Moet er toch wel wat te neuken te vinden zijn voor jequote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iedereen hier joh, het is echt heel ergZooitje gefrustreerden bij elkaar hier.
Lapo gemist?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet er toch wel wat te neuken te vinden zijn voor je
Doegquote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ja!
Maar ik ga inpakken. Moet naar een ander kantoor. Ben er over een uurtje of 2 weer!![]()
ne ne sst ik doe heel zachtjes zo in je oor kwijlen zo dat t lekker warm is en dan sst zeg ik dan pak ik je hand en leg hem op mijn hart en die voel je dan bonken en dan totale euforie met volle coitus en een happy endingquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik niet leuk ben?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had heul nog geen antwoord gegeven hoor
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Definieer leuk..?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik niet leuk ben?
Thats my girl, daddy is proudquote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktMaar kon niet echt tegen vijf maanden niet neuken op, hormonen lijken alleen maar erger te zijn geworden
![]()
quote:
quote:leuk
Uitspraak: løk Bijvoeglijk naamwoord als je iets of iemand plezierig en aangenaam vindt
Nu hoef ik niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktMaar kon niet echt tegen vijf maanden niet neuken op, hormonen lijken alleen maar erger te zijn geworden
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Want dan klagen ze niet zo?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vergat even dat jij alleen maar maagden neukt idd
en ikquote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
dit was dus wel een seksweekend voor de mensen hier zeg
![]()
oke, niet voor Sic
Gewoon even pmén mag ook hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenOf ik bedoel; dat wil ik niet vertellen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vergat even dat jij alleen maar maagden neukt idd
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenOf ik bedoel; dat wil ik niet vertellen
Batsen heb ik dan weer niet gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Crutch het volgende:
Dafuq? Heeft iedereen liggen batsen ofzo?
Wat heb ik gemist?
Nou zeg, als dat je allemaal niet eens bijblijftquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Crutch het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ligt aan de zomerzonquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Crutch het volgende:
Wat heb ik gemist?
alweer? hij was net weer terug las ikquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij is gebanned. Goede reden om maar eens te neuken.
Het was alles behalve lafjesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje lafjes laten masseren en dus ook een beetje lafjes aan zijn piemel gehangen.
Dacht ik ook iddquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje lafjes laten masseren en dus ook een beetje lafjes aan zijn piemel gehangen.
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
MOHMI WTF WIE WAT WAAR
Was het Jack Black? Omg
Shhhht.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou zeg, als dat je allemaal niet eens bijblijft
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
MOHMI WTF WIE WAT WAAR
Was het Jack Black? Omg
Oeeeh!!! nieuw scharrelmateriaalquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Was verleidelijk, maar nee
![]()
Donderdagavond bedrijfsfeestje gehad, meer dronken geworden dan de bedoeling was (er was een BBQ maar die heb ik net gemist, fijn nuchter drinken dus) en toen ik buiten ging roken stond daar de collega met wie ik vanaf het begin van in dienst komen al enigszins leuk vind
En hoe deed ie hetquote:Op maandag 4 juni 2012 12:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Was verleidelijk, maar nee
![]()
Donderdagavond bedrijfsfeestje gehad, meer dronken geworden dan de bedoeling was (er was een BBQ maar die heb ik net gemist, fijn nuchter drinken dus) en toen ik buiten ging roken stond daar de collega met wie ik vanaf het begin van in dienst komen al enigszins leuk vind
1) beter dan ik had verwacht xDquote:Op maandag 4 juni 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoe deed ie heten ga je het nog eens doen
en en en en dingen
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) beter dan ik had verwacht xD
2) das wel de bedoeling
3) het wordt geen relatie als het aan mij ligtdus hoop dat hij ook met friends with benefits kan leven. Het is echt een erg leuke jongen, zou heel graag vrienden met hem blijven.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft de hele SC zo'n beetje liggen batsen afgelopen weekend.
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denkquote:
Ik ga gelukkig uit dienst, no offense maar dat is wel handiger. Geen directe collega, zie em zo eens per week ongeveerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]kijk dat vinden we goed nieuw
zijn jullie directe collega's of hoe en wat is de verhouding.. hoe vaak zie je hem enzo?
Waarom wil je dan verder niets met hem?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
1) beter dan ik had verwacht xD
2) das wel de bedoeling
3) het wordt geen relatie als het aan mij ligtdus hoop dat hij ook met friends with benefits kan leven. Het is echt een erg leuke jongen, zou heel graag vrienden met hem blijven.
Omdat ik nu geen relatie wilquote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom wil je dan verder niets met hem?
Ik heb geen vlinders, ik waardeer hem heel erg voor de persoon die ie is. Maar verliefdheid is het niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als iemand leuk is, is iemand leuk. Dan is er geen willen meer bij.
Gelukkigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denk); 'Sorry man, ik kan echt niet meer, moet echt slapen nu..'
![]()
Maar de volgende ochtend was het vele malen beter. Twee keer beter
Ik ben over vier weken uit dienst hierquote:Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Geester het volgende:
Zometeen wordt hij wel verliefd en is ie verdrietig omdat mohmi dit niet is en is het heel awkward als jullie elkaar weer zien
Ik had dit trouwens een paar weken terug voor het eerst. Ik viel gewoon in slaapquote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou, de donderdagavond was ik zo zat dat ik na 10 minuten zei (en ik kan nog steeds door de grond zakken als ik eraan denk); 'Sorry man, ik kan echt niet meer, moet echt slapen nu..'
![]()
Maar de volgende ochtend was het vele malen beter. Twee keer beter
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.quote:
Beetje van het niveau 'ik wil alleen bij je in bed slapen, niet neuken'.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.
Ja precies.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo raar. Als je dan een leuke vent tegenkomt ga je er toch voor. Maar nee, alles is helemaal super en geweldig en tof maar hey, je wilde nu immers geen verkering.
Mijn gedachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje van het niveau 'ik wil alleen bij je in bed slapen, niet neuken'.
Wie niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja precies.
Ze heeft waarschijnlijk toch gevoelens voor shifto.
Ik sliep blijkbaar ook voordat hij nog antwoord had gegevenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had dit trouwens een paar weken terug voor het eerst. Ik viel gewoon in slaapOok de volgende dag de schade ingehaald.
Je bent niet de enige, er zijn best wat mensen die dat niet begrijpenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja precies.
Ze heeft waarschijnlijk toch gevoelens voor shifto.
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.quote:
...ik volg je nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed Mohmi, dan geldt het wel voor de volgende wanneer je nog steeds geen relatie wil maar wel ineens iemand superduper leuk gaat vinden.
Daar ben ik ook schuldig aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.
Natuurlijk, maar dan slaat het "ik wil geen relatie nu" nergens op. Je wil gewoon geen relatie (zoals zovelen ) met iemand die niet bij je past.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijken![]()
Dat is minder beschamend dan bovenop iemand anders in slaap vallenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik sliep blijkbaar ook voordat hij nog antwoord had gegeven
Dus laat je het maar zitten zonder erachter te komen of hij misschien niet stiekem toch leuker is dan je op dit moment denkt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijken![]()
En niemand zal sowieso op kunnen tegen shifto, dat is de vloek die bij onze vriendschap komt kijken
Nee, ik wil nu ook geen relatie, whats not to getquote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan slaat het "ik wil geen relatie nu" nergens op. Je wil gewoon geen relatie (zoals zovelen ) met iemand die niet bij je past.
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemistquote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
Waar is shifto eigenlijk?
[..]
Daar ben ik ook schuldig aan.
Mijquote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemist
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus laat je het maar zitten zonder erachter te komen of hij misschien niet stiekem toch leuker is dan je op dit moment denkt?
Wie niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemist
Toen ik vrijgezel was wilde ook iets van mijzelf in anderen steken hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.
En dan blijf je voet bij stuk houden? GODVERDOMME WAT EEN KUTLEVEN HEB IK TOCH OOK. DE PERFECTE MAN STAAT HIER VOOR ME MET IZJN SUPERLIJF EN ZIJN BRILJANTE HUMOR EN ZIJN STOERE HOUDING MAAR TOCH OOK DAT LIEVE JEGENS MIJN PERSOONTJE EN OMG ZON ORGASME HEB IK LANG NIET MEER GEHAD. WHY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik wil nu ook geen relatie, whats not to getAls ik verliefd op iemand zou worden zou ik daarvan balen omdat ik nu vrijgezel wil blijven.
Kut MohMi, nu hap je alsnog
Dus je vindt het niet erg dat hij zichzelf in iemand anders steekt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan blijf je voet bij stuk houden? GODVERDOMME WAT EEN KUTLEVEN HEB IK TOCH OOK. DE PERFECTE MAN STAAT HIER VOOR ME MET IZJN SUPERLIJF EN ZIJN BRILJANTE HUMOR EN ZIJN STOERE HOUDING MAAR TOCH OOK DAT LIEVE JEGENS MIJN PERSOONTJE EN OMG ZON ORGASME HEB IK LANG NIET MEER GEHAD. WHY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
WHY MEEEEEEEEE WHAT DID I DO TO DESERVE THISSSSSSSSSSSS
Oh, jij trekt soms gewoon je neukwijf even uit de kast? Ik dacht dat je een nieuwe had of zo, maar gewoon een oude weer even opgeblazen. Okay.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie niet.
En van ineens is geen sprake, ik heb eigenlijk altijd wel iemand als het nodig is.
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat hij zichzelf in iemand anders steekt?
de binnenkant is ververstquote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, jij trekt soms gewoon je neukwijf even uit de kast? Ik dacht dat je een nieuwe had of zo, maar gewoon een oude weer even opgeblazen. Okay.
Maar als het goed is, als je de perfecte man vindt, die geeft je ook genoeg vrijheid en alles om die tijd in je zelf te steken.. En misschien helpt ie je er juist bij.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
Nee, ik wil nu ook geen relatie, whats not to getAls ik verliefd op iemand zou worden zou ik daarvan balen omdat ik nu vrijgezel wil blijven.
Kut MohMi, nu hap je alsnog
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeHeb em gvd zelfs een telefoonnummer aangeboden van een vrijgezele kennis toen hij vertelde dat ie ook al even geen seks meer had gehad,
Wquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeHeb em gvd zelfs een telefoonnummer aangeboden van een vrijgezele kennis toen hij vertelde dat ie ook al even geen seks meer had gehad,
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Voordat dit topic vol zit moeten we Mohmi haar liefde aan de BBQ-man laten verklaren.
Challenge accepted!
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Voordat dit topic vol zit moeten we Mohmi haar liefde aan de BBQ-man laten verklaren.
Challenge accepted!
[..]
[..]En daarom wilde ik het hier dus niet vertellen xD I hate you guys so very, very much
Alleen hierom?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
En daarom wilde ik het hier dus niet vertellen xD I hate you guys so very, very much
Komt wel goed sgatjuuuhquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
[..]En daarom wilde ik het hier dus niet vertellen xD I hate you guys so very, very much
Dat klopt helemaal, Cue! Dat ben ik met je eens. Het ligt ook niet aan de dude, MohMi moet gvd zelf leren om bij zichzelf te blijven als ze een relatie heeftquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als het goed is, als je de perfecte man vindt, die geeft je ook genoeg vrijheid en alles om die tijd in je zelf te steken.. En misschien helpt ie je er juist bij.
We gaan nu wel elke dag vragen of je nog geneukt hebt, dat begrijp je?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, Cue! Dat ben ik met je eens. Het ligt ook niet aan de dude, MohMi moet gvd zelf leren om bij zichzelf te blijven als ze een relatie heeftEn nu lukt me dat nog even beter door vrijgezel te blijven merk ik, dus dat doe ik.
Geen ochtendwip?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
We waren toen nog heel, heel erg dronken
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef MohMi het volgende:
Dat klopt helemaal, Cue! Dat ben ik met je eens. Het ligt ook niet aan de dude, MohMi moet gvd zelf leren om bij zichzelf te blijven als ze een relatie heeftEn nu lukt me dat nog even beter door vrijgezel te blijven merk ik, dus dat doe ik.
Ach kom!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
Dat magquote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We gaan nu wel elke dag vragen of je nog geneukt hebt, dat begrijp je?
Ben pas vijf maanden vrijgezelquote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]wat ben ik goed
![]()
Ik snapMaar je weet alleen maar of het je lukt (bij jezelf blijven in relatie) als je een relatie hebt he
Gewoon even jezelf op de rails en gaan met die banaan!
Lees dan wat ik net verteldequote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach kom!
Ik vind gewoon dat je je niet moet vastklampen aan het vrijgezel zijn puur om het vrijgezel zijn. Je hoeft je ook niet voor zijn voeten te werpen, maar het lijkt me zo zonde als je geen van de mannen bij voorbaat een kans geeft, gewoon omdat toch.
Maar dat moet je verder zelf weten natuurlijk, liefje schatje. Wanneer ga je weer neuken?
Dit topic gaat sneller dan de trendingfeed van twitter, hoe moet ik dat nou allemaal bijhouden.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Let eens op!! die was 2x zo goed en ze viel niet in slaap
Doe jij Twitter?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit topic gaat sneller dan de trendingfeed van twitter, hoe moet ik dat nou allemaal bijhouden.
Ja jonge, dat stond er nog niet toen ik dat typtequote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben pas vijf maanden vrijgezelEn heb nu gewoon nog teveel lol om me bezig te willen houden met mijn gevoelens voor iemand anders. Ben gvd net weer happy na 2,5 jaar en ga weer uit en doe weer dingen.
[..]
Lees dan wat ik net vertelde![]()
En hopelijk volgende weekAls ik gvd niet ongesteld ben dan
Zit wel in de planning
Tempo is echt ziek jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit topic gaat sneller dan de trendingfeed van twitter, hoe moet ik dat nou allemaal bijhouden.
Das ook weer zoquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jonge, dat stond er nog niet toen ik dat typte
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tempo is echt ziek jaMaar ja, als het halve topic in één weekend weer ligt te neuken krijg je dat
Net als ik.. gewoon doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
dit is echt ziek jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tempo is echt ziek jaMaar ja, als het halve topic in één weekend weer ligt te neuken krijg je dat
Wij zijn te oud om dat bij te houdenquote:
Volgende is idd wel aan de beurt ja!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:28 schreef Crutch het volgende:
En MohMi is de enige die aan het lostaten is.
Slik dan door.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben pas vijf maanden vrijgezelEn heb nu gewoon nog teveel lol om me bezig te willen houden met mijn gevoelens voor iemand anders. Ben gvd net weer happy na 2,5 jaar en ga weer uit en doe weer dingen.
[..]
Lees dan wat ik net vertelde![]()
En hopelijk volgende weekAls ik gvd niet ongesteld ben dan
Zit wel in de planning
Ik sla over.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij zijn te oud om dat bij te houden
[..]
Volgende is idd wel aan de beurt ja!
Wat een woordkeuze
Ohquote:
Ik heb m'n koninginnedag'date' losgelatenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:28 schreef Crutch het volgende:
En MohMi is de enige die aan het lostaten is.
Mijn schouders doen zo'n zeer, heb ik half uit bed gelegen of zoquote:
Waar het hart vol van is hèquote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ohik dacht ook dat het over zaad ging
En dat kan ik wel doen maar dat heb ik afgelopen maand ook gedaan, geheid dat het dan nu niks uithaalt
Je hebt de afgelopen maand zaad zitten slikken?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ohik dacht ook dat het over zaad ging
En dat kan ik wel doen maar dat heb ik afgelopen maand ook gedaan, geheid dat het dan nu niks uithaalt
Nee je lag scheef tijdens het gamen op de iPad.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn schouders doen zo'n zeer, heb ik half uit bed gelegen of zo
Nee dat was één eckte schouder. Nu is het mn schoudernek aan beide kantenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee je lag scheef tijdens het gamen op de iPad.
Dan weet ik het ook niet, was ik te wild?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee dat was één eckte schouder. Nu is het mn schoudernek aan beide kanten![]()
De beste manier om er een nieuwe kassa bij te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Crutch het volgende:
Hara, zullen we een vliegtuig pakken naar een stad in het buitenland en daar mensen lastigvallen met ons geklef in de wachtrij?
Hela! Ik voel het nu nog hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar was ie toch niet zo goedAnders had je dat nu niet meer gehad.
Deal.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste manier om er een nieuwe kassa bij te krijgen![]()
Milaan?
OOOEEEEEHHHHHHquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
ik heb gewoon een WA van m'n vaste scharrel over het hoofd gezien door alles gister
Huh, oh jaquote:
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar was ie toch niet zo goedAnders had je dat nu niet meer gehad.
Vaak is de tweede keer ook gewoon leuker/lekkerder. Dus snel weer afsprekenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenHeb ik sowieso last van; als ik weer seks heb, krijg ik alleen maar meer zin in seks, als het dan weer even rustig is dan zijn de hormonen ook rustiger.
Geen seks dus, al dat gezeur dr om heenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenHeb ik sowieso last van; als ik weer seks heb, krijg ik alleen maar meer zin in seks, als het dan weer even rustig is dan zijn de hormonen ook rustiger.
Maar jij nou serieus geneukt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, oh ja![]()
Nou, is dat iig ook weer duidelijk
That's the planquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak is de tweede keer ook gewoon leuker/lekkerder. Dus snel weer afspreken
Goeie seks is dat gezeur meer dan waardquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Geen seks dus, al dat gezeur dr om heenBen je een vrouw ofzo
Ik zie het, je vergeet hele woordenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn concentratie is niet bestaand...
Zit mijn gedachten totaal ergens anders
Ja, zijn jullie nu officieel aan het daten dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn concentratie is niet bestaand...
Zit mijn gedachten totaal ergens anders
Nee, eerder officieusquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie nu officieel aan het daten dan?
Ik juist nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik haat de periode voordat er gezoend is.. Al die spanning enzo
Echt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ja het is ook wel leuk.. maar .. ik word dan altijd zo verlegen vanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
Echt?Ik vind dat juist altijd superleuk
Soms hangt er zoveel spanning dat je het bijna kunt aanraken
En dan legt ie zn handen om je gezicht en kust ie je.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja het is ook wel leuk.. maar .. ik word dan altijd zo verlegen van
Dan sta je met elkaar te praten, dicht tegen elkaar aan enzo.. en dan kijk je elkaar in de ogen.. en dan valt er een stilte.. en blijf je kijken.. maar dan
Of kotst je onderquote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan legt ie zn handen om je gezicht en kust ie je.
Of niet dus.. en dan!!!! wat moet ik dan!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
En dan legt ie zn handen om je gezicht en kust ie je.
Bij mij gaat dat door tot er geneukt isquote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik houd de onzin niet meer van de zin gescheiden in dit topic.. zo somsquote:Op maandag 4 juni 2012 12:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, nou ik dacht dat het wel vrij, uhm... duidelijk was.
Cue! Ik ben al bijna getrouwd met Crutch manquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Cue! Ik ben al bijna getrouwd met Crutch man
Praat jij nu alweer over neuken?? Ben jij soms gefrustreerd??quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat door tot er geneukt is
Zie verklaringquote:Op maandag 4 juni 2012 12:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
En dan wordt er geroepen dat IK moet opletten.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt serieus.. vond jullie altijd zo'n overdreven foksetje wat geen setje is in het echt
Wel gezien, maar weet ik veel wie die kerel wasquote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je deze ook gemist?![]()
![]()
![]()
Ik haat die spanning ook, ik moet productief zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ja, dat doe ik sindsdien elk weekend. Sinds die post dat ik met Crutch in de kroeg stond, die ook gemist?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel gezien, maar weet ik veel wie die kerel was
en dat zegt niets over neuken!
Dat is mijn duckface!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel gezien, maar weet ik veel wie die kerel was
en dat zegt niets over neuken!
Die heb ik gemist jaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat doe ik sindsdien elk weekend. Sinds die post dat ik met Crutch in de kroeg stond, die ook gemist?
Goed argument, deze meesten hier vermoed ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die heb ik gemist ja![]()
Zit hier zelden in het weekend.
Zoenen gebeurt bij mij al vrij snel. Ik stuur er bij een eerste 'date' waarbij het duidelijk is dat het wel klikt wel direct op aan. Dus die spanning ken ik niet heel erg.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dat dezelfde spanning als voor het zoenen?
Same here eigenlijk. Dus moet je voorstellen dat dat zoenen eigenlijk wordt uitgesteld. Vaag!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
Zoenen gebeurt bij mij al vrij snel. Ik stuur er bij een eerste 'date' waarbij het duidelijk is dat het wel klikt wel direct op aan. Dus die spanning ken ik niet heel erg.
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here eigenlijk. Dus moet je voorstellen dat dat zoenen eigenlijk wordt uitgesteld. Vaag!!!
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.![]()
Ik zou dan nogal snel de conclusie trekken dat ze me niet leuk genoeg vindt.
Maar als de avond verder wel leuk is en je merkt dat je elkaar leuk vindt, dan zegt het niet zoenen hoogstens iets over verlegenheid of gewoon uit willen stellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.![]()
Ik zou dan nogal snel de conclusie trekken dat ze me niet leuk genoeg vindt.
Hahahah ik zie Myst al voor mequote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.
Hahahhaha jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die lippen die de hele tijd op je afkomen
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn smooth operator skills onderschattenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ha! En bij dat soort uitspraken hou ik al zeker mijn lippen gesloten die avond!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn smooth operator skills onderschatten
Even kijken wat het volgens Facebook is, telt dat?quote:
Het geeft mij wel een indicatiequote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Even kijken wat het volgens Facebook is, telt dat?
23 mei.
6?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Nu zie ik het ook, thanks
[..]
Ha! En bij dat soort uitspraken hou ik al zeker mijn lippen gesloten die avond!
Alle zes
En daarvoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23 mei.
OMFG BIJNA JULLIE TWEE WEKEN JUBILEUM!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23 mei.
Ik wilde bij de eerste meet op 12 mei al geen ander meer heur.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geeft mij wel een indicatie
Oke, leuk
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde bij de eerste meet op 12 mei al geen ander meer heur.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geeft mij wel een indicatie
Oke, leuk
Hahhaah murdera, heeft nooit een vajajay gezien.quote:
Ach, ik hoef toch alleen maar te gaan BBQ'en met je en je dronken te voeren als je 5 maanden droog staat. That's all it takes!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha! En bij dat soort uitspraken hou ik al zeker mijn lippen gesloten die avond!
Nee? Ik vind ze wel leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo'n vleeszwengel(-tje) is ook niet echt een pretje om naar te kijken, hoor
ziet er toch wel beter uit vind ik zoquote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo'n vleeszwengel(-tje) is ook niet echt een pretje om naar te kijken, hoor
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, ik hoef toch alleen maar te gaan BBQ'en met je en je dronken te voeren als je 5 maanden droog staat. That's all it takes!
Oja.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaah murdera, heeft nooit een vajajay gezien.
Skvvvvvvvvvvvvvvvvquote:
Dat is waarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt 1,5 terra aan studeermateriaal.
Ik weet t alquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup dan, kom straks maar vertellen wat je hebt geleerd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
Hoe is dat nu afgelopen
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.quote:
Kusje op een van haar 6 lippenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.
Ik had vrijdag nog bijna een meisje mee naar mn hotelkamer overigens. Alleen mn collega's gingen lopen narren en toen lukte het niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.
Brand er je tengels nu niet aan!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog bijna een meisje mee naar mn hotelkamer overigens. Alleen mn collega's gingen lopen narren en toen lukte het niet meer.
je ken zo'n stukkie rosbief ook in je bakkes nemen .. dan het je dr 1 in je muil geen 2quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Namelijk de onderlip en de linkse binnenste schaamlip.
Ik weet het goffedomme.quote:
heb je al veel telefoontjes mogen ontvangenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!
Ze zopen wel als bazen. Achteraf maar goed ook, het is wat vreemd om op een bedrijfsuitje als stagiair een meisje mee te trekken naar je kamer.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Namelijk de onderlip en de linkse binnenste schaamlip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurtje terug ofzo wel jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb je al veel telefoontjes mogen ontvangen?
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooienquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze zopen wel als bazen. Achteraf maar goed ook, het is wat vreemd om op een bedrijfsuitje als stagiair een meisje mee te trekken naar je kamer.
hahaha, dat scheeltquote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een uurtje terug ofzo wel jaMaar heb één collegaatje op de afdeling die dat soort plagerijen altijd zielig vindt dus die heeft het voor me uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |