Alleen in de originele verpakking.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:04 schreef Chinless het volgende:
Binnen 7 dagen mag je het altijd retour sturen mits je de verzendkosten zelf betaald.
Jawel. Dat is het nadeel van online kopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Droplollie het volgende:
Jawel. Er zaten alleen van die 'HD ready' stickers op.
Maar ik ben toch gewoon misleid? Dat betekent toch niet dat ik nu de verzendkosten moet betalen?
Gaat inderdaad om die. Wilde hier eerst eens peilen wat mijn rechten zijn, voordat ik akkoord zou gaan met het eerste de beste voorstel van de verkoper.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
Gaat waarschijnlijk om http://www.bobshop.nl/nl/(...)ls3400-led-tv/p43873.
Tja, het is zondag..
Die televisie is gewoon 100 MCI. Maar de TS heeft waarschijnlijk achterop de televisie gekeken en zag daar dat de aansluiting voor stroom 60Hz is of zo?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:08 schreef zarGon het volgende:
Gaat waarschijnlijk om http://www.bobshop.nl/nl/(...)ls3400-led-tv/p43873.
Tja, het is zondag..
en dan bedoelen ze niet de stroomvoorziening?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Gaat inderdaad om die.
Achterop de TV staat: 50/60 hz.
Dat is de stroomvoorziening. Niet het aantal Hz.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Gaat inderdaad om die.
LOL.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Droplollie het volgende:
[..]
Gaat inderdaad om die. Wilde hier eerst eens peilen wat mijn rechten zijn, voordat ik akkoord zou gaan met het eerste de beste voorstel van de verkoper.
Dat komt omdat 'ie nog steeds over de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Droplollie het volgende:
Heb de vekoper gemaild, nog geen reactie.
En mocht de Droplollie het niet begrijpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichtnet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef Maanvis het volgende:
klopt in nederland hebben we 50 hz stroomvoorziening.
meestal staat er toch ook gewoon 220v 50/60 hz zoveel watt oid?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
En mocht de Droplollie het niet begrijpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lichtnet.
Valt wel meequote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
En we hebben hem weer, het domste topic van de dag!
Gefeliciteerd you win the prize!
daar is TS vandaag ook achter gekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meestal staat er toch ook gewoon 220v 50/60 hz zoveel watt oid?
Mwah. Dom wil ik het niet noemen, er staat immers Hz bij beide.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
En we hebben hem weer, het domste topic van de dag!
Gefeliciteerd you win the prize!
Nou, het feit dat je handleiding geen 'soelaas' biedt vind ik op zich nog de grootste klacht!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef Droplollie het volgende:
Oké, dat was inderdaad heel idioot. Mijn technisch inzicht reikt inderdaad niet erg ver.
Wat mij nog wel verbaast is dat wanneer ik op 'info' druk, er staat dat het beeld 576i 50Hz is. Vervolgens keek ik achterop de TV en heb ik niet verder gekeken. Dom.
Maar dan is mijn volgende vraag, hoe kan het dat ik op 50Hz kijk, ik kan nergens in de settings vinden dat ik het kan veranderen. De handleiding biedt evenmin soelaas. Iemand hier die mij hier nog hulp in kan bieden?
Klote webshops ook altijd!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou, het feit dat je handleiding geen 'soelaas' biedt vind ik op zich nog de grootste klacht!
Je hebt het recht op die soelaas, en de verkoper is verplicht deze soelaas na te sturen.
Oh lord, dit wordt geen makkie.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef Droplollie het volgende:
Oké, dat was inderdaad heel idioot. Mijn technisch inzicht reikt inderdaad niet erg ver.
Wat mij nog wel verbaast is dat wanneer ik op 'info' druk, er staat dat het beeld 576i 50Hz is. Vervolgens keek ik achterop de TV en heb ik niet verder gekeken. Dom.
Maar dan is mijn volgende vraag, hoe kan het dat ik op 50Hz kijk, ik kan nergens in de settings vinden dat ik het kan veranderen. De handleiding biedt evenmin soelaas. Iemand hier die mij hier nog hulp in kan bieden?
Dat moet ergens bij settings -> picture staan gok ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:57 schreef Droplollie het volgende:
Heb ik al gekeken, staat het niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:11 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat moet ergens bij settings -> picture staan gok ik.
100 MCI? Waar kijk jij nou in hemelsnaam?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die televisie is gewoon 100 MCI. Maar de TS heeft waarschijnlijk achterop de televisie gekeken en zag daar dat de aansluiting voor stroom 60Hz is of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |