Dat zuigtquote:Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt fucked, ik krijg mn herkansing nooit af.
Heb je daar zo lang voor nodig gehad?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het best gewoon eens goed in de spiegel kijken en niet meer zo goed gelovig zijn naar dingen en mensen, vorige werkgever had mij ookal genaaid met werk want het was totaal iets anders wat ik uiteindelijk moest doen
Ja, ik vertrouwde mensen uit mijn omgeving en Amsterdam altijd welquote:
Ik vertrouw al niemand meer sinds mijn 12e, ik heb dingen meegemaakt weetje.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouwde mensen uit mijn omgeving en Amsterdam altijd wel
Ja ik ook zat, vaak genoeg op mijn bek gegaan, maarja je gaat er vanuit dat het de volgende keer wel goed zal zijn, niet dusquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vertrouw al niemand meer sinds mijn 12e, ik heb dingen meegemaakt weetje.
Beetje naïef is dat wel man.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook zat, vaak genoeg op mijn bek gegaan, maarja je gaat er vanuit dat het de volgende keer wel goed zal zijn, niet dus
Kloptquote:
Vast welquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen ze bij de Zeeman regenponchos verkopen?
Vuilniszak uitknippen en goan.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen ze bij de Zeeman regenponchos verkopen?
waarom heb je dat dan toch gedaan? Dan ga je er toch vol tegen in? Ipv accepteren iets anders te gaan doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het best gewoon eens goed in de spiegel kijken en niet meer zo goed gelovig zijn naar dingen en mensen, vorige werkgever had mij ookal genaaid met werk want het was totaal iets anders wat ik uiteindelijk moest doen
Je ziet me al helemaal lopen hèquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Of ga anders voor een Jip en Janneke poncho bij de HEMA vandaan
Ik was aangenomen als account manager bij een bedrijf dat alarmsystemen verkoopt deur aan deurquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb je dat dan toch gedaan? Dan ga je er toch vol tegen in? Ipv accepteren iets anders te gaan doen?
Ik zou me dood vechten, en anders de eer aan me zelf houden.
Maar zelfde zie ik hier ook gebeuren. Ze worden voor telesails aangenomen en staan dan opeens maanden achter de afhaal balie. Ipv daar tegen om te gaan accepteren ze dat
nooit begrepen, ik zou dat na 2 dagen direct weigeren. Je bent voor functie a aangenoken en niet voor functie b!
Schat! Ik zou gerust naast je lopen in mn Dora poncho!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een cadeautje voor Charmed en ik zeg lekker niet wat het is
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat! Ik zou gerust naast je lopen in mn Dora poncho!
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel goedkoop. Dan doe je je duurste schoentjes aan, dan zien ze dat je geen sloeber bent.
Dat weet ik daarom zorg ik ervoor dat die nieuwsgierigheid wel blijft bestaanquote:
Gemenerikquote:Op maandag 4 juni 2012 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik daarom zorg ik ervoor dat die nieuwsgierigheid wel blijft bestaan
Ik zal je 1 tip geven:quote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gemenerik
Zo beneden alles schoon, nu administratie bijwerken (dit weekend teveel uitgeven) en dan boodschapjes doen en op zoek naar een poncho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Heb je daar speciale shampoo voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gemenerik
Zo beneden alles schoon, nu administratie bijwerken (dit weekend teveel uitgeven) en dan boodschapjes doen en op zoek naar een poncho
Droogklootquote:
Maar daar heb je wel speciale shampoo/zeep voor jaquote:
Ja lactacyd ofzo, i know.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel speciale shampoo/zeep voor ja
Hoi jijquote:
Hey Huppelquote:
Kan jij trouwens iets doen aan Drommel zijn onbedwingbare drang om constant een TT over squatten te maken?quote:
Ik kan het volledige seizoen nog niet vinden. Vanavond even goed zoekenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
einde van seizoen 2 van game of thrones
Gewoon alle afleveringen los downloadenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het volledige seizoen nog niet vinden. Vanavond even goed zoeken![]()
En dan ben ik gewoon een dag onbereikbaar voor iedereen!
Mjah als ik hem niet in 1 dl kan vinden wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon alle afleveringen los downloaden
Ik vind niet dat die tieten in je UI kunnen. Dit geeft een versekst beeld weer aan de maatschappij. Denk eens aan alle kleine kinderen die op FOK! zitten en die tieten zien!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij trouwens iets doen aan Drommel zijn onbedwingbare drang om constant een TT over squatten te maken?
Volgend jaar komt seizoen 3, geduld is een schone zaak. En komend najaar seizoen 3 van Walking Deadquote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef stevenmac26 het volgende:
einde van seizoen 2 van game of thrones
Ik heb het aan Danny gevraagd en die tieten mogen best!!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind niet dat die tieten in je UI kunnen. Dit geeft een versekst beeld weer aan de maatschappij. Denk eens aan alle kleine kinderen die op FOK! zitten en die tieten zien!
In september begint Dexter ook weerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgend jaar komt seizoen 3, geduld is een schone zaak. En komend najaar seizoen 3 van Walking Dead
Walking dead nog nooit gezien, is dat wat ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgend jaar komt seizoen 3, geduld is een schone zaak. En komend najaar seizoen 3 van Walking Dead
Het is niet de vraag of het mag of niet. Je beïnvloed kleine kinderzieltjes met die tieten in je UI. Wat nou als ze iemand gaan verkrachten naar aanleiding van jouw UI?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het aan Danny gevraagd en die tieten mogen best!!
Jij bent gewoon een irritant strontjong
Ja dat is zeker watquote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Walking dead nog nooit gezien, is dat wat ja?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet de vraag of het mag of niet. Je beïnvloed kleine kinderzieltjes met die tieten in je UI. Wat nou als ze iemand gaan verkrachten naar aanleiding van jouw UI?
Ja, graag!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij trouwens iets doen aan Drommel zijn onbedwingbare drang om constant een TT over squatten te maken?
Crutch is alweer wegquote:
Kijk, jij en ik kijken vanuit een ander perspectief naar de wereld. Dat kan toch gewoon? Ik snap niet waarom jij mij deze beperking wil gaan opleggen. Als het je daadwerkelijk niet zint dan meld je het toch gewoon in de FB? Dan kunnen de mods met elkaar in discussie of een TT waarin het woord squat voorkomt geoorloofd is.quote:
Walking Dead is übertof jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen in de reeks die het inmiddels spuugzat zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk, jij en ik kijken vanuit een ander perspectief naar de wereld. Dat kan toch gewoon? Ik snap niet waarom jij mij deze beperking wil gaan opleggen. Als het je daadwerkelijk niet zint dan meld je het toch gewoon in de FB? Dan kunnen de mods met elkaar in discussie of een TT waarin het woord squat voorkomt geoorloofd is.
Je zult niet teleurgesteld zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Walking dead seizoen 1 maar even downloaden dan
Kijk, jij, een aantal andere mensen en ik kijken vanuit een ander perspectief naar de wereld. Dat kan toch gewoon? Ik snap niet waarom jij mij deze beperking wil gaan opleggen. Als het je daadwerkelijk niet zint dan meld je het toch gewoon in de FB? Dan kunnen de mods met elkaar in discussie of een TT waarin het woord squat voorkomt geoorloofd is.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen in de reeks die het inmiddels spuugzat zijn.
Gewoon niet zo ego doen jij!
Internetquote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
Waar is de laatste Game of Thrones te zien dan?
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk, jij, een aantal andere mensen en ik kijken vanuit een ander perspectief naar de wereld. Dat kan toch gewoon? Ik snap niet waarom jij mij deze beperking wil gaan opleggen. Als het je daadwerkelijk niet zint dan meld je het toch gewoon in de FB? Dan kunnen de mods met elkaar in discussie of een TT waarin het woord squat voorkomt geoorloofd is.
Op de whatsappquote:
In mijn bed. Waar ik nu niet ben. Dus.quote:
Ik kan piratebay sowieso niet opquote:
In mijn buik, net een lekker broodje opquote:
Bittorrent?quote:
Kijk wel even. Anders ga ik 'm morgen wel kijkenquote:
Mjah herkenbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens waarom heb je trouwens altijd als je iemand leuk vind een of andere achterlijke vriend die schijnbaar je het geluk niet gunt en jaloers is ?? Verliefdheid is leuk maar het beperkt ook je vriendschappen
eztvquote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
Waar is de laatste Game of Thrones te zien dan?
Waarvoor ben ik precies geschikt?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Kerel, je bent een geschikte gozer, maar je moet gewoon een eind optiefen met die kut squat-TT´s.
Raar is dat he...quote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens waarom heb je trouwens altijd als je iemand leuk vind een of andere achterlijke vriend die schijnbaar je het geluk niet gunt en jaloers is ?? Verliefdheid is leuk maar het beperkt ook je vriendschappen
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk net zo irritant als die ene vriend(in) die besluit om je trouwerij alvast te plannen voor je terwijl jij nog maar net date 2 achter de rug hebt
Dat lijken me niet echt vrienden dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He ja wat egoïstisch van haarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk net zo irritant als die ene vriend(in) die besluit om je trouwerij alvast te plannen voor je terwijl jij nog maar net date 2 achter de rug hebt
Walking Deadquote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien even de betekenis van egoïstisch opzoeken?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
He ja wat egoïstisch van haar_!!!!!
Ja ben seizoen 1 en 2 aan het downloaden nuquote:
Voor een zinloze SC met fatsoenlijke TT.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik precies geschikt?
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien even de betekenis van egoïstisch opzoeken?
Dat is het punt toch niet, muppet. Waar bemoeit ze zich in godsnaam mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
He ja wat egoïstisch van haar_!!!!!
Wanneer ga jij trouwen Samzz? Kan ik alvast vrij regelenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet, muppet. Waar bemoeit ze zich in godsnaam mee.
Maar ik ga toch nooit trouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwen Samzz? Kan ik alvast vrij regelen![]()
![]()
Ho oops te snel gelezen. Ik dacht dat een vriend/vriendin ging trouwen en dat hups daar nog niet aan toe wasquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet, muppet. Waar bemoeit ze zich in godsnaam mee.
Krijg oogaidsquote:Op maandag 4 juni 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ho oops te snel gelezen. Ik dacht dat een vriend/vriendin ging trouwen en dat hups daar nog niet aan toe was_!
goed nu echt weg
Sammzzz terug naar je keuken
Straks denken mensen echt dat ik wietplanten op zolder hebquote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg werk aan al zijn 'plantjes' die hij door zijn hele huis heeft staan. Steven zit graag tussen de planten. Soms praat hij er ook mee. Maar de planten praten nooit terug. Dat snapt hij maar niet.
Drat, ik had wel zin in een feestjequote:Op maandag 4 juni 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga toch nooit trouwen. Je kent mij toch, feminist tot in de kist en zulks.
We kunnen ook vieren dat ik niet ga trouwenquote:
Dealquote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen ook vieren dat ik niet ga trouwen.
Goede reden! Gezellig!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen ook vieren dat ik niet ga trouwen.
Ik heb er 0, ik ben een engeltjequote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA! Ik heb een note omdat ik Crutch een jankerd zonder ballen noemde.
Ik heb er twee, een positieve en een voor crewbashingquote:Op maandag 4 juni 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden! Gezellig!
[..]
Ik heb er 0, ik ben een engeltje
Ik dus ook nietquote:
ik 347, wel raar want van de week had ik er nog 351quote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
En ik heb ook nog nooit een note gehad![]()
![]()
Crewbashing. Door het oog van de ban-naald gekropen ben jequote:Op maandag 4 juni 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er twee, een positieve en een voor crewbashing.
Dat gaat dus een echte onvergetelijke bruiloft wordenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet ook niet hoor maar volgens mij als ik het zou doen , zou ik denk ik voor het altaar wegrennen, want het is een beetje een verstikkende gedachte
Als ik er in zou trappen dan zou ik het echt op een ochtend doen wanneer het gratis is bij de gemeente overigens, dingen als een altaar enzo hoeft van mij echt nietquote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet ook niet hoor maar volgens mij als ik het zou doen , zou ik denk ik voor het altaar wegrennen, want het is een beetje een verstikkende gedachte
Ik denk niet dat ik ooit in m'n leven een ban ga krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Crewbashing. Door het oog van de ban-naald gekropen ben je
Ja, één keer toelaten.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het digitale equivalent van een huwelijk dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit in m'n leven een ban ga krijgen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het digitale equivalent van een huwelijk dus.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik 347, wel raar want van de week had ik er nog 351
Je hebt meegedaan aan een Miss wet T-shirt verkiezing en gewonnen?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik denk dat ik m'n natte kleding eens uit ga doen, word er niet warmer van.
Denk dat de positieve eraf zijn gehaaldquote:
Nee, ik fietste door de regen naar m'n paard en weer terugquote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt meegedaan ana een Miss wet T-shirt verkiezing en gewonnen?
Kijk even terug naar zijn PH danquote:
Die kans is aanwezig jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat de positieve eraf zijn gehaald
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik fietste door de regen naar m'n paard en weer terug.
Zou je dan als het weer voorkomt een TR willen plaatsen ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk even terug naar zijn PH dan![]()
Het begint echt vervelend te worden inmiddels namelijk.
Achja heb al maanden geen ban gehad dus het zal wel goed gaanquote:
Oh dat doe ik met liefde!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou je dan als het weer voorkomt een TR willen plaatsen ofzo?
Ik kan dat tempo zo moeilijk bijhouden.
Nou inderdaad, ik ben trots op jequote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja heb al maanden geen ban gehad dus het zal wel goed gaan
Het begint nu gewoon strontvervelend te worden.quote:
Ah, eindelijk iemand die trots op mij isquote:
Hoezo? Ik vind het wel leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint nu gewoon strontvervelend te worden.
En het openbare geklaag over elkaar ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het nog zo'n achterlijk wijf uit omgeving Rotterdam ookquote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die trots op mij is
Ja maarja als mensen het hier uit de regio niet kunnen zijn dan maar uit de regio hoe hatelijk het ook isquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het nog zo'n achterlijk wijf uit omgeving Rotterdam ook
Bennie Neyman? Serieus?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:43 schreef ook_gek het volgende:
Als ik ooit gaat trouwen, dan wil ik onder het nummer... Een vrijgezel gaat pas slapen richting het altaar lopen
Ik heb er niet zoveel van meegekregen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga nu niet weer beginnenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
En het openbare geklaag over elkaar ook.
Vergeet niet dat dat een van de redenen is waarom deze reeks een tijdje dicht was.
Okquote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat een van de redenen is waarom deze reeks een tijdje dicht was.
Dateding heeft me zaterdag door de wijk feijenoord laten lopenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maarja als mensen het hier uit de regio niet kunnen zijn dan maar uit de regio hoe hatelijk het ook is
Ik zal eens over jou gaan klagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme en ik wou net gaan klagen over mensen hier
Moet je loverboys eens terug kijken, daar is er een lapzwans die een feyenoord shirt gaat aan trekken voor zijn ex om vervolgens als een ware Ussain Bolt jankend weg te rennenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding heeft me zaterdag door de wijk feijenoord laten lopen
Mogen we niet meer klagen?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vinger in je oogquote:
Helemaal niet, jij stond juist zo positief in het leven weet je nog?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mogen we niet meer klagen?
Maar... Maar.... Maar klagen is mijn leven
Dat doe je maar bij m'n vriendjequote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je loverboys eens terug kijken, daar is er een lapzwans die een feyenoord shirt gaat aan trekken voor zijn ex om vervolgens als een ware Ussain Bolt jankend weg te rennen
okequote:
Toestemmingquote:
Ik heb al moeite met het idee dat ik zaterdag misschien naar Rotterdam gaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik had al moeite met door die wijk lopen en vervolgens bij de kuip naar de film gaan![]()
Ik stond zaterdagochtend wel als een ware baas in een Ajaxshirt op een balkon in Schiedam een peuk te roken
Ik had mn auto geparkeerd vrijdagavond, was al bijna bij zijn huis en toen toch maar even terug gelopen naar mn auto om mn ajaxspullen even te verstoppen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met het idee dat ik zaterdag misschien naar Rotterdam ga
Ik ga juist naar rotterdam om voetbal te kijkenquote:
Oequote:Op maandag 4 juni 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb heb trek in chocolademelk met slagroom
Ga je EK kijken bij Johan?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga juist naar rotterdam om voetbal te kijken
achja ergens wel triest dat het zo moetquote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mn auto geparkeerd vrijdagavond, was al bijna bij zijn huis en toen toch maar even terug gelopen naar mn auto om mn ajaxspullen even te verstoppen.
Denk het wel ja, heb niet zoveel zin om het hier te kijkenquote:
Mjah geen idee of het moet maar weinig zin om het uit te lokkenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
achja ergens wel triest dat het zo moet
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga juist naar rotterdam om voetbal te kijken
Ja dat is ook wel zo, maar ik vind klagen op alles en niks heerlijkquote:Op maandag 4 juni 2012 13:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij stond juist zo positief in het leven weet je nog?
Die heb Ik nog liggen van m'n exquote:Op maandag 4 juni 2012 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb zo'n achterlijk dekentje met mouwen maar lekker dat die zit , zo heb ik gisteren naar friends with benefits gekeken. JT doet mijn een beetje aan mijndenken
Nee, heb het niet koud, ik zet gewoon de verwarming aanquote:Op maandag 4 juni 2012 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Stiekem nu voor jezelf gaan gebruiken ?
Vergeet de plu nietquote:Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 't hondje maar eens uitlaten. In de regen. Bah.
Valt niet tegenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dat the walking dead blijkt tegen te vallen dan wens ik de 3 personen die zeiden dat het tof was een computer virus toe
Tegenover die drie staan er duizenden die anders beweren, een soap met af en toe een zombie op de achtergrond.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dat the walking dead blijkt tegen te vallen dan wens ik de 3 personen die zeiden dat het tof was een computer virus toe
Wel voorzichtig hèquote:
Ik zal een rubberen handschoen aantrekkenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal een rubberen handschoen aantrekken
Ach ik kwam er vanmorgen achter dat ik geen schone sokken meer had, ben dus toen maar in de regen en op mijn slippers naar het gemeentehuis gegaanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kom net tot de schokkende conclusie dat er in dit huis geen boek is dat ik niet gelezen heb. Wat dus inhoudt, dat ik geen leesvoer meer heb
!!
het alternatief : www.ebook.nlquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kom net tot de schokkende conclusie dat er in dit huis geen boek is dat ik niet gelezen heb. Wat dus inhoudt, dat ik geen leesvoer meer heb
!!
Dat is wel heel erg zegquote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
!!
Die heb ik nog niet gekocht. De aflevering wil ik eigenlijk tot vanavond bewarenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zegGa beginnen in Game of Thrones
De boeken zijn de moeite waardquote:Op maandag 4 juni 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gekocht. De aflevering wil ik eigenlijk tot vanavond bewaren.
Ja, ik wel. Daarom wil ik ze ook graag lezen, moet ze eerst nog bestellenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De boeken zijn de moeite waardEn ik hou niet eens van fantasy, kun je nagaan
Ga eens even snel doen dan, tussen het bestellen van jurkjes en schoenen door?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Daarom wil ik ze ook graag lezen, moet ze eerst nog bestellen.
Ik heb niks besteld, de H&M stelde me teleurquote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens even snel doen dan, tussen het bestellen van jurkjes en schoenen door?
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
!!
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld, de H&M stelde me teleur. Ga donderdag met Huppel en Charmed shoppen in Rotterdam.
Dan moet ik helemaal naar de bieb fietsen en daar heb ik geen zin in met dit pestweer.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]dat is wel heel naar!
Wil je wat lenen?
waar gaat dat over? ik lees het overal maar geen idee wat het is.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg zegGa beginnen in Game of Thrones
Tegen de regen.quote:
Heb je een Ereader? Ik heb ruim 3500 nl boeken voor jequote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
!!
Brute fantasy serie, bewerkt tot geweldige TV seriequote:Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
waar gaat dat over? ik lees het overal maar geen idee wat het is.
oh, en volgende week een sollicitatiegesprek.
ja, maar wat voor iets? futuristisch, verleden, wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Brute fantasy serie, bewerkt tot geweldige TV serie![]()
En succes volgende week!![]()
Meer middeleeuws. En het fantasy gehalte is erg laag trouwens. Het is meer een politieke thriller. Met dat verschil dat de verliezers niet herkozen worden, maar eindigen op het schavot.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar wat voor iets? futuristisch, verleden, wat?
gracias cabron.
oh, niks voor mij. middeleeuwen enzo is niet aan mij besteed.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer middeleeuws. En het fantasy gehalte is erg laag trouwens. Het is meer een politieke thriller. Met dat verschil dat de verliezers niet herkozen worden, maar eindigen op het schavot.En de personages zijn zo heerlijk vuil en berekenend
![]()
Wat voor baan is het trouwens?
Kijk eens een stukje en beslis dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, niks voor mij. middeleeuwen enzo is niet aan mij besteed.
reintegratiecoach.
Nice, heel veel succes met de sollicitatie alvast!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, niks voor mij. middeleeuwen enzo is niet aan mij besteed.
reintegratiecoach.
komt goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice, heel veel succes met de sollicitatie alvast!
quote:
heb die eerste bekeken maar ik merkte dat na 10 seconden mijn aandacht al verslapte. ik vind middeleeuws gedoe gewoon niks, sorry.quote:
Game of Thrones ken ik niet, maar Pillars of the Earth was een topserie.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
heb die eerste bekeken maar ik merkte dat na 10 seconden mijn aandacht al verslapte. ik vind middeleeuws gedoe gewoon niks, sorry.
Zie je wel, klagen helptquote:Op maandag 4 juni 2012 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik klaag hier en opeens ben ik er doorheen
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB DE DOLFIJNENPARASOL VAN MYRA DR BBQ GEVONDEN!!
Ik zag hem staan en MOEST hem gewoon hebben. Kreng is maar 7,99 bij de Xenosquote:
Nee... Ik vind dat niks. Doe mijn maar papier dat je moet omslaanquote:Op maandag 4 juni 2012 15:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen de regen.
[..]
Heb je een Ereader? Ik heb ruim 3500 nl boeken voor je
Hij is leukquote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en MOEST hem gewoon hebben. Kreng is maar 7,99 bij de Xenos
Hij doet mij denken aan de BBQquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB DE DOLFIJNENPARASOL VAN MYRA DR BBQ GEVONDEN!!
Na bijna een heel jaar dan toch gevondenquote:
Wie had dat gedachtquote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na bijna een heel jaar dan toch gevonden
ASAP natuurlijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht! Wanneer gaan we 'm inwijden
?
Hahaha! Briljant.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ASAP natuurlijk!
Sowieso gaat dat ding mee naar de eerstvolgende meet waar ik heen ga
Ghehequote:
Da's niet duur voor zo'n rondborstig "kreng" (jouw woorden).quote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem staan en MOEST hem gewoon hebben. Kreng is maar 7,99 bij de Xenos
Is ook niet duurquote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's niet duur voor zo'n rondborstig "kreng" (jouw woorden).
Is GoT heh niet de tudors.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme wat was dat een bijzondere dame.
Yupquote:Op maandag 4 juni 2012 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zie ik. Speelt ze ook in de tudors dan?
Cersei´s nemesisquote:
Dat maakt het toch een heel stuk interessanter moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
spaanse sportverslaggeefster.![]()
wij hebben mart smeets en jack van gelder.
nouja, ergens maar goed dat wij oude grijze uitgebluste lullen hebben als presentators, met zo'n dame zou ik niks meer van de sport zelf zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat maakt het toch een heel stuk interessanter moet ik zeggen.
Oioioiquote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Eva Gonzales? Ik zie het niet zo heel goed, zit op iPhonequote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij hier de door ome Berlus gerunde sportkanalenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een preuts kutland is nederland toch ook heh. bedekte ouwe wijven op tv.
geen idee hoe ze heet. in mexico heb je ook zo'n enorm lekker wijf als verslaggeefster. ines sainz of zo heet zij.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eva Gonzales? Ik zie het niet zo heel goed, zit op iPhone
Daar zou ik dan niet eens meer voor kijken.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ergens maar goed dat wij oude grijze uitgebluste lullen hebben als presentators, met zo'n dame zou ik niks meer van de sport zelf zien.
Magerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hier de door ome Berlus gerunde sportkanalen![]()
[ afbeelding ]
W-A-U-Wquote:Op maandag 4 juni 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Geen idee waar die over gaat, ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
Nu we het toch over series hebben
Iemand die last man standing met Tim Allen al gezien heeft? Trailer ziet er wel leuk uit.
Als dat Eva is dan is ze gepromoveerdquote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee hoe ze heet. in mexico heb je ook zo'n enorm lekker wijf als verslaggeefster. ines sainz of zo heet zij.
tijd om te verhuizen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
W-A-U-W
En die onderste nieuwe foto.![]()
gerard pique neukt een nog veel lekkerder wijf.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als dat Eva is dan is ze gepromoveerdeerst deed ze de voetballers interviewen na de wedstrijd op Het veld.
En nu dus in de studioIk had er nog niks van meegekregen
Overigens is Eva de vrouw van Casillas
Shakira?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:53 schreef dawg het volgende:
[..]
gerard pique neukt een nog veel lekkerder wijf.
Die ruilt haar gewoon even in voor Giselle.quote:
Ow wacht dit is de vriendin van Casillasquote:Op maandag 4 juni 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Sara CarboneroGeen idee om welke sport het gaat
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat zo was woonde ik nu al in Spanjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Al die spaanse vrouwen lijken ook op elkaar
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo was woonde ik nu al in Spanje
De laatste drie foto's zijn dezelfde persoon, hequote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
Al die spaanse vrouwen lijken ook op elkaar
Ik mag toch hopen dat ze dat wel doorhad heujquote:Op maandag 4 juni 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie foto's zijn dezelfde persoon, he.
Ja weet ik, snap niet hoe ik bij Eva kwamquote:Op maandag 4 juni 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste drie foto's zijn dezelfde persoon, he.
Ga eens PI's lezen joh.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze dat wel doorhad heuj
quote:
Doe eens niet zo, anders smoor ik je met m'n boobs. Dan praat je wel andersquote:
Nee, dan ben ik heul voorbeeldig stil en zulksquote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, anders smoor ik je met m'n boobs. Dan praat je wel anders.
Oh wacht, dan praat je niet meer, hihi.
Dat is één en hetzelfde jurkje?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
C_A, dit jurkje is veel leuker:
[ afbeelding ]
Ik overweeg zelfs om 'm te kopen.
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.quote:
vast welquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.
Het zal er vast niet zo goed uit zien als de foto hierbovenquote:
Dat jurkje heb ikquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijg ik morgen binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het damesuniform van Fok! voor het EKquote:
Hopelijk later met pics!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het damesuniform van Fok! voor het EK
Met bier!quote:
Ja die ga ik ook kopen nogquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan het EK. Ik wil 'm omdat ik hem leuk vind. Maar ik lees er slechte verhalen over dus ik twijfel nu alweerquote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het damesuniform van Fok! voor het EK
Een keer gedaan, ik heb me groen en geel geërgerd aan die voetbalidioten. Nooit weer, dus.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een keer gedaan, ik heb me groen en geel geërgerd aan die voetbalidioten. Nooit weer, dus.
Donderdag doenquote:
Nee, maar jouw kostuumquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.
Als ik het jurkje knoop waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 4 juni 2012 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal er vast niet zo goed uit zien als de foto hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |