Nee, het is een evolutionaire flessentrekker!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
Je stampt het toch juist verder naar binnen, of zie ik dat nou verkeerd?
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat voel ik toch niet!
[..]
Ne ne sssst!
En het er dan uit zuigen tijdens het beffenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het er dan uit zuigen tijdens het beffen
Huilen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens m'n Koninginnedag'date' volgens mij in de kroeg verteld dat het hem niet ging worden tussen ons
Soms kom jij ineens heel eng uit de hoek.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het er dan uit zuigen tijdens het beffen
Je lul is krom ook om het zaad eruit te scheppenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar het is net een paar dagen uit?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat hadden we al een aantal keer eerder gedaan!
Mijn lul is heul niet kromquote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Je lul is krom ook om het zaad eruit te scheppen
Ssst!quote:
Dat had ie nog niet door en hij bleef al die tijd proberen of wa?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb trouwens m'n Koninginnedag'date' volgens mij in de kroeg verteld dat het hem niet ging worden tussen ons
En dan is het nu wel te vroeg om te neukenquote:
Dat zou wat zijnquote:
coolquote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms kom jij ineens heel eng uit de hoek.
Neuh, smscontact enzo was al helemaal verwaterd. Dus gok niet dat z'n hoop nog hoog was. Maar het kwam blijkbaar ter sprake. Owja omdat : zie bovenstaande post van mij.. nouaj twee naar bovenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had ie nog niet door en hij bleef al die tijd proberen of wa?
De Masseurquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnGeen idee of ie daar nog wat op gezegd heeft eig
![]()
Ik stond toen met hem te kletsen en toen wou die masseur ong wel naar huis. Dus we hadden af en toe wat oogcontact over zeg maar timing van weggaan, niets meer of minder, want er was nog niets van plan om te gaan doen zeg maar. Hij ook zo "hij vindt je leuk" blabla. Beetje jaloers gepraat zeg maar, wel geinig
Vrouwen...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef Harajuku. het volgende:
En dan is het nu wel te vroeg om te neukenWtf is dit
Ah, hij dacht er misschien een dronken neukbeurt uit te halen of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh, smscontact enzo was al helemaal verwaterd. Dus gok niet dat z'n hoop nog hoog was. Maar het kwam blijkbaar ter sprake. Owja omdat : zie bovenstaande post van mij.. nouaj twee naar boven"
Ja nee serieus, wtf. Ze ligt al met je in haar nest voordat het uit is met haar vriend, maar nu het uit is kan ze ineens niet meer neuken.quote:
Altijd leuk om te horen dat je goed in de smaak valt!quote:
Die ik me dan achteraf niet meer zou kunnen herinneren zekerquote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ah, hij dacht er misschien een dronken neukbeurt uit te halen of zo.
Ho ho, we hebben het nog nooit gedaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ja nee serieus, wtf. Ze ligt al met je in haar nest voordat het uit is met haar vriend, maar nu het uit is kan ze ineens niet meer neuken.
?!?!?!?!?!?!?!?!?
Idd. en ook nog een grietje jaloers gemaaktquote:Op maandag 4 juni 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
Altijd leuk om te horen dat je goed in de smaak valt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |