Ohja! Die van mij ook wel hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, op de meet bij Dico heeft Debs volgensmij een foto van m'n tetten gemaakt om naar Priem te sturen! Die mag best in de SC.
in kudtbruiloften passen geen tettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat ironisch dat er nu geen tetten in de TT zitten
ckerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN WAT IS DEZEN MET AL DIE BELOFTES VAN TETTEN MAAR GEEN TET TE ZIEN?
Behalve die van SQ. Op SQ kan je altijd rekenen
Zijn ze zo groot dat het zo lang duurt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgensmij wil fb m'n boobies niet. Posten duurt heeeeeel lang.
HELD!quote:
Als je te lang naar dat plaatje kijkt doen je ogen DERPquote:
Fb wou mijn tetten niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daar trap ik natuurlijk niet in hè..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar Amy, wat ik nooit zo snap.
Mensen die bang zijn voor iets terwijl ze iets anders juist heel stoers doen
Je durft niet te rijden, maar hebt wel een blog over alleen jou en jouw nagels/handen
Als je dat kan, kun je ook best rijden toch?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot dat het zo lang duurt?
Alleen debs heeft die van mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
FB is anti-tetquote:
Wie is Meta?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HELD!
ik ga 'm er snel in knallen!
EUWWWW, WAT EEN MOOIE UI IS DAT ZEG, JEUUUUUTJE!!!! (<--- in Meta-stem dus he!)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
HELD!
ik ga 'm er snel in knallen!
EUWWWW, WAT EEN MOOIE UI IS DAT ZEG, JEUUUUUTJE!!!! (<--- in Meta-stem dus he!)
belasting?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh, bb heeft een nieuw verhaal gevonden
Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je te lang naar dat plaatje kijkt doen je ogen DERP
Werkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
belasting?
Kinderen?
Uitkeringen?
Politiek?
quote:
Lang geleden. Die weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt duidelijk onze databank niet gelezen.
Absolutely no offence what-so-ever, maar je komt hier ook niet zo heul vaakquote:
Ik ga al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Absolutely no offence what-so-ever, maar je komt hier ook niet zo heul vaak
Niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Dimens het volgende:
Elleboog likken is anatomisch onmogelijk ja.
dan heb je schaar nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Dimens het volgende:
mag je nu zijn persoonlijke psych/coach zijn?quote:
tenzij hyper hypermobiel of extreem bizar lange gedrogtige tong!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef Dimens het volgende:
Dat en ik schijn flexibele schouders te hebben ofzo.quote:
Was toch geen bericht dat je weg moest gaan?quote:
het zwakt al afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mag je nu zijn persoonlijke psych/coach zijn?
Wel schattig![]()
Dat ben ik ook altijd voor mijn vent hiero
Jonge, in bijna 900 topics SC zijn toch al vaker tetten gepost. Je moet ze alleen willen nalezenquote:
Ik kan goeden matigen trucjes met m'n armen, maar ik kan niet m'n elleboog likkenquote:
Allemaal?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, in bijna 900 topics SC zijn toch al vaker tetten gepost. Je moet ze alleen willen nalezen
Ik kom er net niet bij. 5 centimeter of zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat en ik schijn flexibele schouders te hebben ofzo.Jonguh, weet ik veel hoe het kan, maar ik kan het!
bijna al dit niveau?quote:
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was toch geen bericht dat je weg moest gaan?
Was alleen de reden waarom je niet in de databank staat
Of een party geven. Een lemonparty.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef Sharana_LV het volgende:
game uitgespeeld ..
wat heb ik geleerd van deze game?
"when life gives you lemons, make lemonade"
Trusten and see you soon!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef AmyGrace het volgende:
Maar ik ga wel naar bed nu.Nighty night ladies!
Welterusten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef AmyGrace het volgende:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef AmyGrace het volgende:
slaap lekker!quote:
Altijdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik nog even een "mensen die" post doen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik nog even een "mensen die" post doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
[ Bericht 4% gewijzigd door AlbinoBambi op 02-06-2012 00:15:24 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze dag is pas 7 minuten begonnen. Ik geniet er nu al van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 00:20:11 ]
Goeden boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nagelschaartje op 02-06-2012 00:20:28 ]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
[ Bericht 6% gewijzigd door Unfckingtitled op 02-06-2012 00:30:55 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kleinere borsten gaan minder snel hangen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als ik ze maar enthousiast genoeg tegen elkaar aan duw met m'n bovenarmen lijkt het heel wel wat.
zekers!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleinere borsten gaan minder snel hangen.
quote:
Mwehe, fijn dat je er blij mee bent.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze dag is pas 7 minuten begonnen. Ik geniet er nu al van.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleinere borsten gaan minder snel hangen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers!
maar ze is ginger he, dus er is helaas geen ziel aanwezig
heet jij eigenlijk Whoop?quote:
LEAVE GINGERS ALONEEEEE!!!!quote:
nope, niet dat ik weetquote:
is een oud SC-er die de SC niet meer leuk vond.quote:
Ik heb toch echt een piemeltje hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is een oud SC-er die de SC niet meer leuk vond.
Ik dacht, misschien ben jij stiekem haar en ga je ons allemaal dood vermoorden![]()
![]()
We hebben nooit kunnen uitsluiten dat zij die niet had.quote:
Ik ben ongeveer de middelste qua zakken van den tettenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs ik heb hier een foto van mijn tepel gepost.
Lastig wel. Maar ga er maar vanuit dat ik haar niet ben.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben nooit kunnen uitsluiten dat zij die niet had.
je mag het met een wiki plaatje doenquote:
voel er maar aan volgende meet dat ik erbij benquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, dit heb ik gelukkig niet
[ afbeelding ]
Ik heb gezonden tetten
Die één na laatste is wel heelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer de middelste qua zakken van den tetten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat eerste maar dan zonder bobbel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer de middelste qua zakken van den tetten![]()
[ afbeelding ]
theezakjessyndroomquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die één na laatste is wel heel![]()
Ik ook denk ik, ik heb echt een lift nodig als ik een babygeit heb gehad
Ja daarom!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
theezakjessyndroom
Heb je toch tettendokters voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nice!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb dat eerste maar dan zonder bobbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar lijken die van mij niks bij.![]()
u heeft bier op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
varkjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat te zoeken naar tepelplaatjes en kwam toen bij borstvoeding en toen bij deze uit.
Hoe grappig!
[ afbeelding ]
die zeug draait zo met die ogen, net of ze ligt klaar te komen manquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice!
Nog lekker jong en strak dus?![]()
![]()
Eigenlijk wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mij al helemaal thuis hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!disclaimer
Ik gooi 'm wel op de feestboek, niet hierquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik was trouwens naar de kapper geweestLekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hij heeft het ook wel zelf opgeroepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens komt wel op de juiste avond hier terecht
ik was trouwens naar de kapper geweestleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!
En smal bekkie krijg je!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
In welke van de bijna-900 topics?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ooit hier eens gepost inclusief een briefje van ¤10,-
Is dit niet elke avond dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dimens komt wel op de juiste avond hier terecht
ik was trouwens naar de kapper geweestYou ish pretty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!![]()
ik was trouwens naar de kapper geweestJe ziet er echt heel goed uit! En bruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!
quote:
bruyn maeckt slanckquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je ziet er echt heel goed uit! En bruin
1+1= -3 jonge.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruyn maeckt slanck
velen buiten lopen maeckt bruyn.
1+1=3
je vergeet beter en minder knagenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bruyn maeckt slanck
velen buiten lopen maeckt bruyn.
1+1=3
ik was trouwens naar de kapper geweestMooie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie unne ekten huismensch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
ik ben al twee maanden niks afgevallenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:41 schreef Mss het volgende:
stiekem dat touwtje los trekken, hehehehheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
je lichaam is nog steeds gewoon keihard aan het veranderen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben al twee maanden niks afgevallen
mijn kapster zei: "oh, dan valt het nu meer op z'n plek ofzo"![]()
![]()
Dat idee heb i kwelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben al twee maanden niks afgevallen
mijn kapster zei: "oh, dan valt het nu meer op z'n plek ofzo"![]()
![]()
Je mag ook een foto whatsappen heurquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben zo blij dat mn laptop uitstaat en ik geen wijn op heb
Het volgende plaatje illustreert hoe ik nu ongeveer achter de computer zit met al deze tettenpics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je huid verandert, gaat minder lubberen enzo.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het volgende plaatje illustreert hoe ik nu ongeveer achter de computer zit met al deze tettenpics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben zo blij teleurgesteld dat mn laptop uitaan staat en ik geen wijn bier op heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Het volgende plaatje illustreert hoe ik nu ongeveer achter de computer zit met al deze tettenpics.tehehehehe, dimens heb zen toppik gevonden manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
[..]
Het volgende plaatje illustreert hoe ik nu ongeveer achter de computer zit met al deze tettenpics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jonge, ik ga je likken en schenken man!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hahaha Skjoe
Volgende meet mogen jullie zelf foto's maken
there is smeagol.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:46 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb enorm veel honger en er is niets in huis
Whut?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, ik ga je likken en schenken man!
Ja, je gaat me geven?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, ik ga je likken en schenken man!
cavia op een sateprikker en roosteren maar!quote:
truequote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die heeft geen vlees joh, die kun je niet eten ;
ik dacht ook eens hip te doenquote:
WAAAAJOOOOO JONGUH! BOEM LAUW! MET JE LEIPE PATTAS!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true
[..]
ik dacht ook eens hip te doen
swagger jonge nigger, met je boem lauwe sjizzelquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
WAAAAJOOOOO JONGUH! BOEM LAUW! MET JE LEIPE PATTAS!
slaap lekker chickie!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehehe, Skjoe kan ook FOK hosselen
Ik ben dr vandoor, heb al de hele dag ruzie met wifiTrusten
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hehehe, Skjoe kan ook FOK hosselen
Ik ben dr vandoor, heb al de hele dag ruzie met wifiTrusten
sjizzel maai nizzel in tha krizzel!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
swagger jonge nigger, met je boem lauwe sjizzel
Dat heb ik zeker. Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tehehehehe, dimens heb zen toppik gevonden man
goed zo!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker. Ik vind helemaal mooi.
ja, jij vind mooi? ik zeg, is mooi!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker. Ik vind helemaal mooi.
je zult de hele dag zo moeten pratenquote:
Is het zeker wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij vind mooi? ik zeg, is mooi!
Cupmaat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed zo!
Hoe oud/jong bende gij en waar woont gij endezo?
Doe eens een schatting.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed zo!
Hoe oud/jong bende gij en waar woont gij endezo?
bij wie jonguh!!!!quote:
20 en Schiedam?quote:
LEUGENS!!!!quote:
Ahhhh, Sweetlake City!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel 20 maar woon iets verder. In het beruchte Zoetermeer.
- B, als je een kuiltje hebt?quote:
Weet ik niet, hoe groot waren de tieten van dat wijf die op haar buik moest slapen met een gat in haar matras omdat haar tieten haar anders zouden verstikken?quote:
maak me misselijkquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan op de plaats van de tepels.
te groot?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe groot waren de tieten van dat wijf die op haar buik moest slapen met een gat in haar matras omdat haar tieten haar anders zouden verstikken?
Loloquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoe groot waren de tieten van dat wijf die op haar buik moest slapen met een gat in haar matras omdat haar tieten haar anders zouden verstikken?
Gebeurd alleen te vaak. Laatst weer iemand hier voor de trein gesprongen en helaas, die ken ik nog ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, Sweetlake City!
Waar je niet dood gevonden wilt worden!![]()
Tegenwoordig is er echt niets meer open. Alleen Spetters en Queen Of Hearts is nog leuk maar de rest.quote:Ik herinner me nog wel avondjes/nachten/ochtenden daaro, bij die leipe tenten die daar zijn.
Vooral de trein/sprinter terug, die altijd weer gesloopt werd
Dat heb ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan op de plaats van de tepels.
heel lang hiernaar staren, word je ook heerlijk wazig/misselijk vanquote:
RenRen treinen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gebeurd alleen te vaak. Laatst weer iemand hier voor de trein gesprongen en helaas, die ken ik nog ook.
[..]
Tegenwoordig is er echt niets meer open. Alleen Spetters en Queen Of Hearts is nog leuk maar de rest.![]()
Treinen zijn nu RR en daar hangen camera's. Wordt je dus zo gepakt.
Niet normaal meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik woonde toen in Rijswijk, daar ook vaak springer ja. Heel fijn....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gebeurd alleen te vaak. Laatst weer iemand hier voor de trein gesprongen en helaas, die ken ik nog ook.
[..]
Tegenwoordig is er echt niets meer open. Alleen Spetters en Queen Of Hearts is nog leuk maar de rest.![]()
Treinen zijn nu RR en daar hangen camera's. Wordt je dus zo gepakt.
RandstadRailquote:
quote:Encouraged by her husband, beginning in 1990 Eve underwent numerous plastic surgery operations to create a 180 centimetres (71 in) silicone-enhanced bust (she was originally a 37 inch bust) (22 enlargements, a Guinness world record).[8] The Guinness Book of Records says each of her breasts weighed 2.8 kilograms (6.2 lb) and contained three litres of saline. She had to wear a specially engineered brassiere, and as a result of her many surgeries she suffered from a number of medical afflictions and lived with a heavy regimen of drugs.[9] Her brassiere measurements have been given by various sources as 58F,[10] 54G,[11] and 54J,[9] although these measurements appear false, breasts of similar size have a bra size of around 36T or 36MMM. The breast implants themselves were reputed to be designed by an engineer who was involved with the design of the Boeing 747.[5]
Ik stap niet vaak meer maar als ik ga stappen, is het in een andere stad of in Spetters.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik woonde toen in Rijswijk, daar ook vaak springer ja. Heel fijn....
Maar wel goed dat je nu gepakt wordt en dat die RR er is, wat een zootje ongeregeld daar altijd, tuig man... echt...
Stappen in Den Haag of Rotterdam nu dan?
Ik vind Zoetermeer zo net niet op veel vlakken, zonde, want het dorp vind ik wel leuk. Molen en De Bakkerswinkel enzo.
door de SC, duhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vraag me soms toch echt af hoe sommige mensen op mijn fobo terechtkomen.
fok is openbaar hequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die random fototoolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
ik lees als ik moe ben de eerste zin en de laatste.quote:
Alleen Rokkeveen is nog leuk om te leven. Voor de rest moet je er eigenlijk niet willen komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef Mss het volgende:
Zoetermeer. Mijn schoonmoeder woont daar. Wat een ghetto zeg
.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:
I know. Ik ben ook niet verbaasd dat ze er komen, maar vraag me af hoe ze bij mij tterecht komen. En herkenbare foto's daar doe ik idd niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fok is openbaar he
tip: geen herkenbare foto's in je fobo. Zeker niet als je tetten hebt gepost
Bambi is nog naïef endezoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fok is openbaar he
tip: geen herkenbare foto's in je fobo. Zeker niet als je tetten hebt gepost
het is toch kut bereikbaar.... de stad doet er zelf al alles aan om te zorgen dat je er niet komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen Rokkeveen is nog leuk om te leven. Voor de rest moet je er eigenlijk niet willen komen.
weet je hoe veel lurkers overal allesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
I know. Ik ben ook niet verbaasd dat ze er komen, maar vraag me af hoe ze bij mij tterecht komen. En herkenbare foto's daar doe ik idd niet.
Je weet zeker dat je er niet op staat???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:06 schreef RenRen- het volgende:
Brb, mijn hond doet weer de eend, en nu wel heel lang
Vreselijke pubers zijn het hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en, ik kan dus heel wel mijn elleboog likken.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vreselijke pubers zijn het hier ook.Dit. Is. Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en, ik kan dus heel wel mijn elleboog likken.![]()
[..]
Vreselijke pubers zijn het hier ook.PHOTOSHOP!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en, ik kan dus heel wel mijn elleboog likken.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Eindhoven bouwt een Vinexwijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is toch kut bereikbaar.... de stad doet er zelf al alles aan om te zorgen dat je er niet komt.
Zit je er eenmaal in echter, kom je er nauwelijk meer uit.... Donker Blauw Zwart, Licht Bermuda Groen.
WTF man, dat snap ik toch niet![]()
Laatst iemand die woonde op de "Rotte Stroom"![]()
![]()
![]()
![]()
Ultimate Sadness
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je er niet op staat???
quote:
[..]
Vreselijke pubers zijn het hier ook.Bambi is een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en, ik kan dus heel wel mijn elleboog likken.
disclaimer
Wat hip ende garpigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven bouwt een Vinexwijk.
"weetje wat, we nemen ZAND als thema, EINZ!!!"
Zo ontstond Zandrijk, een complete vinexwijk met zand als thema.
Zandberg, zandhaai, zandkoekje, zand-zie-ik-je-nog-een-keer werden de straatnamen,
Maar dan! Je moet op bezoek bij iemand in Zandrijk, en je weet de straatnaam niet exact meer.
Je klampt een voorbijganger aan. Je zoekt een straatnaam met Zand... dinges.
Ja, hoe doe je dat dan? Tips?
De stenenbuurt is de shit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is toch kut bereikbaar.... de stad doet er zelf al alles aan om te zorgen dat je er niet komt.
Zit je er eenmaal in echter, kom je er nauwelijk meer uit.... Donker Blauw Zwart, Licht Bermuda Groen.
WTF man, dat snap ik toch niet![]()
Laatst iemand die woonde op de "Rotte Stroom"![]()
![]()
![]()
![]()
Ultimate Sadness
Meet bij Dimens thuis!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
De stenenbuurt is de shit.![]()
Ik vind het best fijn in Rokkeveen en met OV is het makkelijk. Gewoon bus 71 of 72 nemen eb je kunt zo overal wel komen. Die bus stopt zelfs zo ongeveer voor mijn huis.
pfffffttttttt, echt, wie verzint dat soort dingen...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven bouwt een Vinexwijk.
"weetje wat, we nemen ZAND als thema, EINZ!!!"
Zo ontstond Zandrijk, een complete vinexwijk met zand als thema.
Zandberg, zandhaai, zandkoekje, zand-zie-ik-je-nog-een-keer werden de straatnamen,
Maar dan! Je moet op bezoek bij iemand in Zandrijk, en je weet de straatnaam niet exact meer.
Je klampt een voorbijganger aan. Je zoekt een straatnaam met Zand... dinges.
Ja, hoe doe je dat dan? Tips?
Ik vind jou zo schattig altijd hequote:
elbow licking like a boss!!!!!quote:
Vanuit Rijswijk was het kut in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
De stenenbuurt is de shit.![]()
Ik vind het best fijn in Rokkeveen en met OV is het makkelijk. Gewoon bus 71 of 72 nemen eb je kunt zo overal wel komen. Die bus stopt zelfs zo ongeveer voor mijn huis.
IK VOEL IETS OPBLOEIEN!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja, ik heb besloten dat ik jou wel leuk vind.
ik heb nu een auto, dus deal!quote:
Je mag wel bij mij langskomenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanuit Rijswijk was het kut in ieder geval![]()
Helemaal via Den Haag of helemaal via Rotterdam.... ja daaaaaag
en zaad?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben hetzelfde gedaan met gras-, bos-, en water-
Jawel.quote:
Verrekte wel een spier een beetje.quote:
wellus, Ren is vet schattigquote:
EN BAMBI IS OOK NOG JONG ENDE ONSCHULDIG ENDEZO!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja, ik heb besloten dat ik jou wel leuk vind.
Shiwawa's hebben door jaren en eeuwen fokken een foutje gekregen en dat heet Reversed Sneezing, en dat klinkt echt als een eend. Ik zoek even een filmpjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel.
Maar wat bedoel je dan met dat hij de eend doet?
Fiets is het met je eensquote:
parkeerplaats voor de deur?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |