Ieuw Gadver idd!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooien
Dat zijn de ergste hoeren.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik heul niet gedaan, het was een of ander blond meisje uit leiden met een bloem in dr haar.
HAHAHHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHAHHAHaha ik lach me dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Ik heb er alleen maar 2.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:26 schreef Geester het volgende:
Hey ovoxo kusje op 2 van je 6 lippen
(Ik kwam dr niet mee)
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha ik lach me dood!Voxel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik heb begrepen dat Geester nog een hoop studiemateriaal heeft
DAT DEED IK DUS NIET.quote:
I stand corrected.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die verandert hem in "Ik heb Hara gepaald JAJADATVINDENJULLIELEUKHE!?!"
Dat past niet xDquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.quote:
har har har harquote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
U JELLY?!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik was wel heel erg verliefd met mn dronken bakkes.
Ze deed zelfs MBO. En ik heb nog nooit MBO gehad.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net als Crutch in Hara
LOLOLOLOLOLOLOLOL
Pics of livestream?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend geneukt. En als het mee zit ga ik dat vanavond weer doen.
Dus ja
Ik ben trots op jequote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ja
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Front row seats voor jou, met een kratje bier
FCK YEAHHHHquote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Front row seats voor jou, met een kratje bier
Ik b en dan wel jellyquote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus ja
Ach, ik alleen BBQ seksquote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik b en dan wel jellyIk heb alleen weekendseks.
met zn soundbox om gejuich, lachen en boegeroep te laten klinkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?
En commentaar van die gast die het turnen bij de NOS doet.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
En bordjes waarmee je cijfers kunt geven?
Elke week? Dan win je van mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik b en dan wel jellyIk heb alleen weekendseks.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En commentaar van die gast die het turnen bij de NOS doet.
"Myst gaat nu voor de driedubbel gehoekte schroef, gevolgd door een dubbele Lachinotinova"
"PERFECTE UITVOERING, CHAPEAU"
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]Nog nooit MBO gedaan. WHUTTT
Dan had je haar echt moeten doen!
hoi.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.
Je bent wel vol van vertrouwen hè? Wij zijn niet zo makkelijk hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Myst gaat nu voor de driedubbel gehoekte schroef, gevolgd door een dubbele Lachinotinova"
Uhm.. ik wel. Heb het er zelfs mee gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit na te denken en ik ken uberhaupt niemand die mbo doet of deed.
Maar het is een hele gewaagde oefeningquote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent wel vol van vertrouwen hè? Wij zijn niet zo makkelijk hoor.
"ach, de uithaal is iets te hard, de aanloop te kort, helaas NET naast de kruising."quote:Op maandag 4 juni 2012 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Elke week? dan win je mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik win helemaal niets, ik wil moaarrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. ik wel. Heb het er zelfs mee gedaan
DUS TOCH!quote:
Met het MBO?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hij scoort!! in het foute doel!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ach, de uithaal is iets te hard, de aanloop te kort, helaas NET naast de kruising."
"Dat was geen schouderduwtje zeg! dat moet pijn doen!"
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHHHA OMG, Cue heeft iemand van t mbo gedaan![]()
![]()
![]()
wat een wicht is t toch, onze Cue
![]()
Jij bent net klaar met het niveau, IQ : 30 tot 70quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Overigens, mensen die niet iemand van elk niveau hebben gedaan.
Wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij bent net klaar met het niveau, IQ : 30 tot 70
Dat je alleen geestelijk gehandicapten neukt.quote:
ok.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat je alleen geestelijk gehandicapten neukt.
Ik wist dat je voor makkelijk ging, maar dit topt hem toch wel weer.
Inderdaad ''ok''quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok.
[..]
Elk niveau. vmbo, havo, vwo, gymnasium ( JA DAT STAAT DAAR BOVEN JA!) mbo, hbo EN uni.
Vertel het ze even.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch weet hoe mensen met een verstandelijke handicap klaarkomen.
Huishoudschool dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ok.
[..]
Elk niveau. vmbo, havo, vwo, gymnasium ( JA DAT STAAT DAAR BOVEN JA!) mbo, hbo EN uni.
Niet in zijn mond, hoop ikquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch weet hoe mensen met een verstandelijke handicap klaarkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |