Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nee, muis boven de link en de URL staat er alquote:
Jawelquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een team zonder Serero terwijl je Zuid-Afrikanen erin hebt kan niet
Ik kom er aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Toef, Poker, GZ???????????????????? GAAN WE NOGGG
Met het WK had hij een zieke IFquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, Tshabala speelt ziek chill. Verder ook mooi team
Wat gebeurt er als je Serero op LCM zet ipv die 70-rated CM?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
JawelNu heb ik maar een dode link
en kan ik TOTY Burke nog RW zetten
Thnx zat echt te kutten om zoveel mogelijk links te krijgen, is me aardig geluktquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef Thorb het volgende:
@BDIL, Tshabala speelt ziek chill. Verder ook mooi team
Serero naar CAM wordt vet duur maar het kan welquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je Serero op LCM zet ipv die 70-rated CM?
Die had toch 90 pace en 82 shooting ofzo? Volgens mij was hij de duurste silver IF in FUT10, toen had je ook UP Beckford met zieke stats, UP Jones en nog heel veel andere goede.quote:
Ja!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
IF Sirigu op goal, beter dan Buffon!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het vooralsnog geworden, bedankt allemaalHeb nu alsnog 60k te besteden omdat het allemaal eigenlijk niets heeft gekost ten opzichte van wat ik hierdoor verkocht heb, maar even nadenken of ik dan nog Thiago Silva koop en anders sparen voor IF Robinho (die is geblesseerd en speelt straks op de plek van Giovinco
)
Haphaphapquote:Op zondag 3 juni 2012 20:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je praat er zelf ook vaak genoeg over
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel cornersquote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind Ogbonna in FIFA eigenlijk fijner dan Thiago Silva..en daar heb ik zelfs de IF van gehad. Lengte en kracht zijn zo belangrijk voor een CB en dat lichaam van Silva is gewoon niet echt gebouwd voor een FUT CB
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toequote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel corners
[..]
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Chiellini is met afstand de beste verdediger in de Serie A imo. Zijn TOTY vind ik de beste verdediger uit het spel en zijn NIF is eigenlijk gewoon de beste NIFquote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde ook als Chiellini? Maar is Chiellini dan ook fijner? Heb ook geen klagen met hem dat niet, en hij scoort ontzettend veel corners
[..]
Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Vandermarretje?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toeHeb hem ook als GK in mijn serie A team
Okequote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De keeper van PSG, ik vond hem mijn beste keeper tot nu toeHeb hem ook als GK in mijn serie A team
Hij is ook duurder ineensquote:Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeReacties zijn wel goed idd, staan er alleen niet echt veul te koop
Oki, ja ik heb niet heel veel ervaring met veel andere verdedigers met FUT, maar dan zal ik die 2 nog maar even met rust latenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chiellini is met afstand de beste verdediger in de Serie A imo. Zijn TOTY vind ik de beste verdediger uit het spel en zijn NIF is eigenlijk gewoon de beste NIF
Ja maar 350 ofzoquote:
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er meequote:Op zondag 3 juni 2012 21:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij had ik nu met mijn 1,5 miljoen coins wel een leuk teampje kunnen bouwen...
Ja dat sowieso, maar het is altijd leuk om het af te vragenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er mee
Jij bent ervan overtuigt dat handicap niét bestaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent toch trouw aanhanger van de handicap believers? Dus wat moet je er mee
Soms als het totaal niet loopt ga ik er wel weer in geloven, maar het is gewoon bullshit joh. Er is lag, er is momentum, maar handicap is onzin en gewoon een smoes. Het mentale effect van geloven in die handicap versterkt het ook alleen maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent ervan overtuigt dat handicap niét bestaat?
Het is wel bullshit dat Silver spelers het zonder moeite kunnen opnemen tegen Gold teams. Waar zit het verschil dan in tussen Gold- Silver en Bronze ? Als ingame stats van een speler lager zijn maar diegene alsnog een betere speler uit weet te spelen, dan klopt er toch niet iets?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms als het totaal niet loopt ga ik er wel weer in geloven, maar het is gewoon bullshit joh. Er is lag, er is momentum, maar handicap is onzin en gewoon een smoes. Het mentale effect van geloven in die handicap versterkt het ook alleen maar.
Foto en hoeveel coins is dat ongeveer?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef poker4lifee het volgende:
@coinskoper vorige topic
Ik wil nog steeds m'n zilveren team wegdoen, dus als je geinteresseerd bent moet je het maar zeggen
Dat wijt ik meer aan matige programmering. Pace en kracht..als je dat hebt dan ben je gewoon al een heel eind, zeker icm een verdedigende opstelling. Als je dan met je gouden team een ploeg met silvers tegen komt die aan die eisen voldoet en de andere speler is van een vergelijkbaar niveau (of zelfs minder) dan heb je het vaak gewoon ontzettend lastig.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is wel bullshit dat Silver spelers het zonder moeite kunnen opnemen tegen Gold teams. Waar zit het verschil dan in tussen Gold- Silver en Bronze ? Als ingame stats van een speler lager zijn maar diegene alsnog een betere speler uit weet te spelen, dan klopt er toch niet iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |