Dat is waarquote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt 1,5 terra aan studeermateriaal.
Ik weet t alquote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hup dan, kom straks maar vertellen wat je hebt geleerd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
![]()
Hoe is dat nu afgelopen
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.quote:
Kusje op een van haar 6 lippenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.
Ik had vrijdag nog bijna een meisje mee naar mn hotelkamer overigens. Alleen mn collega's gingen lopen narren en toen lukte het niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Afgesproken onder mijn voorwaarden, lekker op het terras gezeten, daarna twee uur lang in de keuken staan koken en een filmpje gekeken. Ben wel blijven slapen maar niks gedaan (ik was te moe om te fietsen en het regende keihard). Valt mee dus. Op een per ongeluk kusje na.
Brand er je tengels nu niet aan!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog bijna een meisje mee naar mn hotelkamer overigens. Alleen mn collega's gingen lopen narren en toen lukte het niet meer.
je ken zo'n stukkie rosbief ook in je bakkes nemen .. dan het je dr 1 in je muil geen 2quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Namelijk de onderlip en de linkse binnenste schaamlip.
Ik weet het goffedomme.quote:
heb je al veel telefoontjes mogen ontvangenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!
Ze zopen wel als bazen. Achteraf maar goed ook, het is wat vreemd om op een bedrijfsuitje als stagiair een meisje mee te trekken naar je kamer.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Narren, goed woord! Collega's, je hebt er niks aan!
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Namelijk de onderlip en de linkse binnenste schaamlip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een uurtje terug ofzo wel jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb je al veel telefoontjes mogen ontvangen?
Idd SKV, je kunt op bedrijfsfeestjes echt niet met collega's gaan lopen rotzooienquote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze zopen wel als bazen. Achteraf maar goed ook, het is wat vreemd om op een bedrijfsuitje als stagiair een meisje mee te trekken naar je kamer.
hahaha, dat scheeltquote:Op maandag 4 juni 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een uurtje terug ofzo wel jaMaar heb één collegaatje op de afdeling die dat soort plagerijen altijd zielig vindt dus die heeft het voor me uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |