Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
???? WAT BEDOEL Jequote:Op zondag 3 juni 2012 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
OF KAN JE ALLEEN LEZEN IN HOOFDLETTERS, MISSCHIEN DAT JE HET DAAROM NIET SNAPTE NET
haha netjesquote:
Dan ben je lekker onduidelijk, want wij hadden het over dat je een debiel bent als je zo'n duw geeft. En dan is hij dus ook. Het is gewoon een belachelijke duw, blessure of niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat hij iemand anders een blessure wil geven...
Met een bril heb je daar geen last vanquote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
Best lastig om te weten welke lens in welk oog moet als je de sterktes van je ogen niet weet. Gelukkig heb ik nog een handig formuliertje
De sterkste lens doe je in je slechtste oog.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:38 schreef Fuszy het volgende:
Best lastig om te weten welke lens in welk oog moet als je de sterktes van je ogen niet weet. Gelukkig heb ik nog een handig formuliertje
Die heb ik ook, maar die zit niet lekkerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Met een bril heb je daar geen last van
Precies, hoort niet in het voetbal thuis, en ZEKER niet in vrienschappelijke interlands. Als je zo'n actie goed wilt praten omdat hij toevallig voor je cluppie speelt, dan sta je er vreemd in.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan ben je lekker onduidelijk, want wij hadden het over dat je een debiel bent als je zo'n duw geeft. En dan is hij dus ook. Het is gewoon een belachelijke duw, blessure of niet.
Ja, kijk. Als jij het instinct van een hamster hebt, dan kan je er ook vrij weinig aan doen als je een keer wil knagenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SORRY SORRY EGT EEN ONGELUKJE
Ten eerste, Fuszy is voor Feyenoord.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohja, dit keurden we allemaal goed. SORRYquote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn toch niet de media, ga lekker bij het AD en de Telegraaf klagen. Doeiquote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Dit werd goed gepraat door de media met:
Liefdes beet.
Ik weet niet voor welke club jij bent maar het is gewoon zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij zijn toch niet de media, ga lekker bij het AD en de Telegraaf klagen. Doei
Er was eens een zolderkamerautist met 3 accounts, eentje voor elke 'top' club. Vandermar vond hij een goede naam voor Feyenoord, LITMANEN_AFCA voor Ajax en zerokil voor PSVquote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandermar is aan het trollen op zero's account
LOL dat is wel duidelijk ja. Alleen had hij niet de intentie om de tegenstander ZO erg te blesseren.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ging om overdreven fanboys, die alles verdedigen.
@RIJST
Volgens ZEROKIL niet expres
Zerokil, relax.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Liefdes beet.
Ik ga over een kwartier naar Amsterdam toequote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heel Nederland is tegen PSV![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rijst, GZ, Poker, Lindgren., RoyPSV [ afbeelding ], Toefjes, Fuszy, beter gaan we clubben
Nee maar jij wil niet weten hoe erg ik gefrustreerd raak aan die vieze ajax likkers, bom op de telegraaf..quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er was eens een zolderkamerautist met 3 accounts, eentje voor elke 'top' club. Vandermar vond hij een goede naam voor Feyenoord, LITMANEN_AFCA voor Ajax en zerokil voor PSV
@Zero, Arsenal.
Is goedquote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil ook best clubben nu.
Gje en weetikhetwie, Can I join your club?
Alleen is ook maar zo alleen bij FC Leverworst
Als je daardoor je leven laat leidenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee maar jij wil niet weten hoe erg ik gefrustreerd raak aan die vieze ajax likkers, bom op de telegraaf..
Eindelijk zeg je iets nuttigs!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee maar jij wil niet weten hoe erg ik gefrustreerd raak aan die vieze ajax likkers, bom op de telegraaf..
Ik weet er nog wel een dat die vuile rat Babovic een klap in zijn gezicht gaf. Zegt Blom, ja hij zwaait wel vaker met zijn handen. Blom is echt de meest smerige tering mongool na Suarez.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Liefdes beet.
Wil je dat zo graag?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou kunnen we eindelijk eens tegen elkaar
De telegraaf lezen en serieus nemen, ben je stiekem een neus?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
ik pak winst uit 2500 pakjesquote:Op zondag 3 juni 2012 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik even weg ben gaat het in die tijd dat ik er niet ben niet over FUT
Maar nu ga ik toch een poging doen om het weer over FUT te hebben.
Waar staat dat ik de telegraaf lees?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
De telegraaf lezen en serieus nemen, ben je stiekem een neus?
Jij wilt een bom op de telegraaf, dan lees je dat dus aangezien je weet dat het neuzenlikkers zijn.quote:
Neuzenlikkenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wilt een bom op de telegraaf, dan lees je dat dus aangezien je weet dat het neuzenlikkers zijn.
twee pakjes geopend, de eerste niet veel bijzonders, maar net genoeg om breakeven te draaien en in de tweede een Stade Rennes kit die net verkocht is voor 1,5k en de standaard meuk, dus 1k winst ongeveerquote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat had je dan waardoor je winst maakt? In b4 IF Koevermans
Maar... iedereen heeft toch een neus?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wilt een bom op de telegraaf, dan lees je dat dus aangezien je weet dat het neuzenlikkers zijn.
Is dat niet gewoon algemeen bekend ?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Tenacious de groeten van ons!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Dames en heren, een fijne avond toegewenst. Ik hoop dat jullie niet al te veel volspammen want ik heb vrij weinig zin om alles terug te lezen.
Daag!
Zie je bij Tenaciousquote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Dames en heren, een fijne avond toegewenst. Ik hoop dat jullie niet al te veel volspammen want ik heb vrij weinig zin om alles terug te lezen.
Daag!
Ik wist het nietquote:
Veel plezier, geniet ervan!quote:Op zondag 3 juni 2012 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Daag!
Ik wist niet dat die Rennes kit 1.5k waard is, ik heb hem gisteren verkocht voor 500c ofzo. Elke keer open ik een paar silver Jumbos en daar zit dan niet echt iets goeds in, en vervolgens krijg ik wel iets goeds in een 2.5k packquote:Op zondag 3 juni 2012 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee pakjes geopend, de eerste niet veel bijzonders, maar net genoeg om breakeven te draaien en in de tweede een Stade Rennes kit die net verkocht is voor 1,5k en de standaard meuk, dus 1k winst ongeveer
wist ik ook niet, ik ging even kijken en er stonden er niet zo veel op, dus ik dacht, pleur hem erop voor 1,5k, kijken of ie verkooptquote:Op zondag 3 juni 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Rennes kit 1.5k waard is, ik heb hem gisteren verkocht voor 500c ofzo. Elke keer open ik een paar silver Jumbos en daar zit dan niet echt iets goeds in, en vervolgens krijg ik wel iets goeds in een 2.5k pack
Ik ga nu verder met het openen van mijn bronze Jumbos.
Kom je naar de lobby?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Tenacious D![]()
Jammer dat ik het moet missen
Ik heb al tijden geen gold meer in een silver pack gehad, laatst nog wel een Wilshere uit een 2.5k pack met 3 rares ipv 1. Een gold IF in een silver pack lijkt me wel watquote:
Gewoon proberenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Pino0 het volgende:
Als ik Krul van 74 koop, hoe trapt hij dan? Velthuizen kan alleen uit zijn handen en als ik iets vervelend vind is het wel een keeper die die bal niet weg kan rossen..
Krul heeft betere kickingquote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Pino0 het volgende:
Als ik Krul van 74 koop, hoe trapt hij dan? Velthuizen kan alleen uit zijn handen en als ik iets vervelend vind is het wel een keeper die die bal niet weg kan rossen..
Beide, ik wilde ze al laten leaven maar het zijn harde Woensel boysquote:Op zondag 3 juni 2012 17:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Welke chat hoor je tijdens een vastloper?
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beide, ik wilde ze al laten leaven maar het zijn harde Woensel boys
Die van Andersson is ook geweldigquote:Op zondag 3 juni 2012 17:10 schreef vandermar het volgende:
Ik moet zeggen, Goossenszijn schot
wat een baas!
Goossens, Fer en Overtoom will do it for me!quote:
1x met Andersson spelen en hij speelt elke wedstrijd alles van randje 16 gaat er inquote:Op zondag 3 juni 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goossens, Fer en Overtoom will do it for me!
Ik heb wel met hem gespeeld, Enevoldsen is ook erg goedquote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
1x met Andersson spelen en hij speelt elke wedstrijd alles van randje 16 gaat er in
Ik heb er niet zoveel meer, maar af en toe gaat er eentje voor 1900quote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
Godver, als de bronze squad fitness nou even duurder gaat worden. 1300 is de laagste bin en staan vrij veel op. Ik heb er 20 op de TP staan maar ik wil 1700
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb wel met hem gespeeld, Enevoldsen is ook erg goedMaar ik krijg er dan geen 9 chem mee.
Ik verkoop nu niets, prijs is mij te laag. Als de prijs op 1600 ongeveer ligt dan verkoop ik ze in koppeltjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel meer, maar af en toe gaat er eentje voor 1900. Verkoop je helemaal niets of duurt het je te lang,
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb nu 300k coins, wou eigenlijk voor Ronaldo en leuk teampje eromheen sparen, of zal ik een voorhoede nemen als Ribery - Gomez - Robben? Dat is nog geen 200k op xbox.
Teveel drugs!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
Dit was echt het ziekste wat ik hier gelezen heb volgens mij.
Piszczek RB en eventueel Götze ipv Schweini. Schürrle is beter dan Gomez imoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:25 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/964724
Iemand tips?
IF Piszczek of gewoon?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Piszczek RB en eventueel Götze ipv Schweini. Schürrle is beter dan Gomez imo
De gewone is goed genoeg.quote:
lucky you!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Had uit mijn 100k pakje trouwens ook Hondain de juiste formatie
Nu heb ik Honda, Danny en Carlos Eduardo als 4222 CAM voor mijn RPL team. Wie zouden jullie gebruiken?
Honda en Danny neem ik aan?
Ik krijg echt nooit Pogbaquote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een slechte bronze packs tot nu toe.. dus ik opende 1 van mijn laatste Jumbos, niks bijzonders. Maar wat kom ik tegen op pagina 2? Pogba
Ik dacht zelf nog: misschien staat Pogba wel bij de duplicates (en daarom op pagina 2)
Prima, ziet er goed uitquote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/964724
Zo dus, dit team lijkt mij heerlijk om mee te spelen.
Di Natale ipv Giovincoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is nu mijn squad:
[ afbeelding ]
Wat is nog een leuke IF ofzo of andere speler om hierin te zetten, heb 60k budget en zit nog steeds te twijfelen of IF giovinco een grote verbetering zou zijn
Tot nu toe had ik ook echt niks behalve die BraBronze CM uit de MLS 4-4-2, 2x Weston (de CAM) n een paar squad fitnesses.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg echt nooit PogbaSowieso echt nooit bronze spelers die meer dan 2k waard zijn
En vandaag echt pure troep in mijn bronze 400 en 1500, denk dat ik net kiet draai
Di Natale op de plek van Robinho. Chiellini wisselen met Lucio. Dan IF Ogbonna op de plek van Lucio (RCB dus) en dan (IF) Abate op de plek van Maicon.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit is nu mijn squad:
[ afbeelding ]
Wat is nog een leuke IF ofzo of andere speler om hierin te zetten, heb 60k budget en zit nog steeds te twijfelen of IF giovinco een grote verbetering zou zijn
Dat zou ik idd wel kunnen doen, maar de Rossi gaat het sowieso niet worden want die normale vond ik ook echt ruk spelen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Upgrade Marchisio anders..of vervang hem met TOTY De Rossi
Ik zou ook eerder Di Natale erin zetten ipv Giovinco
Ik ben er niet tijdens HH, dus denk dat ik kans nu maar moet pakken dan. Ook niet van plan hem weer te verkopen dus. Hopelijk gaat hij niet veel dalen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is net onder gemiddelde, je kan ook wachten tot HH (misschien iets goedkoper)
Di Natale>Giovinco/Robinho. Zo is het gewoon.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel kunnen doen, maar de Rossi gaat het sowieso niet worden want die normale vond ik ook echt ruk spelen.
En zowel aan jou als aan VDM, waarom Di Natale dan? Want dan lever ik wel snelheid in, maar het schot van Giovinco doet echt niet onder voor dat van Di Natale
Di Natale is wel echt een baas. Giovinco ook wel, maar echt niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Di Natale>Giovinco/Robinho. Zo is het gewoon.
86 pace is echt meer dan genoeg en het schot en finishing van DI Natale zijn echt100 keer beter. 90 vs 65 finishing, 85 vs 72 long shots, 82 v 64 shot power, 83 v 76 shortpass, 83 v 76 crossing..echt gigantische verschillen. Enige voordeel van Giovinco is wat meer pace en 5 star skills, verder is Di Natale op ieder punt beter zo ongeveerquote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou ik idd wel kunnen doen, maar de Rossi gaat het sowieso niet worden want die normale vond ik ook echt ruk spelen.
En zowel aan jou als aan VDM, waarom Di Natale dan? Want dan lever ik wel snelheid in, maar het schot van Giovinco doet echt niet onder voor dat van Di Natale
Giovincoquote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik ga het maar eens proberen danquote:Op zondag 3 juni 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
86 pace is echt meer dan genoeg en het schot en finishing van DI Natale zijn echt100 keer beter. 90 vs 65 finishing, 85 vs 72 long shots, 82 v 64 shot power, 83 v 76 shortpass, 83 v 76 crossing..echt gigantische verschillen. Enige voordeel van Giovinco is wat meer pace en 5 star skills, verder is Di Natale op ieder punt beter zo ongeveer
Ja dat is dan ook het minpunt van Giovinco, en waarom ik er tegenaan hik om 50k voor hem te betalenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Giovincoheb de IF gehad van hem, wat een klein, ielig mannetje, enig fysiek contact en hij ligt onder het gras. Bijna letterlijk
Heel de wedstrijd proberen messi aan te spelen > om te draaien > 2x de rechterstick richting goal > alleen voor de keeperquote:Op zondag 3 juni 2012 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu tegen zo'n kerel die Messi en Young + pacekaart heeft
Bedanktquote:Op zondag 3 juni 2012 17:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zou er zoiets van maken. IF Gio en IF abate zijn echter een stuk duurder dan ik had verwacht. Maar de NIFs zijn net zo goed
[ afbeelding ]
Dat denk ik ja, en door al die happy hours wordt iemand als Roberto bijna discard value.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef stoereboii het volgende:
Er zijn zoveel youtubers die TOTY spelers krijgen deze week. Zou EA wat verkeerd hebben ingesteld?
Vanaf de zijkant moet je sowieso geen slidings maken in de 16. Die worden altijd hetzelfde beoordeeld als slidings van achteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog nooit tegen zo'n kneus gespeeld
[..]
Heel de wedstrijd proberen messi aan te spelen > om te draaien > 2x de rechterstick richting goal > alleen voor de keeper![]()
Heel de wedstrijd 1-1, laatste minuut een penalty voor hem doordat ik met Chiellini van de zijkant op de bal aan kwam glijden![]()
Had dit er later nog onder geplakt.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BedanktIf Ogbonna wilde ik idd al halen, maar ik wilde eerst eigenlijk Thiago Silva halen, maar daar zie ik de komende tijd toch nog even van af. Is Ogbonna sowieso beter dan Silva?
Abate vind ik niet zo lekker spelen, vind ik maicon fijner. Weet niet of die IF heel veel uitmaakt, maar dan hou ik het liever nog even bij Ogbonna.
Nou nog beslissen voor wie ik Di Natale erin breng
Ik heb alleen de 75 Ogbonna gebruikt. Dat is wel echt een baas. Silva is zeker ook niet verkeerd. Het is alleen wel een hele tijd dat ik met de IF daarvan heb gespeeld.quote:Je kan ook Ogbonna en Chiellini & Vidal en Marchisio omdraaien. Dan maicon houden en Taiwo eruit gooien.
Ik was altijd Taiwo fan nr.1 maar heb nu al een hele tijd niet meer met hem gespeeld in mijn eigen team. Speelde gister bij een vriend en hij gebruikte hem nog wel. Die kerel stond gewoon de hele tijd buitenspel op te heffen. Zat me echt aan hem te ergeren. Zelf gebruik ik Balzaretti.
Toen ik die sliding inzette wist ook al dat het sowieso een penalty ging worden. Zelfs al raak je vol de bal (wat hier het geval was) dan nog krijg je gewoon een penalty tegenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant moet je sowieso geen slidings maken in de 16. Die worden altijd hetzelfde beoordeeld als slidings van achteren.
Echt?quote:
klopt ja, moet je echt aflerenquote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toen ik die sliding inzette wist ook al dat het sowieso een penalty ging worden. Zelfs al raak je vol de bal (wat hier het geval was) dan nog krijg je gewoon een penalty tegen
Wat een clubliefde voor Feyenoord hequote:
Oquote:
Ja maar de LB positie in een Serie A team is sowieso ruk. En ik vind Taiwo dan toch echt beter dan Balzaretti, die heb ik ook in mijn b squad, maar die voegt weinig toe.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had dit er later nog onder geplakt.
[..]
Ik heb alleen de 75 Ogbonna gebruikt. Dat is wel echt een baas. Silva is zeker ook niet verkeerd. Het is alleen wel een hele tijd dat ik met de IF daarvan heb gespeeld.
Ik ben ervan overtuigd dat er zoiets in het spel zit. Soms win ik 3/4 toernooien achter elkaar en een paar dagen later lukt er gewoon niet. Maar je kan het onmogelijk bewijzen. FIFA is net als het christendom, er zit een heel vuil luchtje aan.... Maar als je je mond opentrekt krijg je de fanboys over je heen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind "vorm" echt zo bizar in deze FIFA..heb echt steeds dat mijn spelers om en om in vorm zijn..steeds in een serie wedstrijden. Eergisteren bakte El Kabir er ineens helemaal niets meer van en scoorde hij 2 keer in 10 wedstrijden ofzo..Castaignos maakte er een stuk of 20 en Huseklepp scoorde als wide cam ook bijna iedere wedstrijd. Gisteren was El Kabir ineens weer gruwelijk en scoorde hij iedere wedstrijd een paar goals en nu maakte Elyounoussi er ook iedere pot weer eentje als CAM.
Ik snap best dat het gedeeltelijk tussen je oren zit als het met een speler even niet loopt of juist wel, maar dit is zo bizar en dat heb ik al het hele jaar eigenlijk..ook met andere teams.
Je moet ook niet teveel naar me luisteren. Zelf vind ik Pander de beste LB van het spel, Duda de beste ST en Ogbonna de beste CBquote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar de LB positie in een Serie A team is sowieso ruk. En ik vind Taiwo dan toch echt beter dan Balzaretti, die heb ik ook in mijn b squad, maar die voegt weinig toe.
Maar Ogbonna haalt zeker geen 9 chem met of Maicon of Taiwo naast hem?
En ja Silva miss ooit nog halen als vervanger van Chiellini, maar die speelt ook wel heel fijn
Standaard met zulke gasten ja. Meestal scoren ze ook pas nadat ze een uur alles hebben verneukt en dan maar gaan LB+Yenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
godver, speel je tegen zo'n debiel die de hele wedstrijd loopt te skillen, scoort ie één lullige rebound
Haha ik vind anders wel dat je goede ideeen hebtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Je moet ook niet teveel naar me luisteren. Zelf vind ik Pander de beste LB van het spel, Duda de beste ST en Ogbonna de beste CB
quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 17:05:16Don't forget: 2 Happy Hrs today. 6-8pm UK & 7-8pm NYC time. 100K & 25K packs available! #99Messi #SUPREMESSI reageer retweet
Unlimited 100k, dat wordt een pricedrop voor alle shiny goldsquote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 17:05:16Don't forget: 2 Happy Hrs today. 6-8pm UK & 7-8pm NYC time. 100K & 25K packs available! #99Messi #SUPREMESSI reageer retweet
jepquote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ik vind anders wel dat je goede ideeen hebt
Als ik Marchiso Lcdm zet, Dinatale LCAM en Ogbonna Lcb, zou Criscito dan niet de beste oplossing als LB zijn?
Reemi (?) had er gister ook 2 gekocht (HH1), dus die limit was er (eerst) sowieso al niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo unlimited 100k packs, ik denk gewoon weer max. 1 zoals gisteren.
Gisteren stond dat er expliciet bijquote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo unlimited 100k packs, ik denk gewoon weer max. 1 zoals gisteren.
haha, was jammer idd. Je moet ff finesse/Afstandschoten boosten met die sliders.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef RavioliPunch het volgende:
Schiet ik voor open doel 20 meter overGoede eerste indruk.
In 1 keer schieten in clubs gaat 8 op de 10 keer fout. Met volleys en dus in een keer schieten heb je gewoon geluk nodig, ook al druk je heel licht in gaat de bal meestal 10 meter over (ja ook met een 100% gehackte pro).quote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
haha, was jammer idd. Je moet ff finesse/Afstandschoten boosten met die sliders.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor ballen kan je gewoon bronze packs kopen
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor ballen kan je gewoon bronze packs kopen
Maar ze zeggen ook niet dat je maximaal 10 25k packs kan kopen en dat was gisteren wel zoquote:Op zondag 3 juni 2012 18:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren stond dat er expliciet bij
Dacht al, drukte echt niet hard ofzo...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
In 1 keer schieten in clubs gaat 8 op de 10 keer fout. Met volleys en dus in een keer schieten heb je gewoon geluk nodig, ook al druk je heel licht in gaat de bal meestal 10 meter over (ja ook met een 100% gehackte pro).
Dat valt echt wel mee hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
In 1 keer schieten in clubs gaat 8 op de 10 keer fout. Met volleys en dus in een keer schieten heb je gewoon geluk nodig, ook al druk je heel licht in gaat de bal meestal 10 meter over (ja ook met een 100% gehackte pro).
Als je een hoge pas in een keer uit de lucht neemt vliegt de bal alle kanten op, een lage voorzet binnen lopen gaat vaak wel goed ja, maar soms (ook al druk je even hard) vliegt de bal ineens 30 meter over. Random.quote:
Heb Hulk net verkocht voor 16K, had hem zelf voor 12K opgepikt ( Gister avondquote:Op zondag 3 juni 2012 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk, een HH. Hopelijk droppen de prijzen even omdat ik Hulk moet kopen
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb Hulk net verkocht voor 16K, had hem zelf voor 12K opgepikt ( Gister avond)
Jij hebt toch 2.5 miljoen ofzo, wat ga je met je coins doen danquote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien zijn prijs toch wel weer is gedaald kan ik wel gewoon zeggen dat ik gisteren IF Eninho een aantal keer voor onder de 20k oppikte en ik verkocht hem voor 25-30k (afhankelijk van de formatie)
Nice, maar nu zijn prijs gedaald is tot bijvoorbeeld 19K. Kon je misschien IF Eninho wel vinden voor 14K, maar nu weet iedereen dat en gaat dat dus niet meerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien zijn prijs toch wel weer is gedaald kan ik wel gewoon zeggen dat ik gisteren IF Eninho een aantal keer voor onder de 20k oppikte en ik verkocht hem voor 25-30k (afhankelijk van de formatie)
Ik ga het ooit nog uitgeven maar ik weet niet waaraan.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij hebt toch 2.5 miljoen ofzo, wat ga je met je coins doen dan
Dat maakt niet uit want ik heb de winst al verdiend. Ook had ik een TOTY De Ceglie voor 30k opgepikt en voor 37.750 verkochtquote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nice, maar nu zijn prijs gedaald is tot bijvoorbeeld 19K. Kon je misschien IF Eninho wel vinden voor 14K, maar nu weet iedereen dat en gaat dat dus niet meer![]()
Stiekem heeft hij nog wat Eninho's waar hij van af moetquote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nice, maar nu zijn prijs gedaald is tot bijvoorbeeld 19K. Kon je misschien IF Eninho wel vinden voor 14K, maar nu weet iedereen dat en gaat dat dus niet meer![]()
Nee, ik heb ze allemaal al verkochtquote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij nog wat Eninho's waar hij van af moet
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat maakt niet uit want ik heb de winst al verdiend. Ook had ik een TOTY De Ceglie voor 30k opgepikt en voor 37.750 verkocht
Haha, nu is die betraptquote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij nog wat Eninho's waar hij van af moet
Verkoop.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga het ooit nog uitgeven maar ik weet niet waaraan.
[..]
Dat maakt niet uit want ik heb de winst al verdiend. Ook had ik een TOTY De Ceglie voor 30k opgepikt en voor 37.750 verkocht
Jouw clubnaam is gewoon Bear Slayer, die pricefixet hem op dit moment voor 35k, zie er eentje voor 25 staan, rest heeft hijquote:Op zondag 3 juni 2012 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze allemaal al verkocht
Pogba nu trouwens ook voor 8.9k terwijl er genoeg voor minder op stonden.
Er staat ook 1 voor 21k en 1 CF versie voor 20k.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jouw clubnaam is gewoon Bear Slayer, die pricefixet hem op dit moment voor 35k, zie er eentje voor 25 staan, rest heeft hij
Eentje 25 bin 4-3-3, maar vind het risico te groot
Die CF zag ik maar die 21k niet, is dat bin dan ?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staat ook 1 voor 21k en 1 CF versie voor 20k.
Godverdommequote:Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Word echt enorm gehandicapt met dat nieuwe team van me. Met TOTY Llorente erbij zal het vast niet veel beter worden...
Heb wel vaker met 85+ teams gespeeld en had toen weinig last van de handicaps. Denk dat het dit keer aan de 3 blauwe, 3 zwarte en 1 oranje kaartjes licht
Hangt van de rest van je team af. Ik heb het idee dat je het meest wordt genaaid met veel informs en toty's.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Telt een team met Robben en Ribery etc ook als een handicap team? Ik heb nergens last van iig
Met Criscito heb ik geen ervaring. Z'n stats zien er wel goed uit dus ik denk dat dat wel moet lukken. Zal hem zelf ook even kopen om hem later vanavond te proberen in mijn Serie A team.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ik vind anders wel dat je goede ideeen hebt
Als ik Marchiso Lcdm zet, Dinatale LCAM en Ogbonna Lcb, zou Criscito dan niet de beste oplossing als LB zijn?
Met je moonshotquote:
Nog minder dan modaal eigenlijk. Kapotgehyped door Nikequote:Op zondag 3 juni 2012 18:46 schreef vandermar het volgende:
Kennen we hem nog?
http://www.futhead.com/12/player/2299
Zo'n veelbelovende speler maar uiteindelijk gewoon een modale aanvaller.
Ik doe ook wel weer meequote:Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je moonshot
Leek Ramos wel die een pingel nam
'Opeens eten' Goh, hoe zou dat komen? Etenstijdquote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik doe ook wel weer meeMoest net opeens eten
We kunnen nu ook gewoon beginnen, anders zitten we met z'n 3en te wachten.
Ik wilde ragen man, maar hield me in.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je moonshot
Leek Ramos wel die een pingel nam
Ik ben aan het leren tot 19:00, sorryquote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik doe ook wel weer meeMoest net opeens eten
We kunnen nu ook gewoon beginnen, anders zitten we met z'n 3en te wachten.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren fokken tot 19:00, sorry
Is te merken jaquote:Op zondag 3 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren tot 19:00, sorry
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 03-06-2012 om 17:05:16Don't forget: 2 Happy Hrs today. 6-8pm UK & 7-8pm NYC time. 100K & 25K packs available! #99Messi #SUPREMESSI reageer retweet
Ik werd gisteren van de servers afgegooid toen ik 3-1 voor stond in de finale tegen een 65 chem teamquote:Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
Lees net dat Dirk Kuyt naar Fenerbahce is ?
BTW 3 x 7,5 k toernooi gewonnen en wat was het een drama finaleHij 4-4-2 BPL team met elke speler geboost door een zilvere atribute kaart en alsnog heeft hij 3-0 verloren
JIJ MOET NOG DOKKEN JONGEN, of heb je dat al gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
Lees net dat Dirk Kuyt naar Fenerbahce is ?
BTW 3 x 7,5 k toernooi gewonnen en wat was het een drama finaleHij 4-4-2 BPL team met elke speler geboost door een zilvere atribute kaart en alsnog heeft hij 3-0 verloren
Voor EK pool ?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
JIJ MOET NOG DOKKEN JONGEN, of heb je dat al gedaan
Stijn regelt betalingen toch op de xbox ? Als hij een speler erop zet en een DM stuurt betaal ik meteenquote:
LB+Yquote:Op zondag 3 juni 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
goaltje hoor van Eninho, one touch lob
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/123706776
Ja, anders dm jij hem evenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stijn regelt betalingen toch op de xbox ? Als hij een speler erop zet en een DM stuurt betaal ik meteen
En dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm... ik heb nu 37k. Ik vraag me af of ik het het discarden van mijn club items en bronzen spelers de 100k ga halen....
Probeer wat spelers op te pikken, maar houd het bij mijn standaard speler ipv op alles zoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 19:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
100K pack?
Iedereen is op dit moment als een gek spelers, contracten etc. aan het inkopen.
Heb 40Shiny contracten opgepikt voor tussen de 350 en 450quote:Op zondag 3 juni 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer wat spelers op te pikken, maar houd het bij mijn standaard speler ipv op alles zoeken
Geen idee wat de normale prijs is, koop nooit contracten. Gooi met brons pakjes altijd club vol en als die dan vol zit gooi ik er ff 50 over mijn team en dat 1x per dag is wel voldoendequote:Op zondag 3 juni 2012 19:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb 40Shiny contracten opgepikt voor tussen de 350 en 450
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen idee wat de normale prijs is, koop nooit contracten. Gooi met brons pakjes altijd club vol en als die dan vol zit gooi ik er ff 50 over mijn team en dat 1x per dag is wel voldoende
Hij was waarschijnlijk ook gewoon een jaar of vijf ouder dan hij zich voordeed en kon daarom excelleren in de jeugdklasses, zoals deze jongen ook:quote:Op zondag 3 juni 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog minder dan modaal eigenlijk. Kapotgehyped door Nike
Had je dat verwacht dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:39 schreef Reemi het volgende:
Hele lading packs geopend, nog best wat aardige spelers. Lang niet genoeg om alles terug te verdienen natuurlijk.
Iemand gaat m'n serero gebruikenquote:
Neequote:
Wil je mn CM Suk kopen voor 200c. Vind het zonde om hem te discarden. En er is misschien vast wel zo'n die hem wilt als cm.quote:
Daar ga ik hem niet gebruiken, sorryquote:Op zondag 3 juni 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je mn CM Suk kopen voor 200c. Vind het zonde om hem te discarden. En er is misschien vast wel zo'n die hem wilt als cm.
10k per persoon, als er nu al 10 man meedoen dus 100kquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef BDIL het volgende:
BTW hoe groot is het prijzenpot nu bij het EK pool ?
Je zou die 100 k moeten opsplitsen in 3 prijzenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
10k per persoon, als er nu al 10 man meedoen dus 100k
Het zijn er 2, 75% en 25%, maar daarvoor moet je bij Stijn zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zou die 100 k moeten opsplitsen in 3 prijzen1e 50k 2e 25k en 3e 15k en 4e 10k
Beste is Amos 4-1-2-1-2 voor 3000c verkocht.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al bijna een uur van HH gemist, heeft iemand nog wat goedkoop op kunnen pikken of is er iemand die iets goeds in een pack kreeg?
Ik heb alleen nog 25 750c packs op dit account, op dat andere account heb ik nog geen 1 bronze pack geopend.
Dat zijn er 4quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zou die 100 k moeten opsplitsen in 3 prijzen1e 50k 2e 25k en 3e 15k en 4e 10k
jaquote:
Welke keeper heb je dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/123711427
Kandji![]()
Altijd leuk als je tegen bronze teams komt die dan denken te trollen met een gouden keeper, en dan zien ze mijn gouden IF keeper
Ospina, kan er ook geen kut van maar het gaat om 't ideequote:
quote:
rare prijzen vandaag ja, heb net ook al 12k winst gemaakt op SIF Diego Lopezquote:Op zondag 3 juni 2012 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
If Ogbonna voor 14k, Sif Marchisio voor 27k en CAM Di Natale voor 3.5 k
If Marchisio voor 24k en ST Di Natale voor 7 k verkocht, dus heb ongeveer kiet de SIF geruild voor de IF
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij staat er op 200c. Hij is een goed aanspeel punt op het middenveld. Wint ieder kopduel
Not sure if...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
haha een vriend van me is sinds kort begonnen met FUT.
Hij had een zeer orginele manier om in het begin geld te verdienen.
Hij kocht 11 spelers voor 350(goude) met minimaal 7 contract.
Hij speelt met iedereen tot de contracten op zijn, dan discard hij ze.
11x350 = 3850 ingekocht
11x300 = 3300 discard.
7x wedstrijdinkomsten heb je dan binnen, en de meeste hebben meer contracten.
de wedstrijdinkomsten, gemiddeld 750 is 5250.
nu kocht hij een kompany met 50 contracten. hij gaat hem weer verkopen als hij 1 contract heeft, en dan koopt hij weer een met veel contracten.
ik zei dat hij dom was hahaa, maar wou het even delen
Dat had ik dus ook met Gustavo. 80k gekocht en nu 110k waard.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:26 schreef Reemi het volgende:
Wtf, ik deed er dus toch goed aan om De Rossi "te vroeg" te kopenPrijs ligt inmiddels rond de 95k
Prima manier voor beginners.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
11x350 = 3850 ingekocht
11x300 = 3300 discard.
nu kocht hij een kompany met 50 contracten. hij gaat hem weer verkopen als hij 1 contract heeft, en dan koopt hij weer een met veel contracten.
hoezo is dat nou weer dom?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
11x350 = 3850 ingekocht
11x300 = 3300 discard.
Slimme maat heb je. Hoop dat je omringd bent met meer van dat soort slimme vrienden, dat soort mensen hoeven hier geen domme vragen te stellen namelijk. Raar dat jij hem dom vindt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
11x350 = 3850 ingekocht
11x300 = 3300 discard.
Ga je er nou iedere dag zo een posten?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Dit is toch niet te geloven.![]()
Van Persie tekent driejarig bij Manchester City
Dat. Verder wel tofquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een team zonder Serero terwijl je Zuid-Afrikanen erin hebt kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |