Als ik dat wist... Is echt een van mijn lievelingshapjes normaalquote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Hoe kun je daar nu geen zin aan hebben ?
Het is goddomme net herfst
Ik vind het zelf ook bijzonder appetijtelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als ik dat wist... Is echt een van mijn lievelingshapjes normaal
Nee man, vanavond eventjes doenquote:
Kom dan niet met die domme dingen mattiequote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
HAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHHAHAAHAHAAHAAHAHAHAAHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha
zeke doenquote:
Vroeg beginnen ?quote:
Sucks manquote:Op zondag 3 juni 2012 18:14 schreef jaren80 het volgende:
[..]
08:30 tot 14:00
Maar veel projecten en werk te doen
Jij?
Op uwen blije bakkesquote:
Door het gitaristentopic. Hij wilde een stuk voor me spelen. Later gingen we DM'en. Toen kwamen er Tinychats (en DM'en ging nog door), einde.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol.
En dat is allemaal via FOK! tot stand gekomen?
Hee P_z.quote:
quote:
Gewoon scholieren werk of vaste baan?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sucks man
Ik moet morgen werken van 15.00 tot 23.00, maar heb eerst vanaf 12.45 nog een cursus.
O.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door het gitaristentopic. Hij wilde een stuk voor me spelen. Later gingen we DM'en. Toen kwamen er Tinychats (en DM'en ging nog door), einde.
Hee.quote:
We hebben het verhaal gisteren moeten vertellen aan een metalhead die ons aansprak op het station, dus het zat weer vers in mijn geheugen en zo.quote:
Ik studeer niet meer.quote:
Hoe is het met u dan ?quote:
Sounds good, procesindustrie als ik dat zo hoor omdat je je een opleiding voor operator gaat volgen? (vapro).quote:Op zondag 3 juni 2012 18:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik studeer niet meer.
Werk daar nu full time, en ben nu bezig met een cursus. Later ga ik nog een opleiding tot Operator volgen, en als ik die afrond krijg ik een vast contract![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |