Dat had ik dan wel weer gelezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze ging naar Curacao omdat ze dat in een notitieboekje had opgeschreven 3 jaar geleden
En dan krijgt ze AIDS! MOEWHAHAHA!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer gelezen.
Ze had er ook Suriname opgezet. Hoop dat ze daar volgende maand heen mag en dan gebeten wordt door een malariamug wiens vader een denge-tijgermug en wiens moeder een ebola-konijn was
Gezichtsaids man, en aan d'r vingers en dan kan ze niet meer blochen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijgt ze AIDS! MOEWHAHAHA!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
stelletje tetten verslaafden
de 2e is mijn topicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
meest bezocht op de eerste pagina is die over drop-ijs
Masturberen?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
stelletje tetten verslaafden
Ohnee ik moest nog even wat leuks bedenkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hedde gij nog geen oranje UI Unfje van me?
crap ik moet ook nog bedenken welke van mijn UIs ik laat doen en watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hedde gij nog geen oranje UI Unfje van me?
Ik neem iets heel andersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van jullie twee zijn nog zo eenvoudig niet
Of neem je/nemen jullie hele andere UI's?
Ik heb er meerderequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van jullie twee zijn nog zo eenvoudig niet
Of neem je/nemen jullie hele andere UI's?
veel plezier!quote:
Heb je iets grappigs voor ogen? ik wil wel googlen voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik neem iets heel andersDit was geloof ik een van de eerste plaatjes die ik op Weheartit tegenkwam
Ik ben nog helemaal blanco hehehequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je iets grappigs voor ogen? ik wil wel googlen voor je
die is leuk en makkelijk aan te passenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien doe ik deze wel weer, en dan maak ik hem oranje ofzo ..
Deze maar dan Katie zelf wat donkerder maken tot jouw huidskleurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal blanco hehehe
ssssst ik doe alsof ik een leven heb jaquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze maar dan Katie zelf wat donkerder maken tot jouw huidskleur
[ afbeelding ]
En een lachend lollermondje erop, da''s ook leuk
hehehhehehehe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ssssst ik doe alsof ik een leven heb ja
nog een paar loiken danquote:
Faal vastgelegd voor het nageslachtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog een paar loiken dan
[
[img]http://images4.fanpop.com/image/photos/24100000/lol-lol-24171193-448-394.gif]afbeelding ]
Een lekker blonde
[ afbeelding ]
En een bonus plaatje, alleen niet geschikt voor een UI
[img]http://static.fjcdn.com/pictures/sexual_82f5a7_916398.jpg/[img]
nagels man... kutdingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Faal vastgelegd voor het nageslacht
Godsamme wat een ideequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Unf: vraag in het EK-UI topic of je met die tetten een bal kunt hoog houden en oranje achtergrond ofzo
LOL!quote:NikiDecember 14, 2010 7:58 AM
are these your hands/nails?very pretty! love this smokin' color!
Reply
Beauty ReductionistaDecember 14, 2010 6:19 PM
Nope, I keep a fake hand in my desk drawer for these nail polish posts. ;D
Reply
Valt wel een beetje tegen na gisteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, extreem he, zeker voor de zaterdagavond
China Glaze Trendsetter? Of is dat nog teveel shimmer, of niet helemaal de goede tint?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, zekers!
Weet jij nog een mooie mosterd gele nagellak, zonder glitter (mag wel met shimmer) en zonder goud?
al ingestort? Of ben je allang over dat punt heen?quote:
heb je nog der tetters geknepen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
Fortarock was leuk en IJs is lief en heeft mooie nageltjons
Ik lig in bed mijn make-up afhaal ritueel en tandenpoets uit te stellen omdat ik te moe benquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
al ingestort? Of ben je allang over dat punt heen?
Niet eens en niet eensquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je nog der tetters geknepen?
En leuk leuk leuk! Nu piep in je oren? (ik neem altijd gehoorbeschermers mee)
dat sla ik in dat soort extreme "state of beings" gewoon over tot morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik lig in bed mijn make-up afhaal ritueel en tandenpoets uit te stellen omdat ik te moe ben
Ik vind hem wel echt geweldig iig.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien net iets teveel shimmer, maar da's wel ongeveer wat ik zoek qua kleur
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
misschien wordt het m wel hoor, shimmer zie je toch niet zo als je niet in de zon zit of als je er geen flitser op zetquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem wel echt geweldig iig.Weet alleen niet zo goed andere nagellak in deze tint. Moet je aan SQ vragen, die is van de drek-kleuren.
[..]
Mooi zo!
Jah, dat kan ik dus nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat sla ik in dat soort extreme "state of beings" gewoon over tot morgen
En fijn dat je geen piep in je oren hebt!
(en jammer van de tetten)
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat kan ik dus niet
Maar ik ben klaar, dus ik ga slapen.. Dagdag!
slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat kan ik dus niet
Maar ik ben klaar, dus ik ga slapen.. Dagdag!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga een bakje ijs pakken, gewoon omdat het kan
Ooh, dan sowieso!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs was voor bij de aardbeien maar die had ik al los opgevroten, dus dan mag ik nu best ijs![]()
MOEHAAHAHAHAHa
Oehh, lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb lekker nog een schepje frambozenjam erop gedaan
En de zapper op de weg terug naar de bank gepakt, blijkt The Texas Chainsaw Massacre net te zijn begonnen
Da's lang geleden zeg!
* BBQ-kip blijft kijken
Dank je!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehh, lekker!
Hihi, geniet ervan. Ik ga zo lekker slapen.
slaap lekker!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
Slaap lekkerquote:
téééring wat een lang introquote:
je hoeft het niet te luisteren. Het is wel het nummer wat mijn leven tekentquote:
weet ik wel, niks hoeftquote:Op zondag 3 juni 2012 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft het niet te luisteren. Het is wel het nummer wat mijn leven tekent
" gather ye rosebuds while ye may
Old time is still a-flying
and this same flower that smiles today
tomorrow will be dying"
gewoon alles... het tekent gewoon mijn leven. Geen liedje heeft ooit meer tranen bezorgd dan dit..quote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet ik wel, niks hoeft
Maar ik dacht, even luisteren... intro.... even verder skippen.... intro.... verder skippen.... intro. Dat viel op.
En toen zag ik daarna pas dat het 23 minuut nog wat duurde(ik verwachte dus gewoon een 3 minuut 45 liedje ofzo
)
Wat voor betekenis heeft het voor je, behalve stukje lyrics, wat uiteraard helemaal waar is.
ik ben dan ook afgehaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
weet ik wel, niks hoeft
Maar ik dacht, even luisteren... intro.... even verder skippen.... intro.... verder skippen.... intro. Dat viel op.
En toen zag ik daarna pas dat het 23 minuut nog wat duurde(ik verwachte dus gewoon een 3 minuut 45 liedje ofzo
)
Wat voor betekenis heeft het voor je, behalve stukje lyrics, wat uiteraard helemaal waar is.
mooi toch, da het je zo raaktquote:Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon alles... het tekent gewoon mijn leven. Geen liedje heeft ooit meer tranen bezorgd dan dit..en sorry dat ik jullie er zo mee overval
ja dat ben ik met je eens denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 00:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben dan ook afgehaakt. Dreamtheater nummers zijn iets te lang imho
.
Zucht....quote:Op zondag 3 juni 2012 00:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben gewoon aan de kant gedouwd door een vent met een bierbuik en een oranje shirt omdat ik de winkel dicht wilde doen.
De politie stond erbij en keek ernaar.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zucht....
Bewaking gebeld?
Of heb je hem nog even een paar nieuwe blikken bier laten kopen?
verrassend, beide zakenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De politie stond erbij en keek ernaar.![]()
Hij nam wel bier mee gelukkig.
ik zit me echt te bescheuren hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit me echt te bescheuren hier
ja ik moest ook zo hard lachen om die gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja precies, whehehehe
en daarna vragen aan zijn vrouw "did I embarress you"?
En dan zij heel droog "no dear...."
* BBQ-kip link opentquote:Op zondag 3 juni 2012 01:13 schreef Sharana_LV het volgende:
dit vrouwtje is ook behoorlijk kras trouwens![]()
goed voorbeeld dat je nergens te oud voor bent
edit: meer dan 10 miljoen views
Ja joh! Met dr pubs and clubsquote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk, die Schotse Rrrrrrr die ze erin gooit
Hahahahaha, kewl!quote:
Ja hahahhaquote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahahaha, kewl!
En daarna draaien ze mull of kintyre, ongeveer net zo oud als zij zelf![]()
hehehehe, die is grappig!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef Sharana_LV het volgende:
dit zag ik NIET aankomen
damn 18 miljoen views
"from all the things I expected to come out of your mouth this wasn't it"
Ik moest lachen om Simon: it's like a dog miauwing, it' s just not supposed to do thatquote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef Sharana_LV het volgende:
dit zag ik NIET aankomen
damn 18 miljoen views
"from all the things I expected to come out of your mouth this wasn't it"
Slaap lekker Sjaan en Kip!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:33 schreef Sharana_LV het volgende:
oke ik moet nu echt eens gaan slapen![]()
youtube is de duivel!
truste kip
en de rest die nog wakker is
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef RenRen- het volgende:
HallonIk weeg al bijna 2 kilo minder dan toen ik begonnen ben
Wat goed!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:09 schreef RenRen- het volgende:
HallonIk weeg al bijna 2 kilo minder dan toen ik begonnen ben
Och poppie..quote:Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef Diconnected het volgende:
Meneer vertelde net dat ie z'n buurvrouw heeft geneukt voordat ik op vakantie ging.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef Diconnected het volgende:
Meneer vertelde net dat ie z'n buurvrouw heeft geneukt voordat ik op vakantie ging.![]()
Dat meen je nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef Diconnected het volgende:
DAFUQ .. wat een lul dicoquote:Op zondag 3 juni 2012 14:10 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Diconnected het volgende:
Yeah. En dat terwijl ie de afgelopen 2 dagen al m'n beste vrienden heeft ontmoet enzo. En we hadden het ontzettend leuk en gezellig. En dan nu dit![]()
Ja dat maakt het nog extra zuur lijkt me. Veel knuffels en zulks voor jouquote:Op zondag 3 juni 2012 14:21 schreef Diconnected het volgende:
Yeah. En dat terwijl ie de afgelopen 2 dagen al m'n beste vrienden heeft ontmoet enzo. En we hadden het ontzettend leuk en gezellig. En dan nu dit![]()
QFT.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico sorry maar als hij als je een weekje weg bent zijn piemel niet eens in zijn broek kan houden is hij je echt niet waard. Je bent zo'n leuke meid en verdiend 23482302253242 keer beter dan dit![]()
Dat! Je bent zo'n leuke, lieve, toffe en mooie meid! Je verdient iemand die dat ten volste beseft en helemaal voor je gaat!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Dico sorry maar als hij als je een weekje weg bent zijn piemel niet eens in zijn broek kan houden is hij je echt niet waard. Je bent zo'n leuke meid en verdiend 23482302253242 keer beter dan dit![]()
Dannog .. relatie = piemel in je broek houden (mits bij jou natuurlijk)quote:Op zondag 3 juni 2012 14:29 schreef Diconnected het volgende:
Het is gebeurd vóór ik op vakantie ging he, de avond voordat ik wegging was ie hier en issie blijven slapen enzo.
Heeft hij ook gezegd waarom het is gebeurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:29 schreef Diconnected het volgende:
Het is gebeurd vóór ik op vakantie ging he, de avond voordat ik wegging was ie hier en issie blijven slapen enzo.
Hij liet zich verleiden door haar... ze wist dat ie een vriendin heeft, heb der zelf ook paar x gezien zelfs. En ze heeft dus denk ik die maandag voor ik op vakantie ging, voor zijn deur gaan staan in een sexy setje en meneer dacht met z'n lul en niet met z'n verstand.... Ughquote:Op zondag 3 juni 2012 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heeft hij ook gezegd waarom het is gebeurd?
Wat een raar verhaal joh...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij liet zich verleiden door haar... ze wist dat ie een vriendin heeft, heb der zelf ook paar x gezien zelfs. En ze heeft dus denk ik die maandag voor ik op vakantie ging, voor zijn deur gaan staan in een sexy setje en meneer dacht met z'n lul en niet met z'n verstand.... Ugh
Sorry, wat een kutsmoes, als hij gewoon de deur had dicht gegooid was het klaar geweest...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hij liet zich verleiden door haar... ze wist dat ie een vriendin heeft, heb der zelf ook paar x gezien zelfs. En ze heeft dus denk ik die maandag voor ik op vakantie ging, voor zijn deur gaan staan in een sexy setje en meneer dacht met z'n lul en niet met z'n verstand.... Ugh
yea i know... maar hij had blijkbaar gevoelens voor der dusja...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry, wat een kutsmoes, als hij gewoon de deur had dicht gegooid was het klaar geweest...
Kappen met die kneus, dat gaat die slet nog een keer flikken waarschijnlijk. En anders is het wel een ander wijf tijdens het uitgaan of iets. Lekker makkelijk ook om te zeggen: "Ja maar ik werd verleidquote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als hij gevoelens voor haar heeft had hij voor haar moeten kiezen ipv voor jou.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yea i know... maar hij had blijkbaar gevoelens voor der dusja...
ik ga het maar even laten bezinken en ik bel hem vanavond wel ofzo
waarom? Waarom ga je hem nog bellen? .....quote:Op zondag 3 juni 2012 14:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yea i know... maar hij had blijkbaar gevoelens voor der dusja...
ik ga het maar even laten bezinken en ik bel hem vanavond wel ofzo
mannen weten precies wat ze willen en wat ze doen. er zijn geen smoesjes voor. Het is gewoon onzin.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry, wat een kutsmoes, als hij gewoon de deur had dicht gegooid was het klaar geweest...
Me tooquote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Angelina Jolie voor mijn deur? I'd hit that!
Dit, zeker omdat jullie niet zo lang samen zijn...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Dan is hij makkelijk van zijn pad te krijgen hoor. Voor welke vrouwen heeft hij dan nog meer 'gevoelens'? Wat de rest zegt lieverd, jij bent zo veel meer waard als dit, als hij nu al niet normaal kan nadenken als er eens een wijf een beetje gezellig loopt te doen, hoe moet dat dat straks als het wat minder goed gaat tussen jullie een keer? Elke relatie kent goede en minder goede tijden en bij jullie gaat het nu juist hardstikke goed! Geen enkele reden om dan maar met een ander te gaan liggen batsen toch? Ik vraag me echt af of het bij deze keer kan blijven, zou je het hem vergeven..
Poppie, je eigen gevoelens voor hem ten spijt denk ik om heel eerlijk te zijn dat hij hiermee flink duidelijk is over zijn gevoelens naar jou toe: alles is helemaal leuk, maar als zich een a der lekker hapje aandient is hij je dus meteen vergeten
Vergeef me als iknu hard ben of je kwets meiske, maar I'd hate to see him hurt you like that twice..
Daarom, deur dicht gooien was 2 sec werk geweest maar blijkbaar wou hij dat niet. Om het nou op die chick te gooien omdat ze een sexy outfit aanhad, als je trouw wilt zijn doet het je geen flikker en zeg je dat ze op moet flikkeren en respect moet hebben voor je relatiequote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mannen weten precies wat ze willen en wat ze doen. er zijn geen smoesjes voor. Het is gewoon onzin.
ITquote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Melz wanneer gaan we trouwen? Als angelina dan voor de deur staat doen we wel een trio
Dus dan bel je hem vanavond op en dan zeg je dat je bij nader inzien gevoelens hebt voor een hot sexay mama in de hoofdstad en dat jullie het triootje dat je in je hoofd had wel met een andere vent gaat gebeuren. Kthnxbai!quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef Diconnected het volgende:
Melz wanneer gaan we trouwen? Als angelina dan voor de deur staat doen we wel een trio
phehehequote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus dan bel je hem vanavond op en dan zeg je dat je bij nader inzien gevoelens hebt voor een hot sexay mama in de hoofdstad en dat jullie het triootje dat je in je hoofd had wel met een andere vent gaat gebeuren. Kthnxbai!
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dus dan bel je hem vanavond op en dan zeg je dat je bij nader inzien gevoelens hebt voor een hot sexay mama in de hoofdstad en dat jullie het triootje dat je in je hoofd had wel met een andere vent gaat gebeuren. Kthnxbai!
nee jij bent mijn oogbalhoneyquote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IT
A
DEAL!
MAAR
ze mag niet je oogbal likken, das alleen voor mij hoordat zou mij anders wel te ver gaan
goeden ideequote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ga ik er ook snel op klikkonquote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga wel een "trio with Angelina Jolie" facebook event aanmaken en dan dico uitnodigen
dat staat er op haar wal "Dico is joining the trio with Angelia Jolie event with Sharana"
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga wel een "trio with Angelina Jolie" facebook event aanmaken en dan dico uitnodigen
dat staat er op haar wal "Dico is joining the trio with Angelia Jolie event with Sharana"
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
oh hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, de andere dames ook niet.. ik ben gewoon zo ontzettend pissig en boos dat ik wel blij ben dat jullie ook zo zijn zegmaarquote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
make him feel like the loser that he is
Nogmaals sorry als ik te hard op hem afgeef Dico, maar ik heb weinig begrip voor vreemdgaanders m/v..
En terecht! Ik wil alleen niet dat je dan straks toch kiest om hem te vergeven en dan denkt dat wij niet achter je staan zeg maar.. Ik vind het alleen zo fucking WRAAAHH als mensen ervoor kiezen uitgerekend die ene speciale persoon in hun leven zó enorm te kwetsen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, de andere dames ook niet.. ik ben gewoon zo ontzettend pissig en boos dat ik wel blij ben dat jullie ook zo zijn zegmaar
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
When there's a party .. THE MIR IS THERE!
Die gaan ook wel eens vreemd.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar echt lesbisch worden denk ik
Daag! Shopse.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Incantrix het volgende:
And on that bombshell it's time to say goodbeye!
Boodschappen doen![]()
TOP GEAR!quote:Op zondag 3 juni 2012 15:22 schreef Incantrix het volgende:
And on that bombshell it's time to say goodbeye!
Boodschappen doen![]()
Nee, Dimens was gewoon netjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zie dat Dimens flink heeft gehosseld hier.
Ben je single?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nummers? Die niet volgens mij. Wel tettenfoto's.
En dan krijg ík gezeik als ik mijn Schimpie UI weer eens uit de kast trekquote:
Lekker kort en pittig koppie toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan krijg ík gezeik als ik mijn Schimpie UI weer eens uit de kast trek![]()
Wat een lelleke kop hedde gij zeg!
Ik probeer er ook zo min mogelijk naar te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan krijg ík gezeik als ik mijn Schimpie UI weer eens uit de kast trek![]()
Wat een lelleke kop hedde gij zeg!
Dat zeker, Rita en de kids zouden er dol op zijn!quote:
Ronnie vindt het ook erg mooi.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zeker, Rita en de kids zouden er dol op zijn!
kan hij lekker makkelijk aan je oorlelletje zuigenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hoe doe je dat? Overal pitjes posten ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn vorige account (hihi P_z is een kloon) had ik daar zelfs een ban voor gekregen.
Leef je vooral uit, alles is welkom!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net de badkamer helemaal ontkalkt en het doucheputje schoongemaakt (![]()
![]()
), wat een kutklus altijd en heel mijn klauwen zijn nu uitgedroogd ook nog.
Nah ja, nu nog wat wassen erin, kluszooi opruimen en dan lekker vanavond Mss d'r CV bekijken en die van mezelf updaten en mooie brief bijschrijven![]()
Mss: ik heb wel veel commentaar (ben een extreme zeikerd), vind je het goed als ik dat er allemaal bij zet of wil je het beperken tot je nevenactiviteiten qua commentaar van mij?
je denkt altijd "hoeveel mensen die ooit vrouw zijn geweest kunnen er nou zo bijlopen", maar de stroom van "mensen" neemt altijd maar toe....quote:Op zondag 3 juni 2012 17:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn vorige account (hihi P_z is een kloon) had ik daar zelfs een ban voor gekregen.
Zal ik doen!quote:
Heel de tijd 'zoveel pitjes voor je topic' posten.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Overal pitjes posten ofzo?
Door dat soort vrouwen begrijp ik wel dat veel mannen naar de hoeren gaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je denkt altijd "hoeveel mensen die ooit vrouw zijn geweest kunnen er nou zo bijlopen", maar de stroom van "mensen" neemt altijd maar toe....
Dus ook een oneindige voorraad aan plaatjes van Hyves endezo...
Het is voor een uitzendbureau, vandaar dat ik 'm zo breed heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Oh, en voor wat voor baan is het, is ook nog wel relevant
Dat lees ik straks wel terug, ik ga nu weer verder hier
Mazzels!
Ik herinner me dat vaagjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heel de tijd 'zoveel pitjes voor je topic' posten.
Maar tetten! En EK-jurkjes!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Jullie hebben echt te veel topics gevuld, ik ga niet bijlezen
Ik zou alleen de pics terugkijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik de tetters van SQ en Bambi en Mss gezien vrijdagnacht.. ben ik dan bij?quote:
Maar tetten!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Lindytje het volgende:
Ah Lindy had ze al gezienquote:Op zondag 3 juni 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de tetters van SQ en Bambi en Mss gezien vrijdagnacht.. ben ik dan bij?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik de tetters van SQ en Bambi en Mss gezien vrijdagnacht.. ben ik dan bij?
Heeft Lindy allang.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgens mij wel.de volgende stap is ze live zien.
Lindy heeft die allang gezien + betast!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[SHJN SC] # 897 Waar we niet naar KUDTbruiloften gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Linkje?
Und ohai, boodschaps was een beproeving, but I iz still alive!
Mijn tetten heb ik al naar je gelinkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Linkje?
Und ohai, boodschaps was een beproeving, but I iz still alive!
Heb ik al lang gezien joh!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, daar zijn geen foto's vanquote:Op zondag 3 juni 2012 17:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zijn daar ook filmpjes van?
[..]
Ik moet hier vaker posten/lurken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[SHJN SC] # 897 Waar we niet naar KUDTbruiloften gaan
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jah, Bambi, die van jou heb ik natyurlijk in m'n privé-dingetjeen ik had eerst niet door dat je kunst-foto van jouzelf was joh!
Goed he? Daarom zei ik het ookquote:Op zondag 3 juni 2012 17:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]In je privé-dingetje! Dat klinkt heel spannend.
Hoe bedoel je van mijzelf? Zelf gemaakt?
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh ja. Doe die houden? Alsjeblieft?
Hihi.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed he? Daarom zei ik het ook
En nee, ik had jou niet herkend met zo-n verdrietig koppie zonder krullebol
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:28 schreef Diconnected het volgende:
Godver zeg heb gewoon buikpijn als een malle niet normaal
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
niet op mijn witte benen letten /emoslingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja, foto's! Ik ben in Amersfoort en heb geen hakken meegenomen, dus gewoon op blote voeten deze keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Voor Sjaan:Deze was een repost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Net even foto gemaakt ook met V-dress:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeetje die blendbox![]()
![]()
Tienertje die dacht makkelijk geld te verdienen ?
![]()
Godver zeg heb gewoon buikpijn als een malle niet normaal. Ik weet eigenlijk verder niks te zeggen.
Aids.![]()
Godver zeg heb gewoon buikpijn als een malle niet normaalKusje voor jou!
![]()
![]()
Godver zeg heb gewoon buikpijn als een malle niet normaal![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Het went.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Vinden jullie het erg dat ik al 200 delen lurk in deze SC?![]()
![]()
Dat blijft inderdaad. Behalve dan als man zijnde in die zeldzame topics waar we daadwerkelijk tetten posten. Maar voor de rest.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Mss het volgende:
Ik snap niet echt dat je hier zou willen meelurken.
![]()
![]()
We praten ook wel eens over neuken.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat blijft inderdaad. Behalve dan als man zijnde in die zeldzame topics waar we daadwerkelijk tetten posten. Maar voor de rest.3!![]()
Ik ben verliefd op jullie allemaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:38 schreef Mss het volgende:
Ik snap niet echt dat je hier zou willen meelurken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: