Ik heb je niet gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja ook. Gisteren naar FortaRock festival in Nijmegen geweest![]()
Ik werk momenteel bij Vredestein ( bandenfabrikant ).quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Sounds good, procesindustrie als ik dat zo hoor omdat je je een opleiding voor operator gaat volgen? (vapro).
quote:
Vredestein, daar zou ik ook wel willen werkenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik werk momenteel bij Vredestein ( bandenfabrikant ).
Maar is idd een vapro opleiding, alleen hoorde ik dat ik die niet zo zeer hoef te doen omdat mijn MBO opleiding op zich al genoeg is geweest.
Maar ik ga toch gewoon die opleiding doen, ben het meeste toch vergeten van mijn MBO
Laters en eet zequote:
Naicequote:
Ik zeg doen, vacatures en doorgroei mogelijkheden genoegquote:Op zondag 3 juni 2012 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vredestein, daar zou ik ook wel willen werken
Inderdaad, dat zei ik vanmorgen nog tegen hemquote:Op zondag 3 juni 2012 18:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Naice
Wat een heerlijk weer hadden we er gisteren bij , in vergelijking met vandaag
Ik ook een beetje hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei ik vanmorgen nog tegen hem. Ben zelfs een beetje verbrand gisteren
.
Hmmz, alles was gewoon baas. Jammer dat het geluid niet helemaal mooi was af en toe. Steel Panther was qua show gewoon het bestequote:Op zondag 3 juni 2012 18:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook een beetje hoor.
Welk optreden heb je t meest van genoten ?
Kun je er wat doorsturen, de site zelf is niet zo kwistig zie ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zeg doen, vacatures en doorgroei mogelijkheden genoeg
Steel Panther was idd geniaalquote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, alles was gewoon baas. Jammer dat het geluid niet helemaal mooi was af en toe. Steel Panther was qua show gewoon het beste. Trivium qua muziek denk ik. En Slayer viel best tegen.
Meeste zijn interne vacatures, maar die worden alleen opgehangen bij onsquote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je er wat doorsturen, de site zelf is niet zo kwistig zie ik.
We waren er pas halverwege Devin Townsend Project, gewoon omdat de shit ervoor ons niet zo bevielquote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Steel Panther was idd geniaal
Vond Benighted ook erg fijn. En bij Lamb of God ben ik nog een paar keer tegen mn muil geslagen door al die idioten die van achter uit de tent naar voren kwamen.
Heb daar nog wel een cool filmpje van de wall of death bij hun laatste nummer
En Slayer vond ik ook mwah..
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
Soberso steel panther.
Omdat eindbazen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We waren er pas halverwege Devin Townsend Project, gewoon omdat de shit ervoor ons niet zo beviel. Of ja, black/death metal komt op podia niet altijd even goed over
.
Had m ook gelezen ja, beetje rare recensie. Volgens mij is er iemand geweest die normaal nooit naar metal luistert of zoquote:Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
Die recensie op nu.nl. Helemaal haten op Trivium en al.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wil net zo'n gitaar als Satchel heeft
Een Kramer Pacerdie dingen zijn best geil
Die solo van mquote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wil net zo'n gitaar als Satchel heeft
Een Kramer Pacerdie dingen zijn best geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |