Nee, dan ben ik heul voorbeeldig stil en zulksquote:Op maandag 4 juni 2012 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, anders smoor ik je met m'n boobs. Dan praat je wel anders.
Oh wacht, dan praat je niet meer, hihi.
Dat is één en hetzelfde jurkje?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
C_A, dit jurkje is veel leuker:
[ afbeelding ]
Ik overweeg zelfs om 'm te kopen.
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.quote:
vast welquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.
Het zal er vast niet zo goed uit zien als de foto hierbovenquote:
Dat jurkje heb ikquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Die krijg ik morgen binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het damesuniform van Fok! voor het EKquote:
Hopelijk later met pics!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het damesuniform van Fok! voor het EK
Met bier!quote:
Ja die ga ik ook kopen nogquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan het EK. Ik wil 'm omdat ik hem leuk vind. Maar ik lees er slechte verhalen over dus ik twijfel nu alweerquote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het damesuniform van Fok! voor het EK
Een keer gedaan, ik heb me groen en geel geërgerd aan die voetbalidioten. Nooit weer, dus.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een keer gedaan, ik heb me groen en geel geërgerd aan die voetbalidioten. Nooit weer, dus.
Donderdag doenquote:
Nee, maar jouw kostuumquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Handig, dat je er al die verschillende modellen mee kunt maken. Dat kan mijn kostuum niet.
Als ik het jurkje knoop waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 4 juni 2012 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal er vast niet zo goed uit zien als de foto hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |