abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112398045
Welkom in 's-Hertogenbosch, iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 3 juni 2012 @ 21:00:24 #2
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_112398079
Een waar topic! :D
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_112398283
Stoute mohmi :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_112398726
Sommige mensen ;(
Wat als een jongen niks meer laten horen na one night stand?

Ook echt dat ''een vriendin van me''. Ja tuurlijk. :')
  zondag 3 juni 2012 @ 22:32:43 #5
361691 DeJori
pi_112403833
Waarom zijn we weer zo stil vanavond? :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_112403918
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:32 schreef DeJori het volgende:
Waarom zijn we weer zo stil vanavond? :')
Omdat ik gvd nu nog aan het leren ben :'( Ik val echt om van de slaap :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 3 juni 2012 @ 22:35:12 #7
361691 DeJori
pi_112403978
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik gvd nu nog aan het leren ben :'( Ik val echt om van de slaap :P
Je kunt het, beertje van me!
pi_112404146
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:35 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je kunt het, beertje van me!
Ben nu aan het SOG'en :')

Misleidende info op site verkoper dit topic _O- wat een enorme domme TS :D
  zondag 3 juni 2012 @ 22:40:39 #9
361691 DeJori
pi_112404316
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben nu aan het SOG'en :')

Misleidende info op site verkoper dit topic _O- wat een enorme domme TS :D
Ik moest lachen :')
pi_112406324
tenacious d was VET!!!!
  zondag 3 juni 2012 @ 23:19:49 #11
361691 DeJori
pi_112406531
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:15 schreef MohMi het volgende:
tenacious d was VET!!!!
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef MohMi het volgende:

[..]

Jonge, wat is dat nou voor slechte concert review! -O- Een gedetailleerd verslag, vol passie doch met een kritische noot beschreven.
pi_112406599
xD mobiel n shit! morgen meer :D et ging wel echt ubersnel :'(
  zondag 3 juni 2012 @ 23:21:52 #13
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112406648
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

[..]

Baas! :D
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 3 juni 2012 @ 23:22:11 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112406666
quote:
tenacious d was VET!!!!
Fijn dat het zo leuk was. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_112407104
quote:
tenacious d was VET!!!!
_O_
pi_112407113
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:21 schreef MohMi het volgende:
xD mobiel n shit! morgen meer :D et ging wel echt ubersnel :'(
Dat zei je collega ook een paar dagen terug :D
pi_112411214
quote:
2s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zei je collega ook een paar dagen terug :D
_O- gvd wat ben jij scherp :') M'n collega was wel zo schattig om s'avonds Tenacious D te luisteren zodat ie wist waar ik heen ging :P
Ik denk dat vanavond echt een top avond was voor echte fans. Ondanks dat ze foutloos speelde en alle passie brachten die ze in hun hadden, mistte ik toch wat vuur dat er wel is als wij met z'n allen Tenacious D luisteren. Daarentegen zijn mijn verwachtingen mss dusdanig hoog, dat die niet geëvenaard kunnen worden. Het was awesome though, en ben vreselijk blij dat ik er bij was _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 07:19:17 #18
361691 DeJori
pi_112412879
Moggel
  maandag 4 juni 2012 @ 07:40:58 #19
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112412981
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:19 schreef DeJori het volgende:
Moggel
  maandag 4 juni 2012 @ 07:45:55 #20
361691 DeJori
pi_112413005
Deadlineweek... deze doorkomen en dan rustig aan doen :P
  maandag 4 juni 2012 @ 08:46:16 #21
361691 DeJori
pi_112413499
NEEEEEEEEE! ;(

quote:
Internetsensatie 'Trololo-man' overleden

De Russische zanger Eduard Khil, die twee jaar geleden als de Trololo-man een hit werd op YouTube, is overleden. Hij is 77 jaar geworden. Hij lag al enige tijd in coma na een beroerte.

De in 1934 geboren zanger stond in zijn jonge jaren in zijn land bekend als de knappe, charismatische bariton.

Later toerde hij ook door Europa en de Verenigde Staten. In 2010 kreeg zijn bekendheid een boost door het uploaden van de vintage-video 'I am So Happy to Finally Be Back Home'. Het nummer is inmiddels ruim 12 miljoen bekeken. Fans op YouTube gaven Khil de bijnaam Trololo-man.

Khil werd zo populair dat hem via een petitie werd gevraagd een wereldtournee te gaan doen. De Rus reageerde enthousiast op de populariteit van het nummer en daagde fans zelfs uit om een eigen tekst bij het nummer te schrijven. In Amerika werd hij een cultfiguur. Hij figureerde hij zelfs even in de populaire hitserie 'Family Guy'.
pi_112413723
Moggel!
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef MohMi het volgende:

[..]

_O- gvd wat ben jij scherp :') M'n collega was wel zo schattig om s'avonds Tenacious D te luisteren zodat ie wist waar ik heen ging :P
Ik denk dat vanavond echt een top avond was voor echte fans. Ondanks dat ze foutloos speelde en alle passie brachten die ze in hun hadden, mistte ik toch wat vuur dat er wel is als wij met z'n allen Tenacious D luisteren. Daarentegen zijn mijn verwachtingen mss dusdanig hoog, dat die niet geëvenaard kunnen worden. Het was awesome though, en ben vreselijk blij dat ik er bij was _O_
Fijn dat het zo tof was _O_
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:46 schreef DeJori het volgende:
NEEEEEEEEE! ;(

[..]

Hij is niet dood.
Hij trollt de wereld.
pi_112415269
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige mensen ;(
Wat als een jongen niks meer laten horen na one night stand?

Ook echt dat ''een vriendin van me''. Ja tuurlijk. :')
Hahahahaha daar zat ik gister ook smakelijk om te lachen idd! _O- :')
pi_112417733
:W
pi_112417739
fokken onder werktijd, waarom ook niet :O

[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 04-06-2012 11:54:53 ]
pi_112419790
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Juist :D
pi_112420105
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Er is in R&P een SC die echt super hard gaat...maar alleen op werkdagen van 9 tot 5 _O- In het weekend is er amper iets te doen :')
pi_112420745
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:

[..]

Er is in R&P een SC die echt super hard gaat...maar alleen op werkdagen van 9 tot 5 _O- In het weekend is er amper iets te doen :')
Oké, ik moest lachen. Ik kijk namelijk in je postgeschiedenis om te kijken welke SC dat is. Zie ik een topic staan, in SEX. Dus ik kijken. Waar word je spontaan opgewonden van?

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
Als een man taalkundig net zo bijdehand is als ik :@
En een man die beschermend doet zonder dat ie dat echt in de gaten heeft :@
_O-
pi_112420887
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oké, ik moest lachen. Ik kijk namelijk in je postgeschiedenis om te kijken welke SC dat is. Zie ik een topic staan, in SEX. Dus ik kijken. Waar word je spontaan opgewonden van?

Was nog een saai antwoord ook van mij! :D Als dat het meest confronterende is dat je van me tegenkomt dan valt me dat nog mee :@
  maandag 4 juni 2012 @ 13:04:06 #30
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112420957
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

_O-
Ik lees dat topic even hoor:

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef dinosteen het volgende:
Een keer ging een meisje die ik niet kende in de bus met haar kont tegen de voorkant van mijn been aanstaan en ook echt iets van 10 minuten. :9~
Virginity alert. :') _!
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_112420988
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:

[..]

Was nog een saai antwoord ook van mij! :D Als dat het meest confronterende is dat je van me tegenkomt dan valt me dat nog mee :@
Omdat ik niet actief zoek naar jou of andermans posts. Alleen nu keek ik in je posthistorie om die SC op te zoeken en zo zag ik dat topic :P
pi_112421037
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik niet actief zoek naar jou of andermans posts. Alleen nu keek ik in je posthistorie om die SC op te zoeken en zo zag ik dat topic :P
Er staan veel interessantere topics bij :7
pi_112421087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef MohMi het volgende:

[..]

Er staan veel interessantere topics bij :7
Wil ik dat wel weten? Ik hoef nl niet te weten wat voor exotische voorwerpen jij in je toverdoosje stopt enzo :@
  maandag 4 juni 2012 @ 13:17:50 #34
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112421518
:') :r
pi_112421562
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wil ik dat wel weten? Ik hoef nl niet te weten wat voor exotische voorwerpen jij in je toverdoosje stopt enzo :@
Gast... :') Gvd :')
pi_112421604
_O-
pi_112423063
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:

[..]

Lekker :')
pi_112423162
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O- :')
pi_112423449
Ben wel bang dat ze nu mijn internetgeschiedenis gaan nakijken ofzo :')
pi_112425879
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben wel bang dat ze nu mijn internetgeschiedenis gaan nakijken ofzo :')
Doen we dagelijks hoor, jij niet bij ons dan?? :o
pi_112426006
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ze bedoelt op haar werk neem ik aan. Ik weet niet of ze dat zomaar mogen doen ;)
pi_112426749
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:

[..]

Nee niet bepaald. :P

quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze bedoelt op haar werk neem ik aan. Ik weet niet of ze dat zomaar mogen doen ;)
Achja :7
pi_112427050
Hoeist met jullie? *O*
pi_112427227
Verveel je je, Barrie?
Maar goed hoor. En met jou?
pi_112429429
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef bijdehand het volgende:
Verveel je je, Barrie?
Maar goed hoor. En met jou?
Barrie is bezweken aan verveling :o
pi_112431098
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:23 schreef MohMi het volgende:

[..]

Barrie is bezweken aan verveling :o
Ze had terminale verveling en ze zei er niets over, wat een sterke vrouw ;(
pi_112431665
Ik leef nog! Kwam alleen weer iemand naast me zitten waardoor ik moeilijk kon gaan fokken ;(

Wat een weer :'(
pi_112432084
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik leef nog! Kwam alleen weer iemand naast me zitten waardoor ik moeilijk kon gaan fokken ;(

Wat een weer :'(
Wie gaat er nou naast jou zitten? :? Deed ze dat vrijwillig of moest dat van de baas?
pi_112432279
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie gaat er nou naast jou zitten? :? Deed ze dat vrijwillig of moest dat van de baas?
Vrijwillig. Onbegrijpelijk!
pi_112432338
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Vrijwillig. Onbegrijpelijk!
Getver. Dat snap ik echt niet :')
pi_112432502
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Getver. Dat snap ik echt niet :')
Tsja ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 17:58:32 #52
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112433585
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:45 schreef DeJori het volgende:
Deadlineweek... deze doorkomen en dan rustig aan doen :P
Succes! :)
  maandag 4 juni 2012 @ 18:00:24 #53
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112433648
Ik ben blij! :D Voor de verandering eens wat van A'dam gezien naast het station en de weg naar mijn school (World Press Photo O+ ). Plus dat we een kei toffe vent hebben voor een statistisch vak, wat het een stuk draaglijker zal maken. :7 Wel jammer dat we zelf een onderzoek moeten afnemen, dat wordt mensen lastigvallen. :{
pi_112433800
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben blij! :D Voor de verandering eens wat van A'dam gezien naast het station en de weg naar mijn school (World Press Photo O+ ). Plus dat we een kei toffe vent hebben voor een statistisch vak, wat het een stuk draaglijker zal maken. :7 Wel jammer dat we zelf een onderzoek moeten afnemen, dat wordt mensen lastigvallen. :{
Nice nice _O_ En boeiend dat je ze moet lastig vallen, daar zijn ze voor :D

Is die tentoonstelling een aanrader? :@
  maandag 4 juni 2012 @ 18:09:46 #55
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112433936
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nice nice _O_ En boeiend dat je ze moet lastig vallen, daar zijn ze voor :D

Is die tentoonstelling een aanrader? :@
Ja maar...maar... Ik moet ook 4 'oude' mensen aanspreken en ik weet niet hoe leuk wildvreemden het vinden als je (volgens mij vrij uitgebreid) naar hun gezondheid (best persoonlijk onderwerp) gaat vragen. Wat WPP betreft: ik vond het erg indrukwekkend. Maar dat komt ook omdat ik best wel een interesse voor fotografie heb + de meeste foto's nog niet kende. Ik denk dat als je 0,0 interesse hebt in het nieuws (een beetje interesse is al voldoende denk ik), totaal niet van fotografie houdt of alles al gezien hebt (hoewel een foto op je PC/in de krant nogal anders is dan een hele grote versie in het echt zien), het misschien minder boeiend is.
pi_112434056
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja maar...maar... Ik moet ook 4 'oude' mensen aanspreken en ik weet niet hoe leuk wildvreemden het vinden als je (volgens mij vrij uitgebreid) naar hun gezondheid (best persoonlijk onderwerp) gaat vragen. Wat WPP betreft: ik vond het erg indrukwekkend. Maar dat komt ook omdat ik best wel een interesse voor fotografie heb + de meeste foto's nog niet kende. Ik denk dat als je 0,0 interesse hebt in het nieuws (een beetje interesse is al voldoende denk ik), totaal niet van fotografie houdt of alles al gezien hebt (hoewel een foto op je PC/in de krant nogal anders is dan een hele grote versie in het echt zien), het misschien minder boeiend is.
Kost dat geld?
En zomaar aanspreken over hun gezondheid is wel erg persoonlijk ja! Denk niet dat mensen boos worden als je zulke dingen vraagt maar of ze willen antwoorden is natuurlijk ook maar de vraag :o
pi_112434081
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Oke oude bekenden vragen is dan minder, maar er zijn denk ik zat vreemde te vinden die aan zoiets willen meedoen. Bedoel als het niet gefilmd moet worden ofzo?

Top, bedankt :D
  maandag 4 juni 2012 @ 18:39:19 #58
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_112435069
oke game of thrones is baas
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_112435181
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oke game of thrones is baas
En hoe ging vandaag? :D :D :D
  maandag 4 juni 2012 @ 18:56:00 #60
DM voor pokemon kaarten
pi_112435830
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

En hoe ging vandaag? :D :D :D
:P
pi_112435918
Attentie; over een half uurtje is het weer onveilig in Den Bosch en omstreken *O* Kijkt u uit voor een Volkswagen Jetta met een grote blauwe L op het dak :7
pi_112435987
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
Attentie; over een half uurtje is het weer onveilig in Den Bosch en omstreken *O* Kijkt u uit voor een Volkswagen Jetta met een grote blauwe L op het dak :7
Nu het is nog veilig, je hebt namelijk een vent/vrouw naast je zitten die in kan grijpen. Als je je rijbewijs gehaald hebt, dán wordt het pas onveilig ;(
pi_112436132
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu het is nog veilig, je hebt namelijk een vent/vrouw naast je zitten die in kan grijpen. Als je je rijbewijs gehaald hebt, dán wordt het pas onveilig ;(
Goed punt! :D
pi_112436198
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:

[..]

Goed punt! :D
Dat kan je gewoon zien omdat er linksboven die posts altijd 'bijdehand' staat.
pi_112436250
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat kan je gewoon zien omdat er linksboven die posts altijd 'bijdehand' staat.
Daar zal ik nooit blind op vertrouwen :{w Altijd voor jezelf denken.

Zelfs als dat niet lukt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 19:05:35 ]
pi_112436337
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:

[..]

Daar zal ik nooit blind op vertrouwen :{w Altijd voor jezelf denken.

Zelfs als dat niet lukt :')
Onzin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112436410
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo waar dit ;(

Succes MohMi!
En je weet het he, buitenlanders zijn 1000 punten *G*
pi_112436612
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zo waar dit ;(

Succes MohMi!
En je weet het he, buitenlanders zijn 1000 punten *G*
Daar ben ik niet rechts genoeg voor :P
pi_112436658
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:

[..]

Daar ben ik niet rechts genoeg voor :P
Heeft niks met rechts of links te maken :{
pi_112436676
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heeft niks met rechts of links te maken :{
Waarom niet?
pi_112436727
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef MohMi het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ik rechts ben maar geen buitenlanders dood wil rijden. Net als de rest van de mensen die ik ken.
pi_112436762
MohMi trouwens wel relaxed dat je rijles krijgt in een grote auto :Y
pi_112436791
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik rechts ben maar geen buitenlanders dood wil rijden. Net als de rest van de mensen die ik ken.
Doodrijden niet maar een tikje ofzo :')_!
Oke geintje het liefste wil ik ook niemand aanrijden, maar als een ander kleine mocro's aanrijd kan ik er om lachen.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:17:16 #74
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112436829
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kost dat geld?
En zomaar aanspreken over hun gezondheid is wel erg persoonlijk ja! Denk niet dat mensen boos worden als je zulke dingen vraagt maar of ze willen antwoorden is natuurlijk ook maar de vraag :o
World Press Photo? Als je je studentenkaart meeneemt 6 euro. En natuurlijk worden ze niet boos, maar weet niet of iedereen er zin in heeft idd.
pi_112436856
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Das fijn te horen, ik vind je weer een stukje liever :*

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Doodrijden niet maar een tikje ofzo :')_!
Oke geintje het liefste wil ik ook niemand aanrijden, maar als een ander kleine mocro's aanrijd kan ik er om lachen.
Geintje! Jaja! Je liegt, BB! :D ;)
pi_112436860
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

World Press Photo? Als je je studentenkaart meeneemt 6 euro. En natuurlijk worden ze niet boos, maar weet niet of iedereen er zin in heeft idd.
Moet het ook nog een bepaalde doelgroep zijn? :P
  maandag 4 juni 2012 @ 19:18:07 #77
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112436879
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oke oude bekenden vragen is dan minder, maar er zijn denk ik zat vreemde te vinden die aan zoiets willen meedoen. Bedoel als het niet gefilmd moet worden ofzo?

Top, bedankt :D
Ik denk dat ik sowieso vrienden/kennissen die niet mijn studie doen (die zijn uitgesloten nl.), mijn opa en oma en mijn ouders ga vragen, maar dan mis ik sowieso nog oude mensen. ;(
pi_112436880
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Valt mee. Ga even vragen of een bepaald persoon daar zin in heeft :P
En als ze geen zin hebben dan kunnen ze dat heel gemakkelijk aangeven :D
  maandag 4 juni 2012 @ 19:18:41 #79
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112436916
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Moet het ook nog een bepaalde doelgroep zijn? :P
Ja, 3 verschillende, weet ze niet uit mijn hoofd, weet alleen dat de eerste 0-20 is, dus dat is vrij makkelijk te regelen. :7
pi_112436924
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:

[..]

[..]

Geintje! Jaja! Je liegt, BB! :D ;)
Nee ik begin serieus lichtelijke angst daarvoor te krijgen ;( Maar ik negeer het maar want anders komt er nooit iets van terecht. B-)
pi_112436926
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:

[..]

Nja, het is een beetje vervelend aan het worden dat je overal op fok leest dat rechtse mensen het lieft alle buitenlanders dood willen hebben ofzo.
pi_112436960
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nja, het is een beetje vervelend aan het worden dat je overal op fok leest dat rechtse mensen het lieft alle buitenlanders dood willen hebben ofzo.
Overal op fok? Ik hoor het zelfs van mensen. :r
  maandag 4 juni 2012 @ 19:19:54 #83
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112436972
quote:

[..]

Gejank van links op rechts is kut, maar gejank van rechts op links evenzo.

Klaar ende basta.
pi_112436978
quote:

[..]

De andere kant lijkt me meestal wel waarheid; mensen die buitenlanders dood willen, hebben vaak een rechtse politieke voorkeur. En daar ging het net ook over ;)
pi_112436988
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Overal op fok? Ik hoor het zelfs van mensen. :r
Ja daarom ;(
pi_112437001
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik denk dat ik sowieso vrienden/kennissen die niet mijn studie doen (die zijn uitgesloten nl.), mijn opa en oma en mijn ouders ga vragen, maar dan mis ik sowieso nog oude mensen. ;(
Een groepmail versturen naar de rest van je school, op je studie na? :7
pi_112437034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Gejank van links op rechts is kut, maar gejank van rechts op links evenzo.

Klaar ende basta.
Jup. Maar als mensen dingen zeggen die niet bepaald waar zijn mogen ze gerust even de waarheid horen. Snap trouwens niet waarom je 'rechts op links' erbij haalt aangezien dat hier nu niet gebeurt.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:21:20 #88
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437035
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Een groepmail versturen naar de rest van je school, op je studie na? :7
Ken maar 2 mensen op school die niet mijn studie doen en die ken ik echt nauwelijks. :') Weet hun naam, studie, waar ze ongeveer in het land wonen en hun muzieksmaak. :') (En hun dansmoves :D)
pi_112437060
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef MohMi het volgende:

[..]

De andere kant lijkt me meestal wel waarheid; mensen die buitenlanders dood willen, hebben vaak een rechtse politieke voorkeur. En daar ging het net ook over ;)
De grootste massamoordenaars in de geschiedenis hebben meer linkse trekjes dan rechtse trekjes, schat :*
  maandag 4 juni 2012 @ 19:22:05 #90
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437075
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jup. Maar als mensen dingen zeggen die niet bepaald waar zijn mogen ze gerust even de waarheid horen. Snap trouwens niet waarom je 'rechts op links' erbij haalt aangezien dat hier nu niet gebeurt.
Natuurlijk mogen mensen de waarheid horen, maar dat werkt beide kanten op.

@Rechts op links erbij halen:
1. Voor de volledigheid
2. Omdat ik eerlijk gezegd jou best vaak links hoor bashen
pi_112437132
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De grootste massamoordenaars in de geschiedenis hebben meer linkse trekjes dan rechtse trekjes, schat :*
Ik heb het over racistische moorden. schat :*
pi_112437148
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen mensen de waarheid horen, maar dat werkt beide kanten op.

@Rechts op links erbij halen:
1. Voor de volledigheid
2. Omdat ik eerlijk gezegd jou best vaak links hoor bashen
1. dat was hier niet nodig.
2. dan moet je dat op dat moment zelf zeggen. Mits ik lieg.
pi_112437154
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ken maar 2 mensen op school die niet mijn studie doen en die ken ik echt nauwelijks. :') Weet hun naam, studie, waar ze ongeveer in het land wonen en hun muzieksmaak. :') (En hun dansmoves :D)
Maar dat boeit toch niet? Of moet je ze perse kennen? :o
  maandag 4 juni 2012 @ 19:24:02 #94
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437194
Zullen we even onthouden dat wat de aard van de moorden ook zijn mogen en wat de politieke voorkeur van die personen ook was, er vrijwel altijd was van extreme denkbeelden?

Dank.

Groetjes,

Meisje uit het midden :*
pi_112437226
Als dat tussen bdh en mr geen goedmaakseks gaat worden, dan weet ik het niet meer.

SPOILER
pi_112437230
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
Zullen we even onthouden dat wat de aard van de moorden ook zijn mogen en wat de politieke voorkeur van die personen ook was, er vrijwel altijd was van extreme denkbeelden?

Dank.

Groetjes,

Het is toch een forum, waar mensen oa kunnen discussiëren? :)
pi_112437244
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ik heb het over racistische moorden. schat :*
Ah, mensen als Hitler?

Racisten zijn vaak extreem-rechts, dat is hetzelfde als extreem-links maar dan met de rassenleer er in verweven, een superioriteitsgevoel tegenover andere 'mensenrassen'. Maar vaak zijn ze erg socialistisch naar de eigen groep.
pi_112437276
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Als dat tussen bdh en mr geen goedmaakseks gaat worden, dan weet ik het niet meer.

SPOILER
Er is toch niks goed te maken?
  maandag 4 juni 2012 @ 19:25:40 #99
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437286
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

1. dat was hier niet nodig.
2. dan moet je dat op dat moment zelf zeggen. Mits ik lieg.
1e: Pardon? Beide zaken en beide kanten belichten is best belangrijk als je een beeld wilt vormen over iets wat ergens op gebaseerd is.
2e: hoezo dat? Dat zul je nooit met me eens zijn.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:26:18 #100
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437323
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef MohMi het volgende:

[..]

Het is toch een forum, waar mensen oa kunnen discussiëren? :)
Natuurlijk mag je discussiëren, maar dit was meer met vingers wijzen imho.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:26:20 #101
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437325
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:

Dank.

Groetjes,

Dat ontkennen we hier toch niet?
Mensen die anderen vermoorden om hun denkbeelden/huidskleur zijn altijd extreem. We hebben het hier over hun overige denkbeelden en verschillende stereotypes :D
pi_112437340
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah, mensen als Hitler?

Racisten zijn vaak extreem-rechts, dat is hetzelfde als extreem-links maar dan met de rassenleer er in verweven, een superioriteitsgevoel tegenover andere 'mensenrassen'. Maar vaak zijn ze erg socialistisch naar de eigen groep.
Ik voel mij ook superieur jegens de rest van de mensheid :7
pi_112437355
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je discussiëren, maar dit was meer met vingers wijzen imho.
Nee hoor :)

:*
  maandag 4 juni 2012 @ 19:27:32 #104
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437384
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:

[..]

1e: Pardon? Beide zaken en beide kanten belichten is best belangrijk als je een beeld wilt vormen over iets wat ergens op gebaseerd is.
2e: hoezo dat? Dat zul je nooit met me eens zijn.
1. Ja, maar daar ging het hier niet om.
2. Als ik sta te liegen of ik denk dingen verkeerd, kan je me er op wijzen en dan sta ik er best voor open hoor. Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? :o
  maandag 4 juni 2012 @ 19:28:02 #105
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437411
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat ontkennen we hier toch niet?
Mensen die anderen vermoorden om hun denkbeelden/huidskleur zijn altijd extreem. We hebben het hier over hun overige denkbeelden en verschillende stereotypes :D
:')

Ik zeg ook nergens dat jullie het ontkennen, maar jullie laten het wel buiten beschouwing. En ik vind het in ieder geval een stuk relevanter. En overige denkbeelden? Denkbeelden van (politieke) massamoordenaars zijn vaak onlosmakelijk verbonden met extremisme, me dunkt.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:28:06 #106
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437415
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ik voel mij ook superieur jegens de rest van de mensheid :7
Maar dat komt niet door jouw superieure, blanke huid maar omdat je Moh-fucking-Mi bent :7
pi_112437443
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar dat komt niet door jouw superieure, blanke huid maar omdat je Moh-fucking-Mi bent :7
Feit :7
  maandag 4 juni 2012 @ 19:29:23 #108
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437473
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat jullie het ontkennen, maar jullie laten het wel buiten beschouwing. En ik vind het in ieder geval een stuk relevanter. En overige denkbeelden? Denkbeelden van (politieke) massamoordenaars zijn vaak onlosmakelijk verbonden met extremisme, me dunkt.
MohMi en ik veronderstellen die kennis als bekend, daarom beginnen we daar niet over. Dat laatste hoeft niet altijd, maar vaak is dat wel.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:30:19 #109
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437529
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

1. Ja, maar daar ging het hier niet om.
2. Als ik sta te liegen of ik denk dingen verkeerd, kan je me er op wijzen en dan sta ik er best voor open hoor. Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben? :o
1: I quit. :')
2: Jij denkt veel 'feller' en extremer dan ik. Wat helemaal prima is. Ik kan dat voor jou echt niet veranderen. Tevens ben jij veel rechtser dan ik, wat ik ook niet kan veranderen. Soms omdat ik te weinig weet over het desbetreffende onderwerp, soms omdat jij er (imho) minder van weet (alhoewel dat uitzonderingen zijn), en soms omdat we er allebei geen experts in zijn. Tevens zijn onze normen en waarden en ons referentiekader echt enorm verschillend.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:30:31 #110
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437539
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef MohMi het volgende:

[..]

Feit :7
En ga nu je geitenwollensokken aandoen, linksmens.
:D
  maandag 4 juni 2012 @ 19:31:20 #111
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437594
Wtf ik heb het gevoel alsof ik kantel/om ga vallen, maar niet als in flauwvallen, maar echt puur omdat alles op een hellend vlak lijkt te staan. :o

WTF?! 8)7
  maandag 4 juni 2012 @ 19:32:13 #112
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437643
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

2: Jij denkt veel 'feller' en extremer dan ik. Wat helemaal prima is. Ik kan dat voor jou echt niet veranderen. Tevens ben jij veel rechtser dan ik, wat ik ook niet kan veranderen. Soms omdat ik te weinig weet over het desbetreffende onderwerp, soms omdat jij er (imho) minder van weet (alhoewel dat uitzonderingen zijn), en soms omdat we er allebei geen experts in zijn.
Ik denk niet per se feller en extremer, ik heb gewoon een duidelijke mening die ik verkondig. Als het later blijkt dat ik niet gelijk had, bv onjuiste feiten, dan stel ik mijn mening bij. Maar vaak komen mensen niet met feiten maar met meningen, en daar laat ik me vaak niet door overtuigen. Tevens:
quote:
  maandag 4 juni 2012 @ 19:34:00 #113
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437746
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk niet per se feller en extremer, ik heb gewoon een duidelijke mening die ik verkondig. Als het later blijkt dat ik niet gelijk had, bv onjuiste feiten, dan stel ik mijn mening bij. Maar vaak komen mensen niet met feiten maar met meningen, en daar laat ik me vaak niet door overtuigen. Tevens:

[..]

Gast, jij denkt écht veel feller dan ik, dat is niet erg, maar dat is wel echt een feit. Ik denk veel milder over veel dingen, maar dat betekent niet dat ik er geen duidelijke mening over heb of mijn bek niet opentrek. Soms heb ik geen duidelijke mening, maar soms wél, alleen is die dan wat milder of genuanceerder. En ik ben van mening dat jij dingen soms wel erg snel als mening afdoet, maar goed.

Is ook enigszins vrouw eigen, heb ik gemerkt. Mannen zijn vaker wat 'uitgesprokener' in hun mening. :)
  maandag 4 juni 2012 @ 19:35:03 #114
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112437790
quote:
  maandag 4 juni 2012 @ 19:37:43 #115
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112437933
Hell, tijdens Engelsdiscussies trok ik letterlijk elke keer de halve tijd mijn bek open.

Achteraf een beetje beschamend. :')
  maandag 4 juni 2012 @ 19:40:57 #116
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112438117
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Muisraket het volgende:
Hell, tijdens Engelsdiscussies trok ik letterlijk elke keer de halve tijd mijn bek open.

Achteraf een beetje beschamend. :')
Weet ik toch :P

maandag 4 juni 2012 @ 19:41:38 #117
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112438151
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet ik toch :P

[ afbeelding ]
Nee, want daar was jij niet bij. :?
pi_112438194
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
Wtf ik heb het gevoel alsof ik kantel/om ga vallen, maar niet als in flauwvallen, maar echt puur omdat alles op een hellend vlak lijkt te staan. :o

WTF?! 8)7
Wat heb jij voor drugs? :o

quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Is ook enigszins vrouw eigen, heb ik gemerkt. Mannen zijn vaker wat 'uitgesprokener' in hun mening. :)
;( :')
  maandag 4 juni 2012 @ 19:42:37 #119
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112438199
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:41 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nee, want daar was jij niet bij. :?
Maar dat heb je wel gezegd ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 19:45:01 #120
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112438339
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Wat heb jij voor drugs? :o

[..]

;( :')
Als ik het eens wist. :o

En dat laatste is serieus zo, dat valt me echt op. Nu ken ik ook wel iets meer mannen die geïnteresseerd zijn in politiek of daar echt (vaak) uitspraken over gedaan hebben, maar ik ken eigenlijk maar 1 à 2 jongens/mannen waarvan ik zou zeggen dat ze niet behoorlijk rechts, behoorlijk links of gewoon een enorm vreemde mengvorm (1 persoon, dat valt echt niet uit te leggen :')) zijn. Bij vrouwen die ik ken het precies andersom.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:45:27 #121
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112438367
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar dat heb je wel gezegd ;)
Vast, maar ik schijn alles te overdrijven.

(Nee ik ben niet chaggo ;))
  maandag 4 juni 2012 @ 19:46:04 #122
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112438406
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Vast, maar ik schijn alles te overdrijven.

(Nee ik ben niet chaggo ;))
Wie zegt dat?

En ok, ik wel.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:47:24 #123
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112438488
quote:
2s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wie zegt dat?

En ok, ik wel.
Wie zegt dat niet, dat is een betere vraag. ;) Als ik ook echt overdrijf vind ik het terecht als mensen er iets van zeggen, maar als men er ALTIJD of in ieder geval heel vaak vanuit ga dat ik dat doe, terwijl het (voor mijn gevoel) niet zo is, vind ik dat nogal asociaal eerlijk gezegd. Maar ik ga ophouden met mensen afzeiken nu.
pi_112438540
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Als ik het eens wist. :o

En dat laatste is serieus zo, dat valt me echt op. Nu ken ik ook wel iets meer mannen die geïnteresseerd zijn in politiek of daar echt (vaak) uitspraken over gedaan hebben, maar ik ken eigenlijk maar 1 à 2 jongens/mannen waarvan ik zou zeggen dat ze niet behoorlijk rechts, behoorlijk links of gewoon een enorm vreemde mengvorm (1 persoon, dat valt echt niet uit te leggen :')) zijn. Bij vrouwen die ik ken het precies andersom.
Maar serieus. Wtf _O-

Ja oke politiek is daar opzich wel een goed voorbeeld van inderdaad. Maar bij vele andere onderwerpen vind ik de uitgesprokenheid(geen idee of het een goed woord is) toch wel redelijk gelijk.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:48:44 #125
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112438567
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Wie zegt dat niet, dat is een betere vraag. ;) Als ik ook echt overdrijf vind ik het terecht als mensen er iets van zeggen, maar als men er ALTIJD of in ieder geval heel vaak vanuit ga dat ik dat doe, terwijl het (voor mijn gevoel) niet zo is, vind ik dat nogal asociaal eerlijk gezegd. Maar ik ga ophouden met mensen afzeiken nu.
Hm ik heb dat nooit gezegd en ben daar ook nooit vanuit gegaan hoor!
  maandag 4 juni 2012 @ 19:59:57 #126
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112439217
Godver dit weer. :(
pi_112439520
;(
  maandag 4 juni 2012 @ 20:18:55 #128
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112440410
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
;(
Het is juni! En mijn broertje zit gvd op Mallorca. :') Wel voor stage, maar goed. :P
pi_112440581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Het is juni! En mijn broertje zit gvd op Mallorca. :') Wel voor stage, maar goed. :P
Daar is het weer vast beter ja. God je broertje chillt hem hard daar zeker ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 20:57:28 #130
361691 DeJori
pi_112442952
Wat een leuk terugleestopic :D

By the way, Barrie, je werkgever mag alleen je internetgeschiedenis terug kijken als er een gegrond vermoeden bestaat van onreglementair internetgebruik ;)
pi_112443307
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef DeJori het volgende:
Wat een leuk terugleestopic :D

By the way, Barrie, je werkgever mag alleen je internetgeschiedenis terug kijken als er een gegrond vermoeden bestaat van onreglementair internetgebruik ;)
Oh alleen dan.. Nja ik zit daar toch fulltime het nieuws te bekijken en te mailen dus fok kan er ook wel bij. Tijd uitzitten ditdat. B-)

Hoe gaat het met de deadlines? :D
  maandag 4 juni 2012 @ 21:04:10 #132
361691 DeJori
pi_112443431
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh alleen dan.. Nja ik zit daar toch fulltime het nieuws te bekijken en te mailen dus fok kan er ook wel bij. Tijd uitzitten ditdat. B-)

Hoe gaat het met de deadlines? :D
Goed hoor, alleen omdat we een benchmarkonderzoek doen hebben we gegevens nodig van álle groepen en dat loopt niet altijd even lekker... :P
pi_112443673
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Goed hoor, alleen omdat we een benchmarkonderzoek doen hebben we gegevens nodig van álle groepen en dat loopt niet altijd even lekker... :P
Hoe komt het dat het niet zo lekker loopt? Willen ze de gegevens niet verstrekken of is het moeilijk om te verzamelen?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:16:37 #134
361691 DeJori
pi_112444356
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hoe komt het dat het niet zo lekker loopt? Willen ze de gegevens niet verstrekken of is het moeilijk om te verzamelen?
Verkeerde formats, incomplete informatie etc. Samenwerken is kut :P
pi_112444497
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:

[..]

Verkeerde formats, incomplete informatie etc. Samenwerken is kut :P
Ook klasgenoten die weer eens niet meewerken? :P
  maandag 4 juni 2012 @ 21:19:06 #136
361691 DeJori
pi_112444551
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ook klasgenoten die weer eens niet meewerken? :P
Jup. ;(
pi_112444667
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Jup. ;(
Echt slecht.. Wel kut, hopelijk krijg je het allemaal op tijd af :)
  maandag 4 juni 2012 @ 21:21:03 #138
361691 DeJori
pi_112444703
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Echt slecht.. Wel kut, hopelijk krijg je het allemaal op tijd af :)
Lukt denk ik wel, en het zal ook wel een voldoende zijn. Ik maak me meer zorgen over het presenteren van de resultaten in het verpleeghuis :P
pi_112444837
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef DeJori het volgende:

[..]

Lukt denk ik wel, en het zal ook wel een voldoende zijn. Ik maak me meer zorgen over het presenteren van de resultaten in het verpleeghuis :P
Heb je moeite met presenteren?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:24:36 #140
361691 DeJori
pi_112444984
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Heb je moeite met presenteren?
Nee, maar als we niet alle resultaten hebben gaat de kwaliteit van het onderzoek achteruit. Voor het cijfer zal dat niet veel uitmaken omdat de leraren weten dat het niet aan onze werkgroep ligt. In het verpleeghuis vind ik het zelf vervelend omdat ik graag een goed resultaat aflever :P
pi_112445363
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:24 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nee, maar als we niet alle resultaten hebben gaat de kwaliteit van het onderzoek achteruit. Voor het cijfer zal dat niet veel uitmaken omdat de leraren weten dat het niet aan onze werkgroep ligt. In het verpleeghuis vind ik het zelf vervelend omdat ik graag een goed resultaat aflever :P
Hopelijk doen ze daar dan niet al te lastig. Zou jammer als het daardoor lager uit gaat vallen o.i.d. Zeker omdat je zelf graag nog beter resultaat had willen leveren. En wie weet zijn ze al ''blij'' met alle info die ze aangeleverd krijgen. :P
  maandag 4 juni 2012 @ 21:29:57 #142
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445464
Ik net even mijn zieke spieren flexen zo voor de spiegel, nou ben ik uit mijn overhemd gescheurd, jeweetzelluuuuuufff. :') :')
pi_112445520
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ik net even mijn zieke spieren flexen zo voor de spiegel, nou ben ik uit mijn overhemd gescheurd, jeweetzelluuuuuufff. :') :')
Jij scheurt wel vaak uit je kleding ofniet? :o
pi_112445554
Je kleurtje trouwens _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 21:31:01 #145
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445557
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jij scheurt wel vaak uit je kleding ofniet? :o
Dat krijg je als je ze niet op de breedtegroei koopt.
  maandag 4 juni 2012 @ 21:31:37 #146
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445609
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kleurtje trouwens _O_
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
pi_112445625
  maandag 4 juni 2012 @ 21:32:20 #148
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445656
  maandag 4 juni 2012 @ 21:33:03 #149
361691 DeJori
pi_112445712
Waarom? ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 21:33:21 #150
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445747
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef DeJori het volgende:
Waarom? ;(
w/
  maandag 4 juni 2012 @ 21:33:22 #151
361691 DeJori
pi_112445749
Zo beter :D
pi_112445751
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Dat krijg je als je ze niet op de breedtegroei koopt.
Je armen worden te groot voor je overhemden? :')_!
pi_112445797
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef DeJori het volgende:
Waarom? ;(
Om jou te kutten :7
  maandag 4 juni 2012 @ 21:35:58 #154
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112445967
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Je armen worden te groot voor je overhemden? :')_!
Nee, armen zitten prima. Ik ademde net stevig in en toen vlogen er wat knoopjes af. _O- _O- :')

gelukkig een oud overhemd wat ik ook al echt heel lang heb dus het boeit geen fuck en het is ook niet zo raar, dat ding zat fatsoenlijk toen ik 18 was. :')
pi_112446151
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Nee, armen zitten prima. Ik ademde net stevig in en toen vlogen er wat knoopjes af. _O- _O- :')

gelukkig een oud overhemd wat ik ook al echt heel lang heb dus het boeit geen fuck en het is ook niet zo raar, dat ding zat fatsoenlijk toen ik 18 was. :')
Ja je bent in die drie jaar een grote jongen geworden _O-
  maandag 4 juni 2012 @ 21:38:20 #156
361691 DeJori
pi_112446178
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Om jou te kutten :7
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:06 #157
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112446245
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja je bent in die drie jaar een grote jongen geworden _O-
Daar weet jij alles van of niet?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:30 #158
DM voor pokemon kaarten
pi_112446285
ik ben geen fan ;(
pi_112446288
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef DeJori het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb zo'n cape met de Nederlandse vlag _O_ w/
pi_112446307
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:39 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Daar weet jij alles van of niet?
:@
pi_112446382
KK hoe staat het met T hosselen? :7
pi_112446459
Je bent Oranje!! :D Hoe kan ik ook oranje worden? :D
pi_112446508
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
quote:
  maandag 4 juni 2012 @ 21:42:08 #164
361691 DeJori
pi_112446537
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Ga jij nu ook al zo beginnen?

Is er hier dan geen steun voor Die Mannschaft?
pi_112446581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ga jij nu ook al zo beginnen?

Is er hier dan geen steun voor Die Mannschaft?
mr was toch een Duitslandfangirl, wie weet kan je haar overhalen.
pi_112446790
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

[..]

En is het gelukt?? *test test want ik ben tenslotte tester*
pi_112446807
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef MohMi het volgende:

[..]

En is het gelukt?? *test test want ik ben tenslotte tester*
Jaaa! *O* thanks BB!
  maandag 4 juni 2012 @ 21:45:27 #168
361691 DeJori
pi_112446833
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef MohMi het volgende:

[..]

Jaaa! *O* thanks BB!
:(
pi_112446853
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef DeJori het volgende:

[..]

:(
Sorry DJ :*
  maandag 4 juni 2012 @ 21:48:19 #170
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112447066
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
KK hoe staat het met T hosselen? :7

Hoevaak denk je dat ik haar zie/spreek.
pi_112447167
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Weet niet wat jullie in je vrije tijd doen. _O-

En jij hebt toch altijd maar 1 poging nodig? :7
  maandag 4 juni 2012 @ 21:56:48 #172
DM voor pokemon kaarten
pi_112447766
ik ben voor joegoslavie
pi_112447801
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Je moet gewoon een keer je zwans uit je gulp gooien en heel achteloos naast d'r gaan staan. Haar reactie daarop zal jullie gehele verdere vorm van omvang bepalen terwijl je daar niet één woord aan vuil hebt hoeven maken.

Ik zou een geweldige kerel zijn geweest :7
pi_112447889
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef MohMi het volgende:

[..]

Je moet gewoon een keer je zwans uit je gulp gooien en heel achteloos naast d'r gaan staan. Haar reactie daarop zal jullie gehele verdere vorm van omvang bepalen terwijl je daar niet één woord aan vuil hebt hoeven maken.

Best een actie voor KK eigenlijk. :')
  maandag 4 juni 2012 @ 21:59:55 #175
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112448061
Laat maar, ik las te kort terug. :P
pi_112448206
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
:'(
  maandag 4 juni 2012 @ 22:01:52 #177
361691 DeJori
pi_112448252
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
Eindelijk een medestander. Leg eens aan onze vrienden uit dat Duitsland veel mooier is dan Nederland :D
pi_112448692
Wat een ongelofelijk goeie kut muziek maakt men soms _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 22:12:57 #179
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112449218
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

Eindelijk een medestander. Leg eens aan onze vrienden uit dat Duitsland veel mooier is dan Nederland :D
Ligt eraan, Duitsland is in sommige opzichten ook echt minder dan Nederland. Maar bovenal heb ik gewoon helemaal niets met voetbal. :P
pi_112449275
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

Jij doet me zo vaak denken aan Brian van Family guy! :D
  maandag 4 juni 2012 @ 22:17:49 #181
361691 DeJori
pi_112449677
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:

[..]

Jij doet me zo vaak denken aan Brian van Family guy! :D
Ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten...
pi_112450084
Dat is nog eens een compliment :') _O-
pi_112450292
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten...
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat is nog eens een compliment :') _O-
^O^
pi_112450626
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef MohMi het volgende:

[..]

[..]

^O^
Was niet serieus. Geen idee hoe hij in de serie is maar google zegt dat het een joekel is dus of het positief is..
pi_112450779
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Was niet serieus. Geen idee hoe hij in de serie is maar google zegt dat het een joekel is dus of het positief is..
Brian is zeker geniaal, alleen de reden dat ik soms aan DJ denk, is omdat Brian zich te allen tijde afzet tegen alles waar de massa op dat moment aan meedoet, soms zelfs los van wat datgene dan ook moge zijn ;)
Ik vind het zelf over het algemeen een mooie eigenschap, en dat meen ik serieus :)
pi_112450965
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:

[..]

Brian is zeker geniaal, alleen de reden dat ik soms aan DJ denk, is omdat Brian zich te allen tijde afzet tegen alles waar de massa op dat moment aan meedoet, soms zelfs los van wat datgene dan ook moge zijn ;)
Ik vind het zelf over het algemeen een mooie eigenschap, en dat meen ik serieus :)
Oh.. Normaal is het niet iets slechts nee, maar nu is hij een landverrader. :@ :')
pi_112451069
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh.. Normaal is het niet iets slechts nee, maar nu is hij een landverrader. :@ :')
Vandaar ook dat bewuste zinnetje in mijn post erbij ;)
pi_112451239
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:

[..]

Vandaar ook dat bewuste zinnetje in mijn post erbij ;)
^O^
pi_112451615
Wel gezellig met dat oranje overal! *O* We zouden ook oranje pompons moeten hebben bij die smiley!! :o
pi_112451772
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
Wel gezellig met dat oranje overal! *O* We zouden ook oranje pompons moeten hebben bij die smiley!! :o
Dat zou tofjes zijn _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 22:41:13 #191
361691 DeJori
pi_112452087
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:

[..]

Nu klink ik als een hipster :P
pi_112452637
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nu klink ik als een hipster :P
Hoewel het zo zeker niet bedoelt is...kan ik het niet ontkennen als je het zo stelt :o :o

Kun je het niet gewoon niet zo stellen? ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 22:47:14 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 22:50:10 #193
361691 DeJori
pi_112452938

Nope

Nope

Nope

Nope
pi_112453051
Ik ben wel hipster, ik vind Skrillex leuk omdat de massa hem verschrikkelijk vind :7
  maandag 4 juni 2012 @ 22:54:12 #195
361691 DeJori
pi_112453282
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef MohMi het volgende:
Ik ben wel hipster, ik vind Skrillex leuk omdat de massa hem verschrikkelijk vind :7
Ik hoop dat dit een grap is.
pi_112453569
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:54 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een grap is.
Nee, ik vind de cd van Skrillex leuk, en geniet van de reacties die het om me heen losmaakt O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 22:57:37 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 22:59:31 #197
DM voor pokemon kaarten
pi_112453737
Ik vind skrillex technisch niet zo goed en qua originaliteit
  maandag 4 juni 2012 @ 22:59:41 #198
DM voor pokemon kaarten
pi_112453757
Voor wat ik van hem gehoord heb that is
pi_112453847
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik vind skrillex technisch niet zo goed en qua originaliteit
Ik vind zijn muziek leuk, en meer dan dat komt er niet bij kijken :) Als ik graag technisch gecompliceerde muziek wil luisteren, zet ik progrock op bijv. Iedere muziek heeft bij mij zijn eigen gelegenheid :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 23:00:57 (typtyfus ;() ]
  maandag 4 juni 2012 @ 23:01:23 #200
DM voor pokemon kaarten
pi_112453913
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ik vind zijn muziek leuk, en meer dan dat komt er niet bij kijken :) Als ik graag technisch gecompliceerde muziek wil luisteren, zet ik progrock op bijv. IEdere muziek heeft bij mij zijn eigen gelegenheid:)
Klopt, in dat opzicht vind ik de sfeer rond skrillex' muziek niet vet en ook niet mooi, dus ik heb alle reden om hem niet tof te vinden. verder ga ik niet lopen janken dat hij slecht is enzo :P
pi_112454052
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Klopt, in dat opzicht vind ik de sfeer rond skrillex' muziek niet vet en ook niet mooi, dus ik heb alle reden om hem niet tof te vinden. verder ga ik niet lopen janken dat hij slecht is enzo :P
Vermoedelijk zie ik hem op Werchter oiv pillen (klinkt die-hard maar is in werkelijk maar een halfje ofzo, hoor ;) ), daar ben ik dus echt wel benieuwd naar, zeker in die tent met verlichting en alles :D
  maandag 4 juni 2012 @ 23:03:50 #202
DM voor pokemon kaarten
pi_112454118
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef MohMi het volgende:

[..]

Vermoedelijk zie ik hem op Werchter oiv pillen (klinkt die-hard maar is in werkelijk maar een halfje ofzo, hoor ;) ), daar ben ik dus echt wel benieuwd naar, zeker in die tent met verlichting en alles :D
Van mij part pak je er 2 :')
Ik wil ook wel eens een keertje op xtc naar een dubstep feestje, maar dan wel dubstep van de oude garde, dus niet de mainstream maar de echte echte dubstep :)
Betere sfeer e.d.
pi_112454233
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Van mij part pak je er 2 :')
Ik wil ook wel eens een keertje op xtc naar een dubstep feestje, maar dan wel dubstep van de oude garde, dus niet de mainstream maar de echte echte dubstep :)
Betere sfeer e.d.
Ik zou best willen, zeker aangezien het lang geleden is en ik het allergelukkigst ben op festivals, maar ben bang dat ik er het halve festival door mis :@ :')
Wil opzich ook echt nog wel naar een vet feest ergens onder invloed van pillen, maar ben helemaaaaal niet thuis in dat soort muziek dus weet niet wat ik moet zoeken.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:07:27 #204
DM voor pokemon kaarten
pi_112454398
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef MohMi het volgende:

[..]

Ik zou best willen, zeker aangezien het lang geleden is en ik het allergelukkigst ben op festivals, maar ben bang dat ik er het halve festival door mis :@ :')
Wil opzich ook echt nog wel naar een vet feest ergens onder invloed van pillen, maar ben helemaaaaal niet thuis in dat soort muziek dus weet niet wat ik moet zoeken.
Met de juiste mensen gaan?
En de goede feestjes zoeken, en geloof mij, als je goed doseert mis je niks van die feestjes.
Bij hardbass heb ik niks van het feest meegekregen door 2 witte speakers, nou, dat was geen leuk feestje, maar bij een ander feest zoals syndicate heb ik er 2 precies goed gedoseerd (en minder sterke pillen) en dat was het beste feestje op aarde.

Verder kan je gaan naar festivals :) Ik vind industrial hardcore wel iets voor jou :P
Ookal vind je het nu kut muziek, maar dat is heerlijke muziek als je je er in verdiept en op zo'n feestje staat. :)
pi_112454415
Dit feestje
Niks met die muziek maar die sfeer is volgens mij best baas.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:08:51 #206
DM voor pokemon kaarten
pi_112454524
  maandag 4 juni 2012 @ 23:09:32 #207
DM voor pokemon kaarten
pi_112454568
moet je wel naar 3:30 gaan

Did i kill the topic? ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 23:14:14 #208
361691 DeJori
pi_112454901
Even een speciale noot over dubstep:

Hoewel ik bijvoorbeeld hardcore geen mooie muziek vind, is dit een kwestie van smaak die dus niet betwist kan worden.
Ik denk dat we het wel eens kunnen worden over twee dingen: Muziek bestaat uit een opvolging van tonen in een ritme die samen een melodielijn vormen.

Het gebruiken van dit geluid:

met op willekeurige momenten een erg lage bas is geen muziek.
pi_112454938
Zeker niet! Ik ga moren even luisteren, want ik meen het wel serieus. Vind dit muziek tegenwoordig best tof en vind het zo leuk om nieuwe dingen te leren kennen en te leren waarderen (niet alles), dus als jij het niet vervelend vindt dat ik je af en toe wat domme vragen stel zou ik erg blij zijn :D
pi_112454987
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef DeJori het volgende:

Hoewel ik bijvoorbeeld hardcore geen mooie muziek vind, is dit een kwestie van smaak die dus niet betwist kan worden.
Ik denk dat we het wel eens kunnen worden over twee dingen: Muziek bestaat uit een opvolging van tonen in een ritme die samen een melodielijn vormen.

Ik vind dat je je heel netjes hebt ingehouden :Y
  maandag 4 juni 2012 @ 23:16:24 #211
DM voor pokemon kaarten
pi_112455065
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef DeJori het volgende:

Hardcore geen mooie muziek?
Dat is heeeeeeeel kortzichtig denken mijn vriend..

Niet alles is boem boem boem,
  maandag 4 juni 2012 @ 23:17:00 #212
361691 DeJori
pi_112455113
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Hardcore geen mooie muziek?
Dat is heeeeeeeel kortzichtig denken mijn vriend..

Niet alles is boem boem boem,
Ik vínd hardcore geen mooie muziek. Dan kun je nog 100 filmpjes posten maar dat verandert mijn mening niet.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:18:11 #213
DM voor pokemon kaarten
pi_112455201
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik vínd hardcore geen mooie muziek. Dan kun je nog 100 filmpjes posten maar dat verandert mijn mening niet.
Ik wil je mening niet veranderen, ik vind dubstep ook geen mooie muziek, maar er zitte wel mooie tussen. Hoe denk je dat ik begon met die muziek? ik vond 1 nummer mooi voor de melodie, toen begon ik de kick interessanter te vinden, nu moet het echt voor de kick zijn.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:19:19 #214
361691 DeJori
pi_112455274
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Ik wil je mening niet veranderen, ik vind dubstep ook geen mooie muziek, maar er zitte wel mooie tussen. Hoe denk je dat ik begon met die muziek? ik vond 1 nummer mooi voor de melodie, toen begon ik de kick interessanter te vinden, nu moet het echt voor de kick zijn.
Soms zit er wel een leuke melodielijn in maar dan verpest de baslijn het voor me. Aangezien die baslijn inherent is aan hardcore vind ik dus geen enkel hardcore nummer mooi. Fijn he, discussies over smaak? Kom je nergens mee.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:19:36 #215
DM voor pokemon kaarten
pi_112455291
Maargoed elke hardcore liefhebber wil andere mensen hardcore maken, ik heb de sfeer bij meerdere stijlen meegemaakt, en bij hardcore is de sfeer gewoon een van de beste. Dat is geen persoonlijke mening, dat is een feit. zodra je daar verliefd op bent, heb je een veel beter leven.
pi_112455297
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:

[..]

Kunnen we het niet gewoon allemaal geluid noemen ipv muziek? Klopt het altijd *O*
pi_112455358
En met het beginnen van deze rel salueer ik u allen en wens jullie een fijne avond :*
  maandag 4 juni 2012 @ 23:20:29 #218
DM voor pokemon kaarten
pi_112455366
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Soms zit er wel een leuke melodielijn in maar dan verpest de baslijn het voor me. Aangezien die baslijn inherent is aan hardcore vind ik dus geen enkel hardcore nummer mooi. Fijn he, discussies over smaak? Kom je nergens mee.
Ja ik vind het meer een kwestie van wennen, eerst is die bassline belachelijk kut, zodra je er mee leert leven is het heel lekker.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:20:45 #219
361691 DeJori
pi_112455384
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maargoed elke hardcore liefhebber wil andere mensen hardcore maken, ik heb de sfeer bij meerdere stijlen meegemaakt, en bij hardcore is de sfeer gewoon een van de beste. Dat is geen persoonlijke mening, dat is een feit. zodra je daar verliefd op bent, heb je een veel beter leven.
Sfeer = mening

Tenzij je binnenkort met meetapparatuur komt om de sfeer van een ruimte op een schaal van 1-100 te zetten.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:21:39 #220
DM voor pokemon kaarten
pi_112455449
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Sfeer = mening

Tenzij je binnenkort met meetapparatuur komt om de sfeer van een ruimte op een schaal van 1-100 te zetten.
Ik heb een persoonlijke sfeerdetector
  maandag 4 juni 2012 @ 23:22:58 #221
DM voor pokemon kaarten
pi_112455552
Ik wil iedereen hardcore maken ;(
  maandag 4 juni 2012 @ 23:23:20 #222
361691 DeJori
pi_112455582
Goed, ik moet morgen naar school dus ik ga deze zeer nuttige discussie verlaten. Veel plezier met het verneuken van je trommelvliezen, TM.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:26:12 #223
DM voor pokemon kaarten
pi_112455775
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:23 schreef DeJori het volgende:
Goed, ik moet morgen naar school dus ik ga deze zeer nuttige discussie verlaten. Veel plezier met het verneuken van je trommelvliezen, TM.
Dankje schat, vergeet niet, hardcore is mooi.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:26:24 #224
DM voor pokemon kaarten
pi_112455796
pi_112456188
Telefoon kwijt, leven kwijt :'(
  maandag 4 juni 2012 @ 23:33:35 #226
DM voor pokemon kaarten
pi_112456287
Alsof jij een leven hebt buiten de cyberwalls van FOK! :{w
pi_112456323
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Alsof jij een leven hebt buiten de cyberwalls van FOK! :{w
Nee maar een wekker ;(
pi_112462404
moggel
  dinsdag 5 juni 2012 @ 06:14:04 #229
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112462405
leggom
pi_112462410
:z
  dinsdag 5 juni 2012 @ 06:19:51 #231
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112462415
Eens :D
pi_112462417
Stom he
  dinsdag 5 juni 2012 @ 06:30:11 #233
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112462433
Ja ;(
pi_112462443
:'(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 07:23:53 #235
361691 DeJori
pi_112462619
Moggel.

Moeten jullie ook eerst cookies accepteren voordat je fok opent? :P
pi_112462684
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 07:23 schreef DeJori het volgende:
Moggel.

Moeten jullie ook eerst cookies accepteren voordat je fok opent? :P
Jep en op mijn mobiel wel drie keer voordat ik kon posten :O
pi_112466819
Jup, en eerst op nee klikken helpt niet xD
pi_112466881
:W MohMi!
pi_112468334
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
:W MohMi!
Mogguh BB-ke! *O*
pi_112468415
Waddup? :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:45:57 #241
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112468835
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef MohMi het volgende:

[..]

We hebben wel een keer met een paar man zo'n plastic beker om onze lul gedaan en daarna die plastic beker door je gulp naar buiten hangen. Echt heel naar, zie je 'm een beetje wazig in die beslagen beker liggen. :')
pi_112469225
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

We hebben wel een keer met een paar man zo'n plastic beker om onze lul gedaan en daarna die plastic beker door je gulp naar buiten hangen. Echt heel naar, zie je 'm een beetje wazig in die beslagen beker liggen. :')
:')_!
pi_112469462
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Pics jwz :{w
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:14:06 #244
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112469868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:02 schreef MohMi het volgende:

[..]

Pics jwz :{w
Ben jij een cougar ofzo. :')
pi_112469892
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:14 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Jij bent een cougar :o
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:16:56 #246
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112469961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:15 schreef MohMi het volgende:

[..]

:') Maybe.
pi_112469982
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:16 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

:') Maybe.
_O- :7
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:19:56 #248
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112470058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:

[..]

_O- :7
pi_112471198
Er ligt geen werk meer ;( Godverdomme wat een saaiheid :Z
pi_112471519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er ligt geen werk meer ;( Godverdomme wat een saaiheid :Z
But IIIIIIII don't feel like dancing when the old Joanna plays!!!

*kweel, dans, stuiter*
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:09:21 #251
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112471945
Zeg hee, ik woon al een tijdje in Den Bosch, maar het ruikt rondom de onderwijsboulevard en het centrum altijd vreemd. Hoe kan dit :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112471975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, ik woon al een tijdje in Den Bosch, maar het ruikt rondom de onderwijsboulevard en het centrum altijd vreemd. Hoe kan dit :@
pi_112471987
quote:
Tevens zou het inmiddels minder moeten zijn, ik ben verhuisd.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:11:17 #254
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112472009
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:

[..]

Tevens zou het inmiddels minder moeten zijn, ik ben verhuisd.
XD XD!

Nee even serieus, valt me echt op :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112472094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

XD XD!

Nee even serieus, valt me echt op :')
:o :o :o :o Een mede-iksdeejer!!! *O* HELD!!! Eindelijk een medestander in het gebruik van xD! *O*

Oh en ik heb verder echt geen idee wat betreft je vraag :') _O-
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:14:25 #256
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112472128
quote:
Bij de Brabanthallen ligt een slachthuis :P
pi_112472145
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bij de Brabanthallen ligt een slachthuis :P
Oja, duuuuh xD En een hondenbrokken fabriek.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:16:50 #258
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112472239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:

[..]

Oja, duuuuh xD En een hondenbrokken fabriek.
Nee da's Boschveld.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:26:06 #259
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112472675
Die heineken fabriek pompt me toch ook een goeie stank naar buiten. _O-
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:27:58 #260
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112472756
We wonen in een stinkstad :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef MohMi het volgende:

[..]

:o :o :o :o Een mede-iksdeejer!!! *O* HELD!!! Eindelijk een medestander in het gebruik van xD! *O*

Oh en ik heb verder echt geen idee wat betreft je vraag :') _O-
Gaan we nu trouwen en kindjes maken?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112474133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
We wonen in een stinkstad :'(

[..]

Gaan we nu trouwen en kindjes maken?
Alleen als jij thuis blijft bij die pokkejong, het huis schoon houdt en ik 40u kan blijven werken :7
pi_112474612
quote:
Dat zijn al die docenten daar :r
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:59:28 #263
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112479393
http://www.3fm.nl/video/all/show/56431

En dat dan van een van de tofste concerten ooit :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:06:24 #264
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_112479683
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef bijdehand het volgende:

_O_ _O_ _O_
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:39:16 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112485912
pi_112486692
quote:
Jammer dit ;( Hoopte dat het echt was.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:30:52 #267
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112488523
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef bijdehand het volgende:

Was eerst sceptisch, maar OMG.

* Muisraket ontroerd

* Muisraket Pinkt traantje weg

AWESOME!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:43:41 #268
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112489176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Was eerst sceptisch, maar OMG.

* Muisraket ontroerd

* Muisraket Pinkt traantje weg

AWESOME!
Wij hebben dat concert ooit moeten zingen _O_
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:49:13 #269
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112489444
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wij hebben dat concert ooit moeten zingen _O_
Weet ik, echt gaaf. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:50:26 #270
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112489504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:49 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Weet ik, echt gaaf. :)
Zo rol ik :7
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:51:57 #271
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112489577
pi_112492436
Handje is van de links vandaag
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:48:36 #273
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112492490
SOG pur sang
pi_112492517
Slecht :o
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:50:44 #275
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112492615
Fucking saai en ben echt ziek :')
pi_112492682
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
Fucking saai en ben echt ziek :')
Waar heb je last van?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:52:55 #277
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112492762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Waar heb je last van?
Heb vannacht geen oog dichtgedaan, was gister kei beroerd en misselijk, vanochtend koppijn :(
pi_112492799
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb vannacht geen oog dichtgedaan, was gister kei beroerd en misselijk, vanochtend koppijn :(
Awh beterschap ;(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:57:44 #279
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112493048
Gewoon goede nachtrust en ik ben weer de baas die ik altijd al ben geweest :D

Morgen studiedaten O+
pi_112493090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon goede nachtrust en ik ben weer de baas die ik altijd al ben geweest :D

Morgen studiedaten O+
Met die 30 jarige? :D
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:03:20 #281
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112493371
:@
pi_112493403
o|O
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:06:48 #283
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112493583
Ik troll maar, we doen echt niks hoor :')
pi_112493678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik troll maar, we doen echt niks hoor :')
Da's ook saai. Niet eens leren ofzo :o
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:09:48 #285
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112493785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Da's ook saai. Niet eens leren ofzo :o
Kletsen
pi_112493825
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kletsen
Dat is toch ook iets.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:15:21 #287
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112494156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Dat is toch ook iets.
Liever gewoon die l weg...
pi_112494212
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Liever gewoon die l weg...
Nou regel dat dan :')_!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:23:48 #289
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112494639
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nou regel dat dan :')_!
Nee. Ik troll.
pi_112496907
:O
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:06:00 #291
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112497032
Zo slapen :+
pi_112497150
Wilde ik eigenlijk 2 uur geleden al ;(
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:10:23 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112497280
Ik ga nu maar :')
pi_112497345
Watje, truste :W
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:11:41 #295
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_112497363
Watje :')
Doeg :W
pi_112497486
6
pi_112497504
5
pi_112497528
4
pi_112497550
3
pi_112497569
2
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:28:04 #301
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_112498409
SPOILER
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')