En wat heb jij gepresteerd meis?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg, hoeveelste jaars ben je meis?
Bij ons noemen we dat intern nog gewoon "medicijnen". Daar gaat het namelijk ook om.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Medicijnen is een synoniem voor geneeskunde.
Oke, klinkt leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit nu in het vijfde jaar en en doet co-schappen in een ziekenhuis in mijn stad.
De wil is er gewoon om als soldaat in te treden, bij liefst luchtmobiel, om de echte werkvloer te beleven. Als men daar moeilijk overdoet, ivm. mijn studie, dan is dat zeer jammer.
Oke, en nu serieus?quote:
Doe een paar jaar ervaring op als arts en kom dan hier werken als arts, misschien heb je dan de eer om de eerste capabele arts te worden binnen defensiequote:Op maandag 4 juni 2012 20:25 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik zit nu in het vijfde jaar en en doet co-schappen in een ziekenhuis in mijn stad.
De wil is er gewoon om als soldaat in te treden, bij liefst luchtmobiel, om de echte werkvloer te beleven. Als men daar moeilijk overdoet, ivm. mijn studie, dan is dat zeer jammer.
Wou ff weten welk jaar ze zat. Benieuwd. Wou niet onbeschoft klinken hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke, en nu serieus?
Waarom gelijk zo'n toon tegen dr?
Waarom zouden ze ook moeilijk doen, ze zitten te wachten op mondige typetjes die het op bepaalde onderwerpen beter weten ipv. de huidige intelligente jeugd.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, klinkt leuk!
Ik denk dat ze zeker niet moeilijk gaan doen over je studie, ik denk alleen dat het onwijs zonde is om met zo'n studie niets te doen.
En waarom persé bij luchtmobiel?
Dat heeft ze niet gezegd, het staat daar anders. En lees dan de post van Sam mbt medicijnen...quote:
Kan je het beter formuleren als: Oh leuk. Welk studie jaar zit je?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wou ff weten welk jaar ze zat. Benieuwd. Wou niet onbeschoft klinken hoor.
Jongen.. ga werken of lees mijn tekst goed doorquote:Op maandag 4 juni 2012 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook moeilijk doen, ze zitten te wachten op mondige typetjes die het op bepaalde onderwerpen beter weten ipv. de huidige intelligente jeugd.
Omdat mij dat een heel mooi onderdeel lijkt. Marinieras kom ik niet bijquote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, klinkt leuk!
Ik denk dat ze zeker niet moeilijk gaan doen over je studie, ik denk alleen dat het onwijs zonde is om met zo'n studie niets te doen.
Ja Esses, "jongen"...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jongen.. ga werken of lees mijn tekst goed door
Oke..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Omdat mij dat een heel mooi onderdeel lijkt. Marinieras kom ik niet bij
Het scheelt dat ik in de tussentijd aan het werken ben. Overigens met betrekking tot je post. Ga nu mijn post even lezen.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, klinkt leuk!
Klopt, maar ik denk dat ze een troll/kloon isquote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan je het beter formuleren als: Oh leuk. Welk studie jaar zit je?
Olaquote:
Dat idee heb ik wel vaker bij sommige users...quote:Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat ze een troll/kloon is.
Gehehequote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef m.k het volgende:
Maitje is halverwege haar opleiding tot agentje, [autoritaire bitch modus] = geactiveerd
Daarbij:quote:Op maandag 4 juni 2012 20:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mistress_X is wel een homo universalis als ik het zo hoor. Zware studie, moeilijk sportief en ook nog eens bereid om vies te worden als manschap in een zware gevechtsfunctie.
Defensie zou meer van dat soort supermensen kunnen gebruiken
Slijmjurk. Heb je nu nog geen foto's gehad?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mistress_X is wel een homo universalis als ik het zo hoor. Zware studie, moeilijk sportief en ook nog eens bereid om vies te worden als manschap in een zware gevechtsfunctie.
Defensie zou meer van dat soort supermensen kunnen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |