Ieuw Gadver idd!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Dat zijn de ergste hoeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.
HAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha ik lach me dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Ik heb er alleen maar 2.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
Hey ovoxo kusje op 2 van je 6 lippen
(Ik kwam dr niet mee)
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ik lach me dood!Voxel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik heb begrepen dat Geester nog een hoop studiemateriaal heeft
DAT DEED IK DUS NIET.quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die verandert hem in "Ik heb Hara gepaald JAJADATVINDENJULLIELEUKHE!?!"
Dat past niet xDquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.quote:
har har har harquote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
U JELLY?!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.
Ze deed zelfs MBO. En ik heb nog nooit MBO gehad.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
Pics of livestream?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geneukt. En als het mee zit ga ik dat vanavond weer doen.
Dus ja
Ik ben trots op jequote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geneukt. En als het mee zit ga ik dat vanavond weer doen.
Dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |