Ieuw Gadver idd!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Dat zijn de ergste hoeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.
HAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha ik lach me dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Ik heb er alleen maar 2.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
Hey ovoxo kusje op 2 van je 6 lippen
(Ik kwam dr niet mee)
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ik lach me dood!Voxel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik heb begrepen dat Geester nog een hoop studiemateriaal heeft
DAT DEED IK DUS NIET.quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die verandert hem in "Ik heb Hara gepaald JAJADATVINDENJULLIELEUKHE!?!"
Dat past niet xDquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.quote:
har har har harquote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
U JELLY?!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.
Ze deed zelfs MBO. En ik heb nog nooit MBO gehad.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
Pics of livestream?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geneukt. En als het mee zit ga ik dat vanavond weer doen.
Dus ja
Ik ben trots op jequote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ja
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Front row seats voor jou, met een kratje bier
FCK YEAHHHHquote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Front row seats voor jou, met een kratje bier
Ik b en dan wel jellyquote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ja
Ach, ik alleen BBQ seksquote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik b en dan wel jellyIk heb alleen weekendseks.
met zn soundbox om gejuich, lachen en boegeroep te laten klinkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?
En commentaar van die gast die het turnen bij de NOS doet.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?
Elke week? Dan win je van mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik b en dan wel jellyIk heb alleen weekendseks.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En commentaar van die gast die het turnen bij de NOS doet.
"Myst gaat nu voor de driedubbel gehoekte schroef, gevolgd door een dubbele Lachinotinova"
"PERFECTE UITVOERING, CHAPEAU"
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]Nog nooit MBO gedaan. WHUTTT
Dan had je haar echt moeten doen!
hoi.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.
Je bent wel vol van vertrouwen hè? Wij zijn niet zo makkelijk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Myst gaat nu voor de driedubbel gehoekte schroef, gevolgd door een dubbele Lachinotinova"
Uhm.. ik wel. Heb het er zelfs mee gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.
Maar het is een hele gewaagde oefeningquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent wel vol van vertrouwen hè? Wij zijn niet zo makkelijk hoor.
"ach, de uithaal is iets te hard, de aanloop te kort, helaas NET naast de kruising."quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke week? dan win je mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik win helemaal niets, ik wil moaarrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. ik wel. Heb het er zelfs mee gedaan
DUS TOCH!quote:
Met het MBO?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hij scoort!! in het foute doel!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ach, de uithaal is iets te hard, de aanloop te kort, helaas NET naast de kruising."
"Dat was geen schouderduwtje zeg! dat moet pijn doen!"
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHHHA OMG, Cue heeft iemand van t mbo gedaan![]()
![]()
![]()
wat een wicht is t toch, onze Cue
![]()
Jij bent net klaar met het niveau, IQ : 30 tot 70quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Overigens, mensen die niet iemand van elk niveau hebben gedaan.
Wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij bent net klaar met het niveau, IQ : 30 tot 70
Dat je alleen geestelijk gehandicapten neukt.quote:
ok.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je alleen geestelijk gehandicapten neukt.
Ik wist dat je voor makkelijk ging, maar dit topt hem toch wel weer.
Inderdaad ''ok''quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok.
[..]
Elk niveau. vmbo, havo, vwo, gymnasium ( JA DAT STAAT DAAR BOVEN JA!) mbo, hbo EN uni.
Vertel het ze even.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch weet hoe mensen met een verstandelijke handicap klaarkomen.
Huishoudschool dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok.
[..]
Elk niveau. vmbo, havo, vwo, gymnasium ( JA DAT STAAT DAAR BOVEN JA!) mbo, hbo EN uni.
Niet in zijn mond, hoop ikquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch weet hoe mensen met een verstandelijke handicap klaarkomen.
Dat verschilt per persoon.quote:
Try Lexa. Niks dan dat.quote:
Het ging om het HOE, niet het waarom/waardoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon.
Maar meestal is het door iets wat ze leuk vinden om te doen.
Kwijlen en gooien met stokken?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon.
Maar meestal is het door iets wat ze leuk vinden om te doen.
Daar regel je wel moeilijk domme loeders voor weinig.quote:
Maar hij heeft mbo al gehad.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Paiq kan ook. al zitten daar vooral juffen op.
Wel een mooie uitdaging. Na iemand van elk niveau, iemand die op elk niveau les geeftquote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Paiq kan ook. al zitten daar vooral juffen op.
Godverdommequote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
Als een kerel goed bezig is, kom ik ook klaar als een zwak begaafde volgens mij
Nee dankje.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar regel je wel moeilijk domme loeders voor weinig.
Schijnt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
Als een kerel goed bezig is, kom ik ook klaar als een zwak begaafde volgens mij
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik ben echt superelegant en charmant."Oh".
Dafuq, ik zie dan echt zo'n wijf van 50 voor me. Hangende lappen vel, uitgezakte wangen, van die opgetekende wenkbrouwen en moeilijk dom, met zo'n Frans schoonmaaksterspakje en een plumeau met regenboogkleuren met een pak shag in haar borstzakje die met gebarsten getuitte lippen om een kusje staat te jengelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee dankje.
Maar als je 1 van de huishoudschool tegen komt hoor ik het wel he?
Er hangt iets uit je neus.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Waarom keek die buitenlandse collega mij daarnet langer aan
Ik moet nog een negerin, iemand van de huishoudschool, een lichamelijk gehandicapte, een verstandelijk gehandicapte, een dame die sterker is en een dame die slimmer is.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel een mooie uitdaging. Na iemand van elk niveau, iemand die op elk niveau les geeft
Je moet er wat voor overhebben.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Dafuq, ik zie dan echt zo'n wijf van 50 voor me. Hangende lappen vel, uitgezakte wangen, van die opgetekende wenkbrouwen en moeilijk dom, met zo'n Frans schoonmaaksterspakje en een plumeau met regenboogkleuren met een pak shag in haar borstzakje die met gebarsten getuitte lippen om een kusje staat te jengelen.
Mijn zus heeft ooit iemand geneukt die maar één been hadquote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog een negerin, iemand van de huishoudschool, een lichamelijk gehandicapte, een verstandelijk gehandicapte, een dame die sterker is en een dame die slimmer is.
Ik probeer ook altijd achievements te unlocken tijdens de seksquote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog een negerin, iemand van de huishoudschool, een lichamelijk gehandicapte, een verstandelijk gehandicapte, een dame die sterker is en een dame die slimmer is.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
Zal ik een seksgerelateerd, beschamend verhaal over een geestelijk gehandicapte vertellen?
Dat is een retorische vraag?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
Zal ik een niet seksgerelateerd, beschamend verhaal over een geestelijk gehandicapte vertellen?
Lijkt me nogal vaag vooralquote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef MohMi het volgende:
Mijn zus heeft ooit iemand geneukt die maar één been hadIk weet niet waarom maar dat vind ik nog steeds erg grappig
Jaloezie.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd achievements te unlocken tijdens de seks
Met zijn stompje?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ooit iemand geneukt die maar één been hadIk weet niet waarom maar dat vind ik nog steeds erg grappig
En dan geautomatiseerd laten posten op je Twitter?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd achievements te unlocken tijdens de seks
I didn't askquote:
"met zijn stompje zwaaide". Proest.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
I didn't askZe vertelde wel dat ie bijna uit bed was gevallen en met zijn stompje zwaaide toen ie zijn evenwicht probeerde te bewaren
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan geautomatiseerd laten posten op je Twitter?
"I just unlocked the limbless dwarf-fucked-in-the-kitchen-achievement"?Episch.
In b4 "met het verkeerde been uit bed"quote:Op maandag 4 juni 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
I didn't askZe vertelde wel dat ie bijna uit bed was gevallen en met zijn stompje zwaaide toen ie zijn evenwicht probeerde te bewaren
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In b4 "met het verkeerde been uit bed"
Ik zou niet meer bijkomen van mijn eigen hilarische piratencommentaren die gedurende de hele nacht zouden worden gemaakt.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
ik moet zo hard lachen hier
![]()
Maar nu ga ik dit topic wat verfrissen en eindelijk eens douchenIk zie jullie 4 topics later wel weer
Dan roep ik vinkquote:Op maandag 4 juni 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon niks meer zeggen tot ze terug is, en dan ineens allemaal BOE roepen
Hihi
Waarom maar 1?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat die achievement maar zitten.Zal ik jullie eens 1 van mijn 2 seksdromen vertellen?
Met der mondquote:Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
HOE GAAT HIJ DAT GELD ERUIT PAKKEN DAN!?
Met den bakkes.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
HOE GAAT HIJ DAT GELD ERUIT PAKKEN DAN!?
Ik kan ze ook wel allebij vertellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom maar 1?
Ik droomde fucking raar vannacht. Er was een meisje en die vertelde dat ze ovo was van fok. echt wtf.!
attentiehoer.quote:
Hoe is het met gaykat?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb lekker mn dikke huissokken aangetrokken.
Ik droomde een keer dat ik een naakt torso mee sleepte, de hele dag overal heen.quote:
Nu is het een teleurstellend verhaalquote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik droomde een keer dat ik een naakt torso mee sleepte, de hele dag overal heen.
Om er afentoe de liefde mee te bedrijven.
Geen armen, geen benen, geen hoofd, verder wel een lekker, en op eenofandere manier nog levend lichaam.
Godverquote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik droomde een keer dat ik een naakt torso mee sleepte, de hele dag overal heen.
Geen armen, geen benen, geen hoofd, verder wel een lekker, en op eenofandere manier nog levend lichaam.
Was het wel een vrouwtje?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een true story.
Kon gewoon onder mijn arm.
Wtf.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Friendzone.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
Hara, wat bedoelde je in godsnaam met 'We zouden beste vriendinnen zijn.'
Ze mag je niet meer neukenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
Hij begint Crutch te tolereren, vanochtend zat ie met een andere kat te janken en toen heeft ie daar ongetwijfeld van gewonnen en toen kwam ie snel achter Charlie aan naar huis rennen omdat het regent en dan gaat zn hurr in de warquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Al heeft ze doordeweeks nog wel der gaatje vrij. Maarja..
De tyfus hey.quote:
NOU HEY ZEG!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Al heeft ze doordeweeks nog wel der gaatje vrij. Maarja..
Ja hey wacht eens even. Beste vriendinnen impliceert niet dat ik twee dagen aan sloppy seconds krijg.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU HEY ZEG!
Ok Crutch wat vind je ervan? jij in t weekend en Skv doordeweeks?
Jij krjigt 5 dagenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja hey wacht eens even. Beste vriendinnen impliceert niet dat ik twee dagen aan sloppy seconds krijg.
Nee, dan schrappen we dat.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja hey wacht eens even. Beste vriendinnen impliceert niet dat ik twee dagen aan sloppy seconds krijg.
Hij moet vrijdag wel weg zijn, dan komt Crutch.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij krjigt 5 dagen
Nouja, 4 en een beetje
Het 'beste vriendinnen'-deel of het 'sloppy seconds'-deel?quote:
Beste vriendinnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Het 'beste vriendinnen'-deel of het 'sloppy seconds'-deel?
quote:
Ja nou ze zaten in elkaars kruis te friemelen en de borstens en bipsen.quote:
Ik wilde ook in de bipsen friemelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nou ze zaten in elkaars kruis te friemelen en de borstens en bipsen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nou ze zaten in elkaars kruis te friemelen en de borstens en bipsen.
Flash werkt niet mee, bestand van vorige week is corrupt.quote:
Ik ga niet in een gat zitten roeren waar Skv ook in heeft gezeten.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU HEY ZEG!
Ok Crutch wat vind je ervan? jij in t weekend en Skv doordeweeks?
Ze is van jou hoor, krutsefluts.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ga niet in een gat zitten roeren waar Skv ook in heeft gezeten.![]()
Hoe tof hij ook is.
Komt toch niet van de USB-stick waar ik aan heb gezeten hèquote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Flash werkt niet mee, bestand van vorige week is corrupt.
Alles voor niets gedaan.
Nee hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Komt toch niet van de USB-stick waar ik aan heb gezeten hè
Maar ik wil ook alleen jou.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ga niet in een gat zitten roeren waar Skv ook in heeft gezeten.![]()
Hoe tof hij ook is.
Krijgt een mooi plekje aan de muur?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
Hara's scalp.![]()
Als ik ooit de kans krijg...
twisted mindquote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
Hara's scalp.![]()
Als ik ooit de kans krijg...
Ja, en je eeuwige en onvoorwaardelijke vriendschap. Die ook.quote:
Dat lijkt wel op pubesquote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Yeah.
Of ik maak er een mantel van.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weet ik, zo'n gerimpelde waar alles al uit is
Zelfkennis.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Weet ik, zo'n gerimpelde waar alles al uit is
Ik heb de basis van de ChaChaCha soort van geleerd.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. Cursus is verkort, dus opnieuw bekijken wat te doen met hotel enzo. Voordeel is dat ik wel meer danslessen kan volgen
En de rumba.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb de basis van de ChaChaCha soort van geleerd.
Die is lekker simpelquote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Crutch het volgende:
Ik heb de basis van de ChaChaCha soort van geleerd.
Nice! Ik zou zsm beginnen, want vanaf januari kan je alleen op voor de lichte categorie. Daarna moet je nog apart afrijden voor zwaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens ook besloten een motorrijbewijs te halen. Misschien dit jaar nog beginnen, na mijn vakantie.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Nice! Ik zou zsm beginnen, want vanaf januari kan je alleen op voor de lichte categorie. Daarna moet je nog apart afrijden voor zwaar..
Nu kan je nog gewoon direct voor zwaar op.
Nieuwe rijbewijscategorieën motor vanaf 2013quote:
Cha cha wordt echt nog wel leuk, basis doet mij ook weinig.quote:
ik krijg nu zin om de film te gaan kijken!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:
Ik moet een traantje wegpinken.
"Dude, I totally miss you."
SHIFTOO WAAR BENN JEEE
Verder dan de basis ken ik hem eigenlijk niet, maar ik geloof je gelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Cha cha wordt echt nog wel leuk, basis doet mij ook weinig.
Luister het album dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik krijg nu zin om de film te gaan kijken!
maar kan niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
Ik ben weer keizacht en ruik weer helemaal lekker fris
Ben je mal, it's why we love youquote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
Een paar mevrouwen noemen mij dispuutshoer van hun dispuut omdat ik er drie heb gehad de afgelopen paar weken. En een vierde een tijdje langer geleden.
BAM
WEG IMAGO
Eigen schuldquote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
Een paar mevrouwen noemen mij dispuutshoer van hun dispuut omdat ik er drie heb gehad de afgelopen paar weken. En een vierde een tijdje langer geleden.
BAM
WEG IMAGO
Waar is je zelfkennis jonguh?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
BAM
WEG IMAGO
Naar wat? Aardappelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:57 schreef MohMi het volgende:
Ik ben weer keizacht en ruik weer helemaal lekker fris
Ik had het er nog met mn ex over gisteren. Je kan beter vrouwen scoren die niet vriendinnen van elkaar zijn want dan verneuk je je naam er minder mee en blijven er meer kansen over. Maargoed, dat is nu al misgegaan natuurlijk.quote:
Imamgo!quote:Op maandag 4 juni 2012 14:58 schreef Skv het volgende:
BAM
WEG IMAGO
quote:
Oh, en nooit 2 beste vriendinnen tegelijk proberen te balanceren.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had het er nog met mn ex over gisteren. Je kan beter vrouwen scoren die niet vriendinnen van elkaar zijn want dan verneuk je je naam er minder mee en blijven er meer kansen over. Maargoed, dat is nu al misgegaan natuurlijk.
Knapzak volproppen en een postcode verderop gaan zoeken dan maar?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had het er nog met mn ex over gisteren. Je kan beter vrouwen scoren die niet vriendinnen van elkaar zijn want dan verneuk je je naam er minder mee en blijven er meer kansen over. Maargoed, dat is nu al misgegaan natuurlijk.
Met een volle zak naar de volgende stad inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Knapzak volproppen en een postcode verderop gaan zoeken dan maar?
Hi ha hoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Met een volle zak naar de volgende stad inderdaad
Snap je um
Ik ga wel naar de hoeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 4 juni 2012 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder dan de basis ken ik hem eigenlijk niet, maar ik geloof je gelijk![]()
Maar ik krijg hem gedeeltelijk samen met de mambo on2 cursus.
Hoelang is het fietsen?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Nog een uur werken. En dan mag ik me zeiknat laten regenen
Ik overweeg de bus te nemen en morgen naar mijn werk te lopen voor mijn fiets
Voor hen ook gok ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor de 3e keer in mn leven naar de hoerenaltijd spannend
Die kun je ook telefonisch bestellen toch?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die kun je ook telefonisch bestellen toch?
Maar goed die zoenen niet heb ik gehoord.
Maar je krijgt er wel een pizza bij als het even meezit!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die kun je ook telefonisch bestellen toch?
Maar goed die zoenen niet heb ik gehoord.
Ik vind dat echt iets voor epische falers.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor de 3e keer in mn leven naar de hoerenaltijd spannend
/fixedquote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is stiekem ook echt iets voor epische falers.
JA PAS DAN OP DAT JE ZELF NIET ZO'N EPISCHE FALER WORDT DAN HE?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind dat echt iets voor epische falers.
Iedereen zegt dat maar ik kan gewoon niemand krijgen door mijn uiterlijk dus dan ja is er maar 1 optie toch?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind dat echt iets voor epische falers.
door een dispuut hoer te worden ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
JA PAS DAN OP DAT JE ZELF NIET ZO'N EPISCHE FALER WORDT DAN HE?
Het gaat niet om het mogen. Het gaat om het principe.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:07 schreef Geester het volgende:
Ik bedoel wat is het probleem dat ik ook iets mag, waarom faal ik dan meteen? Omdat ik lelijk ben faal ik dus
Hoeveel verschillende vrouwen heb je gescoord sinds januari?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:07 schreef Geester het volgende:
Ik bedoel wat is het probleem dat ik ook iets mag, waarom faal ik dan meteen? Omdat ik lelijk ben faal ik dus
Als je niks op de normale manier kan klaarspelen dan is het iets of nietsquote:Op maandag 4 juni 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mogen. Het gaat om het principe.
Zonder geld te geven: 0quote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende vrouwen heb je gescoord sinds januari?
Clam kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je niks op de normale manier kan klaarspelen dan is het iets of niets
Nee, verder alleen de salsa , Zouk en bachata.quote:
Onzin. Er zijn zat mannen die lang droog staan en die rennen ook niet naar de hoeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je niks op de normale manier kan klaarspelen dan is het iets of niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |