Same here eigenlijk. Dus moet je voorstellen dat dat zoenen eigenlijk wordt uitgesteld. Vaag!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
Zoenen gebeurt bij mij al vrij snel. Ik stuur er bij een eerste 'date' waarbij het duidelijk is dat het wel klikt wel direct op aan. Dus die spanning ken ik niet heel erg.
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here eigenlijk. Dus moet je voorstellen dat dat zoenen eigenlijk wordt uitgesteld. Vaag!!!
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.![]()
Ik zou dan nogal snel de conclusie trekken dat ze me niet leuk genoeg vindt.
Maar als de avond verder wel leuk is en je merkt dat je elkaar leuk vindt, dan zegt het niet zoenen hoogstens iets over verlegenheid of gewoon uit willen stellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik word daar heel onzeker van, denk ik. Dan heb je een hele goede date, en dan wil ze niet zoenen.![]()
Ik zou dan nogal snel de conclusie trekken dat ze me niet leuk genoeg vindt.
Hahahah ik zie Myst al voor mequote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.
Hahahhaha jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die lippen die de hele tijd op je afkomen
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn smooth operator skills onderschattenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet per se de eerste date te zoenen hoor, ook al vind ik iemand leuk. En zeker niet als iemand daar duidelijk op aanstuurt de halve avond.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ha! En bij dat soort uitspraken hou ik al zeker mijn lippen gesloten die avond!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn smooth operator skills onderschatten
Even kijken wat het volgens Facebook is, telt dat?quote:
Het geeft mij wel een indicatiequote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
Even kijken wat het volgens Facebook is, telt dat?
23 mei.
6?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Nu zie ik het ook, thanks
[..]
Ha! En bij dat soort uitspraken hou ik al zeker mijn lippen gesloten die avond!
Alle zes
En daarvoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23 mei.
OMFG BIJNA JULLIE TWEE WEKEN JUBILEUM!!!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
23 mei.
Ik wilde bij de eerste meet op 12 mei al geen ander meer heur.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geeft mij wel een indicatie
Oke, leuk
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde bij de eerste meet op 12 mei al geen ander meer heur.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het geeft mij wel een indicatie
Oke, leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |