Dat had ik dan wel weer gelezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze ging naar Curacao omdat ze dat in een notitieboekje had opgeschreven 3 jaar geleden
En dan krijgt ze AIDS! MOEWHAHAHA!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat had ik dan wel weer gelezen.
Ze had er ook Suriname opgezet. Hoop dat ze daar volgende maand heen mag en dan gebeten wordt door een malariamug wiens vader een denge-tijgermug en wiens moeder een ebola-konijn was
Gezichtsaids man, en aan d'r vingers en dan kan ze niet meer blochen!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan krijgt ze AIDS! MOEWHAHAHA!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
stelletje tetten verslaafden
de 2e is mijn topicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
meest bezocht op de eerste pagina is die over drop-ijs
Masturberen?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
stelletje tetten verslaafden
Ohnee ik moest nog even wat leuks bedenkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hedde gij nog geen oranje UI Unfje van me?
crap ik moet ook nog bedenken welke van mijn UIs ik laat doen en watquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Hedde gij nog geen oranje UI Unfje van me?
Ik neem iets heel andersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van jullie twee zijn nog zo eenvoudig niet
Of neem je/nemen jullie hele andere UI's?
Ik heb er meerderequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van jullie twee zijn nog zo eenvoudig niet
Of neem je/nemen jullie hele andere UI's?
veel plezier!quote:
Heb je iets grappigs voor ogen? ik wil wel googlen voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik neem iets heel andersDit was geloof ik een van de eerste plaatjes die ik op Weheartit tegenkwam
Ik ben nog helemaal blanco hehehequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je iets grappigs voor ogen? ik wil wel googlen voor je
die is leuk en makkelijk aan te passenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien doe ik deze wel weer, en dan maak ik hem oranje ofzo ..
Deze maar dan Katie zelf wat donkerder maken tot jouw huidskleurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal blanco hehehe
ssssst ik doe alsof ik een leven heb jaquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deze maar dan Katie zelf wat donkerder maken tot jouw huidskleur
[ afbeelding ]
En een lachend lollermondje erop, da''s ook leuk
hehehhehehehe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ssssst ik doe alsof ik een leven heb ja
nog een paar loiken danquote:
Faal vastgelegd voor het nageslachtquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog een paar loiken dan
[
[img]http://images4.fanpop.com/image/photos/24100000/lol-lol-24171193-448-394.gif]afbeelding ]
Een lekker blonde
[ afbeelding ]
En een bonus plaatje, alleen niet geschikt voor een UI
[img]http://static.fjcdn.com/pictures/sexual_82f5a7_916398.jpg/[img]
nagels man... kutdingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Faal vastgelegd voor het nageslacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |