Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nee, muis boven de link en de URL staat er alquote:
Jawelquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een team zonder Serero terwijl je Zuid-Afrikanen erin hebt kan niet
Ik kom er aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Toef, Poker, GZ???????????????????? GAAN WE NOGGG
Met het WK had hij een zieke IFquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, Tshabala speelt ziek chill. Verder ook mooi team
Wat gebeurt er als je Serero op LCM zet ipv die 70-rated CM?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
JawelNu heb ik maar een dode link
en kan ik TOTY Burke nog RW zetten
Thnx zat echt te kutten om zoveel mogelijk links te krijgen, is me aardig geluktquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, Tshabala speelt ziek chill. Verder ook mooi team
Serero naar CAM wordt vet duur maar het kan welquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je Serero op LCM zet ipv die 70-rated CM?
Die had toch 90 pace en 82 shooting ofzo? Volgens mij was hij de duurste silver IF in FUT10, toen had je ook UP Beckford met zieke stats, UP Jones en nog heel veel andere goede.quote:
Ja!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
IF Sirigu op goal, beter dan Buffon!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het vooralsnog geworden, bedankt allemaalHeb nu alsnog 60k te besteden omdat het allemaal eigenlijk niets heeft gekost ten opzichte van wat ik hierdoor verkocht heb, maar even nadenken of ik dan nog Thiago Silva koop en anders sparen voor IF Robinho (die is geblesseerd en speelt straks op de plek van Giovinco
)
Haphaphapquote:Op zondag 3 juni 2012 20:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je praat er zelf ook vaak genoeg over
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel cornersquote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Ogbonna in FIFA eigenlijk fijner dan Thiago Silva..en daar heb ik zelfs de IF van gehad. Lengte en kracht zijn zo belangrijk voor een CB en dat lichaam van Silva is gewoon niet echt gebouwd voor een FUT CB
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toequote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel corners
[..]
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Chiellini is met afstand de beste verdediger in de Serie A imo. Zijn TOTY vind ik de beste verdediger uit het spel en zijn NIF is eigenlijk gewoon de beste NIFquote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel corners
[..]
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Vandermarretje?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toeHeb hem ook als GK in mijn serie A team
Okequote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toeHeb hem ook als GK in mijn serie A team
Hij is ook duurder ineensquote:Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeReacties zijn wel goed idd, staan er alleen niet echt veul te koop
Oki, ja ik heb niet heel veel ervaring met veel andere verdedigers met FUT, maar dan zal ik die 2 nog maar even met rust latenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chiellini is met afstand de beste verdediger in de Serie A imo. Zijn TOTY vind ik de beste verdediger uit het spel en zijn NIF is eigenlijk gewoon de beste NIF
Ja maar 350 ofzoquote:
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er meequote:Op zondag 3 juni 2012 21:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij had ik nu met mijn 1,5 miljoen coins wel een leuk teampje kunnen bouwen...
Ja dat sowieso, maar het is altijd leuk om het af te vragenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er mee
Jij bent ervan overtuigt dat handicap niét bestaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er mee
Soms als het totaal niet loopt ga ik er wel weer in geloven, maar het is gewoon bullshit joh. Er is lag, er is momentum, maar handicap is onzin en gewoon een smoes. Het mentale effect van geloven in die handicap versterkt het ook alleen maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent ervan overtuigt dat handicap niét bestaat?
Het is wel bullshit dat Silver spelers het zonder moeite kunnen opnemen tegen Gold teams. Waar zit het verschil dan in tussen Gold- Silver en Bronze ? Als ingame stats van een speler lager zijn maar diegene alsnog een betere speler uit weet te spelen, dan klopt er toch niet iets?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms als het totaal niet loopt ga ik er wel weer in geloven, maar het is gewoon bullshit joh. Er is lag, er is momentum, maar handicap is onzin en gewoon een smoes. Het mentale effect van geloven in die handicap versterkt het ook alleen maar.
Foto en hoeveel coins is dat ongeveer?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
@coinskoper vorige topic
Ik wil nog steeds m'n zilveren team wegdoen, dus als je geinteresseerd bent moet je het maar zeggen
Dat wijt ik meer aan matige programmering. Pace en kracht..als je dat hebt dan ben je gewoon al een heel eind, zeker icm een verdedigende opstelling. Als je dan met je gouden team een ploeg met silvers tegen komt die aan die eisen voldoet en de andere speler is van een vergelijkbaar niveau (of zelfs minder) dan heb je het vaak gewoon ontzettend lastig.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is wel bullshit dat Silver spelers het zonder moeite kunnen opnemen tegen Gold teams. Waar zit het verschil dan in tussen Gold- Silver en Bronze ? Als ingame stats van een speler lager zijn maar diegene alsnog een betere speler uit weet te spelen, dan klopt er toch niet iets?
ik merk wel bij zilver/brons/goud mix teams dat de silvers en vooral bronzes tekort komen ten opzichte van de gouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wijt ik meer aan matige programmering. Pace en kracht..als je dat hebt dan ben je gewoon al een heel eind, zeker icm een verdedigende opstelling. Als je dan met je gouden team een ploeg met silvers tegen komt die aan die eisen voldoet en de andere speler is van een vergelijkbaar niveau (of zelfs minder) dan heb je het vaak gewoon ontzettend lastig.
Ja, maar jij bent zo goed hequote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Ik heb vandaag met mijn MLS hybrid zilver 6-1 van een gouden serie A team gewonnen
Thanks, ik maag graag dit soort bevestiging van mijn kwaliteiten horenquote:
Is ook goed voor mijn ego, want ik won een keer van jequote:Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thanks, ik maag graag dit soort bevestiging van mijn kwaliteiten horen
Koefquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is ook goed voor mijn ego, want ik won een keer van je
Ik breek jouw vinger en bied vervolgens excuses aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:20 schreef zerokil het volgende:
Mertens: 'Ik bied mijn excuses aan voor wat ik Cahill heb aangedaan'
En nee hier wil geen nieuwe discussie mee starten.
Dat is het minste wat je dan kan doen ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik breek jouw vinger en bied vervolgens excuses aan.
Mission impossible voor mijquote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zal wel eerder de 1000 goals halen dan de Kandji van Toefjes lijkt me
Wat aardig.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik breek jouw vinger en bied vervolgens excuses aan.
Was ook maar een keertje volgens mij, jij had toen Ronaldo, scheelde ook net veel denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]ik eis een rematch
Ik heb naar mijn weten alleen maar tegen
Rijst, Geluidssysteem, Crook, Kamikazie en stijn gespeeld.
Stijn was in het begin en verloor ik vrij kansloos omdat ik voor het eerst online speelde
Rijst of won ik met 2 a 3 goals verschil of verloor ik met 1 goal.
Geluidssysteem is denk ik de beste waar tegen ik heb gespeeld
kamikazie en crook zijn zelfde niveau.
Ja natuurlijk, per ongeluk met een hamer erop geramd, kan gebeuren toch? Was totaal geen opzet, ik probeerde dan ook niet zijn vinger ermee te breken.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat aardig.
Wel zonder opzet gedaan hè, die vinger dan
Tsja, dat gebeurd wel eens in het heetst van de strijd, zoals Driesje het noemt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, per ongeluk met een hamer erop geramd, kan gebeuren toch? Was totaal geen opzet, ik probeerde dan ook niet zijn vinger ermee te breken.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die zal wel eerder de 1000 goals halen dan de Kandji van Toefjes lijkt me
Kan gebeuren ja, was helemaal niet de bedoelingquote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, per ongeluk met een hamer erop geramd, kan gebeuren toch? Was totaal geen opzet, ik probeerde dan ook niet zijn vinger ermee te breken.
ja sorry Toef maar no one beats the Koef.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mission impossible voor mijEcht kut als je iets goed doet en er iemand opstaat die het dan net weer beter wilt doen dan jezelf
Ik wil wel eens een potje tegen jequote:Op zondag 3 juni 2012 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Geluidssysteem is hier al een tijdje niet meer geweest. Ik weet zelf niet hoe goed ik ben omdat ik nooit tegen iemand hier heb gespeeld. Ik ben sowieso wel stukken beter geworden vind ik zelf.
Ik heb twee zilver en twee goud, geen brons dus!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 Friezen tegen elkaar lijkt me wel leuk, ik moet dan wel bedenken welk team ik ga gebruiken
Nee, bijna elke keer zit mijn broer achter de Xboxquote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
Ik kwam online en toen was je net een minuut weg.
@DarkSonic ik wil ook wel eens tegen je, maar je ontwijkt me
Potje? Volgens mij heb ik ons laatste duel verloren en ik zin op wraakquote:Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef Thorb het volgende:
Ik kwam online en toen was je net een minuut weg.
@DarkSonic ik wil ook wel eens tegen je, maar je ontwijkt me
Is goed, je ging er wel erg hard af inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Potje? Volgens mij heb ik ons laatste duel verloren en ik zin op wraak
We doen niet aan vriendschappelijke potjes hier.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie op PS3 gewoon potje vriendschappelijk?
Je moet sowieso die RB van Lokeren hebben met 99 shot power, 99 FK acc. etc. of is hij geen 350c? Die 45 defending op zijn kaart klopt ook niet trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
die vriend van marcie heeft me op een idee gebracht
Wel ironisch dat marcie het zelf dom vondquote:Op zondag 3 juni 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van marcie? Hoezo?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik laatst ook, toen bleek iemand geblesseerd te zijn en ineens hadden mijn spelers minder fitnessquote:Op zondag 3 juni 2012 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm. Ik kreeg net een rode kaart in een wedstrijd en volgens mij raakte er ook iemand geblesseerd.... Maar als ik bij squad kijk is er niemand geschorst or geblesseerd maar als ik een wedstrijd wil spelen dan krijg ik een FUT error....
Is hij goed ja? Aantrekkelijke stats iigquote:
Past niet echt in mijn team qua chemquote:Op zondag 3 juni 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet sowieso die RB van Lokeren hebben met 99 shot power, 99 FK acc. etc. of is hij geen 350c? Die 45 defending op zijn kaart klopt ook niet trouwens.
Hij is zelf ook gewoon dom.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wel ironisch dat marcie het zelf dom vond
Ik ga het ook maar eens doen haha.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee maar vond het een baas toen hij nog in Engeland speeldequote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Is hij goed ja? Aantrekkelijke stats iig
[..]
Past niet echt in mijn team qua chem
[..]
Hij is zelf ook gewoon dom.
Bertrand, Chelsea stylequote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar eens doen haha.
Ik zoek op opstelling en BPL maar ik vind geen goede LW..
in de BPL zijn geen goede LW's <400cquote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kuytquote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de BPL zijn geen goede LW's <400c
random shit, in futhead is ie alleen silver, met 18 shootingquote:Op zondag 3 juni 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet sowieso die RB van Lokeren hebben met 99 shot power, 99 FK acc. etc. of is hij geen 350c? Die 45 defending op zijn kaart klopt ook niet trouwens.
Die silver is nergens te bekennen, volgens mij is hij ook zo'n 0 weight speler die maar een week uit was (net als de silver Nemeth) Zijn stats op kaart zijn misschien wel van een andere speler.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
random shit, in futhead is ie alleen silver, met 18 shootingWel raar dat ie nu dan ineens zulke stats heeft.
dat zal dan wel ja. Ik heb hem nu gekocht iig, ben benieuwd. Kan ik hem ingame ook gewoon in de spits zettenquote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die silver is nergens te bekennen, volgens mij is hij ook zo'n 0 weight speler die maar een week uit was (net als de silver Nemeth) Zijn stats op kaart zijn misschien wel van een andere speler.
Iemand was ook geblesseerd geraakt maar ik weet niet meer wie...quote:Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook, toen bleek iemand geblesseerd te zijn en ineens hadden mijn spelers minder fitness
De Guzmanquote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand was ook geblesseerd geraakt maar ik weet niet meer wie...
Ik ben er al achterHet was Caceres.
Nu moet ik nog even Diego vervangen. Wat is een goede goedkope CM in de BBVA?
Die is alleen voor 1000 te krijgen ofzo. Aangezien het maar voor 1 wedstrijd is niet echt de moeite waard.quote:
Gabi oid?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is alleen voor 1000 te krijgen ofzo. Aangezien het maar voor 1 wedstrijd is niet echt de moeite waard.
Dan hou je hem als wisselquote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is alleen voor 1000 te krijgen ofzo. Aangezien het maar voor 1 wedstrijd is niet echt de moeite waard.
Borja valeroquote:Op zondag 3 juni 2012 22:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
had ik in mijn bij elkaar geraapte BBVA zooitje voor dat Messi toernooi toen, speelde best goed jaquote:
Zet even 1000 op Duitsland, Denemarken, Portugal, Rusland, Spanje en nog een keer Duitsland, dank u.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Nickskuh het volgende:
Ik had 10 euro ingezet op portugal en brazilië verliezen ze allebij![]()
Okquote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet even 1000 op Duitsland, Denemarken, Portugal, Rusland, Spanje en nog een keer Duitsland, dank u.
Op friendlies altijd inzetten tegen de favoriet. Zoals ik gisteren deed tegen Engeland.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:14 schreef Nickskuh het volgende:
Ik had 10 euro ingezet op portugal en brazilië verliezen ze allebij![]()
Omdat die lui niet eens de bal kunnen zien en alsnog bijna voorkomen.quote:
Vieze kutracist.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat die lui niet eens de bal kunnen zien en alsnog bijna voorkomen.
Ja, ik heb al een TR gemaaktquote:
ogen samenknijpen levert juist net iets scherper beeld op. Kijk maar naar mensen die vergeten zijn lenzen in te doen of een bril op te zetten. Die Chinezen zien alles een stuk beter juist.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat die lui niet eens de bal kunnen zien en alsnog bijna voorkomen.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ogen samenknijpen levert juist net iets scherper beeld op. Kijk maar naar mensen die vergeten zijn lenzen in te doen of een bril op te zetten. Die Chinezen zien alles een stuk beter juist.
Als ik mijn ogen samenknijp dan val ik binnen enkele minuten in slaapquote:Op zondag 3 juni 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ogen samenknijpen levert juist net iets scherper beeld op. Kijk maar naar mensen die vergeten zijn lenzen in te doen of een bril op te zetten. Die Chinezen zien alles een stuk beter juist.
Dat Spanje best matig speelt met de 1e elftalquote:
Oh ging het om Spanjequote:Op zondag 3 juni 2012 22:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Spanje best matig speelt met de 1e elftal
Genoeg andere alternatieven zoals TOTY Raul Garcia etc.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:50 schreef UltimateTeam het volgende:
Wow hoe kan het zijn dat Toty Alonso zo goedkoop is, wil hem wel halen.
?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens Balotelli vs Pepe zien
Morgen tussen 14:05 en 20:00quote:
Voetbalwedstrijd, Pepe vs Balotelliquote:
No shit sherlockquote:
Toty Raul Garcia beter als Alonso op CM?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Genoeg andere alternatieven zoals TOTY Raul Garcia etc.
Omdat ze elkaar de hele wedstrijd gaan zieken en het interessant gaat wordenquote:
quote:
Mits teamgenoten aanwezig naturlichquote:
Avonden doe ik alleen in de weekendsquote:
Game of Titsquote:
Nice!quote:
Ja niksquote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hey Rijst mag ik jouw Toty Gustavo niet even lenen nu je een PS-Fanboy bent?
Leuke regel om ook door te voeren voor je Fok gebruik?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Avonden doe ik alleen in de weekends
Nice!quote:
Helaas, doordeweeks moet dit topic ook van kwaliteitsposts worden voorzienquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke regel om ook door te voeren voor je Fok gebruik?
Klinkt wel fout als iemand dat zegt die net een week geleden ofzo de serie pas heeft ontdektquote:
Dan later in middag, of natuurlijk zonder mijquote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Avonden doe ik alleen in de weekends
Zonder jouw Ramos penalty schoten zijn we niks mang, wat denk jij danquote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan later in middag, of natuurlijk zonder mij
3 weken.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt wel fout als iemand dat zegt die net een week geleden ofzo de serie pas heeft ontdekt
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder jouw Ramos penalty schoten zijn we niks mang, wat denk jij dan
Nee ik kijk weinig Aziaten films.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Dan nog Rijst
Heb je deze film gezien? http://www.imdb.com/title/tt1899353/
Deze schijnt echt geniaal te zijnquote:
Ik druk hem even in de downloadquote:
thx, ff uh kopenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Dan nog Rijst
Heb je deze film gezien? http://www.imdb.com/title/tt1899353/
OLDBOYquote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, ff uh kopen
Oldboy gezien? Ook een erg vette en zieke film.
baasquote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke regel om ook door te voeren voor je Fok gebruik?
Nee, die moet ik nog steeds zien. Heb alleen een paar horrorfilms en de geniale film I Saw The Devil gezien qua Aziaten. Die laatste is echt tofquote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, ff downloaden
Oldboy gezien? Ook een erg vette en zieke film.
Die remake is nog niet uit toch? Van Spike Lee?quote:
haha k, echt kijken man, super goede film. pff geen ideeo f ik die gezien heb, klote verschillende namen altijd die films ookquote:Op zondag 3 juni 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nog steeds zien. Heb alleen een paar horrorfilms en de geniale film I Saw The Devil gezien qua Aziaten. Die laatste is echt tof
Klopt.. Maar ik kan geen 1 goede remake opnoemen van een Aziatische film.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die remake is nog niet uit toch? Van Spike Lee?
Houd jij van mannen met een beste pegel?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
SIF Damjanovic is best wel goed trouwens, lekker sterk, snel en een beste pegel.
Hoeveel k?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
SIF Damjanovic is best wel goed trouwens, lekker sterk, snel en een beste pegel.
The Departedquote:Op zondag 3 juni 2012 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt.. Maar ik kan geen 1 goede remake opnoemen van een Aziatische film.
Die moet ik nog steeds zienquote:
ja tochquote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien
Die trilogie is echt geniaal.Kan hem gewoon zonder subtitels kijken. Edison Chen die daar de hoofdrol speelt is de Terry van Hong Kong. Sliep met allemaal vrouwen van bekende sterren. Allemaal sexpics geleaked en nu mag die niet meer Hong Kong in.
link die pics even door.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien
Die trilogie is echt geniaal.Kan hem gewoon zonder subtitels kijken. Edison Chen die daar de hoofdrol speelt is de Terry van Hong Kong. Sliep met allemaal vrouwen van bekende sterren. Allemaal sexpics geleaked en nu mag die niet meer Hong Kong in.
Lol, wie is dit. Arjan, wouter of iemand van FOK!quote:
xD Dacht al het is toch Vandermarquote:Op zondag 3 juni 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, wie is dit. Arjan, wouter of iemand van FOK!
heten jouw matties Arjan en Wouter?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, wie is dit. Arjan, wouter of iemand van FOK!
Wellicht.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zodat je kan fappen onder je dekens met je HTCtje?
quote:
kom danquote:
Ik dacht eerst ook wtf, ik heb niets gepostquote:Op zondag 3 juni 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik toch goede ogen heb
nee fryslânquote:Op zondag 3 juni 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naar Friesland zeker?Thanks but no thanks.
Die ligt allang op bedquote:
Idd. gewoon sweaty spelen. Door aardig te zijn verlies je.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heb gewoon 9 shots on target / 9 goals. 4 lekker sweaty doelpuntjes maar ach, daar heb ik schijt aan, vooral als ik met Welliton speel
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Heb gewoon 9 shots on target / 9 goals. 4 lekker sweaty doelpuntjes maar ach, daar heb ik schijt aan, vooral als ik met Welliton speel
2 dacht ikquote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Er komt toch nog zo'n happy hour aan? Is dat rond 1 uur ofzo?
Die links met die klok-rekenhulp posten ze er steeds bij.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 21:02:00First Happy Hour is over! Don't worry, there's another one at 7-8pm NYC time (Midnight-1am UK)! http://t.co/hoW2kWVB #FUT #99Messi reageer retweet
Ik zie 2 uur maar hij gelooft mij nietquote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Die links met die klok-rekenhulp posten ze er steeds bij.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 21:02:00First Happy Hour is over! Don't worry, there's another one at 7-8pm NYC time (Midnight-1am UK)! http://t.co/hoW2kWVB #FUT #99Messi reageer retweet
Waarom?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Dan ga ik nog even 30k bij elkaar sprokkelen en weer m'n geld weggooien aan zo'n kut pakje...
Hoe is dat toernooi gegaan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
zo.. 3 keer achter elkaar 7500 cup gewonnen, nog niet veel tegenstand
nicequote:Op zondag 3 juni 2012 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
zo.. 3 keer achter elkaar 7500 cup gewonnen, nog niet veel tegenstand
Oh. Hoeveel heb je in totaal verkocht dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan m'n coins wel verkopen op marktplaats maar daar is echt geen hond in geïnteresseerd...
ah , 3e gewordenquote:
ahh ke jammer, nja 3e alsnog goedquote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ah , 3e geworden![]()
halve finale gelijke wedstrijd, 1-0 verloren helaas
doelpunt viel door lob over mijn verdediging heen, ik was er wel eerder bij, maar mijn keeper vond dat die door moest lopen waardoor er dus een botsing kwam. Daarna ging de bal nog een keer de kluts in en uiteindelijk kon hij schieten. Sliding remde bal nog wel af, maar stuiterde nog net binnen.
75¤ waardebon voor bij de Media Markt gewonnen
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ah , 3e geworden![]()
halve finale gelijke wedstrijd, 1-0 verloren helaas
doelpunt viel door lob over mijn verdediging heen, ik was er wel eerder bij, maar mijn keeper vond dat die door moest lopen waardoor er dus een botsing kwam. Daarna ging de bal nog een keer de kluts in en uiteindelijk kon hij schieten. Sliding remde bal nog wel af, maar stuiterde nog net binnen.
75¤ waardebon voor bij de Media Markt gewonnen
Ja precies, wel netjesquote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet dat je het aan mij vraagt maarja
bij mij ging het wel simpel, elke wedstrijd een stuk beter dan de tegenstander. Finale op het eind wel kut aangezien ik kansen niet afmaakte en hij vlak voor het eind dik aan het aanvallen was en ik wel een beetje geluk had dat hij geen 1-1 maakte. Maarja die 1e helft had ik al op 3-0 moeten staan.
[..]
ahh ke jammer, nja toch netjes
Uitzondering op de regel.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]Goed gedaan!
Xboxers die zich beter voelen dan PS3'ers, hebben jullie dit ook gelezen?
Had geen zin om op een zaterdag alsnog op school te zittenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]Goed gedaan!
Xboxers die zich beter voelen dan PS3'ers, hebben jullie dit ook gelezen?
haha, geeft niet, moet dat hele 7.5 K toernooi trouwens zelf ook nog spelen, zal er wel niet meer van komen, ik zit in de groep die Fut-moe isquote:Op zondag 3 juni 2012 23:44 schreef poker4lifee het volgende:
oh Toef je had het niet over dat 7.5k toernooimaakt mn post ook wee rlekker dom haha.
Ik werd binnen no-time voor gespammed met emails. Maar ik zat dan ook wel beetje onder de prijs.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan m'n coins wel verkopen op marktplaats maar daar is echt geen hond in geïnteresseerd...
Ja, en dan allemaal meedoen en gaan ragen dat H2H zo anders is dan FUTquote:Op zondag 3 juni 2012 23:46 schreef Rijst het volgende:
Fifa toernooi? Dat was dan wel een perfecte gelegenheid voor een Fut meeting
zelfde hier, 1 keer dat toernooi gespeeld in 2 dagen tijdquote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, geeft niet, moet dat hele 7.5 K toernooi trouwens zelf ook nog spelen, zal er wel niet meer van komen, ik zit in de groep die Fut-moe is
Tja, vraag en aanbod he. Mensen die teveel vragen verkopen niets, mensen die wel een vraagprijs hebben waar de koper aan wil voldoen wel..quote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik werd binnen no-time voor gespammed met emails. Maar ik zat dan ook wel beetje onder de prijs.
Ik ga morgen om het leuk te maken voor mezelf beginnen met SIF Heitinga in de basis, ipv TOTY Kompany. En krijgt TOTY Kompany een +10 kaartjequote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde hier, 1 keer dat toernooi gespeeld in 2 dagen tijd
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, geeft niet, moet dat hele 7.5 K toernooi trouwens zelf ook nog spelen, zal er wel niet meer van komen, ik zit in de groep die Fut-moe is
Ach ik had voor dit weekend ook 2 / 3 weken geen fut aangeraakt en geniet nu weer met volle teugen van mijn 4.5* teamsquote:Op zondag 3 juni 2012 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde hier, 1 keer dat toernooi gespeeld in 2 dagen tijd
Ronaldo - Messi - rest discard waardequote:Op zondag 3 juni 2012 23:51 schreef Rijst het volgende:
Wie wilt er een leuke team voor me maken?
budget. halve milioen
Ronaldo staat voor 547K op ultimatedbquote:Op zondag 3 juni 2012 23:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ronaldo - Messi - rest discard waarde
Ik kan wel wat goeds bedenken alleen moet ik weten welke formatie je het liefst speelt en welke league of een hybrid
300k Xboxquote:
Ben je nu helemaal naar de ps3 overgestapt ?quote:
Ja morgen mijn laatst overgebleven coins ruilen.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal naar de ps3 overgestapt ?
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja morgen mijn laatst overgebleven coins ruilen.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja morgen mijn laatst overgebleven coins ruilen.
Teveel goede spelers daar dus ik probeer het op de ps3.quote:
Vergeet je niet iemand?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Teveel goede spelers daar dus ik probeer het op de ps3.
Vandermar, BDIL, CR00K. Thor zijn veelste goed voor mij. Ik ben de slechste daar.
Oja jij, Tim86, DanyDeko en Confetti.quote:
TIF Menez?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fut13 ben ik er weer
TIF Menez of IF Bale?
www.ultimatedb.nl Goedkoopste bin zoekenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Toefjes het volgende:
Klote search functie, ik wil op 4-3-2-1 kaartjes zoeken, max BIN 2.000. Ik hoop echt dat dit eens verbeterd gaat worden in fifa 2013. Iemand een 4-3-2-1 kaartje te koop voor 2K?
Dit ja. Dan kan je perfect zoeken op tijd ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
www.ultimatedb.nl Goedkoopste bin zoeken
Heb dat ooit gedaan, maar toen werkte het niet. Nieuwe poging dan maar, dank jequote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
www.ultimatedb.nl Goedkoopste bin zoeken
CM Koevermans, RCM Jones. Rest MLSquote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
Mn oogjes vallen bijna dicht. Wie wil hem voor me afmaken? 433 is het
[ afbeelding ]
Nee dankzij mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef Toefjes het volgende:
Top Rijst, heb een kaart voor 2K gevonden, dankzij ultimatedb.nl
Ik dacht dat jij dat wel wistquote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef Toefjes het volgende:
Top Rijst, heb een kaart voor 2K gevonden, dankzij ultimatedb.nl
Ik heb het kaartje gevonden, dankzij ultimatedb.nl en dankzij jou die mij doorverwees naar ultimatedb.nl om het kaartje te bemachtigenquote:
Nee, want Farfan heeft nog wel 1 linkje er bij nodig.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CM Koevermans, RCM Jones. Rest MLS
Je kan er gewoon ligue 1 onder gooien natuurlijk
Niks zeggen!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wist![]()
Zo kun je echt makkelijk winst maken. Zit alleen wel een refresh limit aan.
ja, had het een keer eerder geprobeerd, ik zoeken naar die kaart, geen kaart te vinden. Ik boos enzo, en nooit meer gebruik van gemaakt. Nu ben ik blij, en zal ik er vaker gebruik van maken. Dankzij RIJST. Bedankt Rijst!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel wist![]()
Zo kun je echt makkelijk winst maken. Zit alleen wel een refresh limit aan.
Ze hebben geen goede braziliaanse cm of 1 van PSG. Ja Paastore wil ik niet. SIF Menez op CM. zou misschien wel werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CM Koevermans, RCM Jones. Rest MLS
Je kan er gewoon ligue 1 onder gooien natuurlijk
Dan moet je naar de tijd kijken, waarschijnlijk staat hij dan op een minuut. Dan heeft hij alleen naar de 1e minuut gekeken en moet je het even opnieuw doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef Toefjes het volgende:
4-3-2-1: Lowest BIN: 6.000. Average BIN: 6.000![]()
Werkt toch niet optimaal
Waarom geen TOTY Mata? Hij heeft 99 crossing en is goedkoper dan TOTY Nenequote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hebben geen goede braziliaanse cm of 1 van PSG. Ja Paastore wil ik niet. SIF Menez op CM. zou misschien wel werken.
Sorry maar ik wil niet met zon opstelling spelenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:26 schreef DannyDeko het volgende:
Speciaal voor Rijst:
http://www.futhead.com/12/squad/969430
Mja dan kan ik net zo goed voor bale gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom geen TOTY Mata? Hij heeft 99 crossingKun je iets doen met Essien, Ramires of Lampard.
Ik ga in Fifa 13 echt voor een 3atb met mijn 'main' team. Speelt zo lekker aanvallendquote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet met zon opstelling spelenWel lief van je
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
Mn oogjes vallen bijna dicht. Wie wil hem voor me afmaken? 433 is het Als het niet lukt dan mag 4321 ook wel.
[ afbeelding ]
Kan ook, maar je wilde voor de crosses gaan. Mata is kwa stats in elk geval de beste crosser.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mja dan kan ik net zo goed voor bale gaan.
quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/969497
?
Enige fatsoenlijke high/high Bundesliga CM is volgens mij trage Schweinsteiger.
http://www.futhead.com/12/squad/969430 zo danquote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Rijst het volgende:
Hybridde met Nene is te lastig. Ik wil op cm 1 controleur en de andere 2 met HIGH/HIGH workrates (types als KPB en Gerrard)
Wat ziijn nog meer goede LW's? Wil maximaal 200k uitgeven
Bale
Mata
???
???
Mag ook, gaat om het middenveld.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uitWel jammer dat het 4321 is. Dan kies ik sowieso voor Taiwo en Cech
Die hierboven is een 4-3-3. Ik vond de combinatie Nene en Ménez wel slim bedacht, verder kun je dan heel wat kanten op.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uitWel jammer dat het 4321 is. Dan kies ik sowieso voor Taiwo en Cech
Wat is er kut aan Ménez? Oh je, editte. Als je er twee controleurs naast heb kan het makkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mag ook, gaat om het middenveld.
In 4-3-3 heb je gewoon altijd een kutspeler achter Nene staan, of een te aanvallende Menez.
Ik kan het niet. Ja, geprobeerd met Ozil.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is er kut aan Ménez? Oh je, editte. Als je er twee controleurs naast heb kan het makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |