Zondag kan nog wel volgens mij, zaterdag ben ik waarschijnlijk in Gouda voetbal kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan! Dit weekend een keertje doen? Kom ik je m'n auto showen!
Waarom ga je in Gouda voetbal kijken?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zondag kan nog wel volgens mij, zaterdag ben ik waarschijnlijk in Gouda voetbal kijken
Als ik me goed had gevoeld was ik meteen gekomen, heb toch OVquote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom ga je in Gouda voetbal kijken?
Ik ga waarschijnlijk weer in Haastrecht voetbal kijkenEens kijken of ik dit keer niet in m'n onderbroek naar huis fiets
Kon je met Jill knuffelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik me goed had gevoeld was ik meteen gekomen, heb toch OV
Love Lettuce! Wel in koelkast bewaren hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar welk masker gebruik jij meestal van lush? Dan ga ik daar een sample van aanvragen om te proberen
Jill is zooooo'n cutiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kon je met Jill knuffelen
[..]
Love Lettuce! Wel in koelkast bewaren he
Ach je kan er om lachen toch? dan is het goedquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
keihard ja
maar dat is alleen maar goed, juist blij dat mamma ook altijd loopt te trollen
Shit is goed shar!quote:
dit is een oplossingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef Reintji het volgende:
'avond.
Het wordt donker, maar te lui om op te staan
Nice.. Haha, beetje jammer dat Rody er niet is om me te vergezellen dit EKquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Misschien moet je dit keer iemand meenemen die het wel merkt
JAquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jill is zooooo'n cutie
Die kan ik gelukkig wel knuffelen want je kattebeesten zijn ook wel echt cute
quote:
Ah dat is zuur, wat heb je?quote:
Zeg dat wel... heb denk ik in m'n slaap de wekker uitgezet ofzo.quote:
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moeders![]()
Komt me manderijntjes en kersen brengen omdat vitamientjes belangrijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
ahwquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Moeders![]()
Komt me manderijntjes en kersen brengen omdat vitamientjes belangrijk zijn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....Oh men, dit had ik moeten zien aankomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Moeders zijn te gekquote:
Yea, ik vind het ook wel lekker om ff thuis te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeders zijn te gek
(mijn vader had een pak rolo mee gegeven want vrouwmensen moeten tenslotte chocolade)
Jaa beetje vertroeteld worden!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea, ik vind het ook wel lekker om ff thuis te zijn
Je kunt natuurlijk ook vragen of Whitney de volgende keer mee komt en met zijn 4en een super leuke en gezellige avond hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa beetje vertroeteld worden!!
Als fruit zn broertje komt slapen ga ik ook altijd naar mijn ouders. Kunnen zij lekker schandalen en liggen mijn moeder en ik onder dekentjes films te kijken terwijl we een zak chips naar binnen kanen
Nee Shar, dat zie je verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook vragen of Whitney de volgende keer mee komt en met zijn 4en een super leuke en gezellige avond hebben![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je zou denken dat je genoeg fruit binnenkrijgt .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Hmm.. Jammer.. Had gehoopt ook jou tegen te komen als de gebroeders Fruit weer achter Chatroulette zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa beetje vertroeteld worden!!
Als fruit zn broertje komt slapen ga ik ook altijd naar mijn ouders. Kunnen zij lekker schandalen en liggen mijn moeder en ik onder dekentjes films te kijken terwijl we een zak chips naar binnen kanen
Gratz babe!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
YESSSSSS Eindelijk weer goed eens goed nieuws!! Mag toch gaan werken bij de waarneming en ze hebben het zelfs een maandje velengt!
Thnx! Ik ben helemaal blij! Ze hadden een aantal andere sollicitanten die wel in het bezit van een diploma en big registratie maar ze hebben toch voor mij gekozen. Awesome! Dit maakt de studievertraging ook minder zuur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |