26 is hij..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef Bombshell het volgende:
Weet niet hoe oud die is maar meestal stop je wel met dat elke dag veel blowen. ten minste in mijn omgeving.
Waar ik mee zit.. hij is 26, nog nooit vriendin gehad, gezoend enz.. hij sluit zich alleen op in zijn kamer om te blowen in het weekend..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef bambino het volgende:
Als jij de vriendschap niet kwijt wilt, dan zou ik er mee leren leven. Hij mag ten slotte zelf bepalen wat hij doet. Kun je daar niet mee om gaan dan moet je hem minder vaak zien.
Ja maar ik neem aan dat hij dan ook gewoon een leuk weekend heeft lijkt mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Waar ik mee zit.. hij is 26, nog nooit vriendin gehad, gezoend enz.. hij sluit zich alleen op in zijn kamer om te blowen in het weekend..
Ja dat zal best, en ik snap ook dat jij het kut vind dat het niet "normaler" met hem gaat.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Waar ik mee zit.. hij is 26, nog nooit vriendin gehad, gezoend enz.. hij sluit zich alleen op in zijn kamer om te blowen in het weekend..
Jij hebt dus geen vrienden zo te lezen..quote:Op maandag 4 juni 2012 01:02 schreef PKRChamp het volgende:
Laat die gozer lekker blowen man, wat is jou probleem precies? Vriendschap houd juist in dat je elkaar onvoorwaardelijk steunt en niet dat je zegt als je gaat blowen dan wil ik jou niet meer kennen. Ik had je persoonlijk gelijk de deur gewezen.
Kweet niet hoe klein jouw wereld is.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:02 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrienden zo te lezen..
Ze kan hem niet vertellen wat hij wel of niet mag doen, maar wel dat ze geen contact wil wanneer hij blowt. Niet elke blower is onschuldig en heeft het in de hand. Ik heb er mensen ook door zien veranderen, en dat is niet tof.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:58 schreef A-mineur het volgende:
Ik rook elke dag een paar dat is wel relaxt hoor. Agressief van blowen lijkt me trouwens vrij sterk, eerder omdat hij het dan een tijdje niet zou kunnen doen dat hij dan agressief wordt. Mja, het is maar net hoe je het bekijkt, hij ziet het als rustig aan doen, jij als zijn leven vergallen. En waarom zou jij hem moeten vertellen hoe hij leeft? ik neem aan volwassen?
quote:Op maandag 4 juni 2012 01:07 schreef Osiris024 het volgende:
je klinkt als zijn vriendin , maar je bent het niet![]()
Oftwel alleen de lasten en niet de lusten
Onvoorwaardelijke vriendschap geloof ik niet in.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:02 schreef PKRChamp het volgende:
Laat die gozer lekker blowen man, wat is jou probleem precies? Vriendschap houd juist in dat je elkaar onvoorwaardelijk steunt en niet dat je zegt als je gaat blowen dan wil ik jou niet meer kennen. Ik had je persoonlijk gelijk de deur gewezen.
Ik betwijfel het, klinkt meer als vluchtgedrag.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:02 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat hij dan ook gewoon een leuk weekend heeft lijkt mij.
Dan is dat nog zijn keuze.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, klinkt meer als vluchtgedrag.
Ik snap niet eens wat ermee bedoelt wordt, lijkt me dat het woord ''onvoorwaardelijke vriendschap'' nogal subjectief geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke vriendschap geloof ik niet in.
Misschien kan je deal met hem sluiten, ontmaagd hem en als tegenprestatie moet hij stoppen met blowen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goede deal voor hem, of bedoel je stoppen met blowen voor een week of zoquote:Op maandag 4 juni 2012 01:15 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Misschien kan je deal met hem sluiten, ontmaagd hem en als tegenprestatie moet hij stoppen met blowen.
Ik bedoel natuurlijk dat hij ná de sex gelijk een joint opsteektquote:Op maandag 4 juni 2012 01:21 schreef highender het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goede deal voor hem, of bedoel je stoppen met blowen voor een week of zo. Als ze echt zo een goede vriendin is dan zou ze hem zo en zo kunnen ontmaagden, wie weet gaat hij dan vanzelf stoppen met blowen. En anders moet zij ook maar eens een jointje meeroken, dan maakt ze zich misschien wat minder druk om hem...
Als het een verslaving voor hem is dan is er in mindere mate sprake van een keuze.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:10 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dan is dat nog zijn keuze.
Leuker alleen mét blowen dan zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |