Thanks! Ik verwacht een klein ukkie met korte beentjes, grote kans dat een jumpsuit niet gaat passen dan (rondom de geboorte). En als er niet redelijk snel geleverd kan worden schiet het ook niet opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Phaidra vrij groot en breed vind ik GMK. Maar, bij de kleinere maten moet vooral de jumpsuit maar net goed uitvallen. Mijn eerste paste er prima in, de tweede heeft em amper aangehad want die had andere verhoudingen.
en dan breek me de bek niet open over nooit op voorraad zijnde kleuren en maten... Als het je gaat om bedrukken dan kan je net zo goed uitwijken naar Rainbowbabys of SimplyColours.
Weet ik wel, maar na 3 groei-echo's met ongeveer hetzelfde beeld (2 weken achter op groei, net nog binnen de marges) zal het vast niet opeens een 8-9 ponder worden. Hoop ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Kyara het volgende:
pin je ook niet teveel vast op wat ze "verwachten" qua grootte....
Jup, ik vind het bizar, zo zit je met een pasgeboren baby en zo is er een jaar voorbij gevlogen....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef Phaidra het volgende:
Wat schattig Juud! Jeetje, wordt jouw meisje alweer 1?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |