SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Ja doei.![]()
Winkelquote:Op zondag 3 juni 2012 10:50 schreef rechtsedirecte het volgende: nog maar eentje dan: pure draagbare hardloopsex http://www.gorerunningwea(...)ingid=1212723464071A @GotC, heb jij het in een winkel gekocht of online?
eigenlijk altijd. Wil het voelen en aanzien. Wel handig, want ik kreeg bv die mooie Nike jasjes niet dicht dankzij mn heupen
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hardloopseks![]()
Dude
Heeft Dr.Sexy je account overgenomen?
![]()
nee, dat niet maar van dat jacket kan ik wel in extase raken..... want 2.5-3 uur in de regen lopen en zeiknat worden is niet prettig'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heb tot nu toe nog maar één ander jasje gevonden (van Nike geloof ik) dat afritsbare mouwen had. Echt, waarom lijk ik de enige op deze aardkloot te zijn die dat wil__!
Ja doei.![]()
welke mooie Nike jasjes?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Winkeleigenlijk altijd. Wil het voelen en aanzien. Wel handig, want ik kreeg bv die mooie Nike jasjes niet dicht dankzij mn heupen
Jij gaat altijd naar RW hè?Niet meer actief op Fok!![]()
zo klopt hij voor echte runninggearophilesquote:Op zondag 3 juni 2012 10:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Winkeleigenlijk altijd. Wil het voelen en aanzien, ruiken...zachtjes met je tong proeven, tegen je wang houden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dude... wat heb je gesnovenquote:Op zondag 3 juni 2012 10:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo klopt hij voor echte runninggearophiles
Niet meer actief op Fok!![]()
heb nog steeds mijn runner's high van vanmorgenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die knaloranje enzoquote:Op zondag 3 juni 2012 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welke mooie Nike jasjes?
Jij gaat altijd naar RW hè?maar die zijn er nu uit, want zomercollectie.
En idd altijd RW![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo klopt hij voor echte runninggearophiles![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Die knaloranje enzomaar die zijn er nu uit, want zomercollectie.
En idd altijd RW.
Toen jij postte dat in april/mei de wintercollectie in de aanbieding is, dacht ik: niiiiiice, nog even wachten dus. Beetje in de war met de maanden vh jaar geloof ik
.
Straks eens kijken of de Selexyz toevallig What I talk about when I talk about running van Murakami heeft liggen.
* DJMO slappe lach krijgt van de ttIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
GoedemorgenIk sta nu even bij de start van de 5km te kijken hier in Leeuwarden, even sfeer proeven
. Ik mag zelf pas om 14 uur starten
Heb er zin in
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
alvast heel veel succes mattie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Buien lijken hier te zijn overgewaaid, ga zomaar eens de deur uit voor een rondje. Altijd moeilijk met dit soort weer om te kiezen wat ik ga aantrekken. Wordt denk ik korte tight met longsleeve. Twijfel nog over een jasje.![]()
Ik zou korte tight, korte mouwen, jasje doenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Buien lijken hier te zijn overgewaaid, ga zomaar eens de deur uit voor een rondje. Altijd moeilijk met dit soort weer om te kiezen wat ik ga aantrekken. Wordt denk ik korte tight met longsleeve. Twijfel nog over een jasje..
dun jasje is wel altijd lekker tegen de wind vind ik zelfquote:Op zondag 3 juni 2012 11:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Buien lijken hier te zijn overgewaaid, ga zomaar eens de deur uit voor een rondje. Altijd moeilijk met dit soort weer om te kiezen wat ik ga aantrekken. Wordt denk ik korte tight met longsleeve. Twijfel nog over een jasje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Lange mouwen + jasje doe ik alleen in de winter.
Ah vandaag kom ik op de 250 km voor dit jaar. Op de helft dus voor mijn persoonlijke challenge. Als het nog droog wordt vandaag dan wordt het short en shirt met korte mouwen.
![]()
Ik heb alleen een 3/4 tight, een sportbh en hardloopschoenen. Had er de laatste weken een gewoon hemdje bij aan, maar het is vandaag wel koud! Dus nog even bedenken wat ik vanmiddag aantrek.![]()
Voordien liep je alleen in een sportbeha?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb alleen een 3/4 tight, een sportbh en hardloopschoenen. Had er de laatste weken een gewoon hemdje bij aan, maar het is vandaag wel koud! Dus nog even bedenken wat ik vanmiddag aantrek.Foutje zeker?
Lees de zin daarnaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voordien liep je alleen in een sportbeha?Foutje zeker?
![]()
![]()
heb je geen tshirt met lange mouwen?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb alleen een 3/4 tight, een sportbh en hardloopschoenen. Had er de laatste weken een gewoon hemdje bij aan, maar het is vandaag wel koud! Dus nog even bedenken wat ik vanmiddag aantrek.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, wel gewone shirtjes, maar niet iets dat de wind tegenhoudt.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je geen tshirt met lange mouwen?![]()
Dank u allen! Het is hier op dit moment droog. Ik trek straks een korte broek, loopshirt met korte mouwen en een loopjasje eroverheen aanWill do for me.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Start nooit vanuit huis en kleding ligt in de auto dus kan altijd op lokatie nog bepalen.
Maar goed wordt tijd om te gaan en wat te gaan doen.![]()
en een maand voor op schemaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:31 schreef Wiehoe het volgende:
Ah vandaag kom ik op de 250 km voor dit jaar. Op de helft dus voor mijn persoonlijke challenge. Als het nog droog wordt vandaag dan wordt het short en shirt met korte mouwen.
veel plezier Cowboy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[quote/10/25#112373804]zondag 3 juni 2012 10:09[/url] schreef Viking84 het volgende:[/b]
[..].
Ik vind ze niet echt mooi trouwens, die dingen. Dacht hem op een andere site voor 55 euro gevonden te hebben maar was uitverkocht
.
* Viking84 verder zoekt.
Edit: Run2Day zou ze ook moeten hebben. Ik zie ook de Adidas Climaproof, lijkt iets soortgelijks te zijn.
Waar heb jij hem vandaan, Rammelaartje?
[/quote]
New York
Mooie van dit jasje is dat er een soort rondjes aan de binnenkant zitten zodat het jasje niet aan je gaat plakken als je bezweet bent. Hij is superlicht en verstikt niet zoals veel regenkleding doet. En hij is echt goed wind en waterdicht, heb er al mee in de regen gelopen. Ik heb trouwens een blauwe, je hebt ze in veel verschillende kleuren. Herenmodel heet geloof ik de hurricane vapor oid.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rammelaartje op 03-06-2012 11:42:38 (grmbl codes) ]![]()
New Yorkquote:Op zondag 3 juni 2012 11:40 schreef Rammelaartje het volgende:
[quote/10/25#112373804]zondag 3 juni 2012 10:09[/url] schreef Viking84 het volgende:[/b]
[..].
Ik vind ze niet echt mooi trouwens, die dingen. Dacht hem op een andere site voor 55 euro gevonden te hebben maar was uitverkocht
.
* Viking84 verder zoekt.
Edit: Run2Day zou ze ook moeten hebben. Ik zie ook de Adidas Climaproof, lijkt iets soortgelijks te zijn.
Waar heb jij hem vandaan, Rammelaartje?
Mooie van dit jasje is dat er een soort rondjes aan de binnenkant zitten zodat het jasje niet aan je gaat plakken als je bezweet bent. Hij is superlicht en verstikt niet zoals veel regenkleding doet. En hij is echt goed wind en waterdicht, heb er al mee in de regen gelopen. Ik heb trouwens een blauwe, je hebt ze in veel verschillende kleuren. Herenmodel heet geloof ik de hurricane vapor oid.
Oh enne, die muts is perfectBlijft tenminste op je hoofd zitten tijdens het rennen!
![]()
Oh ja, NY, daar kom ik volgende week toevallig nog![]()
.
Ik lees goeie dingen over het Brooks-jasje, maar niet over de capuchon die daarbij hoort.
grappig om te lezen dat sommige mensen zo merkgebonden zijn.... ik heb dat met mijn shirts en mutsen...MacPac of anders nietsquote:Op zondag 3 juni 2012 11:46 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik ben ook gewoon een Nike sektelid. Alles niks, behalve mijn schoenen
en schoenen....natuurlijk Brooks'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Broek van Asics, long sleeve van Puma, schoenen van Saucony. Ben niet merkgebonden, zeker niet wat kleding betreft, al ben ik t.a.v. zo'n jasje wel kritischer.
Ik heb adidas schoenen, merkloze tights, perrysport eigenmerk tight, nike 2-in-1, merkloze shirts, nike shirt, merkloze softshell jack, merkloze sokken, falke sokken, adidas sokken...
Nee ik ben niet echt merkgebonden![]()
![]()
Schoenen werd ik op Saucony gehad. Heb ook op New Balance gelopen en op Nike (blessure mee gekregen, grrr nike, nooit meer nike hardloopschoenen voor mij!) en ik loop met Nike+![]()
![]()
Nee idd. Het kloterigste was dat er echt 3 verschillende professionele partijen hebben gezegd dat die schoenen goed waren. Fysio, verkoper in Australie en heb ze na laten kijken bij RW. Eerste wat ze zeiden bij Starshoe: Oh, dat zijn de allerslechtste schoenen voor jou die je aan had kunnen trekken. Grr.quote:![]()
Schoenen: Saucony
Sokken: Lidl en Asics
Shirts: Nike, Odlo (!), Perry Sport, North Face, Pearl Izumi, Saucony, Asics
Sportbh: Shockabsorber
Tights: Gore en Nike
Korte broek: Nike
Hardlooprokje+tight: Nike
Jasje: Gore
Horloge: Garmin
Petje: Puma
Zo![]()
![]()
Houden jullie naast jullie hardloopschoenen ook rekening met normale schoenen ivm blessures..? Ik zou me kunnen voorstellen dat na een intensieve loop wandelen op hakken bijvoorbeeld geen slim idee is.![]()
Odlo is een beetje ondergewaarderd merk vind ik... mijn eerste wintershirt 15 jaar geleden was een Odlo, heb het nog steeds en nog steeds good as gold'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: