat het droog isquote:Op maandag 4 juni 2012 15:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
*aanmoedigt*
Ik ga morgen. Ik hou niet van kou. En ik heb even overwogen om morgen te gaan, maar ik ga toch woensdag, anders zitten er te veel rustdagen tussen tot de wedstrijd zondag. Kan ik ook alvast even wennen aan lopen in de regen
.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus doe allemaal je best om mij aan te moedigen zodat ik vandaag ga lopen. Zit me 'n partij te gapen![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef DJMO het volgende:
tegen de pijjn wel vik, maar niet tegen het lekkenen aangezien ik nu op dag twee zit is dat nu het ergste (vorige maand ben ik ook gewoon gaan lopen, maar toen lekte ik niet zo hard meer)
Klopt, waarom denk je dat ik Sting heetquote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen!![]()
![]()
daar kan ik echt NIET mee lopenquote:(blame m'n bevallingen
)
Welnee. Ik loop altijd tussen de buien door. Zolang dat kan. Een bui duurt een uur, hooguit twee. Ik ga daarna of daarvoor wel. Lang leve buienradar en eigen baas zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Morgen is de enige dag deze week dat het droog is. En ik heb even overwogen om morgen te gaan, maar ik ga toch woensdag, anders zitten er te veel rustdagen tussen tot de wedstrijd zondag. Kan ik ook alvast even wennen aan lopen in de regen
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler!
Ik zit op m'n werk, wat moeten m'n collega's nu wel niet van mij denken
Dat je stiekem een vrouw bentquote:Op maandag 4 juni 2012 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler!
Ik zit op m'n werk, wat moeten m'n collega's nu wel niet van mij denken![]()
![]()
Ik moet ergens tussen half 7 en half 8 lopen. Anders eet ik te laat en na het eten lopen werkt niet goed voor mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welnee. Ik loop altijd tussen de buien door. Zolang dat kan. Een bui duurt een uur, hooguit twee. Ik ga daarna of daarvoor wel. Lang leve buienradar en eigen baas zijn.
Zodra ik m'n sportschoolabbo heb geregeld, ga ik ook in de omgeving van mijn werk lopen. Hilversum.
Yay!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
*aanmoedigt*
Ik ga morgen. Ik hou niet van kouNou, nu nog even niet: net wat eten opquote:Op maandag 4 juni 2012 15:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou ga je verdorie je hardloopkleren en schoenen aantrekken en NAAR BUITEN!![]()
![]()
Denk gewoon aan het gevoel na het lopenEn hoe trots je zal zijn. En hoeveel goeds het deed voor je scriptie!
dus moet dat wel even laten zakken eerst. Gelukkig is de zon weg (
____! ) dus hoop dat die nog even weg blijft. Zal denk ik rond 16.00/16.30 (onze tijd) zijn dat we gaan (jaja, Mr.Mo gaat mee geloof ik).
Ja doei.![]()
GMTAquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog niet zo'n hip hardloopjasje..
Gewoon lange mouwen aan hierquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog niet zo'n hip hardloopjasje.Of misschien gewoon korte mouwen.
![]()
Dat dus, ik word toch nat van het zweet en het koelt lekker afquote:
Precies.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat dus, ik word toch nat van het zweet en het koelt lekker af
M'n jasje is alleen voor extreem weer, niet voor dit miezergebeuren!![]()
Zit er een capuchon op?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies.
M'n jasje is alleen voor extreem weer, niet voor dit miezergebeuren!Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga overigens toch misschien straks wel, want morgen moet ik om half negen in Breda zijn en dan heb ik misschien ook wel gewoon zin om aan het eind van de middag op de bank te hangen. Denk dus korte broek, lange mouwen, als ik zo straks ga.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga alleen met lange mouwen als het koud is, niet als het regent. Boeit het mij nu of m'n armen nat worden?.
Nee, mij op zich ook niet, maar loopt dan niet al het water zo je jasje in?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope. Lijkt me ook niet fijn lopen eerlijk gezegd?
Dan moet ik maar in volledige stilte lopen in de regen.Niet meer actief op Fok!![]()
Datzelfde heb ik met m'n haarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga alleen met lange mouwen als het koud is, niet als het regent. Boeit het mij nu of m'n armen nat worden?.
![]()
![]()
Nou, bij zulke erge regen loop ik niet hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mij op zich ook niet, maar loopt dan niet al het water zo je jasje in?
Dan moet ik maar in volledige stilte lopen in de regen.En of t nou regen of zweet is..meh. Sluit best wel ok aan in m'n nek
![]()
![]()
Ja maar jij hebt kort haar en ik lang. En dat wordt vies en slierterigquote:.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, bij zulke erge regen loop ik niet hoorEn of t nou regen of zweet is..meh. Sluit best wel ok aan in m'n nek
Niets zo veranderlijk als de vrouwquote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies.
M'n jasje is alleen voor extreem weer, niet voor dit miezergebeuren!.
Ik las sletterigquote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt kort haar en ik lang. En dat wordt vies en slierterig.
![]()
![]()
Als t echt in m'n nek loopt, moet het gewoon een stortbui zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Niets zo veranderlijk als de vrouw.
Anders zou ik een probleem hebben bij elke regenbui met elke jas. Heb er met m'n normale jas ook geen last van. Dat bedoel ik ermee.
![]()
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 4 juni 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing dat jij dat las.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij natuurlijk een heel grote verrassing, ik als verstandige nette modquote:Op maandag 4 juni 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing dat jij dat las.
![]()
![]()
Bij Amazon UK ook te vinden inderdaad voor gunstige prijzen, thanksquote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Daar alleen in het geel maat húge!
Maar je kan hem in andere kleuren op andere sites wel vinden denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jaaa schuif het maar weer op mij afquote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, gezien je username en eerdere opmerkingen die je maakte.
![]()
Terwijl ik toch serieus aan het hardlopen ben![]()
![]()
Je doet je username eer aan?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jaaa schuif het maar weer op mij af![]()
Terwijl ik toch serieus aan het hardlopen ben![]()
![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:
Ik ben heul gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nat lang haar is idd erg vies tijdens t lopen. Als t regent en ik moet nog wel maak ik eerst een paardenstaart en die vlecht ik dan weer zodat het een beetje compacter wordt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat blijft echt niet zitten bij mijn haar helaas. Te dik en te lang ervoor.quote:♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ergens kan ik me wel inleven in het lange haar probleem , heb het zelf ook op schouder lengte gehadMaar dat bleef gelukkig zitten door mijn sportoordopjes met beugel
![]()
![]()
Geen pittig korte kapsels , dat zou echt verboden moeten worden voor vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:27 schreef DarkElf het volgende:
Ach ik vind het geen probleem hoor
Liever zo dan kort (is mijn mening dan hé?)
![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen pittig korte kapsels , dat zou echt verboden moeten worden voor vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook een staart...![]()
* Dr.Sexy *schrijft een goede beurt voor , af te halen bij de pitjes van de apotheker *quote:Op maandag 4 juni 2012 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Het is geen vrijdag, waarom lees ik andere dingen![]()
quote:![]()
Moet van de week eigenlijk nog even langs de kapper, hmm wat zal ik nu eens laten knippen? 1 kant kaal laten scheren is wel vet hip![]()
![]()
Ik heb ook vrij dik lang haar maar met een strak en wat breder elastiekje erom blijft het wel goed zitten moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat blijft echt niet zitten bij mijn haar helaas. Te dik en te lang ervoor.
Vind dat ook wel het fijnste, anders zit m'n haar me alleen maar in de weg.![]()
Zo lekker als het dan in je mond valt en je staat te proestenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij dik lang haar maar met een strak en wat breder elastiekje erom blijft het wel goed zitten moet ik zeggen.
Vind dat ook wel het fijnste, anders zit m'n haar me alleen maar in de weg.![]()
![]()
Pics !quote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef GotC het volgende:
En vrijdag wordt het lekker nog korter![]()
Geloof me, het is beter zo![]()
Ja klopt maar goed, een gewone knot blijft bij mij ook zelden zittenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij dik lang haar maar met een strak en wat breder elastiekje erom blijft het wel goed zitten moet ik zeggen.
Vind dat ook wel het fijnste, anders zit m'n haar me alleen maar in de weg.Dus met rennen is het helemaal binnen 2 minuten los.
Ach staart of vlecht werkt ook.
Zie wel eens iemand lopen met los haar maar dat lijkt me dan weer helemaal niets. Zo plakkerig als je gaat zweten.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: