Hij heeft genoeg tijd.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:23 schreef Evertjan het volgende:
Rooney gaat al die Poolse hoeren uit elkaar trekken![]()
Nee Van Halst werd nog wel boos toen hij niet geheel serieus werd genomen. Ik heb hem niet meer gehoord na dat eerste kwartierquote:
nog niet pikquote:
quote:
Als Van Halst hem nog 1x tegenspreekt verdwijnt hij zelfs in zijn neusgat.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:29 schreef Grifte het volgende:
Met dat shot van de zijkant zie je Ruudje helemaal verschuild gaan achter Tom's neus
sowieso studio voetbalquote:
Normaal heb ik niks met je, maar hier zeg je iets goeds.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gapen bij een wereldster als v Nistelrooy maar fappen en juichen bij Strootman
Kan wel merken dat je nooit in de SC komt en het PSV topic anders zou je meer van mijn pareltjes zien.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Normaal heb ik niks met je, maar hier zeg je iets goeds.
geen flikker op tvquote:
geld geld geldquote:Op zondag 3 juni 2012 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede gozer, voorbeeld voor aardig wat spelers van het NL elftal.
neequote:
Van Halst heeft Bulgarije allang ontleed hoor het schijnt dat als Nederland 2x extra had gescoord ze niet verloren hadden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:35 schreef speknek het volgende:
Ik hoopte op nog een analyse van de andere oefenwedstrijden die van het weekend gespeeld zijn, maar het mag volgens mij allemaal niets kosten.
2006 was een oefentoernooi voor 2008quote:Op zondag 3 juni 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Bondscoach worden.
Sorry jongens was er niet klaar voor
overgangtoernooiquote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2006 was een oefentoernooi voor 2008
En dan krijg je daarna Jan Mulderquote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat word ik rustig als RVN praatrelaxxxx
ik weet niks over voetbal zeg genoegquote:
Je bent voor Huntelaar, dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niks over voetbal zeg genoeg
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef YazooW het volgende:
Die documentaire waar ze zijn baard gaan scheren
Pok pok pok....quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Leg ons buitenspel maar eens even uit, vrouwtje, daar snap jij toch niks van! huhuhuhuhu!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Als hij draait ligt heel de tafel om.quote:
Dan ligt Jan nokkiequote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als hij draait ligt heel de tafel om.
Wow wel relaxt.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Herhaling van Studio Sportzomer is om 0:30 - 1:30 al, zal het vast wel kijken dan. Moet toch iets zien.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Leg ons buitenspel maar eens even uit, vrouwtje, daar snap jij toch niks van! huhuhuhuhu!Nee joh, gewoon bier halen en snacks bakken.. en je smoel houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel zoet vinden als ze Feyenoord loten en er daardoor uitgemikt wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef YazooW het volgende:
Ik wil voor prijzen spelen.
Ze spelen voorronde Champions League
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Leg ons buitenspel maar eens even uit, vrouwtje, daar snap jij toch niks van! huhuhuhuhu!preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Lolquote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef vincerusso het volgende:
tuurlijk blond kutjong praat het maar goed of eroverheen
en dan mag die kneus janken van ellende . dat ie lekker depri wordtquote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel zoet vinden als ze Feyenoord loten en er daardoor uitgemikt worden
Hij komt uit een berucht refo-inteeltdorp.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ken veel honden met hetzelfde haar als Kuyt.˛
Ik had woensdag nog ruzie met z'on Feyenoorder in de Kuip omdat ik negatief aan het praten was over Kuyt. Draait die opeens om en begint allemaal tegen mij te zeggen dat hij een clubicoon is daar enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel zoet vinden als ze Feyenoord loten en er daardoor uitgemikt worden
ben te luiquote:Op zondag 3 juni 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon bier halen en snacks bakken.. en je smoel houden!
Hij was er volgens mij tegen ADO ook bij, heel het stadion uit zijn dak.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik had woensdag nog ruzie met z'on Feyenoorder in de Kuip omdat ik negatief aan het praten was over Kuyt. Draait die opeens om en begint allemaal tegen mij te zeggen dat hij een clubicoon is daar enzo
wutquote:Op zondag 3 juni 2012 23:45 schreef vincerusso het volgende:
tuurlijk hoop je dat niet he . want Feyenoord is jouw club he .
wat een flikker is het ook
"Deze slappe demagoog trapt louter open deuren in."quote:
Treurig dat dat zo'n taboe is. Ik wil later ook zoveel mogelijk geld verdienen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Haha opmerkelijk..
V Nistelrooy zit zo van shit.. ja wat moet ik nou zeggen, dadeijk vragen ze nog of hij het voor het geld deed, net als ik.. maar dat zeg ik ook niet maar stiekem wel
Mwa Nistelrooij laat de woestijn links liggen. Hij had ook dit jaar niks meer aan Psv toegevoegd volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Haha opmerkelijk..
V Nistelrooy zit zo van shit.. ja wat moet ik nou zeggen, dadeijk vragen ze nog of hij het voor het geld deed, net als ik.. maar dat zeg ik ook niet maar stiekem wel
Sjek veranderde gauw het onderwerp.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Symer het volgende:
Waarom wordt Kuijt niet he-le-maal gefileerd?
kuyt zal wel aandelen NOS hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Symer het volgende:
Zijn bouvierhaar werkt beschermend.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Symer het volgende:
Ja.. zeg dat gewoon ik wil gewoon nog ff wat geld verdienen voordat ik met pensioen ga.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Treurig dat dat zo'n taboe is. Ik wil later ook zoveel mogelijk geld verdienen.
omdat Sjek graag in 'hun' hol kruiptquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Symer het volgende:
Dan krijg je dingen zoals dit topic, met GELDWOLV enzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. zeg dat gewoon ik wil gewoon nog ff wat geld verdienen voordat ik met pensioen ga.
Als je valt van een duw van Mertens, dan verdien je ook niet om mee te gaanquote:
Maar dat is logisch. Hij is een Hebreeuw.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
IEDEREEN DOET HET VOOR HET GELD ZELFS SJAAK VOETBALHELD POLAK!!
Van der Wiel is bepaald geen Trabelsi.quote:
Laten we het wel gezellig houden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is de hele conclusie? Wat is dit voor suikerzoet programma joh?
Trabelsi, die heeft zijn carriere ook mooi vernaggeldquote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van der Wiel is bepaald geen Trabelsi.˛
Ontzettend, want hij was erg goed. Van der Wiel is nooit zo goed geweest.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Trabelsi, die heeft zijn carriere ook mooi vernaggeld:')
Wel met gaten in zijn kraakbeen van zijn knie nog naar Man City gegaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Trabelsi, die heeft zijn carriere ook mooi vernaggeld
geniale rushes en altijd die voorzet recht op het koppiequote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend, want hij was erg goed. Van der Wiel is nooit zo goed geweest.˛
Lange tijd terug was er wel zo'n interessant programma, over welke kleur shirts beter was bij de keepers en penalty statisieken etc.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef Jivis het volgende:
Voetbal wetenschappelijk proberen te duiden.
er was een tijd dat het nederlands elftal 2-3-5 speelde (en met 8-0 verloor van engeland en zulks)quote:
Hij is het prototype rechtsback. Zo moeten ze allemaal zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geniale rushes en altijd die voorzet recht op het koppie
of liefdesverdrietquote:
Hij werd door een keer gewisseld en toen was ie boos en trapte tegen een bidon.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Type-R het volgende:
Wat bedoelden ze eigenlijk met Ruud's "bidon incident" ?
Was tegen een club met blauwe shirts toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze die dribbel van eigen helft tegen Blackburn oid niet hebben
Jammer dat ik moet werken, dat de kijkcijfer oorlog maar gewonnen mag worden door de VI hooligansquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
vi oranje 22:30
studio voetbal 22:50
ruim 2 derde v/d kijkers kiezen voor vi oranje denk ik
vi kan ik niet uitstaan, sv wil ik nog wel volgen als ik niks beters te doen heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vi kan ik niet uitstaan, sv wil ik nog wel volgen als ik niks beters te doen heb.
kan je gijp niet uitstaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vi kan ik niet uitstaan, sv wil ik nog wel volgen als ik niks beters te doen heb.
Haten op VIquote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=pV6NPCsA2NIquote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was tegen een club met blauwe shirts toch?
Studio Voetbal is journalistiek hequote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Conclusie: jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
vi is leuk maar ik kijk er amper ernaar
sv is saai maar ik kijk toch elke zondag
fail
Ik kijk niet vaak, maar zien hoe Van 't Hek op iedereen neer probeert te kijken door z'n kin omhoog te doen en vervolgens compleet genegeerd wordt door JvG heeft idd een apart soort aantrekkingskracht.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
fail
Fulham was dat toch? Maar die kan ik mij ook nog goed herinnerenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze die dribbel van eigen helft tegen Blackburn oid niet hebben
Ja dusquote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=pV6NPCsA2NI
Was dit hem, ik dacht dat hij nog iets mooier was, kapbewegingen etc
iddquote:Op maandag 4 juni 2012 00:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Conclusie: jij bent niet goed bij je hoofd.
Keek ook volgens mij voor het eerst dit jaar. Was wel lollig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Abdoe het volgende:
Voor het eerst dit jaar SV gekeken, het is dus nog net zo kut als ik me herinner.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:59 schreef Anonymousz het volgende:
fail
Was het maar zo'n feest maar ik geloof er weinig van.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
Zorg ervoor dat de publieke omroep niet bereikbaar is elke avond. V-I HOO-LI-GANSquote:Op maandag 4 juni 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest maar ik geloof er weinig van.
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Raar he, een andere mening?quote:
Walgelijke vent ja, als ze die nu eens weghalen, komt het programma ten goede.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het gisteren leuker dan anders, vooral het gedeelte over RvN was interessant.
Maar oh god, wat heb ik een hekel aan Tom van 't Hek zeg. Zo fucking negatief over alles, gebaseerd op niets, brengt alles met een kutkop alsof net z'n hondje is overleden, en die stem is net alsof zijn amandelen gecastreerd zijn.
Over dat gedoe met Mertens zegt ie "Ja, dat was wel een EK duwtje he..." ughhh walgelijk
Je bent niet de enige hoor. VI is door haar succes verworden tot een onzin programma wat meer over randzaken gaat dan over voetbal helaas. De flauwe grapjes kennen we nu ook allemaal en de elke week van mening veranderende Derksen en Gijp kun je ook niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Raar he, een andere mening?
Ik ga voor studio sportzomer. Ik vermaak me daar erg mee altijd. Leuker dan VI en SV.
Snap ook niet waarom sportzomer ineens wel beter kan zijn dan SV, wat vaak maar matig is.
Over het algemeen nemen kijkers deze shows veel te serieus....het prettige van VI is dat zij zichzelf ook niet serieus nemen en ook voortdurend zichzelf op de hak nemen...quote:Op maandag 4 juni 2012 12:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. VI is door haar succes verworden tot een onzin programma wat meer over randzaken gaat dan over voetbal helaas. De flauwe grapjes kennen we nu ook allemaal en de elke week van mening veranderende Derksen en Gijp kun je ook niet meer serieus nemen.
Dat is helemaal niet raar. Statistiek in voetbal is namelijk aperte nonsens. Mensen die voor statistiek in voetbal zijn zijn meestal mensen zonder echte wetenschappelijke basis die cijfertjes wel leuk vinden en denken dat die cijfertjes er allemaal wetenschappelijk uitzien. Niets is alleen minder waar. Ten eerste is de meeste statistiek in voetbal in niet significant en als dat het wel is is het enkel correlatie geen causatie. Meestal slaan die cijfers op iets totaal anders dan waarvoor ze gebruikt worden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lange tijd terug was er wel zo'n interessant programma, over welke kleur shirts beter was bij de keepers en penalty statisieken etc.
Het is juist raar dat wij in Nederland zo tegen statistieke zijn bij het voetbal.
Helaas geen Tom, Ronald of Arnoquote:NOS Studio Voetbal
Wekelijks opiniërend programma over voetbal, gepresenteerd door Jack van Gelder. Te gast zijn vanavond onder anderen Jan van Halst, Jan en Youri Mulder en Pierre van Hooijdonk
Ronald komt nooit bij een verlies van PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas geen Tom, Ronald of Arno![]()
![]()
![]()
Nee, hij is juist heel tevreden:quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:19 schreef TheGOAT het volgende:
Jammer dat Arno er niet is, had wel zin in weer eens te zien hoe hij zichzelf voor lul zet. Waarschijnlijk heeft hij het zelf ook door (eindelijk) en houdt hij de eer aan zichzelf
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-veranderingen.htmlquote:Studio Voetbal voert geen veranderingen door
Studio Voetbal, 'concurrent' van Voetbal International, gaat op dezelfde voet door als afgelopen seizoen. "In principe zal er niet veel veranderen", aldus Arno Vermeulen in het blad Voetbal International. Het voetbalpraatprogramma kan zich, volgens Anja van Ginhoven van de NOS, na bijna vierhonderd afleveringen "nog altijd verheugen op een groeiend aantal kijkers". De afgelopen jaargang werden de uitzendingen gemiddeld door 1.037.390 mensen bekeken, volgens Van Ginhoven de best bekeken jaargang ooit.
Desondanks hijgt Voetbal International steeds nadrukkelijker in de nek van Studio Voetbal. Waar het RTL7-programma zo'n drie jaar geleden nog slechts zo'n 300.000 tot 400.000 kijkers per uitzending trok, kwam het kijkcijfer het afgelopen seizoen op maandagavonden gemiddeld al uit op 779.205 kijkers. Deze zomer stonden de EK-varianten van beide programma's (Studio Sportzomer en VI Oranje) recht tegenover elkaar geprogrammeerd en won VI Oranje die onderlinge strijd zelfs met 15-13.
Hoewel Studio Voetbal qua kijkcijfers nog altijd heel behoorlijk scoort, wordt er door kijkers vaak geklaagd over de serieuze toon waarop er in het programma over voetbal gesproken wordt en de saaiheid die daarmee gepaard gaat. Voor de NOS is er echter geen reden om het programma te veranderen. "We hebben een evaluatie gehad over Studio Voetbal en we zijn behoorlijk tevreden over het programma", aldus Arno Vermeulen.
Vermeulen: "We gaan voorlopig dan ook uit van het oude wat betreft de tafelbezetting". Dat betekent: Jack van Gelder als presentator en Jan van Halst als vaste analyticus. Zij worden bijgestaan door Arno Vermeulen, Tom van 't Hek, Jan Mulder en Ronald Waterreus. "Als we aanpassingen nodig vinden, doen we dat rond 1 oktober. We gaan eerst beginnen en dan zien we wel."
Haha inderdaad, Ronald Waterreus is er vanavond echt niet bijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronald komt nooit bij een verlies van PSVClassic
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha inderdaad, Ronald Waterreus is er vanavond echt niet bij
[..]
[..]
Té voorspelbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Schilder en Bjelland deden het weer prima.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Twente ook. Goede aanval, maar matig middenveld en verdediging.
Spelers als Douglas, Rosales, Brama en Janssen zijn pure matigheid.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Schilder en Bjelland deden het weer prima.
Enige zwakke schakel op middenveld is brama, misschien Janssen.
Douglas is technisch misschien niet helemaal 100% maar hij is gewoon heel sterk en daar doet hij het meequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Spelers als Douglas, Rosales, Brama en Janssen zijn pure matigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |