Was het de finale? Had ik niet eens door.quote:
Ik dacht zelf dat Keira dat eigenlijk wel wist. Zo niet, dan zit de serie nog simpeler in elkaar dan ik dacht.quote:Echt precies hetzelfde als in Iron sky, waar de hoofdpersoon een nazi denkt te zijn maar eigenlijk een heel verdelievend persoon is. Ze moet toch op een gegeven moment het licht zien lijkt me.
Volgens mij heeft ze niks door nog. Toen ze iets moest onderzoeken met voedsel dat werd achtergehouden om meer winst te maken zei ze nog zoiets van "maar wie houd de bedrijven dan in de gaten" en dan zegt haar man je lijkt wel een terrorist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef Kenju het volgende:
Ik dacht zelf dat Keira dat eigenlijk wel wist. Zo niet, dan zit de serie nog simpeler in elkaar dan ik dacht.
Dit soort vragen stel ik al niet meer bij tijdreizen in series, er is altijd wel iets dat niet klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:41 schreef Kenju het volgende:
Ik snap het niet. Liber8 ging toch terug naar 2012 om de strijd hier te beginnen? En nu zeggen ze dat die aanslag in de tijdlijn van Keira enzo ook al gebeurd was. Wie heeft toen die aanslag gepleegd dan? Sadler had Kagame toen immers niet teruggestuurd?
Ik denk wel dat Kiera haar bedenkingen heeft, maar daar zullen we in S2 vast nog wel meer over zien.quote:[..]
Was het de finale? Had ik niet eens door.
[..]
Ik dacht zelf dat Keira dat eigenlijk wel wist. Zo niet, dan zit de serie nog simpeler in elkaar dan ik dacht.
Had wel een beetje hetzelfde hoor en de eerste 4 of 5 afleveringen heb ik na elkaar gekeken omdat ik het zo tof vond. Maar daarna gebeurde er eigenlijk niet veel meer qua verhaal. En dat vind ik nogal jammer omdat de actie nou ook niet echt top notch is ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind/vond het wel prima en vermakelijk, eigenlijk. Ik ken heel dat Iron Sky niet en ik zie het gewoon als leuk zomervermaak, deze serie. Net als bovenstaande geen zin om me te verdiepen in alle tijdreisfouten en theorieënGewoon lekker wegkijken
wat je bij zo een serie als dit houd zijn de vragen vind ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Had wel een beetje hetzelfde hoor en de eerste 4 of 5 afleveringen heb ik na elkaar gekeken omdat ik het zo tof vond. Maar daarna gebeurde er eigenlijk niet veel meer qua verhaal. En dat vind ik nogal jammer omdat de actie nou ook niet echt top notch is ofzo.
Bra'tacquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh, door FOK! dit net ontdekt. Net wat afleveringen binnengehengeld en nu aflevering één aan het kijken.
Tony Amendola
Net als bij lost. Maar daar waren meer vragen dan antwoorden uiteindelijk. Dus dat liever niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat je bij zo een serie als dit houd zijn de vragen vind ik
Geniale acteur. En als je hem ziet in 1997 en nu is hij geen spat veranderdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
En bij Falling Skies, al vind ik de acteerprestaties en zelfs het plot hier dan alweer een stuk beter dan in Falling Skies(niet moeilijk).
Maargoed, Falling Skies is ook gewoon briljant in al z'n slechtheid![]()
En Master Bra'Tac inderdaadheb sinds Stargate SG-1 echt een zwak voor die acteur. Geweldige vent.
Leuk zo'n post van iemand die compleet naïef de waarheid denkt te kennenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nou niet echt. Of een donkere vrouw en blanke man. Andersom heb ik het nooit gezien. Maar goed, door de andere reden gaat het sowieso niet gebeuren. Zou wel lef zijn om een getrouwde moeder die haar kind mist en de heldin van de serie is, toch haar behoeftes te laten vervullen in dit opzicht.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leuk zo'n post van iemand die compleet naïef de waarheid denkt te kennen
Je zat mooi fout ^^
ik snap het einde van lost nog steeds niet maarjaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bra'tac
Alle 10 de afleveringen in 2,5 dag gekeken. Prima vermaak.
[..]
Net als bij lost. Maar daar waren meer vragen dan antwoorden uiteindelijk. Dus dat liever niet.
''This never happened'' lijkt op meer te duiden dan enkel slapen ^^quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef Kenju het volgende:
[..]Al is het natuurlijk wel zo dat ze alleen is blijven pitten. Als dat al seks is, ben ik veel succesvoller dan ik dacht...
Maar goed, ik moet zeggen dat ik de chemistry tyssen de twee wel goed vind werken. En om de een of andere reden vind ik die Kellog sowieso wel een toffe personage. Eigenlijk zoals die zwarte tech-guy van Liber8 het omschreef, de manier waarop hij '10 omarmt en er de tijd van zijn leven heeft, met toch die sneaky kant waar toch een bepaalde oprechtheid achter lijkt te zitten.
Ik ook niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik snap het einde van lost nog steeds niet maarja
Ik vermoed (en hoop) dat de schrijvers als achterliggende gedachte hanteren dat de tijdsgeest & omgeving waar iemand in opgroeit, deels bepalend zijn voor de normen en waarden die een persoon hanteert. Daar waar 'wij' de huidige westerse normen en waarden vaak als goed zien, zien mensen uit andere gebieden deze normen en waarden vaak als minder goed of vreemd. En wij zien hun normen en waarden vaak weer als minder goed of vreemd. Even simpel gezegd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hun doel is de wereld te redden van een corporatocratie. Als kijker denk ik dan: maar dat is toch goed? Waarom verdedigt onze heldin dat beeld? Ik vind dat nog steeds het zwakste punt van de serie. Verder vermaak ik mij wel.
Scherpe analyse. Je merkt dat ook heel goed in interacties tussen Cameron en Kellog — Kellog heeft zich die andere (onze) maatschappij bijna meteen eigen gemaakt. Al hebben beide maatschappij-vormen natuurlijk zo hun voor- en hun nadelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vermoed (en hoop) dat de schrijvers als achterliggende gedachte hanteren dat de tijdsgeest & omgeving waar iemand in opgroeit, deels bepalend zijn voor de normen en waarden die een persoon hanteert. Daar waar 'wij' de huidige westerse normen en waarden vaak als goed zien, zien mensen uit andere gebieden deze normen en waarden vaak als minder goed of vreemd. En wij zien hun normen en waarden vaak weer als minder goed of vreemd. Even simpel gezegd.
Keira is opgegroeid in een periode dat het voor de meerderheid niet meer dan normaal is dat de corporaties de macht hebben. Je ziet het ook in de dicussie in de eerste aflevering, waar ze met het groepje vrienden discussieren over of hun samenleving nu wel of niet goed is. Keira geeft op dat moment aan te denken dat de maatschappij waar ze in leven het beste is voor de mens (of iets dergelijks, betreffende aflevering alweer een tijd geleden bekeken).
Pas nadat ze uit die maatschappij verwijdert is, lijkt het alsof ze langzaam begint te twijfelen. Ze krijgt nieuwe informatie over haar oude samenleving, maar is nu ook beter in staat haar oude samenleving vanuit een ander (afstandelijker) perspectief te bekijken.
Bronquote:Continuum debuted on Showcase to an audience of over 1 million viewers (2+), shattering all previous premiere records on the network, making it the #1 specialty series of the summer. Boosting Showcase’s viewership by indexing 117% for A25-54 and 123% for A18-49 versus last summer, Continuum averaged #1 on Sundays, dominating its timeslot (9p-10p) across all key demos. The epic first season concluded with the most-watched finale in Showcase history.*
“Continuum was a tremendous success for the channel,” said Barbara Williams, Senior Vice President, Content, Shaw Media. “We are proud to green light such a prolific ratings hit and original series for a second season, and to continue Kiera’s journey through time for our dedicated viewers.”
Hij wordt daar zondag uitgezonden, de 21equote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als in hij is in de vs nu wel of niet al uitgezonden? dan ga ik straks namelijk even zoeken.
ah. nice.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij wordt daar zondag uitgezonden, de 21e
daarom ook in followmy.tv. de series zetten die je volgt, dan mis je niks meer .)quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Facebook heeft zo z'n nut voor sommige dingenhad er anders in de eztvlijst vast overheen gekeken maandag
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef Symer het volgende:
Uit m'n reacties in dit topic concludeer ik dat ik deze serie gekeken heb, maar ik kan me hier werkelijk niks van herinneren. Zelfs die cast-foto zegt me helemaal niks.
Er begint me iets te dagen. Heeft blijkbaar weinig indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Helpt een trailertje misschien?
had ik pas ook nog gedaanquote:Op zondag 21 april 2013 17:41 schreef dawg het volgende:
vanavond seizoen 1 nog maar eens een keer kijken. en hopen dat s02e01 morgen online staat.
kut rol ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel leuk. Al vind ik die Carlos wel echt heel kut acteren
Ja dat ook. Emo Alec moet trouwens ook niet te lang duren vond die scenes ook best kut.quote:
haha yepquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja dat ook. Emo Alec moet trouwens ook niet te lang duren vond die scenes ook best kut.
Die gast in het ziekenhuis ging wel lekker Crank style trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom spoilers trouwens als je deze serie kijkt heb je dit toch gezien?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Voor de zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom spoilers trouwens als je deze serie kijkt heb je dit toch gezien?
ze kreeg hoofdpijn en ik denk dat ze normaal wakker zijn voor de updates ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:37 schreef Jegorex het volgende:
Ik neem aan dat ze wel vaker dingen uploaden of patchen en nu krijgt ze ineens een nachtmerrie als de oude Alec een simpel bestandje upload?
hopelijk niet het tweede, want dat is enorm kut.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd wanneer er uit gaat komen (op z'n minst naar die politieagent) hoe de vork in de steel zit. Redelijke aflevering in elk geval weer, opent wat nieuwe mogelijkheden/paden.
Ben ook benieuwd hoe de oude Alec het bedoeld heeft: de toekomst daadwerkelijk veranderen óf zorgen dat de toekomst veiliggesteld wordt omdat dit iets is dat 'moet gebeuren' ofzo.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Salamander het volgende:
Ik vind het nog steeds spannend en boeiend.
Realistisch gezien zou Gardiner als hij echt zijn best doet zo Kiera kunnen ontmaskeren. Maar de spanning blijft er zo wel in.
Dus wat mij betreft niet al teveel plotholes of andere irritaties.
Die zullen ook wel blij zijn met al twee keer een nummer als einde.
Met dank aan Poker4lifee vanwege zijn linkje hier twee CDs van ze in Spotify gezet.
OMG daar ken ik hem van!!quote:
Uhuquote:
Deze serie zit al vanaf episode 1 op de schopstoel. Dat het tot op de dag van vandaag nog uitgezonden wordt is dus nog steeds een wonder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:09 schreef Mirel het volgende:
Er zijn zo weinig bad guys, en daarom weet ik dat bij iedere firefight alle hoofdrollen het toch overleven. Ze zouden nieuwe characters moeten introduceren die een grotere rol spelen, of mensen zoals die crimebaas met de bril meer verhaal moeten geven.
Jezus, echt? Ik kon seizoen 1 nog niet eens afkijken, en normaal kijk ik alles wat maar een beetje sci-fi is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Er komt een derde seizoen!
http://www.shawmedia.ca/M(...)ReleaseId=6442453145
nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Top! Paar weken geleden met de serie begonnen en vind het verhaal best boeiend. Vind een derde seizoen dus helemaal niet ergquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |