Ja vooruit, dat is nog erger jaquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik stoor me er bij haar in ieder geval minder aan dan bij Sharapova
Goede jinx van mijquote:
Die heeft pas 8 games weggegeven in drie wedstrijden. Zou het Azarenka toch behoorlijk lastig moeten kunnen maken als ze die vorm weet vast te houden.quote:
Jazeker. Maar als ik mij niet vergis zijn de uitslagen bij vrouwen toch wat minder constant en wat meer extreem? Bij mannen zie je bijvoorbeeld zelden een 6-0.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die heeft pas 8 games weggegeven in drie wedstrijden. Zou het Azarenka toch behoorlijk lastig moeten kunnen maken als ze die vorm weet vast te houden.
Klopt, kijk maar naar Radwanska: die verslaat V. Williams ruim, om er een wedstrijd later zelf dik afgemept te worden door Koeznetsova, die zelf nu weer kansloos is tegen Errani (6-0, 7-5). Dus enige voorspellende waarde aan die uitslagen van Cibulkova ontlenen, is idd riskant.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als ik mij niet vergis zijn de uitslagen bij vrouwen toch wat minder constant en wat meer extreem? Bij mannen zie je bijvoorbeeld zelden een 6-0.
Kijk maar naar Kuznetsovaquote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jazeker. Maar als ik mij niet vergis zijn de uitslagen bij vrouwen toch wat minder constant en wat meer extreem? Bij mannen zie je bijvoorbeeld zelden een 6-0.
V Williams ruim verslaan is tegenwoordig ook niet meer zo ingewikkeld, zeker niet op gravel. Maar ja, die wedstrijden zijn wel goede voorbeeldenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar Radwanska: die verslaat V. Williams ruim, om er een wedstrijd later zelf dik afgemept te worden door Koeznetsova, die zelf nu weer kansloos is tegen Errani (6-0, 7-5). Dus enige voorspellende waarde aan die uitslagen van Cibulkova ontlenen, is idd riskant.
Bij de vrouwen is de top inderdaad veel breder dan bij de mannen. Of dat door kwaliteit bij de heren komt of gebrek aan kwaliteit bij de heren of aan wisselvalligheid bij de dames...tsja, daar valt over te discussieren.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Trouwens, daarbij is de top bij vrouwen een stuk minder constant. Dat je nummer één staat, wil nog niet zeggen dat je, zoals bij de mannen, altijd minstens tot de kwart- of halve finales komt. Wozniacki had toch ook nog nooit een Grand Slam gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |