SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Omdat ik gvd nu nog aan het leren benquote:
Je kunt het, beertje van me!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik gvd nu nog aan het leren benIk val echt om van de slaap
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben nu aan het SOG'en![]()
Misleidende info op site verkoper dit topicwat een enorme domme TS
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jonge, wat is dat nou voor slechte concert review!Een gedetailleerd verslag, vol passie doch met een kritische noot beschreven.
Baas!quote:
Fijn dat het zo leuk was.quote:
quote:
Dat zei je collega ook een paar dagen terugquote:Op zondag 3 juni 2012 23:21 schreef MohMi het volgende:
xD mobiel n shit! morgen meeret ging wel echt ubersnel
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je collega ook een paar dagen terug
quote:
quote:Internetsensatie 'Trololo-man' overleden
De Russische zanger Eduard Khil, die twee jaar geleden als de Trololo-man een hit werd op YouTube, is overleden. Hij is 77 jaar geworden. Hij lag al enige tijd in coma na een beroerte.
De in 1934 geboren zanger stond in zijn jonge jaren in zijn land bekend als de knappe, charismatische bariton.
Later toerde hij ook door Europa en de Verenigde Staten. In 2010 kreeg zijn bekendheid een boost door het uploaden van de vintage-video 'I am So Happy to Finally Be Back Home'. Het nummer is inmiddels ruim 12 miljoen bekeken. Fans op YouTube gaven Khil de bijnaam Trololo-man.
Khil werd zo populair dat hem via een petitie werd gevraagd een wereldtournee te gaan doen. De Rus reageerde enthousiast op de populariteit van het nummer en daagde fans zelfs uit om een eigen tekst bij het nummer te schrijven. In Amerika werd hij een cultfiguur. Hij figureerde hij zelfs even in de populaire hitserie 'Family Guy'.
Fijn dat het zo tof wasquote:Op maandag 4 juni 2012 01:17 schreef MohMi het volgende:
[..]gvd wat ben jij scherp
M'n collega was wel zo schattig om s'avonds Tenacious D te luisteren zodat ie wist waar ik heen ging
![]()
Ik denk dat vanavond echt een top avond was voor echte fans. Ondanks dat ze foutloos speelde en alle passie brachten die ze in hun hadden, mistte ik toch wat vuur dat er wel is als wij met z'n allen Tenacious D luisteren. Daarentegen zijn mijn verwachtingen mss dusdanig hoog, dat die niet geëvenaard kunnen worden. Het was awesome though, en ben vreselijk blij dat ik er bij was
Hij is niet dood.quote:
Hahahahaha daar zat ik gister ook smakelijk om te lachen idd!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige mensen![]()
Wat als een jongen niks meer laten horen na one night stand?
Ook echt dat ''een vriendin van me''. Ja tuurlijk.
Juistquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
fokken onder werktijd, waarom ook niet
Er is in R&P een SC die echt super hard gaat...maar alleen op werkdagen van 9 tot 5quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
fokken onder werktijd, waarom ook niet
Oké, ik moest lachen. Ik kijk namelijk in je postgeschiedenis om te kijken welke SC dat is. Zie ik een topic staan, in SEX. Dus ik kijken. Waar word je spontaan opgewonden van?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er is in R&P een SC die echt super hard gaat...maar alleen op werkdagen van 9 tot 5In het weekend is er amper iets te doen
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
Als een man taalkundig net zo bijdehand is als ik![]()
En een man die beschermend doet zonder dat ie dat echt in de gaten heeft
Was nog een saai antwoord ook van mij!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, ik moest lachen. Ik kijk namelijk in je postgeschiedenis om te kijken welke SC dat is. Zie ik een topic staan, in SEX. Dus ik kijken. Waar word je spontaan opgewonden van?
Ik lees dat topic even hoor:quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, ik moest lachen. Ik kijk namelijk in je postgeschiedenis om te kijken welke SC dat is. Zie ik een topic staan, in SEX. Dus ik kijken. Waar word je spontaan opgewonden van?
[..]
Virginity alert.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef dinosteen het volgende:
Een keer ging een meisje die ik niet kende in de bus met haar kont tegen de voorkant van mijn been aanstaan en ook echt iets van 10 minuten.
Omdat ik niet actief zoek naar jou of andermans posts. Alleen nu keek ik in je posthistorie om die SC op te zoeken en zo zag ik dat topicquote:Op maandag 4 juni 2012 13:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Was nog een saai antwoord ook van mij!Als dat het meest confronterende is dat je van me tegenkomt dan valt me dat nog mee
Er staan veel interessantere topics bijquote:Op maandag 4 juni 2012 13:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik niet actief zoek naar jou of andermans posts. Alleen nu keek ik in je posthistorie om die SC op te zoeken en zo zag ik dat topic
Wil ik dat wel weten? Ik hoef nl niet te weten wat voor exotische voorwerpen jij in je toverdoosje stopt enzoquote:
Gast...quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil ik dat wel weten? Ik hoef nl niet te weten wat voor exotische voorwerpen jij in je toverdoosje stopt enzo
Lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er is in R&P een SC die echt super hard gaat...maar alleen op werkdagen van 9 tot 5In het weekend is er amper iets te doen
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil ik dat wel weten? Ik hoef nl niet te weten wat voor exotische voorwerpen jij in je toverdoosje stopt enzo
Doen we dagelijks hoor, jij niet bij ons dan??quote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben wel bang dat ze nu mijn internetgeschiedenis gaan nakijken ofzo
Ze bedoelt op haar werk neem ik aan. Ik weet niet of ze dat zomaar mogen doenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen we dagelijks hoor, jij niet bij ons dan??
Nee niet bepaald.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen we dagelijks hoor, jij niet bij ons dan??
Achjaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze bedoelt op haar werk neem ik aan. Ik weet niet of ze dat zomaar mogen doen
Barrie is bezweken aan vervelingquote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef bijdehand het volgende:
Verveel je je, Barrie?
Maar goed hoor. En met jou?
Ze had terminale verveling en ze zei er niets over, wat een sterke vrouwquote:
Wie gaat er nou naast jou zitten?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik leef nog! Kwam alleen weer iemand naast me zitten waardoor ik moeilijk kon gaan fokken
Wat een weer
Vrijwillig. Onbegrijpelijk!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naast jou zitten?Deed ze dat vrijwillig of moest dat van de baas?
Getver. Dat snap ik echt nietquote:
Succes!quote:Op maandag 4 juni 2012 07:45 schreef DeJori het volgende:
Deadlineweek... deze doorkomen en dan rustig aan doen
Nice nicequote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Muisraket het volgende:
Ik ben blij!Voor de verandering eens wat van A'dam gezien naast het station en de weg naar mijn school (World Press Photo
). Plus dat we een kei toffe vent hebben voor een statistisch vak, wat het een stuk draaglijker zal maken.
Wel jammer dat we zelf een onderzoek moeten afnemen, dat wordt mensen lastigvallen.
Ja maar...maar... Ik moet ook 4 'oude' mensen aanspreken en ik weet niet hoe leuk wildvreemden het vinden als je (volgens mij vrij uitgebreid) naar hun gezondheid (best persoonlijk onderwerp) gaat vragen. Wat WPP betreft: ik vond het erg indrukwekkend. Maar dat komt ook omdat ik best wel een interesse voor fotografie heb + de meeste foto's nog niet kende. Ik denk dat als je 0,0 interesse hebt in het nieuws (een beetje interesse is al voldoende denk ik), totaal niet van fotografie houdt of alles al gezien hebt (hoewel een foto op je PC/in de krant nogal anders is dan een hele grote versie in het echt zien), het misschien minder boeiend is.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nice niceEn boeiend dat je ze moet lastig vallen, daar zijn ze voor
![]()
Is die tentoonstelling een aanrader?
Kost dat geld?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar...maar... Ik moet ook 4 'oude' mensen aanspreken en ik weet niet hoe leuk wildvreemden het vinden als je (volgens mij vrij uitgebreid) naar hun gezondheid (best persoonlijk onderwerp) gaat vragen. Wat WPP betreft: ik vond het erg indrukwekkend. Maar dat komt ook omdat ik best wel een interesse voor fotografie heb + de meeste foto's nog niet kende. Ik denk dat als je 0,0 interesse hebt in het nieuws (een beetje interesse is al voldoende denk ik), totaal niet van fotografie houdt of alles al gezien hebt (hoewel een foto op je PC/in de krant nogal anders is dan een hele grote versie in het echt zien), het misschien minder boeiend is.
Oke oude bekenden vragen is dan minder, maar er zijn denk ik zat vreemde te vinden die aan zoiets willen meedoen. Bedoel als het niet gefilmd moet worden ofzo?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar...maar... Ik moet ook 4 'oude' mensen aanspreken en ik weet niet hoe leuk wildvreemden het vinden als je (volgens mij vrij uitgebreid) naar hun gezondheid (best persoonlijk onderwerp) gaat vragen. Wat WPP betreft: ik vond het erg indrukwekkend. Maar dat komt ook omdat ik best wel een interesse voor fotografie heb + de meeste foto's nog niet kende. Ik denk dat als je 0,0 interesse hebt in het nieuws (een beetje interesse is al voldoende denk ik), totaal niet van fotografie houdt of alles al gezien hebt (hoewel een foto op je PC/in de krant nogal anders is dan een hele grote versie in het echt zien), het misschien minder boeiend is.
Nu het is nog veilig, je hebt namelijk een vent/vrouw naast je zitten die in kan grijpen. Als je je rijbewijs gehaald hebt, dán wordt het pas onveiligquote:Op maandag 4 juni 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
Attentie; over een half uurtje is het weer onveilig in Den Bosch en omstrekenKijkt u uit voor een Volkswagen Jetta met een grote blauwe L op het dak
Goed punt!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu het is nog veilig, je hebt namelijk een vent/vrouw naast je zitten die in kan grijpen. Als je je rijbewijs gehaald hebt, dán wordt het pas onveilig
Dat kan je gewoon zien omdat er linksboven die posts altijd 'bijdehand' staat.quote:
Daar zal ik nooit blind op vertrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon zien omdat er linksboven die posts altijd 'bijdehand' staat.
Onzin.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit blind op vertrouwenAltijd voor jezelf denken.
Zelfs als dat niet lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zo waar ditquote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu het is nog veilig, je hebt namelijk een vent/vrouw naast je zitten die in kan grijpen. Als je je rijbewijs gehaald hebt, dán wordt het pas onveilig
Daar ben ik niet rechts genoeg voorquote:Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo waar dit
Succes MohMi!
En je weet het he, buitenlanders zijn 1000 punten
Heeft niks met rechts of links te makenquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft niks met rechts of links te maken
Omdat ik rechts ben maar geen buitenlanders dood wil rijden. Net als de rest van de mensen die ik ken.quote:
Doodrijden niet maar een tikje ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik rechts ben maar geen buitenlanders dood wil rijden. Net als de rest van de mensen die ik ken.
World Press Photo? Als je je studentenkaart meeneemt 6 euro. En natuurlijk worden ze niet boos, maar weet niet of iedereen er zin in heeft idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kost dat geld?
En zomaar aanspreken over hun gezondheid is wel erg persoonlijk ja! Denk niet dat mensen boos worden als je zulke dingen vraagt maar of ze willen antwoorden is natuurlijk ook maar de vraag
Das fijn te horen, ik vind je weer een stukje lieverquote:Op maandag 4 juni 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik rechts ben maar geen buitenlanders dood wil rijden. Net als de rest van de mensen die ik ken.
Geintje! Jaja! Je liegt, BB!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doodrijden niet maar een tikje ofzo_!
Oke geintje het liefste wil ik ook niemand aanrijden, maar als een ander kleine mocro's aanrijd kan ik er om lachen.
Moet het ook nog een bepaalde doelgroep zijn?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
World Press Photo? Als je je studentenkaart meeneemt 6 euro. En natuurlijk worden ze niet boos, maar weet niet of iedereen er zin in heeft idd.
Ik denk dat ik sowieso vrienden/kennissen die niet mijn studie doen (die zijn uitgesloten nl.), mijn opa en oma en mijn ouders ga vragen, maar dan mis ik sowieso nog oude mensen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke oude bekenden vragen is dan minder, maar er zijn denk ik zat vreemde te vinden die aan zoiets willen meedoen. Bedoel als het niet gefilmd moet worden ofzo?
Top, bedankt
Valt mee. Ga even vragen of een bepaald persoon daar zin in heeftquote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
World Press Photo? Als je je studentenkaart meeneemt 6 euro. En natuurlijk worden ze niet boos, maar weet niet of iedereen er zin in heeft idd.
Ja, 3 verschillende, weet ze niet uit mijn hoofd, weet alleen dat de eerste 0-20 is, dus dat is vrij makkelijk te regelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet het ook nog een bepaalde doelgroep zijn?
Nee ik begin serieus lichtelijke angst daarvoor te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das fijn te horen, ik vind je weer een stukje liever
[..]
Geintje! Jaja! Je liegt, BB!![]()
Nja, het is een beetje vervelend aan het worden dat je overal op fok leest dat rechtse mensen het lieft alle buitenlanders dood willen hebben ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Das fijn te horen, ik vind je weer een stukje liever
Overal op fok? Ik hoor het zelfs van mensen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is een beetje vervelend aan het worden dat je overal op fok leest dat rechtse mensen het lieft alle buitenlanders dood willen hebben ofzo.
Gejank van links op rechts is kut, maar gejank van rechts op links evenzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is een beetje vervelend aan het worden dat je overal op fok leest dat rechtse mensen het lieft alle buitenlanders dood willen hebben ofzo.
De andere kant lijkt me meestal wel waarheid; mensen die buitenlanders dood willen, hebben vaak een rechtse politieke voorkeur. En daar ging het net ook overquote:Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Overal op fok? Ik hoor het zelfs van mensen.
Een groepmail versturen naar de rest van je school, op je studie na?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik sowieso vrienden/kennissen die niet mijn studie doen (die zijn uitgesloten nl.), mijn opa en oma en mijn ouders ga vragen, maar dan mis ik sowieso nog oude mensen.
Jup. Maar als mensen dingen zeggen die niet bepaald waar zijn mogen ze gerust even de waarheid horen. Snap trouwens niet waarom je 'rechts op links' erbij haalt aangezien dat hier nu niet gebeurt.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gejank van links op rechts is kut, maar gejank van rechts op links evenzo.
Klaar ende basta.
Ken maar 2 mensen op school die niet mijn studie doen en die ken ik echt nauwelijks.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een groepmail versturen naar de rest van je school, op je studie na?
De grootste massamoordenaars in de geschiedenis hebben meer linkse trekjes dan rechtse trekjes, schatquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
De andere kant lijkt me meestal wel waarheid; mensen die buitenlanders dood willen, hebben vaak een rechtse politieke voorkeur. En daar ging het net ook over
Natuurlijk mogen mensen de waarheid horen, maar dat werkt beide kanten op.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Maar als mensen dingen zeggen die niet bepaald waar zijn mogen ze gerust even de waarheid horen. Snap trouwens niet waarom je 'rechts op links' erbij haalt aangezien dat hier nu niet gebeurt.
Ik heb het over racistische moorden. schatquote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De grootste massamoordenaars in de geschiedenis hebben meer linkse trekjes dan rechtse trekjes, schat
1. dat was hier niet nodig.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen mensen de waarheid horen, maar dat werkt beide kanten op.
@Rechts op links erbij halen:
1. Voor de volledigheid
2. Omdat ik eerlijk gezegd jou best vaak links hoor bashen
Maar dat boeit toch niet? Of moet je ze perse kennen?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ken maar 2 mensen op school die niet mijn studie doen en die ken ik echt nauwelijks.Weet hun naam, studie, waar ze ongeveer in het land wonen en hun muzieksmaak.
(En hun dansmoves
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Het is toch een forum, waar mensen oa kunnen discussiëren?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
Zullen we even onthouden dat wat de aard van de moorden ook zijn mogen en wat de politieke voorkeur van die personen ook was, er vrijwel altijd was van extreme denkbeelden?
Dank.
Groetjes,
Meisje uit het midden
Ah, mensen als Hitler?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb het over racistische moorden. schat
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Als dat tussen bdh en mr geen goedmaakseks gaat worden, dan weet ik het niet meer.Er is toch niks goed te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
1e: Pardon? Beide zaken en beide kanten belichten is best belangrijk als je een beeld wilt vormen over iets wat ergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. dat was hier niet nodig.
2. dan moet je dat op dat moment zelf zeggen. Mits ik lieg.
Natuurlijk mag je discussiëren, maar dit was meer met vingers wijzen imho.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is toch een forum, waar mensen oa kunnen discussiëren?
Dat ontkennen we hier toch niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef Muisraket het volgende:
Zullen we even onthouden dat wat de aard van de moorden ook zijn mogen en wat de politieke voorkeur van die personen ook was, er vrijwel altijd was van extreme denkbeelden?
Dank.
Groetjes,
Meisje uit het midden
Ik voel mij ook superieur jegens de rest van de mensheidquote:Op maandag 4 juni 2012 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, mensen als Hitler?
Racisten zijn vaak extreem-rechts, dat is hetzelfde als extreem-links maar dan met de rassenleer er in verweven, een superioriteitsgevoel tegenover andere 'mensenrassen'. Maar vaak zijn ze erg socialistisch naar de eigen groep.
Nee hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je discussiëren, maar dit was meer met vingers wijzen imho.
1. Ja, maar daar ging het hier niet om.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1e: Pardon? Beide zaken en beide kanten belichten is best belangrijk als je een beeld wilt vormen over iets wat ergens op gebaseerd is.
2e: hoezo dat? Dat zul je nooit met me eens zijn.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ontkennen we hier toch niet?
Mensen die anderen vermoorden om hun denkbeelden/huidskleur zijn altijd extreem. We hebben het hier over hun overige denkbeelden en verschillende stereotypes
Maar dat komt niet door jouw superieure, blanke huid maar omdat je Moh-fucking-Mi bentquote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik voel mij ook superieur jegens de rest van de mensheid
Feitquote:Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door jouw superieure, blanke huid maar omdat je Moh-fucking-Mi bent
MohMi en ik veronderstellen die kennis als bekend, daarom beginnen we daar niet over. Dat laatste hoeft niet altijd, maar vaak is dat wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jullie het ontkennen, maar jullie laten het wel buiten beschouwing. En ik vind het in ieder geval een stuk relevanter. En overige denkbeelden? Denkbeelden van (politieke) massamoordenaars zijn vaak onlosmakelijk verbonden met extremisme, me dunkt.
1: I quit.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ja, maar daar ging het hier niet om.
2. Als ik sta te liegen of ik denk dingen verkeerd, kan je me er op wijzen en dan sta ik er best voor open hoor. Waarom denk je dat ik het niet met je eens ben?
En ga nu je geitenwollensokken aandoen, linksmens.quote:
Ik denk niet per se feller en extremer, ik heb gewoon een duidelijke mening die ik verkondig. Als het later blijkt dat ik niet gelijk had, bv onjuiste feiten, dan stel ik mijn mening bij. Maar vaak komen mensen niet met feiten maar met meningen, en daar laat ik me vaak niet door overtuigen. Tevens:quote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
2: Jij denkt veel 'feller' en extremer dan ik. Wat helemaal prima is. Ik kan dat voor jou echt niet veranderen. Tevens ben jij veel rechtser dan ik, wat ik ook niet kan veranderen. Soms omdat ik te weinig weet over het desbetreffende onderwerp, soms omdat jij er (imho) minder van weet (alhoewel dat uitzonderingen zijn), en soms omdat we er allebei geen experts in zijn.
quote:1: I quit.
Gast, jij denkt écht veel feller dan ik, dat is niet erg, maar dat is wel echt een feit. Ik denk veel milder over veel dingen, maar dat betekent niet dat ik er geen duidelijke mening over heb of mijn bek niet opentrek. Soms heb ik geen duidelijke mening, maar soms wél, alleen is die dan wat milder of genuanceerder. En ik ben van mening dat jij dingen soms wel erg snel als mening afdoet, maar goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet per se feller en extremer, ik heb gewoon een duidelijke mening die ik verkondig. Als het later blijkt dat ik niet gelijk had, bv onjuiste feiten, dan stel ik mijn mening bij. Maar vaak komen mensen niet met feiten maar met meningen, en daar laat ik me vaak niet door overtuigen. Tevens:
[..]
quote:1: I quit.
Weet ik tochquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Muisraket het volgende:
Hell, tijdens Engelsdiscussies trok ik letterlijk elke keer de halve tijd mijn bek open.
Achteraf een beetje beschamend.
Nee, want daar was jij niet bij.quote:
Wat heb jij voor drugs?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
Wtf ik heb het gevoel alsof ik kantel/om ga vallen, maar niet als in flauwvallen, maar echt puur omdat alles op een hellend vlak lijkt te staan.![]()
WTF?!
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is ook enigszins vrouw eigen, heb ik gemerkt. Mannen zijn vaker wat 'uitgesprokener' in hun mening.
Maar dat heb je wel gezegdquote:
Als ik het eens wist.quote:
Vast, maar ik schijn alles te overdrijven.quote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vast, maar ik schijn alles te overdrijven.
(Nee ik ben niet chaggo)
Wie zegt dat niet, dat is een betere vraag.quote:
Maar serieus. Wtfquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik het eens wist.
En dat laatste is serieus zo, dat valt me echt op. Nu ken ik ook wel iets meer mannen die geïnteresseerd zijn in politiek of daar echt (vaak) uitspraken over gedaan hebben, maar ik ken eigenlijk maar 1 à 2 jongens/mannen waarvan ik zou zeggen dat ze niet behoorlijk rechts, behoorlijk links of gewoon een enorm vreemde mengvorm (1 persoon, dat valt echt niet uit te leggen) zijn. Bij vrouwen die ik ken het precies andersom.
Hm ik heb dat nooit gezegd en ben daar ook nooit vanuit gegaan hoor!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wie zegt dat niet, dat is een betere vraag.Als ik ook echt overdrijf vind ik het terecht als mensen er iets van zeggen, maar als men er ALTIJD of in ieder geval heel vaak vanuit ga dat ik dat doe, terwijl het (voor mijn gevoel) niet zo is, vind ik dat nogal asociaal eerlijk gezegd. Maar ik ga ophouden met mensen afzeiken nu.
Het is juni! En mijn broertje zit gvd op Mallorca.quote:
Daar is het weer vast beter ja. God je broertje chillt hem hard daar zekerquote:Op maandag 4 juni 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is juni! En mijn broertje zit gvd op Mallorca.Wel voor stage, maar goed.
Oh alleen dan.. Nja ik zit daar toch fulltime het nieuws te bekijken en te mailen dus fok kan er ook wel bij. Tijd uitzitten ditdat.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef DeJori het volgende:
Wat een leuk terugleestopic
By the way, Barrie, je werkgever mag alleen je internetgeschiedenis terug kijken als er een gegrond vermoeden bestaat van onreglementair internetgebruik
Goed hoor, alleen omdat we een benchmarkonderzoek doen hebben we gegevens nodig van álle groepen en dat loopt niet altijd even lekker...quote:Op maandag 4 juni 2012 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh alleen dan.. Nja ik zit daar toch fulltime het nieuws te bekijken en te mailen dus fok kan er ook wel bij. Tijd uitzitten ditdat.![]()
Hoe gaat het met de deadlines?
Hoe komt het dat het niet zo lekker loopt? Willen ze de gegevens niet verstrekken of is het moeilijk om te verzamelen?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen omdat we een benchmarkonderzoek doen hebben we gegevens nodig van álle groepen en dat loopt niet altijd even lekker...
Verkeerde formats, incomplete informatie etc. Samenwerken is kutquote:Op maandag 4 juni 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het niet zo lekker loopt? Willen ze de gegevens niet verstrekken of is het moeilijk om te verzamelen?
Ook klasgenoten die weer eens niet meewerken?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Verkeerde formats, incomplete informatie etc. Samenwerken is kut
Jup.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook klasgenoten die weer eens niet meewerken?
Echt slecht.. Wel kut, hopelijk krijg je het allemaal op tijd afquote:
Lukt denk ik wel, en het zal ook wel een voldoende zijn. Ik maak me meer zorgen over het presenteren van de resultaten in het verpleeghuisquote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt slecht.. Wel kut, hopelijk krijg je het allemaal op tijd af
Heb je moeite met presenteren?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lukt denk ik wel, en het zal ook wel een voldoende zijn. Ik maak me meer zorgen over het presenteren van de resultaten in het verpleeghuis
Nee, maar als we niet alle resultaten hebben gaat de kwaliteit van het onderzoek achteruit. Voor het cijfer zal dat niet veel uitmaken omdat de leraren weten dat het niet aan onze werkgroep ligt. In het verpleeghuis vind ik het zelf vervelend omdat ik graag een goed resultaat afleverquote:
Hopelijk doen ze daar dan niet al te lastig. Zou jammer als het daardoor lager uit gaat vallen o.i.d. Zeker omdat je zelf graag nog beter resultaat had willen leveren. En wie weet zijn ze al ''blij'' met alle info die ze aangeleverd krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, maar als we niet alle resultaten hebben gaat de kwaliteit van het onderzoek achteruit. Voor het cijfer zal dat niet veel uitmaken omdat de leraren weten dat het niet aan onze werkgroep ligt. In het verpleeghuis vind ik het zelf vervelend omdat ik graag een goed resultaat aflever
Jij scheurt wel vaak uit je kleding ofniet?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ik net even mijn zieke spieren flexen zo voor de spiegel, nou ben ik uit mijn overhemd gescheurd, jeweetzelluuuuuufff.![]()
Dat krijg je als je ze niet op de breedtegroei koopt.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij scheurt wel vaak uit je kleding ofniet?
Nicequote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Je armen worden te groot voor je overhemden?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ze niet op de breedtegroei koopt.
Nee, armen zitten prima. Ik ademde net stevig in en toen vlogen er wat knoopjes af.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je armen worden te groot voor je overhemden?_!
Ja je bent in die drie jaar een grote jongen gewordenquote:Op maandag 4 juni 2012 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, armen zitten prima. Ik ademde net stevig in en toen vlogen er wat knoopjes af.![]()
![]()
![]()
gelukkig een oud overhemd wat ik ook al echt heel lang heb dus het boeit geen fuck en het is ook niet zo raar, dat ding zat fatsoenlijk toen ik 18 was.
quote:
Daar weet jij alles van of niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja je bent in die drie jaar een grote jongen geworden
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Je bent Oranje!!Hoe kan ik ook oranje worden?
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Ga jij nu ook al zo beginnen?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef MohMi het volgende:
Je bent Oranje!!Hoe kan ik ook oranje worden?
mr was toch een Duitslandfangirl, wie weet kan je haar overhalen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al zo beginnen?
Is er hier dan geen steun voor Die Mannschaft?
Jaaa!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
En is het gelukt?? *test test want ik ben tenslotte tester*
quote:
quote:
Weet niet wat jullie in je vrije tijd doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoevaak denk je dat ik haar zie/spreek.
Je moet gewoon een keer je zwans uit je gulp gooien en heel achteloos naast d'r gaan staan. Haar reactie daarop zal jullie gehele verdere vorm van omvang bepalen terwijl je daar niet één woord aan vuil hebt hoeven maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoevaak denk je dat ik haar zie/spreek.
Best een actie voor KK eigenlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer je zwans uit je gulp gooien en heel achteloos naast d'r gaan staan. Haar reactie daarop zal jullie gehele verdere vorm van omvang bepalen terwijl je daar niet één woord aan vuil hebt hoeven maken.
Ik zou een geweldige kerel zijn geweest
Eindelijk een medestander. Leg eens aan onze vrienden uit dat Duitsland veel mooier is dan Nederlandquote:
Ligt eraan, Duitsland is in sommige opzichten ook echt minder dan Nederland. Maar bovenal heb ik gewoon helemaal niets met voetbal.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. Leg eens aan onze vrienden uit dat Duitsland veel mooier is dan Nederland
Jij doet me zo vaak denken aan Brian van Family guy!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. Leg eens aan onze vrienden uit dat Duitsland veel mooier is dan Nederland
Ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten...quote:Op maandag 4 juni 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij doet me zo vaak denken aan Brian van Family guy!
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten...
quote:
Was niet serieus. Geen idee hoe hij in de serie is maar google zegt dat het een joekel is dus of het positief is..quote:
Brian is zeker geniaal, alleen de reden dat ik soms aan DJ denk, is omdat Brian zich te allen tijde afzet tegen alles waar de massa op dat moment aan meedoet, soms zelfs los van wat datgene dan ook moge zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was niet serieus. Geen idee hoe hij in de serie is maar google zegt dat het een joekel is dus of het positief is..
Oh.. Normaal is het niet iets slechts nee, maar nu is hij een landverrader.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Brian is zeker geniaal, alleen de reden dat ik soms aan DJ denk, is omdat Brian zich te allen tijde afzet tegen alles waar de massa op dat moment aan meedoet, soms zelfs los van wat datgene dan ook moge zijn![]()
Ik vind het zelf over het algemeen een mooie eigenschap, en dat meen ik serieus
Vandaar ook dat bewuste zinnetje in mijn post erbijquote:Op maandag 4 juni 2012 22:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh.. Normaal is het niet iets slechts nee, maar nu is hij een landverrader.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaar ook dat bewuste zinnetje in mijn post erbij
Dat zou tofjes zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
Wel gezellig met dat oranje overal!We zouden ook oranje pompons moeten hebben bij die smiley!!
Nu klink ik als een hipsterquote:Op maandag 4 juni 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Brian is zeker geniaal, alleen de reden dat ik soms aan DJ denk, is omdat Brian zich te allen tijde afzet tegen alles waar de massa op dat moment aan meedoet, soms zelfs los van wat datgene dan ook moge zijn![]()
Ik vind het zelf over het algemeen een mooie eigenschap, en dat meen ik serieus
Hoewel het zo zeker niet bedoelt is...kan ik het niet ontkennen als je het zo steltquote:
Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:51 schreef MohMi het volgende:
Ik ben wel hipster, ik vind Skrillex leuk omdat de massa hem verschrikkelijk vind
Nee, ik vind de cd van Skrillex leuk, en geniet van de reacties die het om me heen losmaaktquote:
Ik vind zijn muziek leuk, en meer dan dat komt er niet bij kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik vind skrillex technisch niet zo goed en qua originaliteit
Klopt, in dat opzicht vind ik de sfeer rond skrillex' muziek niet vet en ook niet mooi, dus ik heb alle reden om hem niet tof te vinden. verder ga ik niet lopen janken dat hij slecht is enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 23:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek leuk, en meer dan dat komt er niet bij kijkenAls ik graag technisch gecompliceerde muziek wil luisteren, zet ik progrock op bijv. IEdere muziek heeft bij mij zijn eigen gelegenheid:)
Vermoedelijk zie ik hem op Werchter oiv pillen (klinkt die-hard maar is in werkelijk maar een halfje ofzo, hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 23:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Klopt, in dat opzicht vind ik de sfeer rond skrillex' muziek niet vet en ook niet mooi, dus ik heb alle reden om hem niet tof te vinden. verder ga ik niet lopen janken dat hij slecht is enzo
Van mij part pak je er 2quote:Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vermoedelijk zie ik hem op Werchter oiv pillen (klinkt die-hard maar is in werkelijk maar een halfje ofzo, hoor), daar ben ik dus echt wel benieuwd naar, zeker in die tent met verlichting en alles
Ik zou best willen, zeker aangezien het lang geleden is en ik het allergelukkigst ben op festivals, maar ben bang dat ik er het halve festival door misquote:Op maandag 4 juni 2012 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Van mij part pak je er 2
Ik wil ook wel eens een keertje op xtc naar een dubstep feestje, maar dan wel dubstep van de oude garde, dus niet de mainstream maar de echte echte dubstep
Betere sfeer e.d.
Met de juiste mensen gaan?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zou best willen, zeker aangezien het lang geleden is en ik het allergelukkigst ben op festivals, maar ben bang dat ik er het halve festival door mis![]()
![]()
Wil opzich ook echt nog wel naar een vet feest ergens onder invloed van pillen, maar ben helemaaaaal niet thuis in dat soort muziek dus weet niet wat ik moet zoeken.
Ik vind dat je je heel netjes hebt ingehoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef DeJori het volgende:
Even een speciale noot over dubstep:
Hoewel ik bijvoorbeeld hardcore geen mooie muziek vind, is dit een kwestie van smaak die dus niet betwist kan worden.
Ik denk dat we het wel eens kunnen worden over twee dingen: Muziek bestaat uit een opvolging van tonen in een ritme die samen een melodielijn vormen.
Het gebruiken van dit geluid:
met op willekeurige momenten een erg lage bas is geen muziek.
Hardcore geen mooie muziek?quote:Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef DeJori het volgende:
Even een speciale noot over dubstep:
Hoewel ik bijvoorbeeld hardcore geen mooie muziek vind, is dit een kwestie van smaak die dus niet betwist kan worden.
Ik denk dat we het wel eens kunnen worden over twee dingen: Muziek bestaat uit een opvolging van tonen in een ritme die samen een melodielijn vormen.
Het gebruiken van dit geluid:
met op willekeurige momenten een erg lage bas is geen muziek.
Ik vínd hardcore geen mooie muziek. Dan kun je nog 100 filmpjes posten maar dat verandert mijn mening niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hardcore geen mooie muziek?
Dat is heeeeeeeel kortzichtig denken mijn vriend..
Niet alles is boem boem boem,
Ik wil je mening niet veranderen, ik vind dubstep ook geen mooie muziek, maar er zitte wel mooie tussen. Hoe denk je dat ik begon met die muziek? ik vond 1 nummer mooi voor de melodie, toen begon ik de kick interessanter te vinden, nu moet het echt voor de kick zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vínd hardcore geen mooie muziek. Dan kun je nog 100 filmpjes posten maar dat verandert mijn mening niet.
Soms zit er wel een leuke melodielijn in maar dan verpest de baslijn het voor me. Aangezien die baslijn inherent is aan hardcore vind ik dus geen enkel hardcore nummer mooi. Fijn he, discussies over smaak? Kom je nergens mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik wil je mening niet veranderen, ik vind dubstep ook geen mooie muziek, maar er zitte wel mooie tussen. Hoe denk je dat ik begon met die muziek? ik vond 1 nummer mooi voor de melodie, toen begon ik de kick interessanter te vinden, nu moet het echt voor de kick zijn.
Kunnen we het niet gewoon allemaal geluid noemen ipv muziek? Klopt het altijdquote:Op maandag 4 juni 2012 23:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik wil je mening niet veranderen, ik vind dubstep ook geen mooie muziek, maar er zitte wel mooie tussen. Hoe denk je dat ik begon met die muziek? ik vond 1 nummer mooi voor de melodie, toen begon ik de kick interessanter te vinden, nu moet het echt voor de kick zijn.
Ja ik vind het meer een kwestie van wennen, eerst is die bassline belachelijk kut, zodra je er mee leert leven is het heel lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Soms zit er wel een leuke melodielijn in maar dan verpest de baslijn het voor me. Aangezien die baslijn inherent is aan hardcore vind ik dus geen enkel hardcore nummer mooi. Fijn he, discussies over smaak? Kom je nergens mee.
Sfeer = meningquote:Op maandag 4 juni 2012 23:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maargoed elke hardcore liefhebber wil andere mensen hardcore maken, ik heb de sfeer bij meerdere stijlen meegemaakt, en bij hardcore is de sfeer gewoon een van de beste. Dat is geen persoonlijke mening, dat is een feit. zodra je daar verliefd op bent, heb je een veel beter leven.
Ik heb een persoonlijke sfeerdetectorquote:Op maandag 4 juni 2012 23:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sfeer = mening
Tenzij je binnenkort met meetapparatuur komt om de sfeer van een ruimte op een schaal van 1-100 te zetten.
Dankje schat, vergeet niet, hardcore is mooi.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:23 schreef DeJori het volgende:
Goed, ik moet morgen naar school dus ik ga deze zeer nuttige discussie verlaten. Veel plezier met het verneuken van je trommelvliezen, TM.
Nee maar een wekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 23:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Alsof jij een leven hebt buiten de cyberwalls van FOK!
Jep en op mijn mobiel wel drie keer voordat ik kon postenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:23 schreef DeJori het volgende:
Moggel.
Moeten jullie ook eerst cookies accepteren voordat je fok opent?
We hebben wel een keer met een paar man zo'n plastic beker om onze lul gedaan en daarna die plastic beker door je gulp naar buiten hangen. Echt heel naar, zie je 'm een beetje wazig in die beslagen beker liggen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer je zwans uit je gulp gooien en heel achteloos naast d'r gaan staan. Haar reactie daarop zal jullie gehele verdere vorm van omvang bepalen terwijl je daar niet één woord aan vuil hebt hoeven maken.
Ik zou een geweldige kerel zijn geweest
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We hebben wel een keer met een paar man zo'n plastic beker om onze lul gedaan en daarna die plastic beker door je gulp naar buiten hangen. Echt heel naar, zie je 'm een beetje wazig in die beslagen beker liggen.
Pics jwzquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We hebben wel een keer met een paar man zo'n plastic beker om onze lul gedaan en daarna die plastic beker door je gulp naar buiten hangen. Echt heel naar, zie je 'm een beetje wazig in die beslagen beker liggen.
But IIIIIIII don't feel like dancing when the old Joanna plays!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er ligt geen werk meerGodverdomme wat een saaiheid
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, ik woon al een tijdje in Den Bosch, maar het ruikt rondom de onderwijsboulevard en het centrum altijd vreemd. Hoe kan dit
Tevens zou het inmiddels minder moeten zijn, ik ben verhuisd.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg hee, ik woon al een tijdje in Den Bosch, maar het ruikt rondom de onderwijsboulevard en het centrum altijd vreemd. Hoe kan dit
XD XD!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tevens zou het inmiddels minder moeten zijn, ik ben verhuisd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
XD XD!
Nee even serieus, valt me echt op
Bij de Brabanthallen ligt een slachthuisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oja, duuuuh xD En een hondenbrokken fabriek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Brabanthallen ligt een slachthuis
Nee da's Boschveld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oja, duuuuh xD En een hondenbrokken fabriek.
Gaan we nu trouwen en kindjes maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Een mede-iksdeejer!!!
HELD!!! Eindelijk een medestander in het gebruik van xD!
Oh en ik heb verder echt geen idee wat betreft je vraag![]()
Alleen als jij thuis blijft bij die pokkejong, het huis schoon houdt en ik 40u kan blijven werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
We wonen in een stinkstad
[..]
Gaan we nu trouwen en kindjes maken?
Dat zijn al die docenten daarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef bijdehand het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/56431
En dat dan van een van de tofste concerten ooit
Jammer ditquote:
Was eerst sceptisch, maar OMG.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:59 schreef bijdehand het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/56431
En dat dan van een van de tofste concerten ooit
Wij hebben dat concert ooit moeten zingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was eerst sceptisch, maar OMG.
* Muisraket ontroerd
* Muisraket Pinkt traantje weg
AWESOME!
Weet ik, echt gaaf.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij hebben dat concert ooit moeten zingen
Zo rol ikquote:
Heb vannacht geen oog dichtgedaan, was gister kei beroerd en misselijk, vanochtend koppijnquote:
Awh beterschapquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb vannacht geen oog dichtgedaan, was gister kei beroerd en misselijk, vanochtend koppijn
Met die 30 jarige?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon goede nachtrust en ik ben weer de baas die ik altijd al ben geweest![]()
Morgen studiedaten
Kletsenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Da's ook saai. Niet eens leren ofzo
Liever gewoon die l weg...quote:
Nee. Ik troll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |